NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رأي إننا كناس منقدرش نستغني عن اللمة اللي حوالينا حتي ولو كانت لمة كدابة

الناس حتي ولو كانت واطية ومش بتسأل إلا انها بتكون سبب فرحنا وضحكنا في معظم الأوقات شوف حالك من غيرها بقي

عن نفسي مش بحب الناس اللي بتكابر نفسها وبتعاند نفسها

اللي هو أنا كل مرة هسأل طب و**** ما سأل تاني وخليها بقي لو هي مهتمة تبقي تسأل

مع الوقت بتلاقيك اتمسحت من حياتي تلقائي جدا انت ممكن تعمل ده مرة اتنين لكن اكتر من كده ده مش اسلوب ابدا

مش مهم مين يسأل المهم اننا نتكلم

من الأخر كدا الناس لما بتكون حواليك مودك بيكون احسن حياتك بتكون اسهل اللمة بتبعدك عن حاجات كتير بتفرفشك وليها مميزات كتير جدا ليه تبوظها بحاجه تافهه زي مين اللي يسأل عن التاني ومين هيتم بيا

الحياة بسيطة بس احنا اللي بنعقدها علي نفسنا
كلامك صح .. بس فيه ناس لما بسأل عنهم و كدا .. الاقيهم مرة واحده اختفوا من حياتي بدون سبب

اخدت كذا قرار هنفذهم في ٢٠٢٤.....

اولهم و اهمهم..... اني اتغير خالص.... انا فعلا اتغيرت.... لكن لسه التغيير قدامه كدا... و كله خير

اول قرار في 2024 بالنسبة لي هعيش مع نفسي وبس اللي يسال يسأل والي يهتم يهتم واللي يقرب يقرب واللي يبعد يبعد مش هشغل بالي باللي راح راح ليه واللي جه جه ليه
برأيي ما فيك تنسلخ عن المجتمع بشكل كامل..منضل بشر وبحاجة للبشر سواء كانو جيدين او سيئين

كلامك صح .. بس فيه ناس لما بسأل عنهم و كدا .. الاقيهم مرة واحده اختفوا من حياتي بدون سبب
كل واحد عنده حياة ومشاكل لو مشي يبقي نتمني له التوفيق بس كدا

• عجبني
التفاعلات: EL_BEBO

الناس حتي ولو كانت واطية ومش بتسأل إلا انها بتكون سبب فرحنا وضحكنا في معظم الأوقات شوف حالك من غيرها بقي

مع الوقت بتلاقيك اتمسحت من حياتي تلقائي جدا انت ممكن تعمل ده مرة اتنين لكن اكتر من كده ده مش اسلوب ابدا

من الأخر كدا الناس لما بتكون حواليك مودك بيكون احسن حياتك بتكون اسهل اللمة بتبعدك عن حاجات كتير بتفرفشك وليها مميزات كتير جدا ليه تبوظها بحاجه تافهه زي مين اللي يسأل عن التاني ومين هيتم بيا

كل الناس مش واحد
ولو واحد بيتدايق لما يكون لوحده ممكن حد تاني ما يتدايقش
وفي الاخر كل واحد حر يعيش حياته زي ما يحب

اخدت كذا قرار هنفذهم في ٢٠٢٤.....

اولهم و اهمهم..... اني اتغير خالص.... انا فعلا اتغيرت.... لكن لسه التغيير قدامه كدا... و كله خير
**** يكتبلك الخير

برأيي ما فيك تنسلخ عن المجتمع بشكل كامل..منضل بشر وبحاجة للبشر سواء كانو جيدين او سيئين
عادي اغلب اليوم يكون مع نفسي

• حبيته
التفاعلات: Horny Dragon
كل الناس مش واحد
ولو واحد بيتدايق لما يكون لوحده ممكن حد تاني ما يتدايقش
وفي الاخر كل واحد حر يعيش حياته زي ما يحب
فعلا كل الناس مش واحد بتمني ليك عام سعيد إن شاء **** 🌹🥰

هو انا ممكن ارد انا معلش
الحياه فعلا بسيطه واحنا بنضيعها عشان بنهتم مين سئل ومين مسئلش
بس معلش مش كل الناس تقدر تستحمل اللمه الكدابه انا عندى اعيش وحيد ف حياتى ولا انى اقعد ف وسط لمه حاسس ف وسطهم كدب و خداع او عارف انهم ضحكه تحت قناع كله خبث للاسف معنديش القدره دى ولا بعرف اعمل كدا

*النقطه التانيه انتى بتقولى ان لو حد عمل كدا معاكى مع الوقت هيتمسح تلقائيا من حياتك طب مهو دا الطبيعى مع اى حد عابر سبيل ف حياتك مش حد بنهتم بيه او ليه معزه خاصه ف لما يبقى الاهتمام من طرف واحد انتى كمان هتتمسحى من حياته تقريبا وقتها مش هيبقا فارقه
قاعده اساسيه ف اى علاقه ان العلاقات هات و خد لازم علاقه تبادليه

النقطه الاخيره مش دايما اللمه بتحسن مودك فيه لمه بيتقال فيها كلام يوجعك وفيه لمه تضحك فيها وفيه لمه تزودلك اذاك النفسي بس محرج تخلع او تسكتهم وفيه لمه تحبطك مشايما اللمه حاجه حلوه اوقات الوحده احسن بكتير اوى من لمه تاذيك .

هو انتا كنت عزمت من غير سبب ي بخيل 😂😂
مهو انت خلاص رايح الجيش المفروض انت الي تعزم🙂
ومتاخفش يعم معانا المهراجا بتاعنا هيطبخ لينا🙂 @محمودعبده
ومعانا متبرع هيجيب لينا طلابات العزومه🙂 @☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
انت بس هتوفر لينا المكان🙂🙂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️ و د محمود عبده
مهو انت خلاص رايح الجيش المفروض انت الي تعزم🙂
ومتاخفش يعم معانا المهراجا بتاعنا هيطبخ لينا🙂 @محمودعبده
ومعانا متبرع هيجيب لينا طلابات العزومه🙂 @☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
انت بس هتوفر لينا المكان🙂🙂😂😂😂😂😂😂😂
حضرتك انا الى لابس هلبس برا و جوه هو كله ضرب ضرب مفيش شتيمه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
  • بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
  • بيضحكني
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اول قرار في 2024 بالنسبة لي هعيش مع نفسي وبس اللي يسال يسأل والي يهتم يهتم واللي يقرب يقرب واللي يبعد يبعد مش هشغل بالي باللي راح راح ليه واللي جه جه ليه
هي اريح بس مش صح للأسف
التوازن النفسي بيحصل لما نروح و نيجي و نعرف ازاي نتوازت بين كل معاني حياتك

• أتفق
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
هو انا ممكن ارد انا معلش
الحياه فعلا بسيطه واحنا بنضيعها عشان بنهتم مين سئل ومين مسئلش
بس معلش مش كل الناس تقدر تستحمل اللمه الكدابه انا عندى اعيش وحيد ف حياتى ولا انى اقعد ف وسط لمه حاسس ف وسطهم كدب و خداع او عارف انهم ضحكه تحت قناع كله خبث للاسف معنديش القدره دى ولا بعرف اعمل كدا

*النقطه التانيه انتى بتقولى ان لو حد عمل كدا معاكى مع الوقت هيتمسح تلقائيا من حياتك طب مهو دا الطبيعى مع اى حد عابر سبيل ف حياتك مش حد بنهتم بيه او ليه معزه خاصه ف لما يبقى الاهتمام من طرف واحد انتى كمان هتتمسحى من حياته تقريبا وقتها مش هيبقا فارقه
قاعده اساسيه ف اى علاقه ان العلاقات هات و خد لازم علاقه تبادليه

النقطه الاخيره مش دايما اللمه بتحسن مودك فيه لمه بيتقال فيها كلام يوجعك وفيه لمه تضحك فيها وفيه لمه تزودلك اذاك النفسي بس محرج تخلع او تسكتهم وفيه لمه تحبطك مشايما اللمه حاجه حلوه اوقات الوحده احسن بكتير اوى من لمه تاذيك .
هي اريح بس مش صح للأسف
التوازن النفسي بيحصل لما نروح و نيجي و نعرف ازاي نتوازت بين كل معاني حياتك
عاوز رايك كمان ف ردى دا

• عجبني
التفاعلات: Life Arch

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%