NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Hornydick

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح النور او مساء الخير على حسب بترا امتى
سؤالي ليك كاشاب ابن ناس
ليه لو ائتمنك على سر تفضحه؟
نوضح اكتر
لو فية بنت امنتك واتكلمتوا ودخلتوا في علاقه وبعتتلك صور ليها او فديو ليه تنزله بوشها على اي منتدي او جروب او حتي بينك وبين صحابك هل انت كدة الشاب العنتيل قاهر النساء
طيب هل حطيت نفسك مكانها او مكان اهلها لو عرفوا مش هقلك اعتبرها اختك
لانك هترد تقول هي اللي فرططت في نفسها وبعتتلي
وانت بردو اللي لعبت عليها
وخد بالك اختك حد بيلعب عليها داين تدان
وهل كدة ميعتبرش انت خاين
وانتب انستي واو سيدتي الجميله 🖤
ليه تبعتي صور بوشك
حتى لو لجوزك اللي مسافر برة وبتصبروا نفسكو على النت
موضوع للنقاش
وفكر قبل ماترد لو حد خدلك اسكرين شوت وانت بتتكلم مع سالب مش هقلك مع ست لان مجتمعنا بيشوف انك طالما بتنيك مرة يبقي انت عنتيل المريخ وعادي مش هيلموك
اما مثلا لو عرفوا انك ممكن تكلم سالب حتى لو شات هتطلع عليك انك خول وتلزق فيك وفي عيلتك حتي لو انتي فحل الفحول
فكر في فضيحتك قبل ماتفضح حد

• عجبني
التفاعلات: Tina_wee، Hard way و زبي فراوله
معاك 👌
اللى بيعمل كدة اصلآ بيبقى عرص وهيحصل معاة نفس اللى عملة

• عجبني
التفاعلات: Hornydick
صباح النور او مساء الخير على حسب بترا امتى
سؤالي ليك كاشاب ابن ناس
ليه لو ائتمنك على سر تفضحه؟
نوضح اكتر
لو فية بنت امنتك واتكلمتوا ودخلتوا في علاقه وبعتتلك صور ليها او فديو ليه تنزله بوشها على اي منتدي او جروب او حتي بينك وبين صحابك هل انت كدة الشاب العنتيل قاهر النساء
طيب هل حطيت نفسك مكانها او مكان اهلها لو عرفوا مش هقلك اعتبرها اختك
لانك هترد تقول هي اللي فرططت في نفسها وبعتتلي
وانت بردو اللي لعبت عليها
وخد بالك اختك حد بيلعب عليها داين تدان
وهل كدة ميعتبرش انت خاين
وانتب انستي واو سيدتي الجميله 🖤
ليه تبعتي صور بوشك
حتى لو لجوزك اللي مسافر برة وبتصبروا نفسكو على النت
موضوع للنقاش
وفكر قبل ماترد لو حد خدلك اسكرين شوت وانت بتتكلم مع سالب مش هقلك مع ست لان مجتمعنا بيشوف انك طالما بتنيك مرة يبقي انت عنتيل المريخ وعادي مش هيلموك
اما مثلا لو عرفوا انك ممكن تكلم سالب حتى لو شات هتطلع عليك انك خول وتلزق فيك وفي عيلتك حتي لو انتي فحل الفحول
فكر في فضيحتك قبل ماتفضح حد
الواحد بيستحقر النوعيه دي
انا عرفت بنات كتير و عمري ما فضحت بنت

• عجبني
معاك 👌
اللى بيعمل كدة اصلآ بيبقى عرص وهيحصل معاة نفس اللى عملة
او مريض نفسي مش لاقيلها جواب مع اني بتفرج على الصور واكيد بستمتع بس مش كدة مش بفضايح الناس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
او مريض نفسي مش لاقيلها جواب مع اني بتفرج على الصور واكيد بستمتع بس مش كدة مش بفضايح الناس
مش عارف اسمها اية بس دماغهم فيها محشى مش مخ

• بيضحكني
برافو عليك بجد
طالما استمتعنا ليه نفضح

معرفش ايه فايده لما يعملوا كده

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Joumana
على فكرة المجتع ال بيشوفك مع ست ويقول انك عنتيل ده كلام مرتجل او انت مريت عليه بس مفسرتوش صح

انا دلوقتى زى ما انت بتقول كذا وكذا مع ست على بعد ما احنا الرجالة نخلص بنقول ده انا عنتيل وانا فاجر و اقول لصحابى وصحابى يطبلوا فا تنتشر اى كلام يعنى ان ما مجتمعنا لما يشوف واحد ابن **** بيعمل كده مع واحدة بنقول عليه
ع*ص و زانى و حجات ميعملهاش مع بنات الناس

و ثانيا فعلا انا لو حطيت نفسى مع شاذ السالب يعنى موضعنا انا لو مع شاذ اكيد هكون موضع ريبة سالب شاذ او موجب شاذ هكون كده او كده شئ لا يستحق قول عليه انسان

الملخص بنخلق لنفسنا مشاكل و بنحوم و ندور حول المشاكل و الخ

و موضوع التصوير و الفضح اتكلمت مليون مرة ف مواضيع مثلك و كله نفس الكلام ناس مختلة عقليا ينقصهم الطمأنينة ال**** ليس من الناس ف الناس اسباب

• عجبني
دش اشكال وسخه ال تعمل كده ويخون ثقه حد

• عجبني
لا بقه حاجه وحشه قوى وكتير اليومين كووول ده بقه مختل عقليا

• عجبني
صح كلامك غلط كبير البنت تبعت صورها بوضع غلط لأي شخص اصلا فمابالك بصور بوجها
كتير سمعت قصص حتى انه بنات انفضحو بسبب صور بدون وجهم كيف ؟! عن طريق انه لما يتصورو بكون مبين مثلا شي معين بالبيت او لبسة معينة بكونو معروفين لأفراد العيلة بتأكدو منه انه هاي بنتهم وبتسبب هاد شي بكتير مشاكل بتوصل اوقات لاصابات شديدة وحتى قتل
انا مع انه البنت ابدا ما تبعت صورها لحد وحتى لوكان زوجها برا وبده صور سكس منها تبعتهم بلى وجها لانه في منهم قليلين اصل لو صار مشاكل بينهم او اطلقو برضو بهددها فيهم وبنشرهم

• عجبني
التفاعلات: Hornydick و الكينج123
صح كلامك غلط كبير البنت تبعت صورها بوضع غلط لأي شخص اصلا فمابالك بصور بوجها
كتير سمعت قصص حتى انه بنات انفضحو بسبب صور بدون وجهم كيف ؟! عن طريق انه لما يتصورو بكون مبين مثلا شي معين بالبيت او لبسة معينة بكونو معروفين لأفراد العيلة بتأكدو منه انه هاي بنتهم وبتسبب هاد شي بكتير مشاكل بتوصل اوقات لاصابات شديدة وحتى قتل
انا مع انه البنت ابدا ما تبعت صورها لحد وحتى لوكان زوجها برا وبده صور سكس منها تبعتهم بلى وجها لانه في منهم قليلين اصل لو صار مشاكل بينهم او اطلقو برضو بهددها فيهم وبنشرهم
كلامك صح وشفت ناس اتطلقو والزوج عمل كدة
والبنات مسئولة ايضا انها متعملش كدة لانه لما تيجي تعيط بعد اما تتفضح مفيش حاجه هتنفعها لانها متضمنش اللي تبعتله الصور راجل ولا حيوان

• عجبني
التفاعلات: Tina_wee
عاوز اقولك على مصيبه اكبر هما بطلوا يعملوا كده بس بقى يبيعوا النودز دى لجروبات على التليجرام يعنى خاين وعر* وعايش بفلوس حرام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%