NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Inbox

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه اقرب الناس لينا دايما مؤذيين بدون الدخول فى تفاصيل كتير بس انا والدى حرفيا مش سيبانى فى حالى من يوم ما اتجوزت وهو بيحاول يدمر حياتى بكل الطرق وهو منفصل عننا من وانا صغير مش عاوز اتكلم فى تفاصيل لان لو حكيت محدش هيصدق انا نفسى مش مصدق حاسس ان فى حلم او فيلم هتقوله ابعد عنه هو نفسه قالها ليا من سنين انا ابوك فى البطاقه بس وانا فعلا و**** بعدت عنه ومش عاوز منه حاجه هتقوله ايه المشكله هقولك انه راجل قادر و فاجر ومعروف كمان وكلمته مسموعه و**** على ما اقوله شهيد .. وبقالى فتره مكتئب واوقات فكرت فى الانتحار وانا عارف انه حرام

انا بفضفض لان حسيت ان محتاج اعمل ده مع ناس متعرفنيش ولا اعرفها 🙂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه اقرب الناس لينا دايما مؤذيين بدون الدخول فى تفاصيل كتير بس انا والدى حرفيا مش سيبانى فى حالى من يوم ما اتجوزت وهو بيحاول يدمر حياتى بكل الطرق وهو منفصل عننا من وانا صغير مش عاوز اتكلم فى تفاصيل لان لو حكيت محدش هيصدق انا نفسى مش مصدق حاسس ان فى حلم او فيلم هتقوله ابعد عنه هو نفسه قالها ليا من سنين انا ابوك فى البطاقه بس وانا فعلا و** بعدت عنه ومش عاوز منه حاجه هتقوله ايه المشكله هقولك انه راجل قادر و فاجر ومعروف كمان وكلمته مسموعه و** على ما اقوله شهيد .. وبقالى فتره مكتئب واوقات فكرت فى الانتحار وانا عارف انه حرام

انا بفضفض لان حسيت ان محتاج اعمل ده مع ناس متعرفنيش ولا اعرفها 🙂
متفهمش هما بيبقى خوف أو حرص علينا يعني من فتره اريبه اختى الكبيره وعيالها بايتين عندي وبحكم شكلي الخاص بكلم ناس كتير سواء رجاله أو ستات أو بنات عشان الشغل وكان عندي زباين دائمين ليا اختى شافتني بتكلم مع حد فيهم وبضحك وبهزر عادي راحت كلمت ابويا اني بكلم بنات وستات رجعت في يوم من الشغل لقيتهم واخدين كل البضاعه الي عندي واجبروني على قفل الصفحه الي شغال منها ولا كمان عاملين عليا معسكر في شقتي وطبعا أنا مبضون من كدا وللاسف مش بلاقي حاجه اعملها فا بطر انام بدري وحتى مش عارف امسك التليفون بحريتي وهما موجودين

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
الموضوع اكبر من خوف وكمان انت عايش وسط اهلك ..
هو منفصل عننا من سنين وانا متجوز وعندى ***** وفى منتصف التلاتينات وهو للاسف انسان مؤذى لاقصى درجه والموضوع مش عليه انا وبس بالعكس واخواتى كمان

الواحد جواه كتير اوووى بس بيحاول يفضفض مش اكتر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%