NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه فيديو سكس الاجانب بيطول

Maryam Hamaki

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بلاقي واحد اجنبي بيعمل سكس مع اجنبيه وبينزل المني جوه كسها هو مش خايف ممكن تخلف كده ؟ وبيطولوا ازاي في الفيديو وبيبقى منتصب على طول كده

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح, White_Wolf, Maxxx_PlayerxXx و 5 آخرين
حبوب و مراهم اكيد حتي الاعضاء و حجم جسم الممثله نفسها عمليات

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و عبدالرحمن محمد stark
بتاخد حبوب منع حمل او ممكن تكون مش بتخلف بس طبعا غلط ان اى واحدة تاخد لبن شخص مختلف كل مرة علشان سرطان عنق الرحم
ثانيا الانتصاب ممكن يطول لاكن باستعمال فياجرا او بيصورو كل وضعية فى يوم مختلف علشان يبينو انو بيطول لكن الكلام ده مش حقيقى

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
هما ممثلين و ده فيلم
يعني اخراج و تصوير و لوكيشن و مونتاج
زي اي فيلم بتشوفيه سواء رعب او ساي فاي
لا الي فية لازم يكون حقيقي و لا الس بيحصل بيمثل الواقع
بس الاختلاف ان هنا الناس عريانه و بتسرخ اكتر

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, Elbobelbob, الــــــعَــــــربــــــى و شخص آخر
تعرفي أن علي شان يتم تصوير فيلم مدته15دقيقه
بيتصور بيوم كامل
لمده 20ساعه
وبيتعملوا مونتاج
وبيكون في مكملات غذائية وفياجرا
وعلاجات موضوعيه

لاني اشتغلت فتره طويله بالافلام ديه

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx و الــــــعَــــــربــــــى
كله فيك وفستك .
:ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: thomas_12320، الــــــعَــــــربــــــى و Life selector
انا بطول زيهم

• عجبني
بلاقي واحد اجنبي بيعمل سكس مع اجنبيه وبينزل المني جوه كسها هو مش خايف ممكن تخلف كده ؟ وبيطولوا ازاي في الفيديو وبيبقى منتصب على طول كده
طيب هتكلم بواقعية شوية انا اتعاملت ودي حاجة انا متاكد منها انا قابلت ناس دة اصلا شغلها وفهمت منهم أن الافلام لغرض ربحي وسياسي
وغير كدة كمان أن اللي بنشوفة مش حقيقي دة مونتاج وفي افلام مش زي ما الناس فاكرة أنها بتفضل ساعة وساعتين دي مقاطع وبتتركب باحترافية كبيرة وطول العضو ساعات بيكون فيك وفي برامج بيستخدموها في المونتاج علشان يكبروا بيها الاعضاء+ أن في كريمات وادوية وحقن وهرومونات البطل بياخدها علي فترات معينة ولأن انا كنت وانا صغير شوية طبيعت شغلي كانت فنادق ف قابلت شوية حلوين وكلامهم كلهم كان متشابهه والناس دي في منها في مصر وبتشغل من هنا وفي منها اجانب وبيشتغلوا برة المجال دة استثماري بشكل كبير ومخادع بشكل كبير جدا لانة في الاول والاخر اسمة تمثيل زي المصارعة بالظبط الحاجات اقسم*** ما حقيقة هل دة معاناة أن مفيش طول ولا قضيب بالحجم دة ولا الانتصاب دة لا فية بس بنسبة صغيرة جدا لا تتعدي ال 5٪ ومعظمهم زنوج بس دول طفرات

• عجبني
التفاعلات: النسر المحلق, Elbobelbob, الــــــعَــــــربــــــى و شخص آخر
طيب هتكلم بواقعية شوية انا اتعاملت ودي حاجة انا متاكد منها انا قابلت ناس دة اصلا شغلها وفهمت منهم أن الافلام لغرض ربحي وسياسي
وغير كدة كمان أن اللي بنشوفة مش حقيقي دة مونتاج وفي افلام مش زي ما الناس فاكرة أنها بتفضل ساعة وساعتين دي مقاطع وبتتركب باحترافية كبيرة وطول العضو ساعات بيكون فيك وفي برامج بيستخدموها في المونتاج علشان يكبروا بيها الاعضاء+ أن في كريمات وادوية وحقن وهرومونات البطل بياخدها علي فترات معينة ولأن انا كنت وانا صغير شوية طبيعت شغلي كانت فنادق ف قابلت شوية حلوين وكلامهم كلهم كان متشابهه والناس دي في منها في مصر وبتشغل من هنا وفي منها اجانب وبيشتغلوا برة المجال دة استثماري بشكل كبير ومخادع بشكل كبير جدا لانة في الاول والاخر اسمة تمثيل زي المصارعة بالظبط الحاجات اقسم*** ما حقيقة هل دة معاناة أن مفيش طول ولا قضيب بالحجم دة ولا الانتصاب دة لا فية بس بنسبة صغيرة جدا لا تتعدي ال 5٪ ومعظمهم زنوج بس دول طفرات
طيب الناس تقدر تعمل اي اي علشان يبقي عندك القوة الجنسية دي من غير اعراض جانبية
حاجة أساسية النظام الغذائي بعدية رياضة بعدة غذاء ملكات النحل او عسل جبلي وضيف عليهم عشبة اسمها جينسنج واهتم بنضافتك الشخصية وبلاش تبقي مدمن افلام سكس انت ممكن تكون زبك6575444سم بس مبتعرفش تنيك ومعندكش قوة انتصاب لازم يكون في وعي جنسي والناس تبطل تدخل علي النت وتبحث عن كيفية تطويل الزب خلال 30 يوم كل هري وهبد كل الحاجات اللي فوق دي هتزود من طاقتك الجنسية سواء سرعة قذف أو انتصاب او .الخ الخ الخ الخ خليكم واثقين في نفسك حتي لو زبك 5سم😂🤏

• عجبني
حبوب فياجرا جامده وهي واخده حبوب منع حمل وكل الاثاره دي تمثيل ف تمثيل في فيديوهات اجنبيه حقيقيه مش تمثيل بقا

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: stev3661
دا علم يندفع عليه فلوس 😂😂
حقن ودا اهم حاجه لان عشان تصوير فيلم مدته ٣٠ دقيقة دا ممكن يصل لاسبوع تصوير ومكياج فلازم زب الممثل يكون منتصب بصلابه حتي لو جابهم يقوم ف اسرع وقت وينتصب من جديد عشان بيكون وقف الفيلم عند لقطة القذف الممثل الغير متفق عليها ف السيناريو ، بجانب ف بعض الممثلين بيتم حقنهم بنوع من الدهون المركبة كميائيا عشان العضو بيكون تخين
الممثلات فيهم شايل الرحم لن مش طبيعي يدخل فيها زب ٢٥ سم و ٣٠ زي بتاع الزنوج والرحم ميتهتكشي لان عمق الرحم اصغر من طول الاعضاء الذكورية الضخمة دي ، الدكتور جودة كان ليه فيديو بيقول فيه جاله مريض بيشتكي من طول عضوه الذكري المفرط ٣٠ سم عضو حصان وزوجاته يطلقوا منه بسبب العلاقة الجنسية وان عضوه كبير فأغلب ممثلات البورنو سائلين الرحم بجانب أن ف تقنية جديدة يلبس العضو الذكري واقي مكون من أنسجة معينة تشتغل من الكاميرا ف التصوير زي المؤثرات البصرية وتطلع العضو كبير ف الفيديو

• عجبني
التفاعلات: Anas868 و الــــــعَــــــربــــــى
تعرفي أن علي شان يتم تصوير فيلم مدته15دقيقه
بيتصور بيوم كامل
لمده 20ساعه
وبيتعملوا مونتاج
وبيكون في مكملات غذائية وفياجرا
وعلاجات موضوعيه

لاني اشتغلت فتره طويله بالافلام ديه
اشتغلت فيها ازاي

في اخر حاجة نسيت اقول عليها
معرفش هي اتعملت ولا لا بس كان عندي معلومة أن هما بيجيلوا ***** في سن 11 سنة ويحقنوهم هرمونات علشان بعد كدة يستخدموهم في أفلامهم وخصوصاً الافارقة

بياخدوا برشام وكمان عطهما مش مختونين ولا الرجالة متطهارة ودا بيساعد علي الإطالة في الجماع
بس الاكثر بياخد برشام

في سؤال بتسأله بسبب الموضوع بحكم شغلي أن بشتغل في التناسلية وأمراض ذكورة
ازاي اطول العضو وازاااي اقعد بالساعات شغال
دي مش صعبة ولكن مش بتكون مرة واحدة
ولكن تأثيرها سلبي أكتر ما يكون ايجايبي
وكمان الفكرة أن هما بياخدوا مخدر لان من الصعب تقد ساعات شغال ضهرك اكيد مش حديد😂😂

فوتوشوب اكيد 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مزاجنجي 75 و SNIPER89⛓️
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل دى منشطات وعندهم دكتور خاص متابع معاهم دى تجارة كبيرة اوى وبيصرفوا عليها

طيب الناس تقدر تعمل اي اي علشان يبقي عندك القوة الجنسية دي من غير اعراض جانبية
حاجة أساسية النظام الغذائي بعدية رياضة بعدة غذاء ملكات النحل او عسل جبلي وضيف عليهم عشبة اسمها جينسنج واهتم بنضافتك الشخصية وبلاش تبقي مدمن افلام سكس انت ممكن تكون زبك6575444سم بس مبتعرفش تنيك ومعندكش قوة انتصاب لازم يكون في وعي جنسي والناس تبطل تدخل علي النت وتبحث عن كيفية تطويل الزب خلال 30 يوم كل هري وهبد كل الحاجات اللي فوق دي هتزود من طاقتك الجنسية سواء سرعة قذف أو انتصاب او .الخ الخ الخ الخ خليكم واثقين في نفسك حتي لو زبك 5سم😂🤏
بس نصيحه مش اى حد توصفله عشبة الجينسينج لان ليه تداخلات و اعراض جانبيه مع اصحاب امراض معينة لازم يأخذوها بحذر

• أتفق
التفاعلات: segma

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%