NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية جحيم منتظر ـ حتي الجزء العاشر 30/11/2023

انتيكا

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
30 نوفمبر 2023
المشاركات
3
مستوى التفاعل
3
نقاط
12
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
------------------------------

الجزء العاشر

وقفت الجزء اللي فات لما طلعت الاوضه لقيت فوزيه سايحه في دمها جريت علبها شلتها وجريت علي المستشفي دخلت العمليات وبعد ساعه لقيت الدكتور خارج بيقولي ####يعوضك في الطفل جاله تسمم حمل ومات انا سمعت كده وقعت في الارض بصيت للدكتور وقلت طب ومراتي
الدكتور: لا مراتك ###نجاها وبيعد يومين تقدر تخرج
انا فضلت اعيط لعند لما جمعت نفسي كان شافعي جه هو محمد وفاريدا
فريدا :معلش يا حبيبي اهم حاجه صحتكوا الواد يجي غيره
انا: شوفي فوزيه يا فريدا متسبهاش وخدت الطفل انا وشافعي رحما دفناه وانا بركب العربيه تلفوني رن لقيت مروان رديت
مروان :تعيش وتجيب غيره انا قولت هيطلع واد رخم ذي ابوه بلاش منه
انا:هتوحشني يا مروان وقفلت السكه
انا:شافعي عاوز مروان النهارده
شافعي :اعتبره جه يا كبير
خدت العربيه ورحت جبت اكل للي في المستشفي ودخلت اطمنت علي فوزيه وقولت لفريدا متسبهاش
اتصلت علي محمد قولتله يتابع الشغل
وابرهيم وعز الدين اتصلوا علي يعزوني
روحت البيت نمت من التعب صحيت بدري تاني يوم رحت المستشفي ولقيت فوزيه فاقت خدتها في حضني وقعدت تعيط رحت اخدها هي وفريدا علي البيت وطلعتها الاوضه وسبت فريدا معاها لقيت شافعي بيرن يقولي مروان معه نزلت لشافعي لقيت مروان مربوط من غير كلام رحت مطلع الطبنجه وضربه طلقه ومشيت حسيت اني عاوز افصل من الدنيا خدت العربيه وطلعت علي المزرعه شوفت الدنيا ماشيه تمام وكله عمال يعزي فيا رحت علي الاستراحه لقيت سماح جايه وقعدت تواسي فيا وانا من القهر عيط محستش بنفسي غير وانا في حضنها وهي سايبه نفسها وشي عمال يخبط في بزها وايدي حضناها رحت حضنها جامد هي فاقت وقامت تجري علي بره اتفصلت اكتر رحت واخد نفسي وطالع علي المصنع لقيت الدنيا شغاله والانتاج شغال رحت علي الحسابات لقيت فريدا هناك وشغاله دخلت المكتب لقيتها بتقولي تعالي يا حبيبي
انا:انتي سايبه فوزيه لوحده؟
فريدا :لا يا حبيبي ماما معاها انا جايه الم الفلوس واقبض العمال
قربت من فريدا ورحت طابع بوسه علي خدها لقيت السكرتيره دخلت وانا ببوس فريدا اتكسفت وطلعت تاني انا ضحكت وفريدا بتقولي يعني حبكت تبوس هنا انا لسه مهزاءها علشان واقفه مع المهندس
انا:مراتي محدش لي فيه
فريدا :هتروح فين دلوقتي
انا:عاوز افك تعبان قوي ونفسي افصل
فريدا :طيب تعالي نروح شقه الزمالك
انا:شقه الزمالك انتي تعرفيها منين بقي
فريدا :عادي ابرهيم قالي عليها
انا:طيب يلا بينا رنيت علي شافعي
انا:شافعي معاك حشيش
شافعي :موجود يا كبير
انا :طيب جهز حته وانا هخدها منك وانا نازل ورح انت
خدت فريدا ونزلت خدت المصلحه من شافعي وركبت العربيه عديت علي توكيل خمور جبت قزازتين بيره وبفره وسجاير وطلع علي شقه الزمالك
دخلت لقبت الشقه نضيفه تحس ان في حد بيجي علي طول قولت وماله هنعرف دخلت انا وفريدا هي دخلت الحمام وانا رحت المطبخ اجيب تلج وكبايه وطبق وقعت لفيت سجارتين ولعت سجاره لقيت دماغي بدات تروق الباب بتاع الحمام اتفتح لقيت فريدا خارجه ولفه الفطه حولين جسمها دخلت الاوضه وبعد ربع ساعه لقيتها خارجه من الاوضه لبسه قميص نوم اسود وهي بيضه جسمي ساخن من البيره والحشيش قومت جري عليها قطعت القميص وشلتها رمتها علي السرير قلعت هدومي وهجمت عليها بوس ذي الي بيغتصبها مفوقتش غير وانا قايم وهي نايمه جمبي مش قادره تقوم
فريدا:انا مش قادره اتحرك انت فشختني ساعتين نيك وانت ولا هنا كسي ورم
انا:بس كده لسه بدري
فريدا :لا انا مش قادره
انا هطلب اكل وبعد كده نشوف طلبت كباب ومشويات ورنيت علي المول بعتلي فاكهه وعصير ببص في الصاله لقيت طبق الفركه لسه في حشيش دخلت مليت البانيو مايه وشلت فريدا حطيتها فيه واستحمينا وخدتها الاوضه البسها فتحت الدولاب لقيت الهدوم اللي موجوده حريمي قمصان نوم كبيره قولت لا بقي رحت واخد تيشؤت من بتوعي ولبسته لفريده والاكل جه حطيتها علي السفره والفاكهه جت من المول فىشت الاكل وقعدنا ناكل انا وفريدا وشالت الاكل جابت عصير رحت قعدت قدام طبق الحشيش لفيت جوان فربدا جت ولعت الجوان وفتحت قزازت بيره الدنيا غابت معايا راحت فريدا مسكت السجاره من ايدي وسحبت لعند لما لقيها مره وحده مقلعاني البوكسر وقلعت هي كمان ونزلت علي زبي مص وبتمص باحتراف وانا في دنيا تانيه وقامت مره وحده بالت كسها مايه من ريقها وقعدت علي بتاع وقعدت تتنطت رحت شلتها وهياتشعلقت في رقبتي وفضلت انيك فيها بتاع ربع ساعه حتيطها علي السرير ورحت رفع رجليها لفوق وفضلت ارزع فيها لعند لما جبت فيها وارتميت جمبها نامت في حضني لعند الساعه ١٢ بليل قمت وهي صحيت استحمينا ولبسنا ومشيت وانا نازل بسال البواب
انا:امال مين اللي بينضف الشقه بتاعتي
البواب : الست فهيمه
انا:ايوا صح انا اللي بعتها بس نسيت وطلعت ٢٠٠ جنيه وادتهمله ومشيت
فريدا:علي فكرا انت مكنتش تعرف ان فهيمه بتيجي
انا:لا عارف
فربدا:لا متعرفش
انا:طيب
روحت البيت لقيت فوزيه قاعده قدام التلفزيون هي وفريال وبسمله وندي وعمتي
قعدت معاهم وفريدا طلعت تغير
فوزيه :عامل اي
انا:تمام وانتي
فوزيه :انا بخير طول ما انت بخير
انا :تسلميلي يا قلبي
فريال :كنت عاوزا اخرج بكرا يا فهد لو سمحت ممكن تبعت معايا عربيه بسواق
انا:طيب بكرا اي وقت اطلعي هتلقي العربيه مستنياكي
استاذنت ااكل وخدت فوزيه وطلعت الاوضه قلعت وخدت فوزيه في حضني وقعدت ابوس فيها واقفش في بززها مرضتش انيكها علشان الجرح وكده وحطيت ايدي علي كسها وفضلت العب في كسها لعند لما جابت وفرهدت ونامت لبست شورت ونزلت نديت دخلت اوضت فهيمه كانت الباب موارب لقيت في صوت في الاوضه بفتح الباب لقيت فريال وفهيمه بيتساحقوا دخلت عليهم رحت مقوم فريال وخدها في حضني وهي ملط وبايسها وقولت لفريدا اجهزوا هنروح بكرا شقه الزمالك فهيمه اتخضت وقالت شقه اي قولت الزمالك يا روح امك
وخدت فريال ومشيت علي اوضتها رحت قالع الشورت كان بتاعي واقف
فريال:مش هينفع يا فهد
انا:هسسسس انزلي علي ركبك
فريال:!!!ونزلت علي ركبها رحت حطيت بتاعي قدام بقها وقولتلها مصي يا كسمك لقيتها هاجت لما شتمتها ومسكت بتاعي بتاكل فيه اول مره حد يمصلي كده لعند لما حسيت اني هجيب رحت قومتها ورمتها علي السرير ورحت مدخل بتاعي في كسها كله مره وحده صوتت الفيلا كلها سمعت الصوت حطيت ايدي علي بقها وفضلت ارزع جامد
انا:اي يا شرموطه عجبك زبي وفضل انيكك طول عمرك انتي واللبوه التانيه
فريال:اخخهههه نيك جامد انا خدمتك انا شرموطه كسي هيموتني اههههه
انا:قومي يا متناكه اركبي زبي وانا قومت من فوقها نمت علي ضهري وهي طلعت علي زبي مسكته حطته في كسها وطلعه نزلت مره وحده كسها قفل علي زبي وارتعشت ونزلت بحر عسل علي زبي قوت شلتها واتشعلقت في رقبتي ونطتتها علي زبي لعند لما جابت تاني وانا كمان قربت اجيب رحت حطيتها علي السرير وفضلت ارزع فيها لعند لما جبت في كسها وارتميت جمبها هي دخلت في حضني
فريال :اوعي تبعد عني ابدا يا فهد انا بحبك وانت هتسترني
انا:طبعا يا روحي بس مش اي كلب يشاورلك تروحيله ذي اللبوه
فريال:اعمل اي ما انا مش لقيت راجل يكفيني غيرك
انا:ماشي يا لبوتي انا هطلع وبكرا اجهزي علشان في نيكه كبيره انتي وفهيمه
فريال:حاضر يا عمري
طلعت استحميت ودخلت لفوزيه نمت في حضنها صحيت قمت استحمت ورحت المصنع دخلت المكتب لقيت في دوشه بره قمت اشوف في اي لقيت ان في راجل كبير شغال عامل في المصنع واخد كيلو عنب لعياله والامن مسكه انه حرامي وعاوزين يضربوا وهو عمال يعيط رحت ليهم خدت الراجل ودخلت المكتب عرفت انه عنده ٣ بنات واحده في ٤طب وحده في ٣ ثانوي والصغيره لسه في ٦ ابتدائي عرفت ان المرتب مش بيكفي اعتزرتله ورنيت علي فريدا جت
انا:العامل الشهر بتاعه بكام
فريدا:١٤٥٠
انا:الجزمه بتاعتك دي بكام يا فريدا
فريدا :٣٠٠٠😂😂لي
انا:العامل عاوز يشتغل شهرين ونص علشان يشتري جزمه ذي دي بصي بقي اقل عامل في المصنع ده يا خد ٢٥٠٠ تمام
فريدا:بس كده احنا هنخسر
انا:لا وهتشوفي الانتاج هيزيد من الشهر الجاي
فريدا:برحتك انت اللي خسران
انا: انا عاوز اخسر تعالي معايا ورحت علي قسم الجوده لقيت المهندسين مش موجودين عشر دقايق ولقيتهم جيين جري
انا :كنتوا فين يا حضرات
واحد:اسفين يا ريس كنا بنفطر
انا:طيب الهالك اللي بيطلع بيروح فين يا هندسه
المهندس :بيتم التخلص منه يا باشا
انا: عاوز اشوفه كده
المهندس:بكرا يا فندم هكلم حضرتك تيجي تتفرج
انا: لا انا هتفرج دلوقتي
ورحت علي المكان بتاع الهالك لقيت المهندسين بيخرجوا البضاعه السليمه علي اساس انها هالك وتتباع للفاكهانيه
انا: شافعييي
شافعي:امر يا كبير
انا:خد المهندسين الحلوين دول ومضي كل واحد علي شيك بي٢٥٠٠٠الف يلا
المهندس :حرام عليك
انا:ومش حرام اللي بيتعمل فيا
انا : فريدا كلمي الاتش ار ينزل اعلان للشغل مهندسين ووقت المقابله يقولي يلا بينا
فريدا :حاضر
ومشيت رحت الفيلا استحميت ونزلت خدت العربيه وفريال وفهيمه ورحت علي شقه الزمالك
 
  • عجبني
التفاعلات: sakher, شاب نييك, غريب عن العالم و 3 آخرين
عاش يسطا بدايه رايقه والقصه شكلها حلوه بس الجزء عايز يبقا طويل شويتين وتنزل الاجزاء بسرعه بقا متأخرش😂❤❤
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد، لبوهه و زهايمر
و ي ريت ي ريت ي ريت متدخلش الجن والعفاريت ومش عارف اي هجين والملك والمعظم والكلام دا خليها بشر عادي عشان تبقا حلوه❤
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
عاش يسطا استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
شابوووو بجد
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
تم إضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
جامد يا فنان
عايزين نخش فى الاكشن بقا😂
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاش جدا يسطا والجزء الجديد امتا
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
ورده مني ليك 💐💐
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
عاش عليك
الجزء الجديد امتى بقا😁😁
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
هنبدا سلسله جديد
انا اسمي فهد عندي ١٨سنه طولي ١٩٠ اسمراني اقل كلمه بتضيقني
ابويا :مؤمن مدرس عنده ٥٩ سنه في حاله
اخويا:محمد دكتور تحليل ٢٨سنه
مرات محمد :اشجان ٢٥ سنه مش بتشتغل
امي :صباح ٥٨ مدرسه مع ابويا في نفس المدرسه
صحابي :محمود 'السيد، فارس، كارم
هوصف كل واحد في دوره
نبدأ القصه :انا عمري ما اشتغلت علشان ابويا كان فاكر اني لو اشتغلت وامسك فلوس هبوظ واشرب سجاير والحورات دي وامي كانت نفس الحوار بس علشان بتخاف علي واخويا شيفني مليش لزمه واني متدلع والبلد كلها فكره اني عيل غلبان بس ميعرفوش اللي فيها وانا برضوا علشان كنت هادي فالناس واخده فكرا غير الحقيقه وانا في سنه تانيه ثانوي صحيت الصبح لقيت الصويت اشتغل قمت اجري لقيت امي بتقولي ابويا مات انا ساعتها محستش بحاجه ومسكت نفسي المهم الظهر اذان ودفنا وانا في المقابر كل لما واحد يسلم علي يقولي انت اكبرت وشوفلك شغلانه بقي استغربت هما الناس دول ملهم في اي هو حد قلهم اني بشحت دفنا وروحنا كنت استوعبت الموقف وعيط كتير دخلت اوضتي وقفلت علي نفسي وقعدت اعيط محستش بنفسي غير تاني يوم طلعت من الاوضه لقيت ناس جايه تعزينا رحت قعدت جمب اخويا والعزء خلص في يومين خلصنا عدي اسبوع نزلت الدروس والدنيا بقت تمام ولسه هفوق لقيت امي بدأت تتعب هي كمان رحنا لدكتور قال خلاص هتموت قعدت مع امي قعدت توصيني علي اخويا وبتقولي اخوك غلبان زامراته خي اللي مسيطره عليه خلي بالك منه مع اني انا الصغير بس قلتلي انا عدي يوم والتاني وامي توفت وكانت صدمه كسرتني الوحيده الحنينه علي راحت وكنت عارف ان الخراب جاي جايعدي اسبوع العزاء وكل واحد راح لحاله وبما اني لسه صغير فكان اخويا هو الوصي علي لقيته في يوم جاي باين عليه الغضب وقعد قدامي
محمد:العيشه اللي انت كنت عيشها انساها
انا :عيشه اي
محمد :بكرا تعرف لوحدك
وسبني قام مشي وانا استغربت يعني اي انسي العيشه والكلامه فكلمت صحابي اننا نتجمع علي القهوي المهم لبست ونزلت استناهم علي القهوه جه فارس وده وصفه هو ١٨٨سم كله عضلات جاي في اي حاجه شمال نفس سني
شويه ومحمود جه وده وصفه ١٨٠سم ماشي شايل زبه علي كتفه بس مش بتاع مشاكل بيخاف يتخانق
والسيد جه وده وصفه السيد ده صوت الضمير بتاع الشله كل حاجه بيقول عليها حرام طوله ١٦٠ سم
كارم ١٩٠ سم واد رجوله يموت نفسه علشان صحبه شغال معاك يميت واشمال
المهم اتجمعنا علي القهوة ا
انا:عاوزين مظاهر شويه علشان الامتحانات قربت واحنا مش عارفين حاجه
كارم:يعم خير كده كده الامتحان اختر وهنغش
محمود:انا لسه شايف بت طيزها فاجره
السيد:يبني اسكت مش تتكلم علي بنات الناس
انا :شوف انا بقول اي والعلوق بيقولوا اي
فارس:يعم سيبك منهم المهم هزاكر وهنعدي
لعبنا عشرتين دمنه وخلصنا قومنا مشينا وانا داخل البيت لقيت محمد اخويا في وشي
محمد :معدش في تأخير بره كتير كده
انا:تأخير اي محمد الساعه ١٠ ونص
محمد:هو كده عاجبك
انا : تمام
دخلت الشقه بتاعتي وقعدت اعيط بس الشيطان حضر وقولت بس محمد هي كده السنه دي تخلص وهشوف شغل دخلت استحميت ومسكت التلفون اشوف الرسايل لقيت رسايل كتير اللي بيعزي واللي بيطمن علي لفت نظري رساله من رقم مش متسجل بفتح صورت البروفيل لقيتها الاكس وكانت اسمها فوزيه بعته تعزي رديت عليها لقيتها اون لاين ودارت المحدثه
فوزيه :عامل اي يا فهد دلوقتي شد حيلك
انا :تمام
فوزيه :كنت عاوزا اجي اعزي بس اتكسفت اجي وحدي
انا:لا عادي ملوش لزوم
فوزيه:ابقي طمني عليك سلام يا قلبي
انا قولت اي قلبي دي يبقي هي عاوز ترجع للقديم اصل يا عزيزي القديم مكنش قليل فوزيه حته كده ١٥٥ سم طيز كبيره جدا رفيعه من الوسط وبزاز متوسطه بس هي عباره عن ملبن وممحونه بطريقه بنت متناكه امها ميته وابوها عاجز يعتبر متربين من صغرنا مع بعض النجاسه دي هي اللي معلمهالي من اول لعبت عريس وعروسه ولعند النيك المهم نمت وصحيت الساعه٨ اتصلت بصاحبي ونزلنا الدروس وقبلت فوزيه بس كانت علي غير العاده طنت حاسس عنيها مكسوره مش فوزيه اللي اعرفها سلمت علي ومشيت علي طول دخلت الدرس وانا قاعد في الدرس لقيت عيل سرسجي من العيال بتاعت الحورات ده كل شويه يبص لفوزيه ويضحك تروح هي بصه في الأرض قولت الموضوع ده لازم اشوف الكلام علي اي اصل مهما كانت فوزيه مزعلاني بس متربين سوي وامها كانت بتحبني قوية خلصنا الدرس اول لما طلعت نديت علي فوزيه قولتلها هعدي عليكي في البيت النهارده حسيتها فرحت للحظه وزعلت تاني ومشيت واتا وقفت استني فارس ومحمود وكارم والسيد وانا واقف مستنيهم لقيت الواد السرسجي ده داخل علي بيقولي مالك بيها يا صحبي بصيتله كده ورحت ضاربه بونيه كسرت مناخيره والناس شالته كان صاحبي جم بيقولوا في اي يا فهد قولت مفيش حاجه وختهم ومشيت روحت لقيت أخويا بيقولي بقيت شغال بلطجي سبته ومشيت دخلت غيرت ورحت علي بيت فوزيه خبط فتحتلي فوزيه بابتسامه ذي لما تكون مستنياني
دخلت سلمت علي ابوها وقعدت معه
ابوها اسمه عم حمدي :اذيك يا فهد يابني
انا :تمام يا عم حمدي انت عامل اي دلوقتي ورجلك
حمدي :حلو يبني نشكر @@@@يابت يا فوزيه حاتي الدوي من عندك اصل نسيت اخده
فوزيه :حاضر يا بابا جابت فوزيه الدوي بتاع ابوها
خد الدوا عم حمدي وشويه ونام مكانه (الناس اللي بتبقي رجليها مقطوعه بتاخد دواء في نسبت مخدر عاليه )
قمت دخلت الاوضه لفوزيه وقعدت جمبها علي السرير قولتلها
انا:مالك يا فوز
هي :مفيش حاجه انا تمام
انا :علي انا برضوا الكلام ده
هي لما صدقت وبدأت في العياط قعدت اهدي فيها علشان افهم حاجه منها لعند لما هديت قولتلها احكيلي كل حاجه براحه ووحده وحده
هي:انت عارف فاطمه صحبتي
انا:ايوا عارفها البت الطيبه دي
هي :انا كان معايا صور ليا خاصه علي الفون خدت الفون بتاعي ونسخت الصور لنفسها وادتها للواد اللي انت ضربته قدام الدرس النهارده وبيهددني بيها لو مش رحتله هينزلها علي النت
انا:اتعصبت وقولت علشان كده اهدي ومتخفيش ابعتيلي رقم فاطمه والود ده علي الواتس وخدت فوز في حضني وقعدت اطبطب عليها واهديها ودخلنا في بوسه طويله بس فوقت علي صوت خبطه في الصاله ابوها شكله صحي قومت جريت علي بره الشقه ونزلت روحت البيت لقيت فوز بعته الرقمين حفظتهم علي الفون وقعدت افكر اعمل اي قولت ذي ما تيجي بقي هو وحظه وافتكرت مصيبه الامتحان كمان اسبوع قعدت ازاكر واروح الدروس لعند لما الاسبوع خلص وجت الامتحانات وامتحنت والدنيا جميله وخلصنا امتحانات ولقيت المفاجأة في البيت لقيا محمد اخويا :خلصت امتحانات
انا:ايوا
اخويا :معدتش هتشوف الجنيه مني
انا :والمعاش بتاعي
اخويا :اعتبرني سرقته
انا خدت الكلام وسكت علشان معايا فلوس تكفيني ١٠٠ سنين قدام هو ميعرفش عنها حاجه متستغربش يا عزيزي ابويا قبل لما يموت كان بايع ١٠ فدادين ارض ورثه من جدي ومقلش لحد غير امي وامي وهي بتوصيني قالتلي علي مكان الفيزاء والرقم السري المهم نزلت قعدت علي القهوي ورنيت علي فوز
انا :اشطا يا فوز
فوزيه:ياه وحشتني الكلمه دي
انا :مش مهم المهم ان الواد قالك اي
فوزيه:انت لسه فاكر انا قولت انك نسيت
انا :امتحانات وانتي عارفه
فوزيه :المفروض ان اروحله بكرا
انا :ابعيلي العنوان اللي قالك عليه قالتلي علي العنوان طلع مكان مجمع مدارس قديم مفيش حد عايش واحد عاوز يزنق وحده واحد عاوز يشرب سجاره مع نفسه كده يعني المهم كلمت كارم وفارس جم قولتلهم في طلعه لوحدي تخصني وفهمتهم الحوار قالوا معاك يا فهد
كلمت فوز قولتلها جهزي نفسك علشان ترحيله
فوزيه:انت بعتني
انا:اه مليش فيه
فوزيه :قفلت السكه في وشي
تاني يوم في المعاد اللي هتروح فيه وقفت انا وصحابي بعيد عن بيتها شويه واستنيتها تنزل اول لما نزلت مشينا وراها لعند المجمع الواد طلع خدها استنيت لما دخلوا ورحت فاركين المطاوي انا وفارس وكارم ودخلين اول لما دخلت لقيت فاطمه والواد وفوز عماله تعيط اول لما شفتني فرحت وسكتت الواد شافنا شخ علي نفسه وفاطمه بل لما كنت سكته بدأت عياط
انا:اثبت يا متناك انت وهي النهارده ليله الدخله عليكم
ربطنا الواد ومسكت فاطمه قولتلها اقلعي يا حلوه
فاطمه :انا مليش دعوه انا غلبانه وتعيط رحت ضربها قلم كانت هتموت فيه
انا :مش هعيد الكلمه مرتين وبزعيق اقلعي
فاطمه :حاضر
انا:مين هيخش الاول يا رجاله
كارم:انا يا سندال
انا :خش يا عمنا
دخل كارم علي فاطمه بوس وتقفيش
انا:فوز
فوزيه:نعم
انا:علي البيت
فوزيه:حاضر
وطلعت تجري علي البيت
انا فهد يا ولاد الفاجره
ورحت داخل علي الواد ضرب لعند لما قال بس ورحت مقلعه الهدوم وصورته ملط يجي ٣٠ صوره واصور طيزه بس حسيته فرحان ببص علي خرمه لقيته واسع قولتله انت طلعت بتتناك دا انت حبيبي رحت ابص علي كارم وفارس ليتهم بينيكوا فاطمه هما الاتنين وهي عماله تعيط رحت فاتح فيديوا ومصورها وهي بتتناك
فارس:اي مش هتخش
انا :لا مش النهارده خلصوا انتوا كمان اليوم هيخلص
فارس وكارم : خلاص خلصنا وقاموا لبسوا وفكينا الواد وفاطمه ومشينا روحت نقلت الفيدوهات علي فلاشه وخبتها سمعت صوت تزعيق في شقت اخويا الفضول اخدني لقيت مراته بتزعقله علشان مش بيكفيها قولت علشان كده هي المسيطره اي اليوم ابن المتناكه اللي كله منيكه ده
دخلت انام بليل قلقت قولت اطلع أقف علي السطح شويه بس حصل اللي مكنتش اتوقعه .........

الجزاء التاني
وقفنا الجزء اللي فات لما صحيت بليل طلعت علي السطح لقيت اشجان واقفه بتتكلم في الفون وقفت اسمعها بتقول اي
اشجان:خلاص قربت انفز اللي مستنينه من زمان وقريب هيكتبلي كل حاجه باسمي واطرده هو وأخوه طيب سلام
رحت طالع مره وحده قولتلها اللي في دماغك ده عمره ما هيحصل لو الدنيا اطربقت مش هتشوفيه وعلي فكرا انا هقول لمحمد كل حاجه
وسبتها ونزلت قولت الصبح ةول لما اشوف اخويا هقوله علي كل حاجه سمعتها دخلت شقتي مفيش ربع ساعه ولقيت التخبيط علي الباب ولا الحكومه لسه بفتح الباب لقيت أخويا نازل ضرب فيا وانا مش عارف في اي وراح مسكني رميني في الشارع الساعه كان دخلت علي ٤ الفجر رحت قعدت علي البحر لعند الصبح اول لما النهارده طلع رحت دخلت الشقه خدت الفيزا وورق البيت وعقد البيت وهدومي ورحت علي عمتي قولت هبات عندها يوم لعند لما القي شقه
عمتي: سميره ٥٨سنه طيبه لدرجه تخوف
بنت عمتي :ندي ١٧سنه ١٧٠سم طيز كبيره بتحبني قوي نفسها نتجوز.بس مش هي دي زوقي
بنت عمتي :شهد لسه في ٢اعدادي بس بت بضان اهم حاجه عندها الفلوس
جوز عمتي:متوفي من فتره ملوش دور في القصه
المهم رحت لعمتي قعدت مش حكيت ليها حاجه وكله تمام وقلتلها انا هبات هنا النهارده
عمتي:تنور وتشرف يا ابن الغالي
ندي:متقعد معانا علي طول يا فهد
انا :شويه كده يا ندي
سميره:متقومي تعملي اكل لفهد يا ندي زمانه مفطرش
ندي:حاضر يا ماما
قامت ندي تعدي من قدامي لقيتها لبسه جلبيه بيتي وسعه علي السحو الجلبيه دخله بين الفلقتين قولت في سري مش هينفع ابات مش عاوز مشاكل المهم اكلت وقولت اخش انام شويه وانزل بليل اشوف سمسار علشان يجبلي شقه
انا :ندي انا هنام فين
ندي:تعالي
دخلت الاوضه لقيت فيها سريرين
انا :ندي مين اللي هينام علي السرير التاني
ندي:شهد
انا قولت في سري احسن علشان الليله تعدي علي خير
انا:تمام انا هنام دلوقتي شويه وصحيني علي المغرب كده
ندي:تمام
نمت صحيت من النوم حاسس اني طولت في النوم ببص في التلفون التلفون لقيت الساعه ١٢ ونص قولت احااااا يبقي هنبات قومت ادخل الحمام استحميت ورجعت الاوضه بفتح النور لقيت ندي هي اللي في الاوضه قلقت وصحيت
انا :يابت انا مش قولتلك صحيني المغرب
ندي:صعبت علي شكلك تعبان مرضتش اصحيك
انا :فيكي الخير قومي اعمليلي شويه شاي
ندي :مش لما تتعشي الاول استني
وقامت لقيت نفس المنظر بتاع الصبح الجلبيه دخلت بين الفلقتين
راحت وبعد شويه لقيتها جيبه صنيه اكل فيها سمك وجمبري وانا اصلا مبعرفش انضف السمك ولا الجمبري وده( حقيقه)
انا:هو الاكل جميل وكل حاجه بس فيه مشكله
ندي:اي هي
انا:مبعرفش انضف الأسماك
ندي:وده مشكله وانا رحت فين
وقعدت تنضف وتاكلني وانا قولت هي ليله وذي ما تيجي خلصت اكل وقمت غسلت لقيتها عامله كوبايه عصير شربتها عدي ربع ساعه لقيت جسمي ساخن مولع وزبي واقف مش قادر هيفرقع من البنطلون
قولت ندي
ندي:نعم
انا متقومي تنامي في الاوضه التانيه
ندي : حاضر عاوزا اغير هدومي
انا :.....
ندي :غمض عينك
انا:حاضر
قامت ندي قفلت الباب بسرعهوقعلت الجلبيه انا ببص لقيت جسم فاجر طيز عريضه وبزاز كبيره وانا اول لما شوفت كده هجمت عليها وهي زي اللي صدقت رحت واخدها في بوسه قعدت يجي ٥دقايق واقفش في بززها وايدي التاني بتعلي في زنبورها لعند لما ساحت رحت منزلها علي الارض وقالع البنطلون وخليتها تمص وطلعت بتمص باحتراف استغربت رحة مقومها ومنيمها علي السرير وبشوف خرم طيزها لقيته مفتوح رحت مدخل بتاعي براحه في طيزها ودخلته براحه لعند لما الراس دخلت رحت رزعه كله جامد داخل طالع يجي ٥ دقايق رحت قلبها علي ضهرها رافع رجليها علي كتفي ومدخل بتاعي مره واحد راحت مصوته وفضلت ارزع فيها لعند لما حسيت اني هجيب رحت مطلع بتاعي ونزلت علي بززها ودخلت معاها في بوسه طويله ونامت في حضني شويه وقامت استحمت ودخلت استحميت بعدها ورحنا الاوضه قولتلها
انا:امال مين اللي فاتح المصلحه
ندي:صحبتي
انا:وصحبتك علمتك المص
ندي:لا بجد صحبتي
انا:صحبتك مين
ندي:وحده صحبتي اسمها فاطمه
انا:اكبر منك فاطمه دي
ندي:انت تعرفها
انا :عز المعرفه اسمعي بقي لو سمعت انك قعدتي مع فاطمه تاني هدبح امك تمام
ندي بخوف:حاضر
ونمنا في حضن بعض للصبح
قومت الصبح بدري نزلت ادور علي سمسار لقيت واحد جبلي كام شقه لقيت شقه في عماره كلها عيادات قولت بس تمام هي دي محدش هيشوف مين طالع ومين نازل دفعت اجار ٣شهور رحت جبت كل هدومي من عند عمتي ودتها الشقه وفرشت الهدوم ورنيت علي كارم وفارس والسيد ومحمود وقولتلهم علي العنوان وفهمتهم الدنيا فارس وكارم قالوا خلصانه هنبات معاك الليله قولت مفيش مشكله والسيد وقال لا انا هروح وانا الصراحه ذهقت منه قولت تمام روح
انا:محمود هتبات ولا هتروح
محمود:يعم عادي استني ارن علي ابويا
كام ابوه قله بات
انا:طب اي مش هنجس الشقه
محمود:ايوا كده
فارس :ننجس ابوها
كارم:شغال
محمود طلع تلفونه رن علي اتنين شراميط وفارس نزل يجيب اكل وقزازتين بيره وكام نزل يجيب حشيش وساعه وكان فارس وكارم ايجي
وشويه والشراميط جم بس اي نسوان يخلوا الحجر يقف دخلوا الاتنين الاوضه يغيروا وطلعوا من حلوتهم كان هيغمي علينا ومحمود شغل اغاني قاموا يرقصوا وانا لفيت سجارتين ولعت واحد وكارم ولع واحد والجوانب رايح جاي ونشرب بيره لعند لما الدماغ اشتغلت قمنا نرقص مع النسوان ورحت واخد وحده وداخلين الاوضه بوس وتقفيشورحت قالع البنطلون ومنيمها علي ضهرها قعدت افرش في كسها وهي تقول دخله بقي وانا افرش ولاكني سمعها ورحت مدخله مره وحده ومطلعه وهي أكن روحها
بتطلع رحت مطلع بتاعي ومدخله في طيزها كانت وسعه جامد وبتاع دخل بسهوله قعدت انيك فيها شويه ورحت مطلعه وحطه في كسها لعند لما حسيت اني هجيب قولتلها اجيب فينقالت علي طيزي رحت مطلع بتاعي ونزلت علي طيزها لبست الشورت وطلعت الصاله لقيت فارس ومحمود قاعدين وكارم في الاوضه جوه مع البت ببص ورايا لقيت البت اللي كانت معايا طلعه مش قادره تمشي
انا:انتي اسمك اي
الشرموطه:امال
انا:حاتي رقم يا امال
امال:٠١٢٣٤٥٧٧
شويه ولقيت كارم طالع والبت وراه
البنات لبسوا وخدوا بعضهم ومشيوا واحنا نمنا لعند الساعه ١٢ الضهر قاموا الولاد مشيوا وانا قولت اوصل البيت اشوف الدنيا وصلت البيت لقيت أخويا مش موجود ولقيت مراته لبسه روب وتحته قميص نوم وشعرها متنعكش حسيت ان في حد جوه رحت زقتها ودخلت اشوف مين جوه دخلت الاوضه انصدمت من اللي شفته لقيت اللي في الاوضه جارنا واد عنده ٣٥ سنه اسمه عصام طلعت المطوه ولسه هخبطه لقيت حد خبطني بشومه علي راسي مش حسيت بنفسي غير وانا علي السرير في المستشفى واخويا جمبي هو ومراته
انا مش قادر اتكلم وصوتي مش طالع
اخويا :الدكتور بيقول انك شارب مخدرات ولما جيت البيت اغمي عليك
مرات اخويا:مش ناوي تحترم نفسك بقي وتبطل مخدرات
انا نفسي اقوم اموتها بس قولت وعلي اي انا هلعب بنفس الطريقه
قعدت اسبوع في المستشفى وعمتي جتلي هي وندي
وصحابي ايجولي كل الناس اللي اعرفها ايجولي وطلعت من المستشفى رحت علي الشقه الجديده لقيت فوزيه بترن علي قولتلها علي العنوان جتلي وقعدت تعيط لعند لنا زهقت منها قولتلها تقوم تروح
فوز:لا انا هبات وعمله حسابي
انا:اذاي
فوز:قولت لابويا اني هبات عند صحبتي ووافق
انا :انا جعان نيك بسرعه قومي اطلبي اكل
فوز :اطلب وانا رحت فين هعملك شويه اكل يخلوك اسد
انا:هنشوف
قامت فوز وقعدت ساعتين لقيتها دخله علي بصنيه اكل كلها لحمه ورز وسلطه وطاجن كوارع وشربه وقعدت تاكلني لعند مبقتش قادر وتاكل قومت غسلت ايدي ورحت قاعد علي الكنبه هي شالت الاكل وغسلت وجت قعدت في حضني سمعنا فيلم ونمنا تعبان يا عزيزي مش فيا صحه للنيك
المهم صحيت لقيت فوز بتلبس وهتمشي كنت انا خفيت ورنيت علي واحد صحبي ابوه عنده محل كاميرات مراقبة نزلت قابلته علي القهوه وفهمته اني عاوز ٥ كاميرات صغار مش يبانوا قالي هتكلف ٩٠٠٠ قولتله تمام وطلعت ٥٠٠٠ ادتهمله قلي بليل هجيبهم قلتله تمام ومشي رحت علي البيت تاني رنيت علي محمود صحبي يجي علي البيت جه قولتله ليك في الناشف قالي شغال اي حاجه فيها خرم قولتله هتروق ورحت رانت علي الواد السرسجي اللي كان عاوز يزنق فوز وقلتله علي العنوان جه وهو خايف ورحت رانن علي فاطمه.
انا:اذيك يا لبوه
فاطمه :انت مش محترم
انا:انا فهد يا متناكه
فاطمه بخوف:فهد عاوز اي يا فهد احنا مش خلصنا
انا:خلصنا مين يا روح امك انا هبعتلك تيجي علي العنوان ده دلوقتي مليش فيه
فاطمه :حاضر حاضر
بعتلها العنوان المهم لما الواد السرسجي جه محمود دخل عليه سأله اسمه اي
السرسجي:لؤي
محمود طب تعالي يا حلو وخده محمود الاوضه وصوت الوجع اشتغل لقيت الباب بيخبط فتحت لقيت مفاجأة 🤨

الجزء الثالث

بفتح الباب لقيت في وشي ندي
انا:ندي ازيك
ندي:تمام اي هفضل وقفه علي الباب
انا:اه لا بس صحابي جوه تعالي ننزل تحت
ندي :طيب يلا
واحنا نزلين لقينا فاطمه في وشنا ندي بصتلي ونزلت من غير لما تتكلم وفاطمه طلعت علي الشقه اول لما نزلنا الشارع بتقولي امال ريحه فين دي قولتلها معرفش يمكن طالع تكشف ولا حاجه قالت يمكن بس من غير اقتناع قولتله معلش نسيت المحفظه فوق هطلع اجيبها وانزل طلعت جري لقيت فاطمه واقفه علي الباب دخلتها قولتلها محمود جوه هو ولؤي عاوزا تقعدي اقعدي عاوزا تروحي برحتك بس هكلمك تاني
فاطمه بفرحه:لا همشي
انا:برحتك
ونزلت بسرعه لقيت ندي واقفه خدتها ورحت قعدت علي كافيه قدام البيت تشوف مين طالع ونازل من العماره قعدنا وقعدت ترغي وانا مش معاها اصلا لعند لنا لقيت محمود ولؤي نازلين اول لما ندي شافت لؤي نازل وشها قلب بخوف وانا خدت بالي قولت انت اي حكايتك يا لؤي
ندي :انا عاوزا اروح
انا لي هنطلع الشقه صحابي نزلوا خلاص
ندي:لا انا تعبانه هروح
انا:طيب تعالي اروحك
وقمت روحتها وسلمت علي عمتي ونزلت علي طول رنيت علي لؤي قولتله تعالي علي الشقه بسرعه وانا مروح عديت علي محل حدايد جبت حبل وخطاف وسلسلة وصلت البيت وخمس دقايق كان لؤي وصل
انا:اي يا لولو محمود كيفك
لؤي :قوي صحبك غشيم
انا :بتحب السادي يا لولو
لؤي:موت
انا:انا بقي هوريك جوله سادي تطلع من طيزك
لؤي :نفسي اشوف
رحت قايم معلق الخطاف في السقف والحبل ربطه في الخطاف ورحت ماسك لولو رابط رجله بالحبل وشادد راح متعلق بالمقلوب في السقف رحت ماسك السلسله وربطها في ايده ومعلق في ايده انبوبه بتاعت بوتاجاز بقي بيصوت من الألم مش المتعه ومسكت الولاعه وموقعها في ضهره بقي يصوت وانا ولا الهوي قولتله قولي بقي يا كسمك اي بينك وبين ندي
وهو بيصوت رحت فاكك الانبوبة
لؤي:هقولك بس نزلني
انا رحت فكه ومنزله ربطه في الكرسي قولتله سامعك قالي
لؤي:ندي صاحبت فاطمه وفاطمه جبتها عندي البيت ونكتها
اناسمعت كده اتجننت ونزلت ضرب فيه لعند لما كسرته وهو يعيط قولتله انا هخليك تندم علي اللي ويوم الأسود اللي اتولدت فيه خدت تلفونه خليته يفتحه دخلت علي الفديوهات المخفية لقيت كميه فيدوهات لبنات كتير خدت التلفون نقلت كل حاجه علي تلفوني ومسحتها من علي التلفون ومن الجيميل وقولتله ده بقي وقت تنفيذ العقاب رحت مسخن سكينه ونيمته علي بطنه وحرقت خرم طيزه ورحت مسخن السكينه تاني وحارق زبه قولتله انت هتنزل من هنا مش عاوز اشوف وشك هنا تاني فاهم ولا لا
لؤي:حاضر مش هتشوف وشي تاني
ونزل مش قادر يمشي لقيت التلفون بيرن لقيت صحبي بتاع الكاميرات نزلتله خد ٤٠٠٠ ونا خدت ٥ كاميرات وفهمني بتشتغل ازاي من التلفون ومشي انا خدت الكاميرات وطلعت الشقه ركبت وحده في الصاله كاشفه الصاله كلها ووحده في اوضه النوم وجربتها لقيتهم تمام والجوده بتاعتهم عاليه رنيت علي فوزيه
انا :اشطا يا فوفو
فوزيه:اي يا قلب فوفا
انا:عاوزك تيجي تباتي معايا بكرا
فوزيه:من عيني ياسطا
نزلت الشارع قولت قعد مع نفسي شويه علي اي قهوه دخلت قعدت لفت انتباهي عيل عنده بتاع ٢٠ سنه عمال يكلم صحبه وصحبه يبص علي ويضحك انا شوفت كده كلمت نفسي
انا:في اي يا جدعان هو علشان الواحد ماشي في حاجه الناس هتستهيفه
نفسي:عيب عليك يا جدع الي يزعلك دوس عليه انت مش شايف حاجمك قوم عوره مطوتك في جمبك اتعامل
انا:علم جاري التنفيذ رحت قايم داخل عليهم في حاجه يا شباب
هما:انت حد كلمك يلا
انا:يلا
هما:يلا من هنا لقوم ادفنك
لسه بيقوم من هنا كنت فاتح المطوه في رأسه ١٧ غرزه الواد شاف الدم انهبل قولت هيضربني لقيته عباره عن شخير بس مش بيعمل حاجه غير بيشخر هو وصحبه رحت داخل علي صحبه بالبواني في مناخيره لعند لما الدم غرق ايدي والناس شالتني من عليه قوت مشيت دغري طلعت الشقه استحمت وقعدت في البلكونه اشرب سجاره وسرحت لي الدنيا عماله ترمي مصايب زهقت دخلت نمت صحيت الصبح بدري رنيت علي اخويا قولتله جدك في البلد تعبان روح زوره قلي ماشي رحت استنيت تحت البيت لعند لما نزل من البيت هو ومراته دخلت البيت نزلت من المنور علي المطبخ حطيت كاميرا في الصاله وكاميرا في اوضه النوم وكاميرا في المطبخ وطلعت من المنور علي بره بيت فوزيه دخلت سلمت علي عم حمدي وقعدت معه شويه
عم حمدي:متيجي ياض يا فهد اجوزك فوزيه ومش عاوز منك حاجه
انا:انا مش في دماغي الموضوع ده دلوقتي يا حج
عم حمدي :طيب عاوزك تخلي بالك منها هي ملهاش حد غيري امانه يا فهد
انا:في رقبتي يا عم حمدي ****يدك الصحه عاوز حاجه يابا
عم حمدي:اقعد شويه معايا عاوزك ونادي علي فوزيه جتقلها بصي يا بنتي انا مليش حد وانتي ملكيش غيري لو حصلي حاجه فهد هيكون مكاني اسمعي كلامه فاهمه ولا لا
فوزيه:بدأت تعيط وقعدت تقول ****يخليك لي والكلام الفكسان ده
انا قوت هقوم امشي مش ناقص نزلت لسه بنزل الشارع سمعت صويت فوق طلعت اجري وخدت عم حمد علي المستشفي قالوا مات رنيت علي صحابي جم علي المستشفي ورحنا المقابر دفنه وخدت فوزيه البيت صحبها جم ونا جبت خمسين كرسي وفرشتهم في الشارع وصب يقرأ العزاء خلص طلعت لقيت فوزيه هي وفاطمه معاها قولت يا فاطمه روحي بصتلي كده قولتلها اي مش بتسمعي قومي روحي قامت علي طول مشيت اول لما نزلت خدت فوزيه في حضني قعدت تعيط لعند لما ناميت شلتها دخلتها الاوضه ونمت جمبها لعند الصبح قومت من النوم بدري عملت فطار كانت هي صحيت فطرتها وقعت افهم فيها انه ارتاح من التعب بدل لما كان السكر بينهش في جسمه وبيتعذب وانه استريح وبتاع لعند لما فكت قولتلها هنعمل حاجه بس كمان كام يوم وانها هتيجي تقعد معايا في شقتي واني هوصل مشوار واجي اخدها نزلن وصحبتها جم ليها. انا نزلت رحت علي الشقه دخلت فتحت التلفون بشوف الكاميرات لقيت اللي كنت متوقعه الواد جارنا هو اللي بينيك اشجان والفيديو واضح ذي الفل قولت الحساب قرب رحت خدت الفيدوا ونسخته علي فلاشه وخبيته مع الحاجات التانيه ورنيت علي كارم قولتله اني هنزل نقعد انا وهو علي القهوه لسه نازل من البيت لقيت في حد بيامن علي وكبسه حكومه خدوني ركبت البوكس واعلي ضرب رحت القسم خدوا البطاقه ودخلوني للظابط قلي عامل فيها فتوه وتقوم تضرب الناس انل هوريك وكام قلم حلو علي كام بونيه وارتميت في الحجز داخل مش طايق نفسي اول واحد قبلته عيل خرا اسمه حماصه وقلب نفسك وانا الكبير هنا حماصه خد بونيه مش خد التانيه بس دقيقه وحده لقيت الآمنة دخلين سحبوني والعركه اشتغلت ضرب فيا كسروا جسمي ورموني في الحجز تاني جه عيل جته سندني وقعدتي جمبه غسلي وشي وانا مش حاسس بنفسي تاني يوم قالوا هنترحل علي النيابه اتكلبشت مع الراجل ده طلع اسمه شكل وهو اسم علي مسمي رحنا النيابه لقيت أخويا جايب محامي وجاي المهم جدد اسبوع وانا قضيت الاسبوع مش بتكلم استغربت ازاي مفيش حد من صحابي سأل علي وفوزية هتعيش ازاي من غيري الاسبوع عدي كله تفكير اترحلنا علي النيابه واتحكم علي ٦ شهور الدنيا اسودت فوزيه جتلي اول زياره قولتلها علشان خطري حافظي علي نفسك الست شهور دول وانا هطلع اعيشك عيشه مش تحلمي بيها واخويا جه قعد ينصح فيا ومراته دخلتلي تقولي
اشجان:حلو التلبيسه دي اديك جوه وانا بره وهعمل اللي في دماغي برضوا واخوك هتعيش في الشارع ومش هتعرفوا تعملوا حاجه
انا :قولت أبين اني مش مضايق قعدت اضحك وهي مستغربه انا بضحك علي اي
قامت مشيت وانا العفاريت حضرت الست شهور قضيتهم مشاكل واتعرفت علي شكل اكتر وعرفت انه صعيدي من قنا وانه دخل في قضيت ظلم شال قضيه مكان اخوه الصغير وجه يوم الخروج ( معلش بقي يا عزيزي مش هطول في السجن اصل مش دخلت قبل كده) جه يوم الخروج محدش جه يزورني من زمان خرجت رحت عليatm سحبت ٢٠٠٠ جنيه رحت حلقت وجبت كام طقم فخم ورحت علي فندق قولت ابات النهارده وتاني يوم اشوف الدنيا دخلت نمت مش حسيت بنفسي غير والباب بيخبط النظافه بس الصوت مش غريب علي حاسس اني سمعته قبل كده دخلت عاملت النظافه اول اما شفته تنحت يا تري هتكون مين ؟؟؟؟ هنعرف في الجزاء القادم سلام
قصة جميلة تسلم ايديك
عاملة النظافة فوزية
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
هنبدا سلسله جديد
انا اسمي فهد عندي ١٨سنه طولي ١٩٠ اسمراني اقل كلمه بتضيقني
ابويا :مؤمن مدرس عنده ٥٩ سنه في حاله
اخويا:محمد دكتور تحليل ٢٨سنه
مرات محمد :اشجان ٢٥ سنه مش بتشتغل
امي :صباح ٥٨ مدرسه مع ابويا في نفس المدرسه
صحابي :محمود 'السيد، فارس، كارم
هوصف كل واحد في دوره
نبدأ القصه :انا عمري ما اشتغلت علشان ابويا كان فاكر اني لو اشتغلت وامسك فلوس هبوظ واشرب سجاير والحورات دي وامي كانت نفس الحوار بس علشان بتخاف علي واخويا شيفني مليش لزمه واني متدلع والبلد كلها فكره اني عيل غلبان بس ميعرفوش اللي فيها وانا برضوا علشان كنت هادي فالناس واخده فكرا غير الحقيقه وانا في سنه تانيه ثانوي صحيت الصبح لقيت الصويت اشتغل قمت اجري لقيت امي بتقولي ابويا مات انا ساعتها محستش بحاجه ومسكت نفسي المهم الظهر اذان ودفنا وانا في المقابر كل لما واحد يسلم علي يقولي انت اكبرت وشوفلك شغلانه بقي استغربت هما الناس دول ملهم في اي هو حد قلهم اني بشحت دفنا وروحنا كنت استوعبت الموقف وعيط كتير دخلت اوضتي وقفلت علي نفسي وقعدت اعيط محستش بنفسي غير تاني يوم طلعت من الاوضه لقيت ناس جايه تعزينا رحت قعدت جمب اخويا والعزء خلص في يومين خلصنا عدي اسبوع نزلت الدروس والدنيا بقت تمام ولسه هفوق لقيت امي بدأت تتعب هي كمان رحنا لدكتور قال خلاص هتموت قعدت مع امي قعدت توصيني علي اخويا وبتقولي اخوك غلبان زامراته خي اللي مسيطره عليه خلي بالك منه مع اني انا الصغير بس قلتلي انا عدي يوم والتاني وامي توفت وكانت صدمه كسرتني الوحيده الحنينه علي راحت وكنت عارف ان الخراب جاي جايعدي اسبوع العزاء وكل واحد راح لحاله وبما اني لسه صغير فكان اخويا هو الوصي علي لقيته في يوم جاي باين عليه الغضب وقعد قدامي
محمد:العيشه اللي انت كنت عيشها انساها
انا :عيشه اي
محمد :بكرا تعرف لوحدك
وسبني قام مشي وانا استغربت يعني اي انسي العيشه والكلامه فكلمت صحابي اننا نتجمع علي القهوي المهم لبست ونزلت استناهم علي القهوه جه فارس وده وصفه هو ١٨٨سم كله عضلات جاي في اي حاجه شمال نفس سني
شويه ومحمود جه وده وصفه ١٨٠سم ماشي شايل زبه علي كتفه بس مش بتاع مشاكل بيخاف يتخانق
والسيد جه وده وصفه السيد ده صوت الضمير بتاع الشله كل حاجه بيقول عليها حرام طوله ١٦٠ سم
كارم ١٩٠ سم واد رجوله يموت نفسه علشان صحبه شغال معاك يميت واشمال
المهم اتجمعنا علي القهوة ا
انا:عاوزين مظاهر شويه علشان الامتحانات قربت واحنا مش عارفين حاجه
كارم:يعم خير كده كده الامتحان اختر وهنغش
محمود:انا لسه شايف بت طيزها فاجره
السيد:يبني اسكت مش تتكلم علي بنات الناس
انا :شوف انا بقول اي والعلوق بيقولوا اي
فارس:يعم سيبك منهم المهم هزاكر وهنعدي
لعبنا عشرتين دمنه وخلصنا قومنا مشينا وانا داخل البيت لقيت محمد اخويا في وشي
محمد :معدش في تأخير بره كتير كده
انا:تأخير اي محمد الساعه ١٠ ونص
محمد:هو كده عاجبك
انا : تمام
دخلت الشقه بتاعتي وقعدت اعيط بس الشيطان حضر وقولت بس محمد هي كده السنه دي تخلص وهشوف شغل دخلت استحميت ومسكت التلفون اشوف الرسايل لقيت رسايل كتير اللي بيعزي واللي بيطمن علي لفت نظري رساله من رقم مش متسجل بفتح صورت البروفيل لقيتها الاكس وكانت اسمها فوزيه بعته تعزي رديت عليها لقيتها اون لاين ودارت المحدثه
فوزيه :عامل اي يا فهد دلوقتي شد حيلك
انا :تمام
فوزيه :كنت عاوزا اجي اعزي بس اتكسفت اجي وحدي
انا:لا عادي ملوش لزوم
فوزيه:ابقي طمني عليك سلام يا قلبي
انا قولت اي قلبي دي يبقي هي عاوز ترجع للقديم اصل يا عزيزي القديم مكنش قليل فوزيه حته كده ١٥٥ سم طيز كبيره جدا رفيعه من الوسط وبزاز متوسطه بس هي عباره عن ملبن وممحونه بطريقه بنت متناكه امها ميته وابوها عاجز يعتبر متربين من صغرنا مع بعض النجاسه دي هي اللي معلمهالي من اول لعبت عريس وعروسه ولعند النيك المهم نمت وصحيت الساعه٨ اتصلت بصاحبي ونزلنا الدروس وقبلت فوزيه بس كانت علي غير العاده طنت حاسس عنيها مكسوره مش فوزيه اللي اعرفها سلمت علي ومشيت علي طول دخلت الدرس وانا قاعد في الدرس لقيت عيل سرسجي من العيال بتاعت الحورات ده كل شويه يبص لفوزيه ويضحك تروح هي بصه في الأرض قولت الموضوع ده لازم اشوف الكلام علي اي اصل مهما كانت فوزيه مزعلاني بس متربين سوي وامها كانت بتحبني قوية خلصنا الدرس اول لما طلعت نديت علي فوزيه قولتلها هعدي عليكي في البيت النهارده حسيتها فرحت للحظه وزعلت تاني ومشيت واتا وقفت استني فارس ومحمود وكارم والسيد وانا واقف مستنيهم لقيت الواد السرسجي ده داخل علي بيقولي مالك بيها يا صحبي بصيتله كده ورحت ضاربه بونيه كسرت مناخيره والناس شالته كان صاحبي جم بيقولوا في اي يا فهد قولت مفيش حاجه وختهم ومشيت روحت لقيت أخويا بيقولي بقيت شغال بلطجي سبته ومشيت دخلت غيرت ورحت علي بيت فوزيه خبط فتحتلي فوزيه بابتسامه ذي لما تكون مستنياني
دخلت سلمت علي ابوها وقعدت معه
ابوها اسمه عم حمدي :اذيك يا فهد يابني
انا :تمام يا عم حمدي انت عامل اي دلوقتي ورجلك
حمدي :حلو يبني نشكر @@@@يابت يا فوزيه حاتي الدوي من عندك اصل نسيت اخده
فوزيه :حاضر يا بابا جابت فوزيه الدوي بتاع ابوها
خد الدوا عم حمدي وشويه ونام مكانه (الناس اللي بتبقي رجليها مقطوعه بتاخد دواء في نسبت مخدر عاليه )
قمت دخلت الاوضه لفوزيه وقعدت جمبها علي السرير قولتلها
انا:مالك يا فوز
هي :مفيش حاجه انا تمام
انا :علي انا برضوا الكلام ده
هي لما صدقت وبدأت في العياط قعدت اهدي فيها علشان افهم حاجه منها لعند لما هديت قولتلها احكيلي كل حاجه براحه ووحده وحده
هي:انت عارف فاطمه صحبتي
انا:ايوا عارفها البت الطيبه دي
هي :انا كان معايا صور ليا خاصه علي الفون خدت الفون بتاعي ونسخت الصور لنفسها وادتها للواد اللي انت ضربته قدام الدرس النهارده وبيهددني بيها لو مش رحتله هينزلها علي النت
انا:اتعصبت وقولت علشان كده اهدي ومتخفيش ابعتيلي رقم فاطمه والود ده علي الواتس وخدت فوز في حضني وقعدت اطبطب عليها واهديها ودخلنا في بوسه طويله بس فوقت علي صوت خبطه في الصاله ابوها شكله صحي قومت جريت علي بره الشقه ونزلت روحت البيت لقيت فوز بعته الرقمين حفظتهم علي الفون وقعدت افكر اعمل اي قولت ذي ما تيجي بقي هو وحظه وافتكرت مصيبه الامتحان كمان اسبوع قعدت ازاكر واروح الدروس لعند لما الاسبوع خلص وجت الامتحانات وامتحنت والدنيا جميله وخلصنا امتحانات ولقيت المفاجأة في البيت لقيا محمد اخويا :خلصت امتحانات
انا:ايوا
اخويا :معدتش هتشوف الجنيه مني
انا :والمعاش بتاعي
اخويا :اعتبرني سرقته
انا خدت الكلام وسكت علشان معايا فلوس تكفيني ١٠٠ سنين قدام هو ميعرفش عنها حاجه متستغربش يا عزيزي ابويا قبل لما يموت كان بايع ١٠ فدادين ارض ورثه من جدي ومقلش لحد غير امي وامي وهي بتوصيني قالتلي علي مكان الفيزاء والرقم السري المهم نزلت قعدت علي القهوي ورنيت علي فوز
انا :اشطا يا فوز
فوزيه:ياه وحشتني الكلمه دي
انا :مش مهم المهم ان الواد قالك اي
فوزيه:انت لسه فاكر انا قولت انك نسيت
انا :امتحانات وانتي عارفه
فوزيه :المفروض ان اروحله بكرا
انا :ابعيلي العنوان اللي قالك عليه قالتلي علي العنوان طلع مكان مجمع مدارس قديم مفيش حد عايش واحد عاوز يزنق وحده واحد عاوز يشرب سجاره مع نفسه كده يعني المهم كلمت كارم وفارس جم قولتلهم في طلعه لوحدي تخصني وفهمتهم الحوار قالوا معاك يا فهد
كلمت فوز قولتلها جهزي نفسك علشان ترحيله
فوزيه:انت بعتني
انا:اه مليش فيه
فوزيه :قفلت السكه في وشي
تاني يوم في المعاد اللي هتروح فيه وقفت انا وصحابي بعيد عن بيتها شويه واستنيتها تنزل اول لما نزلت مشينا وراها لعند المجمع الواد طلع خدها استنيت لما دخلوا ورحت فاركين المطاوي انا وفارس وكارم ودخلين اول لما دخلت لقيت فاطمه والواد وفوز عماله تعيط اول لما شفتني فرحت وسكتت الواد شافنا شخ علي نفسه وفاطمه بل لما كنت سكته بدأت عياط
انا:اثبت يا متناك انت وهي النهارده ليله الدخله عليكم
ربطنا الواد ومسكت فاطمه قولتلها اقلعي يا حلوه
فاطمه :انا مليش دعوه انا غلبانه وتعيط رحت ضربها قلم كانت هتموت فيه
انا :مش هعيد الكلمه مرتين وبزعيق اقلعي
فاطمه :حاضر
انا:مين هيخش الاول يا رجاله
كارم:انا يا سندال
انا :خش يا عمنا
دخل كارم علي فاطمه بوس وتقفيش
انا:فوز
فوزيه:نعم
انا:علي البيت
فوزيه:حاضر
وطلعت تجري علي البيت
انا فهد يا ولاد الفاجره
ورحت داخل علي الواد ضرب لعند لما قال بس ورحت مقلعه الهدوم وصورته ملط يجي ٣٠ صوره واصور طيزه بس حسيته فرحان ببص علي خرمه لقيته واسع قولتله انت طلعت بتتناك دا انت حبيبي رحت ابص علي كارم وفارس ليتهم بينيكوا فاطمه هما الاتنين وهي عماله تعيط رحت فاتح فيديوا ومصورها وهي بتتناك
فارس:اي مش هتخش
انا :لا مش النهارده خلصوا انتوا كمان اليوم هيخلص
فارس وكارم : خلاص خلصنا وقاموا لبسوا وفكينا الواد وفاطمه ومشينا روحت نقلت الفيدوهات علي فلاشه وخبتها سمعت صوت تزعيق في شقت اخويا الفضول اخدني لقيت مراته بتزعقله علشان مش بيكفيها قولت علشان كده هي المسيطره اي اليوم ابن المتناكه اللي كله منيكه ده
دخلت انام بليل قلقت قولت اطلع أقف علي السطح شويه بس حصل اللي مكنتش اتوقعه .........

الجزاء التاني
وقفنا الجزء اللي فات لما صحيت بليل طلعت علي السطح لقيت اشجان واقفه بتتكلم في الفون وقفت اسمعها بتقول اي
اشجان:خلاص قربت انفز اللي مستنينه من زمان وقريب هيكتبلي كل حاجه باسمي واطرده هو وأخوه طيب سلام
رحت طالع مره وحده قولتلها اللي في دماغك ده عمره ما هيحصل لو الدنيا اطربقت مش هتشوفيه وعلي فكرا انا هقول لمحمد كل حاجه
وسبتها ونزلت قولت الصبح ةول لما اشوف اخويا هقوله علي كل حاجه سمعتها دخلت شقتي مفيش ربع ساعه ولقيت التخبيط علي الباب ولا الحكومه لسه بفتح الباب لقيت أخويا نازل ضرب فيا وانا مش عارف في اي وراح مسكني رميني في الشارع الساعه كان دخلت علي ٤ الفجر رحت قعدت علي البحر لعند الصبح اول لما النهارده طلع رحت دخلت الشقه خدت الفيزا وورق البيت وعقد البيت وهدومي ورحت علي عمتي قولت هبات عندها يوم لعند لما القي شقه
عمتي: سميره ٥٨سنه طيبه لدرجه تخوف
بنت عمتي :ندي ١٧سنه ١٧٠سم طيز كبيره بتحبني قوي نفسها نتجوز.بس مش هي دي زوقي
بنت عمتي :شهد لسه في ٢اعدادي بس بت بضان اهم حاجه عندها الفلوس
جوز عمتي:متوفي من فتره ملوش دور في القصه
المهم رحت لعمتي قعدت مش حكيت ليها حاجه وكله تمام وقلتلها انا هبات هنا النهارده
عمتي:تنور وتشرف يا ابن الغالي
ندي:متقعد معانا علي طول يا فهد
انا :شويه كده يا ندي
سميره:متقومي تعملي اكل لفهد يا ندي زمانه مفطرش
ندي:حاضر يا ماما
قامت ندي تعدي من قدامي لقيتها لبسه جلبيه بيتي وسعه علي السحو الجلبيه دخله بين الفلقتين قولت في سري مش هينفع ابات مش عاوز مشاكل المهم اكلت وقولت اخش انام شويه وانزل بليل اشوف سمسار علشان يجبلي شقه
انا :ندي انا هنام فين
ندي:تعالي
دخلت الاوضه لقيت فيها سريرين
انا :ندي مين اللي هينام علي السرير التاني
ندي:شهد
انا قولت في سري احسن علشان الليله تعدي علي خير
انا:تمام انا هنام دلوقتي شويه وصحيني علي المغرب كده
ندي:تمام
نمت صحيت من النوم حاسس اني طولت في النوم ببص في التلفون التلفون لقيت الساعه ١٢ ونص قولت احااااا يبقي هنبات قومت ادخل الحمام استحميت ورجعت الاوضه بفتح النور لقيت ندي هي اللي في الاوضه قلقت وصحيت
انا :يابت انا مش قولتلك صحيني المغرب
ندي:صعبت علي شكلك تعبان مرضتش اصحيك
انا :فيكي الخير قومي اعمليلي شويه شاي
ندي :مش لما تتعشي الاول استني
وقامت لقيت نفس المنظر بتاع الصبح الجلبيه دخلت بين الفلقتين
راحت وبعد شويه لقيتها جيبه صنيه اكل فيها سمك وجمبري وانا اصلا مبعرفش انضف السمك ولا الجمبري وده( حقيقه)
انا:هو الاكل جميل وكل حاجه بس فيه مشكله
ندي:اي هي
انا:مبعرفش انضف الأسماك
ندي:وده مشكله وانا رحت فين
وقعدت تنضف وتاكلني وانا قولت هي ليله وذي ما تيجي خلصت اكل وقمت غسلت لقيتها عامله كوبايه عصير شربتها عدي ربع ساعه لقيت جسمي ساخن مولع وزبي واقف مش قادر هيفرقع من البنطلون
قولت ندي
ندي:نعم
انا متقومي تنامي في الاوضه التانيه
ندي : حاضر عاوزا اغير هدومي
انا :.....
ندي :غمض عينك
انا:حاضر
قامت ندي قفلت الباب بسرعهوقعلت الجلبيه انا ببص لقيت جسم فاجر طيز عريضه وبزاز كبيره وانا اول لما شوفت كده هجمت عليها وهي زي اللي صدقت رحت واخدها في بوسه قعدت يجي ٥دقايق واقفش في بززها وايدي التاني بتعلي في زنبورها لعند لما ساحت رحت منزلها علي الارض وقالع البنطلون وخليتها تمص وطلعت بتمص باحتراف استغربت رحة مقومها ومنيمها علي السرير وبشوف خرم طيزها لقيته مفتوح رحت مدخل بتاعي براحه في طيزها ودخلته براحه لعند لما الراس دخلت رحت رزعه كله جامد داخل طالع يجي ٥ دقايق رحت قلبها علي ضهرها رافع رجليها علي كتفي ومدخل بتاعي مره واحد راحت مصوته وفضلت ارزع فيها لعند لما حسيت اني هجيب رحت مطلع بتاعي ونزلت علي بززها ودخلت معاها في بوسه طويله ونامت في حضني شويه وقامت استحمت ودخلت استحميت بعدها ورحنا الاوضه قولتلها
انا:امال مين اللي فاتح المصلحه
ندي:صحبتي
انا:وصحبتك علمتك المص
ندي:لا بجد صحبتي
انا:صحبتك مين
ندي:وحده صحبتي اسمها فاطمه
انا:اكبر منك فاطمه دي
ندي:انت تعرفها
انا :عز المعرفه اسمعي بقي لو سمعت انك قعدتي مع فاطمه تاني هدبح امك تمام
ندي بخوف:حاضر
ونمنا في حضن بعض للصبح
قومت الصبح بدري نزلت ادور علي سمسار لقيت واحد جبلي كام شقه لقيت شقه في عماره كلها عيادات قولت بس تمام هي دي محدش هيشوف مين طالع ومين نازل دفعت اجار ٣شهور رحت جبت كل هدومي من عند عمتي ودتها الشقه وفرشت الهدوم ورنيت علي كارم وفارس والسيد ومحمود وقولتلهم علي العنوان وفهمتهم الدنيا فارس وكارم قالوا خلصانه هنبات معاك الليله قولت مفيش مشكله والسيد وقال لا انا هروح وانا الصراحه ذهقت منه قولت تمام روح
انا:محمود هتبات ولا هتروح
محمود:يعم عادي استني ارن علي ابويا
كام ابوه قله بات
انا:طب اي مش هنجس الشقه
محمود:ايوا كده
فارس :ننجس ابوها
كارم:شغال
محمود طلع تلفونه رن علي اتنين شراميط وفارس نزل يجيب اكل وقزازتين بيره وكام نزل يجيب حشيش وساعه وكان فارس وكارم ايجي
وشويه والشراميط جم بس اي نسوان يخلوا الحجر يقف دخلوا الاتنين الاوضه يغيروا وطلعوا من حلوتهم كان هيغمي علينا ومحمود شغل اغاني قاموا يرقصوا وانا لفيت سجارتين ولعت واحد وكارم ولع واحد والجوانب رايح جاي ونشرب بيره لعند لما الدماغ اشتغلت قمنا نرقص مع النسوان ورحت واخد وحده وداخلين الاوضه بوس وتقفيشورحت قالع البنطلون ومنيمها علي ضهرها قعدت افرش في كسها وهي تقول دخله بقي وانا افرش ولاكني سمعها ورحت مدخله مره وحده ومطلعه وهي أكن روحها
بتطلع رحت مطلع بتاعي ومدخله في طيزها كانت وسعه جامد وبتاع دخل بسهوله قعدت انيك فيها شويه ورحت مطلعه وحطه في كسها لعند لما حسيت اني هجيب قولتلها اجيب فينقالت علي طيزي رحت مطلع بتاعي ونزلت علي طيزها لبست الشورت وطلعت الصاله لقيت فارس ومحمود قاعدين وكارم في الاوضه جوه مع البت ببص ورايا لقيت البت اللي كانت معايا طلعه مش قادره تمشي
انا:انتي اسمك اي
الشرموطه:امال
انا:حاتي رقم يا امال
امال:٠١٢٣٤٥٧٧
شويه ولقيت كارم طالع والبت وراه
البنات لبسوا وخدوا بعضهم ومشيوا واحنا نمنا لعند الساعه ١٢ الضهر قاموا الولاد مشيوا وانا قولت اوصل البيت اشوف الدنيا وصلت البيت لقيت أخويا مش موجود ولقيت مراته لبسه روب وتحته قميص نوم وشعرها متنعكش حسيت ان في حد جوه رحت زقتها ودخلت اشوف مين جوه دخلت الاوضه انصدمت من اللي شفته لقيت اللي في الاوضه جارنا واد عنده ٣٥ سنه اسمه عصام طلعت المطوه ولسه هخبطه لقيت حد خبطني بشومه علي راسي مش حسيت بنفسي غير وانا علي السرير في المستشفى واخويا جمبي هو ومراته
انا مش قادر اتكلم وصوتي مش طالع
اخويا :الدكتور بيقول انك شارب مخدرات ولما جيت البيت اغمي عليك
مرات اخويا:مش ناوي تحترم نفسك بقي وتبطل مخدرات
انا نفسي اقوم اموتها بس قولت وعلي اي انا هلعب بنفس الطريقه
قعدت اسبوع في المستشفى وعمتي جتلي هي وندي
وصحابي ايجولي كل الناس اللي اعرفها ايجولي وطلعت من المستشفى رحت علي الشقه الجديده لقيت فوزيه بترن علي قولتلها علي العنوان جتلي وقعدت تعيط لعند لنا زهقت منها قولتلها تقوم تروح
فوز:لا انا هبات وعمله حسابي
انا:اذاي
فوز:قولت لابويا اني هبات عند صحبتي ووافق
انا :انا جعان نيك بسرعه قومي اطلبي اكل
فوز :اطلب وانا رحت فين هعملك شويه اكل يخلوك اسد
انا:هنشوف
قامت فوز وقعدت ساعتين لقيتها دخله علي بصنيه اكل كلها لحمه ورز وسلطه وطاجن كوارع وشربه وقعدت تاكلني لعند مبقتش قادر وتاكل قومت غسلت ايدي ورحت قاعد علي الكنبه هي شالت الاكل وغسلت وجت قعدت في حضني سمعنا فيلم ونمنا تعبان يا عزيزي مش فيا صحه للنيك
المهم صحيت لقيت فوز بتلبس وهتمشي كنت انا خفيت ورنيت علي واحد صحبي ابوه عنده محل كاميرات مراقبة نزلت قابلته علي القهوه وفهمته اني عاوز ٥ كاميرات صغار مش يبانوا قالي هتكلف ٩٠٠٠ قولتله تمام وطلعت ٥٠٠٠ ادتهمله قلي بليل هجيبهم قلتله تمام ومشي رحت علي البيت تاني رنيت علي محمود صحبي يجي علي البيت جه قولتله ليك في الناشف قالي شغال اي حاجه فيها خرم قولتله هتروق ورحت رانت علي الواد السرسجي اللي كان عاوز يزنق فوز وقلتله علي العنوان جه وهو خايف ورحت رانن علي فاطمه.
انا:اذيك يا لبوه
فاطمه :انت مش محترم
انا:انا فهد يا متناكه
فاطمه بخوف:فهد عاوز اي يا فهد احنا مش خلصنا
انا:خلصنا مين يا روح امك انا هبعتلك تيجي علي العنوان ده دلوقتي مليش فيه
فاطمه :حاضر حاضر
بعتلها العنوان المهم لما الواد السرسجي جه محمود دخل عليه سأله اسمه اي
السرسجي:لؤي
محمود طب تعالي يا حلو وخده محمود الاوضه وصوت الوجع اشتغل لقيت الباب بيخبط فتحت لقيت مفاجأة 🤨

الجزء الثالث

بفتح الباب لقيت في وشي ندي
انا:ندي ازيك
ندي:تمام اي هفضل وقفه علي الباب
انا:اه لا بس صحابي جوه تعالي ننزل تحت
ندي :طيب يلا
واحنا نزلين لقينا فاطمه في وشنا ندي بصتلي ونزلت من غير لما تتكلم وفاطمه طلعت علي الشقه اول لما نزلنا الشارع بتقولي امال ريحه فين دي قولتلها معرفش يمكن طالع تكشف ولا حاجه قالت يمكن بس من غير اقتناع قولتله معلش نسيت المحفظه فوق هطلع اجيبها وانزل طلعت جري لقيت فاطمه واقفه علي الباب دخلتها قولتلها محمود جوه هو ولؤي عاوزا تقعدي اقعدي عاوزا تروحي برحتك بس هكلمك تاني
فاطمه بفرحه:لا همشي
انا:برحتك
ونزلت بسرعه لقيت ندي واقفه خدتها ورحت قعدت علي كافيه قدام البيت تشوف مين طالع ونازل من العماره قعدنا وقعدت ترغي وانا مش معاها اصلا لعند لنا لقيت محمود ولؤي نازلين اول لما ندي شافت لؤي نازل وشها قلب بخوف وانا خدت بالي قولت انت اي حكايتك يا لؤي
ندي :انا عاوزا اروح
انا لي هنطلع الشقه صحابي نزلوا خلاص
ندي:لا انا تعبانه هروح
انا:طيب تعالي اروحك
وقمت روحتها وسلمت علي عمتي ونزلت علي طول رنيت علي لؤي قولتله تعالي علي الشقه بسرعه وانا مروح عديت علي محل حدايد جبت حبل وخطاف وسلسلة وصلت البيت وخمس دقايق كان لؤي وصل
انا:اي يا لولو محمود كيفك
لؤي :قوي صحبك غشيم
انا :بتحب السادي يا لولو
لؤي:موت
انا:انا بقي هوريك جوله سادي تطلع من طيزك
لؤي :نفسي اشوف
رحت قايم معلق الخطاف في السقف والحبل ربطه في الخطاف ورحت ماسك لولو رابط رجله بالحبل وشادد راح متعلق بالمقلوب في السقف رحت ماسك السلسله وربطها في ايده ومعلق في ايده انبوبه بتاعت بوتاجاز بقي بيصوت من الألم مش المتعه ومسكت الولاعه وموقعها في ضهره بقي يصوت وانا ولا الهوي قولتله قولي بقي يا كسمك اي بينك وبين ندي
وهو بيصوت رحت فاكك الانبوبة
لؤي:هقولك بس نزلني
انا رحت فكه ومنزله ربطه في الكرسي قولتله سامعك قالي
لؤي:ندي صاحبت فاطمه وفاطمه جبتها عندي البيت ونكتها
اناسمعت كده اتجننت ونزلت ضرب فيه لعند لما كسرته وهو يعيط قولتله انا هخليك تندم علي اللي ويوم الأسود اللي اتولدت فيه خدت تلفونه خليته يفتحه دخلت علي الفديوهات المخفية لقيت كميه فيدوهات لبنات كتير خدت التلفون نقلت كل حاجه علي تلفوني ومسحتها من علي التلفون ومن الجيميل وقولتله ده بقي وقت تنفيذ العقاب رحت مسخن سكينه ونيمته علي بطنه وحرقت خرم طيزه ورحت مسخن السكينه تاني وحارق زبه قولتله انت هتنزل من هنا مش عاوز اشوف وشك هنا تاني فاهم ولا لا
لؤي:حاضر مش هتشوف وشي تاني
ونزل مش قادر يمشي لقيت التلفون بيرن لقيت صحبي بتاع الكاميرات نزلتله خد ٤٠٠٠ ونا خدت ٥ كاميرات وفهمني بتشتغل ازاي من التلفون ومشي انا خدت الكاميرات وطلعت الشقه ركبت وحده في الصاله كاشفه الصاله كلها ووحده في اوضه النوم وجربتها لقيتهم تمام والجوده بتاعتهم عاليه رنيت علي فوزيه
انا :اشطا يا فوفو
فوزيه:اي يا قلب فوفا
انا:عاوزك تيجي تباتي معايا بكرا
فوزيه:من عيني ياسطا
نزلت الشارع قولت قعد مع نفسي شويه علي اي قهوه دخلت قعدت لفت انتباهي عيل عنده بتاع ٢٠ سنه عمال يكلم صحبه وصحبه يبص علي ويضحك انا شوفت كده كلمت نفسي
انا:في اي يا جدعان هو علشان الواحد ماشي في حاجه الناس هتستهيفه
نفسي:عيب عليك يا جدع الي يزعلك دوس عليه انت مش شايف حاجمك قوم عوره مطوتك في جمبك اتعامل
انا:علم جاري التنفيذ رحت قايم داخل عليهم في حاجه يا شباب
هما:انت حد كلمك يلا
انا:يلا
هما:يلا من هنا لقوم ادفنك
لسه بيقوم من هنا كنت فاتح المطوه في رأسه ١٧ غرزه الواد شاف الدم انهبل قولت هيضربني لقيته عباره عن شخير بس مش بيعمل حاجه غير بيشخر هو وصحبه رحت داخل علي صحبه بالبواني في مناخيره لعند لما الدم غرق ايدي والناس شالتني من عليه قوت مشيت دغري طلعت الشقه استحمت وقعدت في البلكونه اشرب سجاره وسرحت لي الدنيا عماله ترمي مصايب زهقت دخلت نمت صحيت الصبح بدري رنيت علي اخويا قولتله جدك في البلد تعبان روح زوره قلي ماشي رحت استنيت تحت البيت لعند لما نزل من البيت هو ومراته دخلت البيت نزلت من المنور علي المطبخ حطيت كاميرا في الصاله وكاميرا في اوضه النوم وكاميرا في المطبخ وطلعت من المنور علي بره بيت فوزيه دخلت سلمت علي عم حمدي وقعدت معه شويه
عم حمدي:متيجي ياض يا فهد اجوزك فوزيه ومش عاوز منك حاجه
انا:انا مش في دماغي الموضوع ده دلوقتي يا حج
عم حمدي :طيب عاوزك تخلي بالك منها هي ملهاش حد غيري امانه يا فهد
انا:في رقبتي يا عم حمدي ****يدك الصحه عاوز حاجه يابا
عم حمدي:اقعد شويه معايا عاوزك ونادي علي فوزيه جتقلها بصي يا بنتي انا مليش حد وانتي ملكيش غيري لو حصلي حاجه فهد هيكون مكاني اسمعي كلامه فاهمه ولا لا
فوزيه:بدأت تعيط وقعدت تقول ****يخليك لي والكلام الفكسان ده
انا قوت هقوم امشي مش ناقص نزلت لسه بنزل الشارع سمعت صويت فوق طلعت اجري وخدت عم حمد علي المستشفي قالوا مات رنيت علي صحابي جم علي المستشفي ورحنا المقابر دفنه وخدت فوزيه البيت صحبها جم ونا جبت خمسين كرسي وفرشتهم في الشارع وصب يقرأ العزاء خلص طلعت لقيت فوزيه هي وفاطمه معاها قولت يا فاطمه روحي بصتلي كده قولتلها اي مش بتسمعي قومي روحي قامت علي طول مشيت اول لما نزلت خدت فوزيه في حضني قعدت تعيط لعند لما ناميت شلتها دخلتها الاوضه ونمت جمبها لعند الصبح قومت من النوم بدري عملت فطار كانت هي صحيت فطرتها وقعت افهم فيها انه ارتاح من التعب بدل لما كان السكر بينهش في جسمه وبيتعذب وانه استريح وبتاع لعند لما فكت قولتلها هنعمل حاجه بس كمان كام يوم وانها هتيجي تقعد معايا في شقتي واني هوصل مشوار واجي اخدها نزلن وصحبتها جم ليها. انا نزلت رحت علي الشقه دخلت فتحت التلفون بشوف الكاميرات لقيت اللي كنت متوقعه الواد جارنا هو اللي بينيك اشجان والفيديو واضح ذي الفل قولت الحساب قرب رحت خدت الفيدوا ونسخته علي فلاشه وخبيته مع الحاجات التانيه ورنيت علي كارم قولتله اني هنزل نقعد انا وهو علي القهوه لسه نازل من البيت لقيت في حد بيامن علي وكبسه حكومه خدوني ركبت البوكس واعلي ضرب رحت القسم خدوا البطاقه ودخلوني للظابط قلي عامل فيها فتوه وتقوم تضرب الناس انل هوريك وكام قلم حلو علي كام بونيه وارتميت في الحجز داخل مش طايق نفسي اول واحد قبلته عيل خرا اسمه حماصه وقلب نفسك وانا الكبير هنا حماصه خد بونيه مش خد التانيه بس دقيقه وحده لقيت الآمنة دخلين سحبوني والعركه اشتغلت ضرب فيا كسروا جسمي ورموني في الحجز تاني جه عيل جته سندني وقعدتي جمبه غسلي وشي وانا مش حاسس بنفسي تاني يوم قالوا هنترحل علي النيابه اتكلبشت مع الراجل ده طلع اسمه شكل وهو اسم علي مسمي رحنا النيابه لقيت أخويا جايب محامي وجاي المهم جدد اسبوع وانا قضيت الاسبوع مش بتكلم استغربت ازاي مفيش حد من صحابي سأل علي وفوزية هتعيش ازاي من غيري الاسبوع عدي كله تفكير اترحلنا علي النيابه واتحكم علي ٦ شهور الدنيا اسودت فوزيه جتلي اول زياره قولتلها علشان خطري حافظي علي نفسك الست شهور دول وانا هطلع اعيشك عيشه مش تحلمي بيها واخويا جه قعد ينصح فيا ومراته دخلتلي تقولي
اشجان:حلو التلبيسه دي اديك جوه وانا بره وهعمل اللي في دماغي برضوا واخوك هتعيش في الشارع ومش هتعرفوا تعملوا حاجه
انا :قولت أبين اني مش مضايق قعدت اضحك وهي مستغربه انا بضحك علي اي
قامت مشيت وانا العفاريت حضرت الست شهور قضيتهم مشاكل واتعرفت علي شكل اكتر وعرفت انه صعيدي من قنا وانه دخل في قضيت ظلم شال قضيه مكان اخوه الصغير وجه يوم الخروج ( معلش بقي يا عزيزي مش هطول في السجن اصل مش دخلت قبل كده) جه يوم الخروج محدش جه يزورني من زمان خرجت رحت عليatm سحبت ٢٠٠٠ جنيه رحت حلقت وجبت كام طقم فخم ورحت علي فندق قولت ابات النهارده وتاني يوم اشوف الدنيا دخلت نمت مش حسيت بنفسي غير والباب بيخبط النظافه بس الصوت مش غريب علي حاسس اني سمعته قبل كده دخلت عاملت النظافه اول اما شفته تنحت يا تري هتكون مين ؟؟؟؟ هنعرف في الجزاء القادم سلام
كمل يا برنس وما تتأخر
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
طول الأجزاء شويه+ الأحداث سريعه بس القصه جمدان عاشش عليك
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
قفلاتك دي مش عجباني اتسيح مخي وانا داخل علي امتحانات ثانويه عامه
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و زهايمر
و ي ريت ي ريت ي ريت متدخلش الجن والعفاريت ومش عارف اي هجين والملك والمعظم والكلام دا خليها بشر عادي عشان تبقا حلوه❤
الموضوع بقي بضان بأمانه... ومحدش بيعرف يكتبها بطريقه كويسه وبيأفوروا جامد مع ان دي حاجه المفروض بتديلك خيال تسرح فيه انما هما طالعين من اسبيستون
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
هنبدا سلسله جديد
انا اسمي فهد عندي ١٨سنه طولي ١٩٠ اسمراني اقل كلمه بتضيقني
ابويا :مؤمن مدرس عنده ٥٩ سنه في حاله
اخويا:محمد دكتور تحليل ٢٨سنه
مرات محمد :اشجان ٢٥ سنه مش بتشتغل
امي :صباح ٥٨ مدرسه مع ابويا في نفس المدرسه
صحابي :محمود 'السيد، فارس، كارم
هوصف كل واحد في دوره
نبدأ القصه :انا عمري ما اشتغلت علشان ابويا كان فاكر اني لو اشتغلت وامسك فلوس هبوظ واشرب سجاير والحورات دي وامي كانت نفس الحوار بس علشان بتخاف علي واخويا شيفني مليش لزمه واني متدلع والبلد كلها فكره اني عيل غلبان بس ميعرفوش اللي فيها وانا برضوا علشان كنت هادي فالناس واخده فكرا غير الحقيقه وانا في سنه تانيه ثانوي صحيت الصبح لقيت الصويت اشتغل قمت اجري لقيت امي بتقولي ابويا مات انا ساعتها محستش بحاجه ومسكت نفسي المهم الظهر اذان ودفنا وانا في المقابر كل لما واحد يسلم علي يقولي انت اكبرت وشوفلك شغلانه بقي استغربت هما الناس دول ملهم في اي هو حد قلهم اني بشحت دفنا وروحنا كنت استوعبت الموقف وعيط كتير دخلت اوضتي وقفلت علي نفسي وقعدت اعيط محستش بنفسي غير تاني يوم طلعت من الاوضه لقيت ناس جايه تعزينا رحت قعدت جمب اخويا والعزء خلص في يومين خلصنا عدي اسبوع نزلت الدروس والدنيا بقت تمام ولسه هفوق لقيت امي بدأت تتعب هي كمان رحنا لدكتور قال خلاص هتموت قعدت مع امي قعدت توصيني علي اخويا وبتقولي اخوك غلبان زامراته خي اللي مسيطره عليه خلي بالك منه مع اني انا الصغير بس قلتلي انا عدي يوم والتاني وامي توفت وكانت صدمه كسرتني الوحيده الحنينه علي راحت وكنت عارف ان الخراب جاي جايعدي اسبوع العزاء وكل واحد راح لحاله وبما اني لسه صغير فكان اخويا هو الوصي علي لقيته في يوم جاي باين عليه الغضب وقعد قدامي
محمد:العيشه اللي انت كنت عيشها انساها
انا :عيشه اي
محمد :بكرا تعرف لوحدك
وسبني قام مشي وانا استغربت يعني اي انسي العيشه والكلامه فكلمت صحابي اننا نتجمع علي القهوي المهم لبست ونزلت استناهم علي القهوه جه فارس وده وصفه هو ١٨٨سم كله عضلات جاي في اي حاجه شمال نفس سني
شويه ومحمود جه وده وصفه ١٨٠سم ماشي شايل زبه علي كتفه بس مش بتاع مشاكل بيخاف يتخانق
والسيد جه وده وصفه السيد ده صوت الضمير بتاع الشله كل حاجه بيقول عليها حرام طوله ١٦٠ سم
كارم ١٩٠ سم واد رجوله يموت نفسه علشان صحبه شغال معاك يميت واشمال
المهم اتجمعنا علي القهوة ا
انا:عاوزين مظاهر شويه علشان الامتحانات قربت واحنا مش عارفين حاجه
كارم:يعم خير كده كده الامتحان اختر وهنغش
محمود:انا لسه شايف بت طيزها فاجره
السيد:يبني اسكت مش تتكلم علي بنات الناس
انا :شوف انا بقول اي والعلوق بيقولوا اي
فارس:يعم سيبك منهم المهم هزاكر وهنعدي
لعبنا عشرتين دمنه وخلصنا قومنا مشينا وانا داخل البيت لقيت محمد اخويا في وشي
محمد :معدش في تأخير بره كتير كده
انا:تأخير اي محمد الساعه ١٠ ونص
محمد:هو كده عاجبك
انا : تمام
دخلت الشقه بتاعتي وقعدت اعيط بس الشيطان حضر وقولت بس محمد هي كده السنه دي تخلص وهشوف شغل دخلت استحميت ومسكت التلفون اشوف الرسايل لقيت رسايل كتير اللي بيعزي واللي بيطمن علي لفت نظري رساله من رقم مش متسجل بفتح صورت البروفيل لقيتها الاكس وكانت اسمها فوزيه بعته تعزي رديت عليها لقيتها اون لاين ودارت المحدثه
فوزيه :عامل اي يا فهد دلوقتي شد حيلك
انا :تمام
فوزيه :كنت عاوزا اجي اعزي بس اتكسفت اجي وحدي
انا:لا عادي ملوش لزوم
فوزيه:ابقي طمني عليك سلام يا قلبي
انا قولت اي قلبي دي يبقي هي عاوز ترجع للقديم اصل يا عزيزي القديم مكنش قليل فوزيه حته كده ١٥٥ سم طيز كبيره جدا رفيعه من الوسط وبزاز متوسطه بس هي عباره عن ملبن وممحونه بطريقه بنت متناكه امها ميته وابوها عاجز يعتبر متربين من صغرنا مع بعض النجاسه دي هي اللي معلمهالي من اول لعبت عريس وعروسه ولعند النيك المهم نمت وصحيت الساعه٨ اتصلت بصاحبي ونزلنا الدروس وقبلت فوزيه بس كانت علي غير العاده طنت حاسس عنيها مكسوره مش فوزيه اللي اعرفها سلمت علي ومشيت علي طول دخلت الدرس وانا قاعد في الدرس لقيت عيل سرسجي من العيال بتاعت الحورات ده كل شويه يبص لفوزيه ويضحك تروح هي بصه في الأرض قولت الموضوع ده لازم اشوف الكلام علي اي اصل مهما كانت فوزيه مزعلاني بس متربين سوي وامها كانت بتحبني قوية خلصنا الدرس اول لما طلعت نديت علي فوزيه قولتلها هعدي عليكي في البيت النهارده حسيتها فرحت للحظه وزعلت تاني ومشيت واتا وقفت استني فارس ومحمود وكارم والسيد وانا واقف مستنيهم لقيت الواد السرسجي ده داخل علي بيقولي مالك بيها يا صحبي بصيتله كده ورحت ضاربه بونيه كسرت مناخيره والناس شالته كان صاحبي جم بيقولوا في اي يا فهد قولت مفيش حاجه وختهم ومشيت روحت لقيت أخويا بيقولي بقيت شغال بلطجي سبته ومشيت دخلت غيرت ورحت علي بيت فوزيه خبط فتحتلي فوزيه بابتسامه ذي لما تكون مستنياني
دخلت سلمت علي ابوها وقعدت معه
ابوها اسمه عم حمدي :اذيك يا فهد يابني
انا :تمام يا عم حمدي انت عامل اي دلوقتي ورجلك
حمدي :حلو يبني نشكر @@@@يابت يا فوزيه حاتي الدوي من عندك اصل نسيت اخده
فوزيه :حاضر يا بابا جابت فوزيه الدوي بتاع ابوها
خد الدوا عم حمدي وشويه ونام مكانه (الناس اللي بتبقي رجليها مقطوعه بتاخد دواء في نسبت مخدر عاليه )
قمت دخلت الاوضه لفوزيه وقعدت جمبها علي السرير قولتلها
انا:مالك يا فوز
هي :مفيش حاجه انا تمام
انا :علي انا برضوا الكلام ده
هي لما صدقت وبدأت في العياط قعدت اهدي فيها علشان افهم حاجه منها لعند لما هديت قولتلها احكيلي كل حاجه براحه ووحده وحده
هي:انت عارف فاطمه صحبتي
انا:ايوا عارفها البت الطيبه دي
هي :انا كان معايا صور ليا خاصه علي الفون خدت الفون بتاعي ونسخت الصور لنفسها وادتها للواد اللي انت ضربته قدام الدرس النهارده وبيهددني بيها لو مش رحتله هينزلها علي النت
انا:اتعصبت وقولت علشان كده اهدي ومتخفيش ابعتيلي رقم فاطمه والود ده علي الواتس وخدت فوز في حضني وقعدت اطبطب عليها واهديها ودخلنا في بوسه طويله بس فوقت علي صوت خبطه في الصاله ابوها شكله صحي قومت جريت علي بره الشقه ونزلت روحت البيت لقيت فوز بعته الرقمين حفظتهم علي الفون وقعدت افكر اعمل اي قولت ذي ما تيجي بقي هو وحظه وافتكرت مصيبه الامتحان كمان اسبوع قعدت ازاكر واروح الدروس لعند لما الاسبوع خلص وجت الامتحانات وامتحنت والدنيا جميله وخلصنا امتحانات ولقيت المفاجأة في البيت لقيا محمد اخويا :خلصت امتحانات
انا:ايوا
اخويا :معدتش هتشوف الجنيه مني
انا :والمعاش بتاعي
اخويا :اعتبرني سرقته
انا خدت الكلام وسكت علشان معايا فلوس تكفيني ١٠٠ سنين قدام هو ميعرفش عنها حاجه متستغربش يا عزيزي ابويا قبل لما يموت كان بايع ١٠ فدادين ارض ورثه من جدي ومقلش لحد غير امي وامي وهي بتوصيني قالتلي علي مكان الفيزاء والرقم السري المهم نزلت قعدت علي القهوي ورنيت علي فوز
انا :اشطا يا فوز
فوزيه:ياه وحشتني الكلمه دي
انا :مش مهم المهم ان الواد قالك اي
فوزيه:انت لسه فاكر انا قولت انك نسيت
انا :امتحانات وانتي عارفه
فوزيه :المفروض ان اروحله بكرا
انا :ابعيلي العنوان اللي قالك عليه قالتلي علي العنوان طلع مكان مجمع مدارس قديم مفيش حد عايش واحد عاوز يزنق وحده واحد عاوز يشرب سجاره مع نفسه كده يعني المهم كلمت كارم وفارس جم قولتلهم في طلعه لوحدي تخصني وفهمتهم الحوار قالوا معاك يا فهد
كلمت فوز قولتلها جهزي نفسك علشان ترحيله
فوزيه:انت بعتني
انا:اه مليش فيه
فوزيه :قفلت السكه في وشي
تاني يوم في المعاد اللي هتروح فيه وقفت انا وصحابي بعيد عن بيتها شويه واستنيتها تنزل اول لما نزلت مشينا وراها لعند المجمع الواد طلع خدها استنيت لما دخلوا ورحت فاركين المطاوي انا وفارس وكارم ودخلين اول لما دخلت لقيت فاطمه والواد وفوز عماله تعيط اول لما شفتني فرحت وسكتت الواد شافنا شخ علي نفسه وفاطمه بل لما كنت سكته بدأت عياط
انا:اثبت يا متناك انت وهي النهارده ليله الدخله عليكم
ربطنا الواد ومسكت فاطمه قولتلها اقلعي يا حلوه
فاطمه :انا مليش دعوه انا غلبانه وتعيط رحت ضربها قلم كانت هتموت فيه
انا :مش هعيد الكلمه مرتين وبزعيق اقلعي
فاطمه :حاضر
انا:مين هيخش الاول يا رجاله
كارم:انا يا سندال
انا :خش يا عمنا
دخل كارم علي فاطمه بوس وتقفيش
انا:فوز
فوزيه:نعم
انا:علي البيت
فوزيه:حاضر
وطلعت تجري علي البيت
انا فهد يا ولاد الفاجره
ورحت داخل علي الواد ضرب لعند لما قال بس ورحت مقلعه الهدوم وصورته ملط يجي ٣٠ صوره واصور طيزه بس حسيته فرحان ببص علي خرمه لقيته واسع قولتله انت طلعت بتتناك دا انت حبيبي رحت ابص علي كارم وفارس ليتهم بينيكوا فاطمه هما الاتنين وهي عماله تعيط رحت فاتح فيديوا ومصورها وهي بتتناك
فارس:اي مش هتخش
انا :لا مش النهارده خلصوا انتوا كمان اليوم هيخلص
فارس وكارم : خلاص خلصنا وقاموا لبسوا وفكينا الواد وفاطمه ومشينا روحت نقلت الفيدوهات علي فلاشه وخبتها سمعت صوت تزعيق في شقت اخويا الفضول اخدني لقيت مراته بتزعقله علشان مش بيكفيها قولت علشان كده هي المسيطره اي اليوم ابن المتناكه اللي كله منيكه ده
دخلت انام بليل قلقت قولت اطلع أقف علي السطح شويه بس حصل اللي مكنتش اتوقعه .........

الجزاء التاني
وقفنا الجزء اللي فات لما صحيت بليل طلعت علي السطح لقيت اشجان واقفه بتتكلم في الفون وقفت اسمعها بتقول اي
اشجان:خلاص قربت انفز اللي مستنينه من زمان وقريب هيكتبلي كل حاجه باسمي واطرده هو وأخوه طيب سلام
رحت طالع مره وحده قولتلها اللي في دماغك ده عمره ما هيحصل لو الدنيا اطربقت مش هتشوفيه وعلي فكرا انا هقول لمحمد كل حاجه
وسبتها ونزلت قولت الصبح ةول لما اشوف اخويا هقوله علي كل حاجه سمعتها دخلت شقتي مفيش ربع ساعه ولقيت التخبيط علي الباب ولا الحكومه لسه بفتح الباب لقيت أخويا نازل ضرب فيا وانا مش عارف في اي وراح مسكني رميني في الشارع الساعه كان دخلت علي ٤ الفجر رحت قعدت علي البحر لعند الصبح اول لما النهارده طلع رحت دخلت الشقه خدت الفيزا وورق البيت وعقد البيت وهدومي ورحت علي عمتي قولت هبات عندها يوم لعند لما القي شقه
عمتي: سميره ٥٨سنه طيبه لدرجه تخوف
بنت عمتي :ندي ١٧سنه ١٧٠سم طيز كبيره بتحبني قوي نفسها نتجوز.بس مش هي دي زوقي
بنت عمتي :شهد لسه في ٢اعدادي بس بت بضان اهم حاجه عندها الفلوس
جوز عمتي:متوفي من فتره ملوش دور في القصه
المهم رحت لعمتي قعدت مش حكيت ليها حاجه وكله تمام وقلتلها انا هبات هنا النهارده
عمتي:تنور وتشرف يا ابن الغالي
ندي:متقعد معانا علي طول يا فهد
انا :شويه كده يا ندي
سميره:متقومي تعملي اكل لفهد يا ندي زمانه مفطرش
ندي:حاضر يا ماما
قامت ندي تعدي من قدامي لقيتها لبسه جلبيه بيتي وسعه علي السحو الجلبيه دخله بين الفلقتين قولت في سري مش هينفع ابات مش عاوز مشاكل المهم اكلت وقولت اخش انام شويه وانزل بليل اشوف سمسار علشان يجبلي شقه
انا :ندي انا هنام فين
ندي:تعالي
دخلت الاوضه لقيت فيها سريرين
انا :ندي مين اللي هينام علي السرير التاني
ندي:شهد
انا قولت في سري احسن علشان الليله تعدي علي خير
انا:تمام انا هنام دلوقتي شويه وصحيني علي المغرب كده
ندي:تمام
نمت صحيت من النوم حاسس اني طولت في النوم ببص في التلفون التلفون لقيت الساعه ١٢ ونص قولت احااااا يبقي هنبات قومت ادخل الحمام استحميت ورجعت الاوضه بفتح النور لقيت ندي هي اللي في الاوضه قلقت وصحيت
انا :يابت انا مش قولتلك صحيني المغرب
ندي:صعبت علي شكلك تعبان مرضتش اصحيك
انا :فيكي الخير قومي اعمليلي شويه شاي
ندي :مش لما تتعشي الاول استني
وقامت لقيت نفس المنظر بتاع الصبح الجلبيه دخلت بين الفلقتين
راحت وبعد شويه لقيتها جيبه صنيه اكل فيها سمك وجمبري وانا اصلا مبعرفش انضف السمك ولا الجمبري وده( حقيقه)
انا:هو الاكل جميل وكل حاجه بس فيه مشكله
ندي:اي هي
انا:مبعرفش انضف الأسماك
ندي:وده مشكله وانا رحت فين
وقعدت تنضف وتاكلني وانا قولت هي ليله وذي ما تيجي خلصت اكل وقمت غسلت لقيتها عامله كوبايه عصير شربتها عدي ربع ساعه لقيت جسمي ساخن مولع وزبي واقف مش قادر هيفرقع من البنطلون
قولت ندي
ندي:نعم
انا متقومي تنامي في الاوضه التانيه
ندي : حاضر عاوزا اغير هدومي
انا :.....
ندي :غمض عينك
انا:حاضر
قامت ندي قفلت الباب بسرعهوقعلت الجلبيه انا ببص لقيت جسم فاجر طيز عريضه وبزاز كبيره وانا اول لما شوفت كده هجمت عليها وهي زي اللي صدقت رحت واخدها في بوسه قعدت يجي ٥دقايق واقفش في بززها وايدي التاني بتعلي في زنبورها لعند لما ساحت رحت منزلها علي الارض وقالع البنطلون وخليتها تمص وطلعت بتمص باحتراف استغربت رحة مقومها ومنيمها علي السرير وبشوف خرم طيزها لقيته مفتوح رحت مدخل بتاعي براحه في طيزها ودخلته براحه لعند لما الراس دخلت رحت رزعه كله جامد داخل طالع يجي ٥ دقايق رحت قلبها علي ضهرها رافع رجليها علي كتفي ومدخل بتاعي مره واحد راحت مصوته وفضلت ارزع فيها لعند لما حسيت اني هجيب رحت مطلع بتاعي ونزلت علي بززها ودخلت معاها في بوسه طويله ونامت في حضني شويه وقامت استحمت ودخلت استحميت بعدها ورحنا الاوضه قولتلها
انا:امال مين اللي فاتح المصلحه
ندي:صحبتي
انا:وصحبتك علمتك المص
ندي:لا بجد صحبتي
انا:صحبتك مين
ندي:وحده صحبتي اسمها فاطمه
انا:اكبر منك فاطمه دي
ندي:انت تعرفها
انا :عز المعرفه اسمعي بقي لو سمعت انك قعدتي مع فاطمه تاني هدبح امك تمام
ندي بخوف:حاضر
ونمنا في حضن بعض للصبح
قومت الصبح بدري نزلت ادور علي سمسار لقيت واحد جبلي كام شقه لقيت شقه في عماره كلها عيادات قولت بس تمام هي دي محدش هيشوف مين طالع ومين نازل دفعت اجار ٣شهور رحت جبت كل هدومي من عند عمتي ودتها الشقه وفرشت الهدوم ورنيت علي كارم وفارس والسيد ومحمود وقولتلهم علي العنوان وفهمتهم الدنيا فارس وكارم قالوا خلصانه هنبات معاك الليله قولت مفيش مشكله والسيد وقال لا انا هروح وانا الصراحه ذهقت منه قولت تمام روح
انا:محمود هتبات ولا هتروح
محمود:يعم عادي استني ارن علي ابويا
كام ابوه قله بات
انا:طب اي مش هنجس الشقه
محمود:ايوا كده
فارس :ننجس ابوها
كارم:شغال
محمود طلع تلفونه رن علي اتنين شراميط وفارس نزل يجيب اكل وقزازتين بيره وكام نزل يجيب حشيش وساعه وكان فارس وكارم ايجي
وشويه والشراميط جم بس اي نسوان يخلوا الحجر يقف دخلوا الاتنين الاوضه يغيروا وطلعوا من حلوتهم كان هيغمي علينا ومحمود شغل اغاني قاموا يرقصوا وانا لفيت سجارتين ولعت واحد وكارم ولع واحد والجوانب رايح جاي ونشرب بيره لعند لما الدماغ اشتغلت قمنا نرقص مع النسوان ورحت واخد وحده وداخلين الاوضه بوس وتقفيشورحت قالع البنطلون ومنيمها علي ضهرها قعدت افرش في كسها وهي تقول دخله بقي وانا افرش ولاكني سمعها ورحت مدخله مره وحده ومطلعه وهي أكن روحها
بتطلع رحت مطلع بتاعي ومدخله في طيزها كانت وسعه جامد وبتاع دخل بسهوله قعدت انيك فيها شويه ورحت مطلعه وحطه في كسها لعند لما حسيت اني هجيب قولتلها اجيب فينقالت علي طيزي رحت مطلع بتاعي ونزلت علي طيزها لبست الشورت وطلعت الصاله لقيت فارس ومحمود قاعدين وكارم في الاوضه جوه مع البت ببص ورايا لقيت البت اللي كانت معايا طلعه مش قادره تمشي
انا:انتي اسمك اي
الشرموطه:امال
انا:حاتي رقم يا امال
امال:٠١٢٣٤٥٧٧
شويه ولقيت كارم طالع والبت وراه
البنات لبسوا وخدوا بعضهم ومشيوا واحنا نمنا لعند الساعه ١٢ الضهر قاموا الولاد مشيوا وانا قولت اوصل البيت اشوف الدنيا وصلت البيت لقيت أخويا مش موجود ولقيت مراته لبسه روب وتحته قميص نوم وشعرها متنعكش حسيت ان في حد جوه رحت زقتها ودخلت اشوف مين جوه دخلت الاوضه انصدمت من اللي شفته لقيت اللي في الاوضه جارنا واد عنده ٣٥ سنه اسمه عصام طلعت المطوه ولسه هخبطه لقيت حد خبطني بشومه علي راسي مش حسيت بنفسي غير وانا علي السرير في المستشفى واخويا جمبي هو ومراته
انا مش قادر اتكلم وصوتي مش طالع
اخويا :الدكتور بيقول انك شارب مخدرات ولما جيت البيت اغمي عليك
مرات اخويا:مش ناوي تحترم نفسك بقي وتبطل مخدرات
انا نفسي اقوم اموتها بس قولت وعلي اي انا هلعب بنفس الطريقه
قعدت اسبوع في المستشفى وعمتي جتلي هي وندي
وصحابي ايجولي كل الناس اللي اعرفها ايجولي وطلعت من المستشفى رحت علي الشقه الجديده لقيت فوزيه بترن علي قولتلها علي العنوان جتلي وقعدت تعيط لعند لنا زهقت منها قولتلها تقوم تروح
فوز:لا انا هبات وعمله حسابي
انا:اذاي
فوز:قولت لابويا اني هبات عند صحبتي ووافق
انا :انا جعان نيك بسرعه قومي اطلبي اكل
فوز :اطلب وانا رحت فين هعملك شويه اكل يخلوك اسد
انا:هنشوف
قامت فوز وقعدت ساعتين لقيتها دخله علي بصنيه اكل كلها لحمه ورز وسلطه وطاجن كوارع وشربه وقعدت تاكلني لعند مبقتش قادر وتاكل قومت غسلت ايدي ورحت قاعد علي الكنبه هي شالت الاكل وغسلت وجت قعدت في حضني سمعنا فيلم ونمنا تعبان يا عزيزي مش فيا صحه للنيك
المهم صحيت لقيت فوز بتلبس وهتمشي كنت انا خفيت ورنيت علي واحد صحبي ابوه عنده محل كاميرات مراقبة نزلت قابلته علي القهوه وفهمته اني عاوز ٥ كاميرات صغار مش يبانوا قالي هتكلف ٩٠٠٠ قولتله تمام وطلعت ٥٠٠٠ ادتهمله قلي بليل هجيبهم قلتله تمام ومشي رحت علي البيت تاني رنيت علي محمود صحبي يجي علي البيت جه قولتله ليك في الناشف قالي شغال اي حاجه فيها خرم قولتله هتروق ورحت رانت علي الواد السرسجي اللي كان عاوز يزنق فوز وقلتله علي العنوان جه وهو خايف ورحت رانن علي فاطمه.
انا:اذيك يا لبوه
فاطمه :انت مش محترم
انا:انا فهد يا متناكه
فاطمه بخوف:فهد عاوز اي يا فهد احنا مش خلصنا
انا:خلصنا مين يا روح امك انا هبعتلك تيجي علي العنوان ده دلوقتي مليش فيه
فاطمه :حاضر حاضر
بعتلها العنوان المهم لما الواد السرسجي جه محمود دخل عليه سأله اسمه اي
السرسجي:لؤي
محمود طب تعالي يا حلو وخده محمود الاوضه وصوت الوجع اشتغل لقيت الباب بيخبط فتحت لقيت مفاجأة 🤨

الجزء الثالث

بفتح الباب لقيت في وشي ندي
انا:ندي ازيك
ندي:تمام اي هفضل وقفه علي الباب
انا:اه لا بس صحابي جوه تعالي ننزل تحت
ندي :طيب يلا
واحنا نزلين لقينا فاطمه في وشنا ندي بصتلي ونزلت من غير لما تتكلم وفاطمه طلعت علي الشقه اول لما نزلنا الشارع بتقولي امال ريحه فين دي قولتلها معرفش يمكن طالع تكشف ولا حاجه قالت يمكن بس من غير اقتناع قولتله معلش نسيت المحفظه فوق هطلع اجيبها وانزل طلعت جري لقيت فاطمه واقفه علي الباب دخلتها قولتلها محمود جوه هو ولؤي عاوزا تقعدي اقعدي عاوزا تروحي برحتك بس هكلمك تاني
فاطمه بفرحه:لا همشي
انا:برحتك
ونزلت بسرعه لقيت ندي واقفه خدتها ورحت قعدت علي كافيه قدام البيت تشوف مين طالع ونازل من العماره قعدنا وقعدت ترغي وانا مش معاها اصلا لعند لنا لقيت محمود ولؤي نازلين اول لما ندي شافت لؤي نازل وشها قلب بخوف وانا خدت بالي قولت انت اي حكايتك يا لؤي
ندي :انا عاوزا اروح
انا لي هنطلع الشقه صحابي نزلوا خلاص
ندي:لا انا تعبانه هروح
انا:طيب تعالي اروحك
وقمت روحتها وسلمت علي عمتي ونزلت علي طول رنيت علي لؤي قولتله تعالي علي الشقه بسرعه وانا مروح عديت علي محل حدايد جبت حبل وخطاف وسلسلة وصلت البيت وخمس دقايق كان لؤي وصل
انا:اي يا لولو محمود كيفك
لؤي :قوي صحبك غشيم
انا :بتحب السادي يا لولو
لؤي:موت
انا:انا بقي هوريك جوله سادي تطلع من طيزك
لؤي :نفسي اشوف
رحت قايم معلق الخطاف في السقف والحبل ربطه في الخطاف ورحت ماسك لولو رابط رجله بالحبل وشادد راح متعلق بالمقلوب في السقف رحت ماسك السلسله وربطها في ايده ومعلق في ايده انبوبه بتاعت بوتاجاز بقي بيصوت من الألم مش المتعه ومسكت الولاعه وموقعها في ضهره بقي يصوت وانا ولا الهوي قولتله قولي بقي يا كسمك اي بينك وبين ندي
وهو بيصوت رحت فاكك الانبوبة
لؤي:هقولك بس نزلني
انا رحت فكه ومنزله ربطه في الكرسي قولتله سامعك قالي
لؤي:ندي صاحبت فاطمه وفاطمه جبتها عندي البيت ونكتها
اناسمعت كده اتجننت ونزلت ضرب فيه لعند لما كسرته وهو يعيط قولتله انا هخليك تندم علي اللي ويوم الأسود اللي اتولدت فيه خدت تلفونه خليته يفتحه دخلت علي الفديوهات المخفية لقيت كميه فيدوهات لبنات كتير خدت التلفون نقلت كل حاجه علي تلفوني ومسحتها من علي التلفون ومن الجيميل وقولتله ده بقي وقت تنفيذ العقاب رحت مسخن سكينه ونيمته علي بطنه وحرقت خرم طيزه ورحت مسخن السكينه تاني وحارق زبه قولتله انت هتنزل من هنا مش عاوز اشوف وشك هنا تاني فاهم ولا لا
لؤي:حاضر مش هتشوف وشي تاني
ونزل مش قادر يمشي لقيت التلفون بيرن لقيت صحبي بتاع الكاميرات نزلتله خد ٤٠٠٠ ونا خدت ٥ كاميرات وفهمني بتشتغل ازاي من التلفون ومشي انا خدت الكاميرات وطلعت الشقه ركبت وحده في الصاله كاشفه الصاله كلها ووحده في اوضه النوم وجربتها لقيتهم تمام والجوده بتاعتهم عاليه رنيت علي فوزيه
انا :اشطا يا فوفو
فوزيه:اي يا قلب فوفا
انا:عاوزك تيجي تباتي معايا بكرا
فوزيه:من عيني ياسطا
نزلت الشارع قولت قعد مع نفسي شويه علي اي قهوه دخلت قعدت لفت انتباهي عيل عنده بتاع ٢٠ سنه عمال يكلم صحبه وصحبه يبص علي ويضحك انا شوفت كده كلمت نفسي
انا:في اي يا جدعان هو علشان الواحد ماشي في حاجه الناس هتستهيفه
نفسي:عيب عليك يا جدع الي يزعلك دوس عليه انت مش شايف حاجمك قوم عوره مطوتك في جمبك اتعامل
انا:علم جاري التنفيذ رحت قايم داخل عليهم في حاجه يا شباب
هما:انت حد كلمك يلا
انا:يلا
هما:يلا من هنا لقوم ادفنك
لسه بيقوم من هنا كنت فاتح المطوه في رأسه ١٧ غرزه الواد شاف الدم انهبل قولت هيضربني لقيته عباره عن شخير بس مش بيعمل حاجه غير بيشخر هو وصحبه رحت داخل علي صحبه بالبواني في مناخيره لعند لما الدم غرق ايدي والناس شالتني من عليه قوت مشيت دغري طلعت الشقه استحمت وقعدت في البلكونه اشرب سجاره وسرحت لي الدنيا عماله ترمي مصايب زهقت دخلت نمت صحيت الصبح بدري رنيت علي اخويا قولتله جدك في البلد تعبان روح زوره قلي ماشي رحت استنيت تحت البيت لعند لما نزل من البيت هو ومراته دخلت البيت نزلت من المنور علي المطبخ حطيت كاميرا في الصاله وكاميرا في اوضه النوم وكاميرا في المطبخ وطلعت من المنور علي بره بيت فوزيه دخلت سلمت علي عم حمدي وقعدت معه شويه
عم حمدي:متيجي ياض يا فهد اجوزك فوزيه ومش عاوز منك حاجه
انا:انا مش في دماغي الموضوع ده دلوقتي يا حج
عم حمدي :طيب عاوزك تخلي بالك منها هي ملهاش حد غيري امانه يا فهد
انا:في رقبتي يا عم حمدي ****يدك الصحه عاوز حاجه يابا
عم حمدي:اقعد شويه معايا عاوزك ونادي علي فوزيه جتقلها بصي يا بنتي انا مليش حد وانتي ملكيش غيري لو حصلي حاجه فهد هيكون مكاني اسمعي كلامه فاهمه ولا لا
فوزيه:بدأت تعيط وقعدت تقول ****يخليك لي والكلام الفكسان ده
انا قوت هقوم امشي مش ناقص نزلت لسه بنزل الشارع سمعت صويت فوق طلعت اجري وخدت عم حمد علي المستشفي قالوا مات رنيت علي صحابي جم علي المستشفي ورحنا المقابر دفنه وخدت فوزيه البيت صحبها جم ونا جبت خمسين كرسي وفرشتهم في الشارع وصب يقرأ العزاء خلص طلعت لقيت فوزيه هي وفاطمه معاها قولت يا فاطمه روحي بصتلي كده قولتلها اي مش بتسمعي قومي روحي قامت علي طول مشيت اول لما نزلت خدت فوزيه في حضني قعدت تعيط لعند لما ناميت شلتها دخلتها الاوضه ونمت جمبها لعند الصبح قومت من النوم بدري عملت فطار كانت هي صحيت فطرتها وقعت افهم فيها انه ارتاح من التعب بدل لما كان السكر بينهش في جسمه وبيتعذب وانه استريح وبتاع لعند لما فكت قولتلها هنعمل حاجه بس كمان كام يوم وانها هتيجي تقعد معايا في شقتي واني هوصل مشوار واجي اخدها نزلن وصحبتها جم ليها. انا نزلت رحت علي الشقه دخلت فتحت التلفون بشوف الكاميرات لقيت اللي كنت متوقعه الواد جارنا هو اللي بينيك اشجان والفيديو واضح ذي الفل قولت الحساب قرب رحت خدت الفيدوا ونسخته علي فلاشه وخبيته مع الحاجات التانيه ورنيت علي كارم قولتله اني هنزل نقعد انا وهو علي القهوه لسه نازل من البيت لقيت في حد بيامن علي وكبسه حكومه خدوني ركبت البوكس واعلي ضرب رحت القسم خدوا البطاقه ودخلوني للظابط قلي عامل فيها فتوه وتقوم تضرب الناس انل هوريك وكام قلم حلو علي كام بونيه وارتميت في الحجز داخل مش طايق نفسي اول واحد قبلته عيل خرا اسمه حماصه وقلب نفسك وانا الكبير هنا حماصه خد بونيه مش خد التانيه بس دقيقه وحده لقيت الآمنة دخلين سحبوني والعركه اشتغلت ضرب فيا كسروا جسمي ورموني في الحجز تاني جه عيل جته سندني وقعدتي جمبه غسلي وشي وانا مش حاسس بنفسي تاني يوم قالوا هنترحل علي النيابه اتكلبشت مع الراجل ده طلع اسمه شكل وهو اسم علي مسمي رحنا النيابه لقيت أخويا جايب محامي وجاي المهم جدد اسبوع وانا قضيت الاسبوع مش بتكلم استغربت ازاي مفيش حد من صحابي سأل علي وفوزية هتعيش ازاي من غيري الاسبوع عدي كله تفكير اترحلنا علي النيابه واتحكم علي ٦ شهور الدنيا اسودت فوزيه جتلي اول زياره قولتلها علشان خطري حافظي علي نفسك الست شهور دول وانا هطلع اعيشك عيشه مش تحلمي بيها واخويا جه قعد ينصح فيا ومراته دخلتلي تقولي
اشجان:حلو التلبيسه دي اديك جوه وانا بره وهعمل اللي في دماغي برضوا واخوك هتعيش في الشارع ومش هتعرفوا تعملوا حاجه
انا :قولت أبين اني مش مضايق قعدت اضحك وهي مستغربه انا بضحك علي اي
قامت مشيت وانا العفاريت حضرت الست شهور قضيتهم مشاكل واتعرفت علي شكل اكتر وعرفت انه صعيدي من قنا وانه دخل في قضيت ظلم شال قضيه مكان اخوه الصغير وجه يوم الخروج ( معلش بقي يا عزيزي مش هطول في السجن اصل مش دخلت قبل كده) جه يوم الخروج محدش جه يزورني من زمان خرجت رحت عليatm سحبت ٢٠٠٠ جنيه رحت حلقت وجبت كام طقم فخم ورحت علي فندق قولت ابات النهارده وتاني يوم اشوف الدنيا دخلت نمت مش حسيت بنفسي غير والباب بيخبط النظافه بس الصوت مش غريب علي حاسس اني سمعته قبل كده دخلت عاملت النظافه اول اما شفته تنحت يا تري هتكون مين ؟؟؟؟ هنعرف في الجزاء القادم سلام
روعة وابداع
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: امير العاشق و وليد العمده وليد
عاااش جدااا ومستنى التكملة وياريت متتاخرش علينا 👏👏
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
الموضوع بقي بضان بأمانه... ومحدش بيعرف يكتبها بطريقه كويسه وبيأفوروا جامد مع ان دي حاجه المفروض بتديلك خيال تسرح فيه انما هما طالعين من اسبيستون
حصل بيحسسك ان الواحد مش عايش ومش عارف قولت للجن اي والجن قلي حاضر
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و وليد العمده وليد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%