NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohamedyasser

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
الموقع الالكتروني
gmail.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول
انا محمد 30سنه سواق متجوز بقالى سنتين وعلاقتى حلوه مع مراتى عادى زى اى اتنين متجوزين حماتى منيره 45سنه جسمها مليان بس متقسم هيا قمحاويه شويه وبززها تتاكل اكل وطيزها مدوره حاجه كده كرفى بس على مليان واختى مراتى اميره 25سنه متحوزه من احمد شغال فى دوله فى الخليج وبنزل كل سنه اجازه شهر اميره جسمها جامده هيا رفيعه وجسمها متقسم مخروط مرسومه على ايد رسام
كل حاجه فى جسمها ومعاها ولدين صغيرين
انا من ايام الخطوبه من حوالى 4سنين هيا كانت بتعاملنى زى اخوها وعادى لحد بعد الخطوبه بحوالى شهرين انا كنت عندهم فى البيت ورايح حوالى الساعه عشره الصبح دخلت خطيبتى امك فين قالتلى منتا عارف انها مش هنا ومفيش حد هنا
انا طب ايه مش هنشوف حاجه بقا
خطيبتى بعينك اشرب الشاى وروح شوف شغلك
المهم بدات امسك ايديها ادعب شعرها لحد ما هيا سخنت شويه وبدات ابوسها والبت ساحت معايا خالص ونايمتها على الكنبه الى كنا قاعدين عليها وبدات اقفش فى بزازها واعصرهم بايدى ولاقيت الى دخله علينا بتعملو ايه يا ولاد الكلب
خطيبتى قامت مخضوضه وانا اترعبت بصراحه ببص
لاقيتها اميره بقا كده يا خول بنامنك على البيت والبت تعمل فيها كده وقعدة تشتم شويه وانا مش عارف ارد اول مره اتحط فى موقف زى ده لحد امها ما جت وبتندها عليهم خدى منى يابت انتى وهيا
سكتنا وخوفى لتقول لامها المهم
حماتى دخلت ازيك يا محمد عامل ايه اخبارك
انا تمام زى الفل
اميره اقعد يا يلا بلا نيله على اساس انو بهزار
امها مالك يابنت الجزمه بتكلمى عريس اختك كده ليه
اميره انتى مالك هو حابب كلامى وعارف انى بهزر معاه
الروح ردت فيا لما مقلتش حاجه
المهم استعجلتهم فى كتب الكتاب وفعلا كتب الكتاب
وبعد كتب الكتاب بدات معاملة الكل تتغير معايا كانهم كانو مستينى اكتب الكتاب وامضى على القايمه
حماتى تانى يوم عزومه جامده انا وهيا ومراتى بس او الى بقت مراتى وحماتى كانت لابسه عبايه مجسمه عليها عباية بيتى اول مره اشوفها كده نص بزازها باينه فهيا لاحظت انى ببصلها باستغراب
قالتلى دلوقتى انت زى ابنى احمد وبمناسبة احمد هتتعرفو عليه قدام
هو حاليا مسافر وحمايا متوفى من 8سنين المهم قعدنا وبدانا ناكل لاقيت اميره داخله ولابسه عبايه سمرا
اول ما دخلت بتعملو ايه واد يا عربس مبروك كتبت كتابك مش هتطول حاجه بردو الى بعد الدخله
انا مين قالك الكلام ده لو عاوز اقوم انيكها دلوقتى هقوم ومتكبرهاش فى دماغى لاقيت حماتى بتبصلى باستغراب من كلامى وانا نفسى معرفش قولت كده ازاي معلش يامه اصلها بتعصبنى
محمد الى قولتو ده مينفعش وبعدين دى عيلة بنت شرموطه متربتش ايه الى جابك يا بت
اميره انا بنت شرموطه منتى امى يعنى انتى الشرموطه ههههههههه
حماتى امشى غورى يابت
اميره لا انا هقعد على قلبكو وقامت قلعت العبايه وكانت لابسه برموده وبادى كرينا لازق على جسمها
انا اتصدمت من منظر جسمها اول مره اشوفها كده يخربيت جمال امك بينى وبين نفسى
اكلنا وخلصنا
واليوم عدى عادى وبعد حوالى اسبوع اميره لاقتها بترن عليا الو يا محمد
انا ايوه يا زفته عاوزه ايه
اميره تعال الحقنى الحنفية اتكسرت وغرقت الدنيا
نسيت اقولكم انا اساس سباك ولما الشغل ريح جبت عربيه واشتغلت سواق
انا حاضر ياروح امك معايا مشوار وممكن اتاخر شويه
معلش حاول متتاخرش عليا لانى قولت لجوزى انك هتجى تعملها
انا حاضر على الساعه 10 كده
هيا هيكون الوقت اتاخر اوى علشان محدش يتكلم منتا عارف انى لوحدى انا وابنى وفى حته مقطوعه
ادى الى جالى من المبانى الجديده اقعد فى حته مقطوعه
انا خلاص بطلى هرى بقا هخلص واجيبك
خلصت على الساعه 9.30تقريبا وفعلا المنطقه الى هيا فيها كلها اراضى زراعيه ومفيش سريخ ابن يومين
رنيت عليها على التلفون نزلت فتحتلى وقفلت تانى وراها البوابه بالمفتاح ودخلت وهيا نازله تتفتح كانت لافه العبايه السمرا واول ما دخلنا جوا لاقيتها لابسه قميص نوم ابن حرام
انا انتى لابسه ايه يابت ده
اميره عادى مش قاعده فى شقتى وفى بيتى برحتى لو حتى قعدة ملط
انا بهزار متقعدى ملط حتى الجو حر ولا ايه
اميره بتقول يا خول عاوز تشوف كسى مش كفايه يوم ما زنقتك وانت بتفرش اختى وكنت هتنكها يا خول
انا. انا خول يا بنت المتناكه كل ده هزار بينا عادى وبدات اهزر بايدى وايدى جت على بززها وهيا عادى وبتضربنى قمت متكتفها بقت ايدى ماسكه ايدها وضممهم على بززها وانا واقف فى ظهرها وهيا عماله تفرك علشان تجرى مت مسكتى انا زبى وقف من كتر حكها بطيزها فيه وهيا حست بيه وايدى عصره بززها لاقتها مره واحده
خلاص بقا كفايه كده انا كفايه ايه يالبوه مش هسيبك الى ماتقولى مين الخول ده
يتبع...قرايب مراتي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: magdymagmag, foadalfoad, Mareesalah و 8 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل ...........

تسلم ايدك

جميله بس قصيره طبعا اوووى
ولازم لها جزء واتنين وتلاته ولو اربعه كمان ماشى
وفى انتظار الباقى..اللى اكيد نكت فيه اميره اخت خطيبتك دى وفشختها نيك...وانا متوقع ان امها كمان لازم تكون نكتها..ده اقل واجب يعنى...ويريت تكون جمعتهم التلاته ولا حاجه
عموما هى حلوه وجميله واسرع بالباقى ياغالى.......

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%