NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

aser el bahar

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا كتبت البوست ده لمجرد الفضفضه بس انا انسان وصلت للاربعين حياتى هي عملى واصحابي الوحده اعزهم وهم الحياه طبيعي لكل الناس ومتقبله وعارف اتعايش بيه البوست ده عارف انه رخم للبعض ولكن هو نتاج لشباب كتير لا تستطتيع التعايش مع واقع مجتمعنا انا لا اقصد الجنس لان الجنس بالنبة لي ما هو الا فن الاحساس اما مقصدي هو مجتمع راقي يتفهم الصداقة الحقيقية ويتفهم الصدق مع الذات اوقات ببقي نفسي افضفض باللى حصل بشغلى اطلع الهم انا شغال بمكان مهم لكن الضغوط كبيره انا عارف انى ملخبط اللى بيقرا كلامى بس البحث عن صداقة من نوع خاص من وجهة نظرى هو البحث عن النفس وهو البحث عن التعلم فى الحياه وكمان هو فن الاحساس نفسي زي ما فى القصص بين الاصدقاء ميكنش فى مصلحه وتكون الصداقة النقيه بين الولاد والبنات صح وراقيه للاسف مجتمع متدنى الفكر واتمنى مكنش ديقت حد ببوستى او حد يتنمر على كلامى المهم انى فضفضت وطلعت اللى جوايا بمنتهى الصدق اللى متعود عليه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: doctor_massage, Mr. Berlin, Sara De Ana و 3 آخرين
كونك. خرجت الي في قلبك وفضفضت به إمام الجميع دي نقطة مميزة في شخصك وشخصيتك .
وان دل يدل علي قلب صافي ونظيف من جوة .

ياريت كلنا نعرف نخرج الي جوانا ذيك .....

يومك سعيد : نشرب قهوة بقي..... ( نخبك ☕☕🌿🌿)

• حبيته
التفاعلات: aser el bahar
انا كتبت البوست ده لمجرد الفضفضه بس انا انسان وصلت للاربعين حياتى هي عملى واصحابي الوحده اعزهم وهم الحياه طبيعي لكل الناس ومتقبله وعارف اتعايش بيه البوست ده عارف انه رخم للبعض ولكن هو نتاج لشباب كتير لا تستطتيع التعايش مع واقع مجتمعنا انا لا اقصد الجنس لان الجنس بالنبة لي ما هو الا فن الاحساس اما مقصدي هو مجتمع راقي يتفهم الصداقة الحقيقية ويتفهم الصدق مع الذات اوقات ببقي نفسي افضفض باللى حصل بشغلى اطلع الهم انا شغال بمكان مهم لكن الضغوط كبيره انا عارف انى ملخبط اللى بيقرا كلامى بس البحث عن صداقة من نوع خاص من وجهة نظرى هو البحث عن النفس وهو البحث عن التعلم فى الحياه وكمان هو فن الاحساس نفسي زي ما فى القصص بين الاصدقاء ميكنش فى مصلحه وتكون الصداقة النقيه بين الولاد والبنات صح وراقيه للاسف مجتمع متدنى الفكر واتمنى مكنش ديقت حد ببوستى او حد يتنمر على كلامى المهم انى فضفضت وطلعت اللى جوايا بمنتهى الصدق اللى متعود عليه
كلنا بنضور على النفس الي تكون معنا في كل حاجه الصداقه الي بجد الي من غير اي مصالح أنا كونت صداقات هنا مع شباب وبنات مع الشباب أنا شايفها كامله مع البنات لسه مش كامله لسه بيخبو عني حجات عن حياتهم وانا شايف دا حقهم لغايت لما يحسوا بالأمان التام

• حبيته
انا تهت شويه بس هو كلام جامد بس مجرد كلام الصداقه دي مش موجوده تقريبا الا ف القصص فعلا يمكن انت خبرتك ف الحياه اعلي مني بس انا شوفت كتير بردو

• أتفق
كلامك جميل جدا وقليل من الناس من يفهم الكلام ده كويس بس ده الواقع وكله بيجري ورا شهوته ومحدش بقا يحب حد الا عشان مصلحه الا بعض الناس طبعا لان الدنيا زي م فيها حلو فيها وحش والاهم انك طلعت الي ف قلبك هنا

• أتفق
كونك. خرجت الي في قلبك وفضفضت به إمام الجميع دي نقطة مميزة في شخصك وشخصيتك .
وان دل يدل علي قلب صافي ونظيف من جوة .

ياريت كلنا نعرف نخرج الي جوانا ذيك .....

يومك سعيد : نشرب قهوة بقي..... ( نخبك ☕☕🌿🌿)
ياريت بجد ومن جوايا بتمنى الخير للناس وبتمنى الاقي الاصدقاء بجد
اما القهوة دي عشق من نوع خاص دي فن فى شمها او حتى شربها

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
كلنا بنضور على النفس الي تكون معنا في كل حاجه الصداقه الي بجد الي من غير اي مصالح أنا كونت صداقات هنا مع شباب وبنات مع الشباب أنا شايفها كامله مع البنات لسه مش كامله لسه بيخبو عني حجات عن حياتهم وانا شايف دا حقهم لغايت لما يحسوا بالأمان التام
اكيد **** يعينك ومنورنى بجد

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
كلامك جميل جدا وقليل من الناس من يفهم الكلام ده كويس بس ده الواقع وكله بيجري ورا شهوته ومحدش بقا يحب حد الا عشان مصلحه الا بعض الناس طبعا لان الدنيا زي م فيها حلو فيها وحش والاهم انك طلعت الي ف قلبك هنا
فعلا فى كتير بس اكيد هنلاقي اللى زينا ما هو المثل بيقول الطيور على اشكالها تقع

• حبيته
التفاعلات: Mr. Berlin
انا تهت شويه بس هو كلام جامد بس مجرد كلام الصداقه دي مش موجوده تقريبا الا ف القصص فعلا يمكن انت خبرتك ف الحياه اعلي مني بس انا شوفت كتير بردو
تمام ومعلش اعذرنى انى توهتك بس طلعت كلامى بدون ترتيب وممكن يكون بالدنيا فى الكويس واكيد بس انا ملقتش بمجتمعنا المصري للاسف نادر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تمام ومعلش اعذرنى انى توهتك بس طلعت كلامى بدون ترتيب وممكن يكون بالدنيا فى الكويس واكيد بس انا ملقتش بمجتمعنا المصري للاسف نادر
فعلا مفيش او بمعني أصح قليل جداجدا لدرجه اننا شايفين انو مفيش

• أتفق
فعلا مفيش او بمعني أصح قليل جداجدا لدرجه اننا شايفين انو مفيش
فعلا اهو شوفت عموما بتمنى لينا السعادة لان جوايا انا مثلا ان حريتى تتوقف عند ضرر بحرية الاخرين

• أتفق
التفاعلات: Mahmoud abdo
ياريت بجد ومن جوايا بتمنى الخير للناس وبتمنى الاقي الاصدقاء بجد
اما القهوة دي عشق من نوع خاص دي فن فى شمها او حتى شربها
فعلا. انا . مدمنه كافيين. بزيادة

• حبيته
فعلا. انا . مدمنه كافيين. بزيادة
انا اكتر منك بكتير انا بشغلى دلوقتى كل شويه قهوة وسعات بعملها بنفسي وبعشقها وخصوصا لو على سبرتايه وسهره بليل مع شويه اغانى جميله بالبلكونه وااااااااااااااااااو جميله اجمل فنجان قهوة انا معايا ادامى دلوقتى قهوتى اتفضلى

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
فعلا فى كتير بس اكيد هنلاقي اللى زينا ما هو المثل بيقول الطيور على اشكالها تقع
شكرا ع كلامك الحلو❤️

كلنا هذا الشخص وانا زيك بالظبط في تشابة كبير ما بينا
عموما لو حابب تفضفض ع اي حاجة كلمني ف اي وقت

كلامك و احساسك مفهوم لكن ده عشان انت عايش منتظر شىء مش هايحصل لانه مش حقيقى .. قولنا الف مره ان مفيش حاجه اسمها صداقه بين راجل و ست ..
انا عندى اصحاب بنات و بيحكولى كل شىء ممكن تتخيله و بنتكلم احيانا فى اليوم مرتين وتلاته بالساعات و حرفيا محدش اقرب لاى واحده منهم زيى ..
بس هل احنا صحاب ؟ .. هى هاتقولك ده نصى التانى .. وانا هاقولك لأ ماحناش صحاب ..انا دورى هاينتهى بمجرد ما مشاكلها تنتهى او بمجرد ما تحب حد لان البنت بتميل تحكى مع اللى بتحبه ..
ناهيك عن انك لو بصيت على الصحوبيه بين الراجل والراجل هاتلاقيها مستحيل تاخد اى منحنى اخر و كل يوم قوة العلاقه فى الصداقه بيزيد
تعالى للبنت هاتلاقى فى بعض الاحيان لااااز مهاتحس باحاسيس متضاربه و متخبطه فى مناطق معينه .. صاحبتك لو حكتلك عن علاقتها واحساسها بحد لازم هاينتابك الغيره ولو بشكل بسيط من منطلق و هو ارجل منى فى ايه ؟! حتى لو انت ماكنتش بتفكر فيها .. دى طبيعتك كراجل تغير على رجولتك لو ماغيرتش على الست .. يعنى الموضوع مالوش علاقه بيها هى انما انت اتخلقت كده ..
واختلف معاك فى نقطة اننا فى مجتمع متدنى .. الغرب اللى فى مجتمع متدنى لانهم جربوا ده و النهايه بقوا زى مانت شايف .. لازم تطور كونسبت الفريند للجيرل فريند عشان تضيف الجنس فوق العلاقه .. والا كانوا قالوا على البنت فريند و بس !! .. و للعلم حتى ده ما ريحش النفوس هناك ولا ادى للاستقرار النفسى بالعكس كده الراجل هناك اتعلق بواحده وهمته انها بتاعته اكسكلوسف و فى ثانيه شكرا .. الريك اب الجميل .. عشان كده النفسيات هناك زفت لكن بتتعوض جزئيا بمستوى المعيشه والانبساط اللى فى كل مكان و على كل شكل .. بس هل بتنسى ؟؟ ماعتقدش
هنا فى مجتمعنا اللى انا شايفه لسه مابقاش متدنى الوضع مختلف .. عندك اربعين سنه يبقى انت دلوقتى عارف انت ناقصك ايه .. و بدل ماتدور على واحده حلوه جسم عشان الجنس .. دور على واحده خفيفة الروح والظل و شبهك عشان تبقى صاحبتك .. الجيرل فريند اللى هاتبقى عندها كل حاجه تخليك ماتحتاجش لحد غيرها وقرار انفصالها عنك فى يوم وليله بلا سبب او لانها لقت الاحسن اللى هايكمل حياته معاها غير وارد
حط الامور فى مكانها الصحيح و اسعى لها هاتوصل للى انت عاوزه .. على مر كل العصور الانسان حاول يشكل العلاقات زى ماهو عاوز و فشل واكتشف ان العلاقات لا تنجح الا فى صور معينه .. بس احنا مابنقراش تاريخ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%