NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
انتي يا مزة .. ياللي بتقرأي .. ايوة انتي ياقمر .. حطي ايدك على كسك العسل و افركي شوي شوي ..ايوة بالزبط .. هو ده الاحساس الي انا عايز احسو .. انا عايز الحس شفايفك و انزل منهم لنهودك الناعمين و ارضع .. هرضع كتييير و بنفس الوئت اصابعي هتكون بتلعب مع كسك العسلل لغاية ما انزل لساني يتعرف عليه ... هالحس جسمك كلو لغاية ما اوصل لاحلى حاقة بالدنيا كلها .. كسك يا جميلة .. بس هنا انا حبطل الحس .. لانو كسك دة حرام يتلحس .. ده لازم يتاكل اكل .. انا هاكل كسك و انتي تتأوهي و تناديلي احط زبي الطويل و اطفي نارك .. بس لااا لسا بددري اوي .. دا انا هعزبك من الكل .. هدخل لساني جوا كسك و الحس العسل الي بينزل منو ... حئطعك دا انتي وئعتي مع داهية نيك و لحس و كل شي يتعلق بالجنس ..و بعدين همسكك زبي ترضعي .. و بعد ما ترضعي انا همشي زبي على كسك .. ما تحلميش ادخلو احنا لسسااا ما بلشناااش .. همشي زبي على كسك الحلو و هافضل امشي و اسمع صوت غنجك و انتي تئوليلي ادخلو .. بس لاا انا هرجع لشفايفك الي عملين زي الفراولة و اكلهم و امصمصهم و افرك كسك بايدي و انتي تصرخي عايزاني اطفي نارك لغاية ما احس انك فعلا مش ادرة تتحملي .. هدخل زبي العملاق لكسك الطفولي و احسسك اي هو النيك الحقيقي و الشهوة الحقيقية .. و لما اجي انزل شهوتي تحضنيني باجريكي و تئوليلي لا يا حبيبي نزلها جواية طفيلي ناري يا حبيبي و اطفيلك نارك يا قمر / />

على امل يكون عجبكم الموضوع .. اماانة الي هاجت تقول لنا و ما تستحيش و ازا عجبكم الموضوع ياريت تشجعوني عشان اوريكم مخبيلكم ايه من قصص السكس النااار لاني جديد في المنتدى . بحببببكم كلكم <3

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%