NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه في ناس بتقول

A

Anonymous (cb72)

ضيف
في ناس بتقول انا عندي ناس كتير لو اعمل اي حاجه هعمله بس انا هنا عشان افضفض طيب ازاي ده بقي هو اي كلام وخلاص قولي اي كلام افهمه يعني كلام كتير مفيش اى فعلا خلاص

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
لا مش كلام و خلاص ، انا مثلا اقدر بكرا انام مع اتنين مش واحدة و غيرهم و غيرهم لاني اتوجدت مع ناس اقدر من خلالهم اعمل كدا لكن انا مش حابب انام مع وحدة غير لما اتجوز و انا هنا للتسلية ، و دا مش كلام ممكن انت ماتصدقش ، عادي مفيهاش حاجة احترم رغبتك في عدم التصديق

في ناس بتقول انا عندي ناس كتير لو اعمل اي حاجه هعمله بس انا هنا عشان افضفض طيب ازاي ده بقي هو اي كلام وخلاص قولي اي كلام افهمه يعني كلام كتير مفيش اى فعلا خلاص
بص ي صديقي انت هنا بتهرب من الواقع مش اكتر ف مكان تقدر تقول كل اللي نفسك فيه من غير م حد يعرف اي حاجه عن شخصيتك الحقيقيه وهنا بنكون صداقات جديده وهتقابل ناس جدعان هنا حتي لو مقبلتهمش ف الحقيقه هتتعرف عليهم وتبقو صحاب وانا قبلت من المنتدي هنا صحاب جدعان واتعرفت علي ناس جدعان وقابلت مقابلات جنسيه برضو قابلت ده وقابلت ده

أنا واحد من الناس الي قدامي كتير ولو عايز هعمل بس حاطط شورط عشان اعمل حاجه زي كدا
يكون بنا حب أو استلطاف معملش كدا عشان اعمل مصلحه أو غرض يعني اغلب الي قدامي بيطلبو أو بيلمحو اني انام معاهم عشان اخفض استهلاك الكهربا ليهم ومش بحب الحاجه دي لو فيها استغلال ليا وعشان كدا مش بحب اتعامل اصلا طلما الموضوع فيه غرض معين
وتكون العلاقه دايمه مش نظام شقلب واقلب

كل حد داخل لهدف وغير واضح غالبا
يعنى السناجل أغلبهم مش هقول كلهم داخلين لأى سكه تيجى معاهم وفى ناس لمجرد الفضفضه وفى ناس لمجرد هروب من الواقع وجاى يحقق أحلامه هنا أنه شخصيه اسطوريه وفى ناس تكوين صداقات وتسليه فحدود . حتى المتجوزين لنفس اسباب من دول لانه ناقصه حاجات منهم فالواقع والحقيقه.
هنا هقولك أن غالبا عشان يكون حد واضح ولمجرد يعرفك بطبيعته وطبيعتك وتوصل أنه تبقى مرحله صداقه بجد وفالخقيقه دى حاجة نادره لو بتدور عليها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%