NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه قال لى الوداع فرصة ثانية مع حد ثاني

قال لى نتعرف بالقمر .
قلت ؛ إيفا من مصر الجديدة ١٨ سالب بنوتي عذراء نفسى اتناك و اتفتح رومانسي من غير وجع ولا ددمم و لا نزيف احب طيظى جدا و اهيج عليها جامد و احط رأس زوبرى فيها واجيب لكن احب الزوبر الجميل و احلم بحضن ولد نظيف نزيه خالى من الأمراض وابن ناس راقى جدا وعنده مكان وإمكانيات و شفايفه حلوة وعنيه حلوة يبقى عشيقى و اعيش فى حضنه شهر عسل و ينيكنى زى مايحب واسعده
. ممنوع المقابلات الان ولا الصوت ولا الفيديو غير لما نتقابل برة واشوفك ونتعارف و بعدين نفكر
لو عجبتك وعاوزنى كلمنى بصراحة عن نفسك وعن جسمك و زوبرك و قدراتك الجنسية من غير مبالغة ولا كدب علشان ناس كثير قبلك خدعونى وانا زعلت خالص
.
قال لى ؛ آسف . فرصة ثانية احسن مع حد ثانى. لو عجبك زوبرى تعالى انيكك من غير كلام ومن غير اى شرط. موش عجبك زوبرى روح نيك نفسك بخيارة او صباع موز .
زعلت قوى وبكيت

HLRHciB.md.jpg HL7glGj.md.jpg

• عجبني
التفاعلات: حمادة سالب و Madaa medo
فهمنا اكتر

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: TIAZEVA
في ناس بضينه كده الهو عايز اي لحمه بجد حاجه خرا
بصي انا من سنك ممكن نتكلم حتي نعرف بعض و خلفياتنا شكلك بنت ناس و لو في نصيب؟

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: TIAZEVA
قال لى نتعرف بالقمر .
قلت ؛ إيفا من مصر الجديدة ١٨ سالب بنوتي عذراء نفسى اتناك و اتفتح رومانسي من غير وجع ولا ددمم و لا نزيف احب طيظى جدا و اهيج عليها جامد و احط رأس زوبرى فيها واجيب لكن احب الزوبر الجميل و احلم بحضن ولد نظيف نزيه خالى من الأمراض وابن ناس راقى جدا وعنده مكان وإمكانيات و شفايفه حلوة وعنيه حلوة يبقى عشيقى و اعيش فى حضنه شهر عسل و ينيكنى زى مايحب واسعده
. ممنوع المقابلات الان ولا الصوت ولا الفيديو غير لما نتقابل برة واشوفك ونتعارف و بعدين نفكر
لو عجبتك وعاوزنى كلمنى بصراحة عن نفسك وعن جسمك و زوبرك و قدراتك الجنسية من غير مبالغة ولا كدب علشان ناس كثير قبلك خدعونى وانا زعلت خالص
.
قال لى ؛ آسف . فرصة ثانية احسن مع حد ثانى. لو عجبك زوبرى تعالى انيكك من غير كلام ومن غير اى شرط. موش عجبك زوبرى روح نيك نفسك بخيارة او صباع موز .
زعلت قوى وبكيت

HLRHciB.md.jpg HL7glGj.md.jpg
ولا يهمك ياقمر اعتبرنا كلنا اصحابك

للاسف المعظم كدا
مع اني top برضو
بس بستغرب اللي كل همه انه يfuck مع حد و خلاص
من غير تعارف من غير مايتملموا في حاجات غير ال sex من غير ما يخلص نعله و يcum و يسيب البنوتة اللي معاهتعبانى و horny من غير مايريحها ازاي و المفروض انه يقعد يkiss و يlick في جسمها كله و يلعب و يفضل معاها لحد ما هي تcum مرة و اتنين و تلات لحد ماتقلقه خلاص مش قادرة cum in me
بس برضو كله مش زي بعضه
And i wish you can find your favorite man ✨️

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%