NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

👑Godzila👑

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
التكبر والعنجهيه ياصديق

عقلى مشغول بالكثير لكن يومى شبه فاضى منظم الوقت فى يومى

انا عاوز واحده انيكها 😂

عقلى مشغول بالكثير لكن يومى شبه فاضى منظم الوقت فى يومى
محتاج تدي لنفسك حقها في كل حاجة مفيش وقت فاضي انت اللي عايزه غير روتين يومك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فكرة الخيانة مزعلاني عندي احساس كتير فشخ اني عاوز اخون مراتي وبتتعبني الفكرة دي رغم انها مش مقصرة ف اي شيئ حرفيا من حيث علاقة او نظافة بيت او حتى اهتمام وحب بس دابما اول م بكون مش معاها عندي احساس اني عايز اخونها

عاوز اجرب انو انيك وحده بس متردد

فكرة الخيانة مزعلاني عندي احساس كتير فشخ اني عاوز اخون مراتي وبتتعبني الفكرة دي رغم انها مش مقصرة ف اي شيئ حرفيا من حيث علاقة او نظافة بيت او حتى اهتمام وحب بس دابما اول م بكون مش معاها عندي احساس اني عايز اخونها
متديش لنفسك مبرر للخيانة حتي لو هيا مهملة في حاجة قرب منها حاول تحتويها بكل ظروف حياتك هظر معاها خدها واخرج غير جو حاول تقرب تغير روتين اللي ماشي بيه هتتعلق بيها تاني

متديش لنفسك مبرر للخيانة حتي لو هيا مهملة في حاجة قرب منها حاول تحتويها بكل ظروف حياتك هظر معاها خدها واخرج غير جو حاول تقرب تغير روتين اللي ماشي بيه هتتعلق بيها تاني
انا بعمل كل ده وبحبها جدا جداا احنا قبل م نتجوز كنا مرتبطين ٦ سنين وسنتين خطوبة يعني عشرة عمر مش صالونات احنا يومنا كله هزار وضحك وكل حاجة حلوة بس معرفش ليه بالي بيفكر ف كدا دايما

من مين وهل ده ضاغط عليك
من مين من ناس فاكره نفسها حاجه وهم ولا شي
مأثر عليا طبعا
لاننا هنا كل واحد فينا سايب شخصيته الحقيقيه وبيتعامل مع الناس بواقع المكان اللي احنا فيه

انا شغال والي حد ما مرتبي كويس بس مش راضي عن مستوايا و حاسس اني عايز ابقي افضل و اطور نفسي اكتر و بشوف صحابي والناس الي حواليا و اقارن نفسي بيهم والاحسااس ده بيأثر عليا جامد و بيشغلني لدرجة ان بيعطلني و بيخليني متمتعش بخروج و سرحان دايما و بدخل في اكتئاب بسبب الموضوع ده

• حبيته
التفاعلات: am20
انا بعمل كل ده وبحبها جدا جداا احنا قبل م نتجوز كنا مرتبطين ٦ سنين وسنتين خطوبة يعني عشرة عمر مش صالونات احنا يومنا كله هزار وضحك وكل حاجة حلوة بس معرفش ليه بالي بيفكر ف كدا دايما
طبيعي كلنا بنبقي عايزين نجدد ونغير بس متحاولش تسعي لده هتغير حياتك وهتتعب

من مين من ناس فاكره نفسها حاجه وهم ولا شي
مأثر عليا طبعا
لاننا هنا كل واحد فينا سايب شخصيته الحقيقيه وبيتعامل مع الناس بواقع المكان اللي احنا فيه
ايوة ده حقيقي ولازم تتاثر بكل ده وتتعب وتبقي حاسس بكل حاجة بس متحاولش تكون زي اي حد وتكون نفسك بس

طبيعي كلنا بنبقي عايزين نجدد ونغير بس متحاولش تسعي لده هتغير حياتك وهتتعب
بحاول ع قد م بقدر
شكرا ليك ولموضوعك هديت شوية كنت محتاج اتكلم ف اللي شاغل بالي انا نوعا ما بقيت احسن شكرا ليك ♥️

• حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
ايوة ده حقيقي ولازم تتاثر بكل ده وتتعب وتبقي حاسس بكل حاجة بس متحاولش تكون زي اي حد وتكون نفسك بس
ياباشا انا نفسي وبس وعارف نفسي كويس وبحب جدا اتفرج علي الناس اللي شايفه نفسها حاجه دي واضحك اوووي وبيبقي نفسي افشخهم واعرفهم حقيقتهم بس بسكت وده اللي بيزعلني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%