NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ناري نارين

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حد هنا عايز تقوله حاجه او حتى لو مش هنا و مش عارف (بعيدا عن الجنس) (قول عايز تقول اي بدون ذكر الاشخاص و طلع اللي جواك)

متغاظه من امي بسبب جوزي اول مره اشوف ام تحب جوز بنتها عنها والعكس صحيح حماتي بتقف معايا ضد ابنها لولا أني عايشه بنفسي الأحداث كنت قولت اني عايشه في عالم موازي .

• بيضحكني
  • محزن
التفاعلات: drsniper666 و 卍 فرعون卍
تبا للاكس

• بيضحكني
التفاعلات: Remon1
متغاظه من امي بسبب جوزي اول مره اشوف ام تحب جوز بنتها عنها والعكس صحيح حماتي بتقف معايا ضد ابنها لولا أني عايشه بنفسي الأحداث كنت قولت اني عايشه في عالم موازي .
هما حموات البنات كده عموما بيبقوا متقربين من جوز بنتهم تقريبا معظم المجتمع كده يعني ف دي مش مشكله بس ممكن تكوني اول مرة تشوفي لكنردا تقريبا طبيعي ف مجتمعنا

• أتفق
التفاعلات: ريم رامي
هما حموات البنات كده عموما بيبقوا متقربين من جوز بنتهم تقريبا معظم المجتمع كده يعني ف دي مش مشكله بس ممكن تكوني اول مرة تشوفي لكنردا تقريبا طبيعي ف مجتمعنا
حتى حمات الابن ؟

• عجبني
التفاعلات: هاني محمد44
متبينيش انك بتزعلي من حاجه عشان في ناس بتستغل ده و تفضل تدوس عليه عشان عارفه نقطه ضعفك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: هاني محمد44 و ناري نارين
متبينيش انك بتزعلي من حاجه عشان في ناس بتستغل ده و تفضل تدوس عليه عشان عارفه نقطه ضعفك
بس دي امها اكيد مش قصدهاوتاذيها او تتدايقها

انا مفروسه منها ولكن بعمل نفسي ثلاجه عشان جوزي مش يذيد فيها

• عجبني
التفاعلات: هاني محمد44
انا مفروسه منها ولكن بعمل نفسي ثلاجه عشان جوزي مش يذيد فيها
طيب يعني انتي علاقتك معاها كويسه ولا في بينكم مشادات بس مش المشادات العاديه يعني

خليكي don't care اكن ده الطبيعي
طيب يعني انتي علاقتك معاها كويسه ولا في بينكم مشادات بس مش المشادات العاديه يعني
لا دي امي وبتحبني اكيد ولكن في اي نقاش بتنصف جوزي عليا حتى لو انا صح .
وطبعا المنطق ده عامل معايا مشاكل في بيتي وحياتي

ما هي اكيد مش هتحسب ان بنتها هتغير او هتدايق من كده
تحسب او لا دي مش مشكلتها انتو اللي دايما في دماغكو دي امي مستحيل تعمل كده لا مش مستحيل ولا حاجه في امهااات بتعمل اكتر من كده

لا حافظي ع بيتك و شيلي الموضوع من دماغك و اتعاملي معاهم لما يعملوا كده ببرود و هزار هتلاقيها خفت شويه

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا بنتي فاهماكي انتي بقي متبينيش انك مضايقه من كده اكن جوزك صح فعلا متقوليش لا انا الصح ولا لجوزك ولا مامتك

• أتفق
يا بنتي فاهماكي انتي بقي متبينيش انك مضايقه من كده اكن جوزك صح فعلا متقوليش لا انا الصح ولا لجوزك ولا مامتك
اتفقنا ف حاجه اهو

اتفقنا ف حاجه اهو
لان ده الطبيعي انت شايف ان كل الامهات زي مامتك بتحبك انت و اخواتك و بتعامل الناس كلها كويس ل مجرد انها ام
بس عادي في امهااات بتعامل عيالها الولاد احسن من البنات و بتفرق بينهم و تعامل عيال الولاد احسن من عيال البنات و تعامل جوز بنتها احسن من بنتها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%