NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ا
في فرق كبير جدا بين النسوانجي و العربيد هو ليه الشباب فاهمين إن الإتنين واحد ؟
اذا كانوا فاهمين ان بتاع المحارم هو الديوث يا عم كبر مخك الشباب هنا مخها ابسط من هاني رمزي في غبي منه فيه

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
نقص خبرة وعدم نضوج

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه الفرق
رغم اني عارف انك فاهم الفرق بس اوضحلك
العربيد هو اللي جاي في اي حاجة خمرة نسوان سوالب جاي في أي شمال ..تلاقيه في كبارية في غرزة في بيت دعارة ..مش فارق معاه.

النسوانجي راجل بيحب النسوان مش شرط خالص يكون صايع من الأساس كمان ممكن تلاقي مش مندمج مع واحدة شرموطة ...لكن يحب و يندمج مع واحدة صاحبته ممكن يقعد يدردش معها يضحك على الهادي خالص .

ها في فرق ولا اية ؟؟
أنا بس بوضح لاني بشوف هنا شباب عاملين عنتر واللي يقولك نمت مع اتنين و فشختها و احا على الحوارات..ناسين أنه مزاج .
و برضو كل واحد حر ...و أنا مصدق كل الناس عادي

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
الاغلبيه فاهمين انهم عشان ف منتدي جنسي ليهم الحق يتكلمو ويقولو ال عايزينو ف اي وقت دون مراعاه الطرف التاني لعل وعسي يظبطو واحد حسب تفكيرهم

هي درجات بس كله خرا ف الاخر

الاغلبيه فاهمين انهم عشان ف منتدي جنسي ليهم الحق يتكلمو ويقولو ال عايزينو ف اي وقت دون مراعاه الطرف التاني لعل وعسي يظبطو واحد حسب تفكيرهم
يا سطي بتعمل هنا معمولك منشن ف بوست للتحرش 😂😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: sexypump و متحرش تويتر
رغم اني عارف انك فاهم الفرق بس اوضحلك
العربيد هو اللي جاي في اي حاجة خمرة نسوان سوالب جاي في أي شمال ..تلاقيه في كبارية في غرزة في بيت دعارة ..مش فارق معاه.

النسوانجي راجل بيحب النسوان مش شرط خالص يكون صايع من الأساس كمان ممكن تلاقي مش مندمج مع واحدة شرموطة ...لكن يحب و يندمج مع واحدة صاحبته ممكن يقعد يدردش معها يضحك على الهادي خالص .

ها في فرق ولا اية ؟؟
أنا بس بوضح لاني بشوف هنا شباب عاملين عنتر واللي يقولك نمت مع اتنين و فشختها و احا على الحوارات..ناسين أنه مزاج .
و برضو كل واحد حر ...و أنا مصدق كل الناس عادي
تمام فهمتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%