NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية المصنع ـ حتي الجزء الثالث 4/6/2023

عمر حسين

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
13 مايو 2023
المشاركات
3
مستوى التفاعل
58
نقاط
2
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث


الجزء الاول


اية الي بيحصل دة يا مني؟

بصوت عالي اقرب للصريخ ,

دة دلع وقلة ادب

مني وشها محمر والقلق باين عليها "حاضر يا باشمهندس متزعلش نفسك , انا هتصرف "

مهندس عمر "بكرة تجيبلي البنات الي غايبة دي هنا المكتب والا همشيهم, الشغل لا زم يطلغ في معادة"

مني "حاضر, عشان خطري اهدي صحتك تهمنا "

عمر "طيب اعمليلي فنجان قهوة وابعتبلي حسين مشرف الانتاج"

عمر بيبص علي طيز مني المدورة ومشدودة وهي ماشية ويفتكر اول ما جيت تشتغل معاهم من عشر سنين كان عندعا 18 سنة ومخطوبة لسة مخلصة دبلوم عايزة تتشتغل عشان تتجوز. طويلة وجسمها مشدود بصدر كبير ووجة بشوش وابتسامة اجمل. لمعة الذكاء الي في عنيها خلتو يعينها علي طول مع انها بدون خبرة. وفعلا اتعلمت بسرعة و عمر بقي يعتمد عليها.

بعد ثلاث سنين من الشغل والشقي مني اتجوزت احمد (منااا, احماااد) والمهندس عمر نقطها بمبلغ كبير وبعتلها السواق بعربيتة يزفها وكان فرحان لها جدا. بعد 3 شهور مني زارت المصنع تسلم علي زملائها والمهندس عمربن سلم عليها بحرارة وأطمن عليها بس حس في عينيها حاجة غريبة. الابتسامة الجميلة اختفت واللمعة الي في عنيها بهتت والطاقة الي كانت عندها قلت. سألها قالت كلة تمام . مبسوطة يا مني؟ كان الرد وهي باصة في الارض شغلي هنا كانت احلي ايام.

مني دخلت بالقهوة بس قبل ما تدخل فتحتت اول زرارين من قميصها الاحمر الي ماسك علي صدرها وجسمها." ما تزعلش نفسك يا قلبي كلة هيتظبط." وتوطي تقدم لة القهوة بدلع وتفضل موطية وصدرها باين لية جوة البرا الاسود الدانتيل.

عمرقاعد علي مكتب "طيب لفي كدة وريني هيتظبط ازاي هههههه" وراحت قاعدة في حجرة وحضنتة وراحو في بوسة طويلة وهو بحسس علي بزازها . قامت مني "باشا حسين واقف برة, ادخلة" عمر يعدل قميصة وزبرة الي وقف " ماشي, انت الوحيدة الي فاهماني ويتعرفي تظبطيلي موودي" ويبصلها ويغمز "دخليية" ويروح ضريبها هلي طيزها المحشورة فالجينز طرخخخخخ "اححححح حرام عليك"

مني تعدل ملابسها وهي طالعة "علي فكرة انا محضرالك مفاجئة وانت مروح هتعجبك اوي"

عمر قعد مع حسين ورتب معاه خطة الانتاج والمواعيد ولقو انها هتكون صعبة بس مش مستحيل تنفيذها وعمر اقترح رصد مكافأة للعاملين في حال تنفيذ الخطة والتسلبم في الميعاد. وبعد اجتماع ساعتين مع حسين ومشرفين الانتاج والمخازن وشؤون العاملين والحسابات تم الاتفاق ورصد مكافأة حوالي 40% من مرتب كل عامل وموظف كحافز لسرعة انهاء الطلبيات.

وهو فالاجتماع اتصلت أ/سمر ومني قالتلها انة في اجتماع ز سمر بعتت لعمر غالواتس "ممكن لما تخلص تكلمني ضروري"

" الووة ايوة يا عمر مطنيشني لية "

عمر " لا ابدا كان عندي اجتماع وشوية مشاكل فالشغل"

سمر بتنهيدة "ايوة مني قالتلي, انا محتاجة اتكلم معاك شوية بخصوص شغلي"

" خلاص تعالي بكرة المصنع انا موجود لغاية الساعة 5"

سمر/ "اوك هجيلك علي 11 الصبح ما تفطرش هجيبلك معايا حاجة حلوة"

عمر/ " اذا كدة يبقي هستناكي واحضر الشاي والقهوة هههههه"

سمر صاحبة مصنع ملابس حريمي تقضي وقت فراغها فية وتتعاون مع عمر في كثير من امور العمل, تربطهم علاقة عمل واحترام منذ اكثر من 3 سنين. وهو لا يبخل عليها بمعلومات او نصائح حتي ان البعض يظنهم شركاء. عمرها 35 سنة لديها علي و مريم وزوجها يعمل في منصب كبير قي دبي.

"انا ماشي يا مني متنسيش البنات الي غايبة تيجي بكرة"

"حاضر يا باشا, المفاجأة علي موبيلك وانت مروح عدي عليها" بأبتسامة خبيسة

"انت رايقة يا مني" ونزل من المكتب. وهو بيركب العربية يفتح الموبيل يلاقي لوكيشن مبعوت من مني ورسالة بتقول روح عاللوكيشن وقولهم انك مستر عمر وهتلافي كلة متظبط. علي فكرة الحساب مدفوع. عمر كلم البيت رديت علية ميمة الشغالة الافريفية وقالتلة المدام راحت عند والدتها عشان تعبانة.

وصل عمر عاللوكيشن بيت ثلاث ادوار في زايد شكلة فاضي كلم مني وهو فالعربية " يا مني انت بعتاني علي بيت مهجور"

"لا يا باشا جنب الباب الرئيسي في انتركوم رن علية هيفتحولك وانزل عالبايسمنت"

"شكلي هتخطف ههههه ماشي يا مونمون"

دخل عمر ولقي سنتر مساج شيك وبنت جميلة ولبقة جدا بتقولة " نورتنا مستر عمر اتفضل في غرفة المساج الخاصة تحب تشرب اية؟"

بعد اقل من دقيقة دخلت بنت في اوائل العشرينات طويلة شعرها طويل اسود مربوط ذيل حصان جسمها رياضي لونها قمحي فاتح. "اهلا مستر عمر ممكن اساعدك " بابتسامة جميلة, قلعتو القميص وبعدين البنطلون وفضل بالبوكسر. "احنا لازم نقلع كلة عشان مفيش حاجة تتلحوس بالزيت, لو ممكن حضرتك تقلع البوكسر وتتغطي بالفوطة "

توتا تنظر لجسم عمر بأعجاب "حضرتك جسمك حلو, تحب المساج سوفت ولا هارد مني طلبت لحضرتك بادي تو بادي"

عمر نام علي بطنة علي السرير "سوفت احسن بس دلعيني بقة, اسمك اية" توتا ترد "من عينيا يا فندم اسمي توتا"

توتا قلعت التوب الي كانت لابسها و البنطلون الاسترتش وعمر بيلف يبص عليها شاف احلي جسم وراح قايلها "وااااو" بصتلو وضحكت "عجبتك, طيب استني لما اشتغل" وبدأت تدهن زيت علي كامل جسمة وتعمل مساج بيأيديها وبعدين راحت عند رجلية وقلعت البرا وطلعت فوق السرير قاعدة بين رجلية وتتدلك أسفل ظهرة وراحت شايلة الفوطة الي مغطية طيزة واصبح عاري تماما. وهنا راحت توتا ساندة بايديها علي السرير بجانبين عمر وبدأت تنزل علية بصدرها الي شبه البرتقال وتزق نففسها من اسفل ظهرة لغاية كتفة. عمر حسس بصدرها وحلماتها النافرة بس ما شفهمش ودة خلي الشعور اقوي ويقولهه "حلو قوي" وهي بدأت تطول في المشوار علي ظهر عمر ونفسها بدأ يعلي. " جسمك حلو قوي يا مستر وناشف, امممم , انت بتلعب جيم؟" عمر "مش دايما" توتا عمالة تدعك بزازها في ظهر عمر وحلماتها واقفة علي الاخر وبتحك في ظهرة. كل ما تقرب من راسة يحس بنفسها عالي وسخن علي رقبتة وعند اذنة ,زبرة وقف نص نص وهو في حالة استمتاع واستترخاء جميلة . توتا بقت قاعدة بكسها علي ظهر رجل عمر وعمال يحك فية وهو حس بيها ورفع رجلية وبيضغط علي كسها اكتر. "امممم حرام عليك انا لسة بنت آةةةة"

قامت توتا من علي ظهر عمر واتلفت بص لها "اية في حاجة" قالتلة " لا ابدا بس البانتي تغرق هههههه, ممكن حضرتك تلف وتنام علي ظهرك" وهي بتقلع البانتي وبقيت عارية تماما. عمر وهو بيلف شاف جسم توتا غرقان زيت وطيزها ناعمة ومدورة "وااااو"

توتا "عجبتك؟" وراحت عند كتافة وبدأت تدلك كتافة ورقبتة "ايدك حلوة قوي" وهو باصص علي بزازها فوق راسة بتتهز مع حركة ايديها. "ايدي بردك" وراحت ضاحكة وبدأت تدعك صدر عمر وهي واقفة عند راسة وهي بتوطي بزازها بقت قدام بقة طلع لسانة ويدوب لمس حلمتها "آةةة" كانت واقفة عالاخر, حاول يمصها بس هي رفعت صدرها "تؤتؤتؤ عيب انا مش مستحملة" وراحت علي جنب الطرابيزة وبدلك ايداة ورجلية وهنا زب عمر بقي منتصب علي بطنة و هي عينها مش بتنزل من علية. توتا بقيت علي اخرها ومغمضة عينيها وكل شوية تلمس بيضانة وهي بتدلك فخادة وتتلوي برجليها وهي واقفة زي الي ما تكون مزنوقة.

توتا نزلت علي صدر عمر تلحس الحلمة وتاخدها بين شفايفها وتعضها خفيف "آةةة حلو قوى" زب عمر وقف علي اخرة وبقي بصص للسقف وبزاز توتا بتحك في شعر صدرة مد ايدة يحسس علي طيزها الجميلة. "انت حنين اوي ياباشا" وكملت وهي بتدعك بزازها في صدر عمر ونفسها بيعلي اكتر. فجأة طلعت علي السرير وقعدت بين رجلية وبدأت تمرر بزازها علي زبرة المنتصب "آةةةةة" وحس انة زبرة شد علي الأخر وعينة في عينيها ونظرة الهيجان علي وشها رهيبة.

توتا وهي بين رجلين عمر نزلت بلسانها علي بيضانة وبتلحسها من تحت لفوق وتمص فيها خفيف وبعدين فردت لسانها وبأت تلحس من اول بيضانة لحد راس زبة وبعدين تنزل وتبدأ من بيضانة تاني. زبرة تغرق بلعابها وكان هايج هيجان لا يوصف ولكن مستسلم للي بتعملة توتا. "انت جامد قوي, امممم اي حد تاني كان زمانة جاب" عمر انبسط واتغر في نفسة شوية. توتا بدأت تمص زبرة باحترافية وبطأ يجنن عمر "استااااذة" وهي تمص وكسها بينقط علي الترابيزة.

"مش قادرة,انا هعمل حاجة عمري ما عملتها مع حد قبل كدة" وراحت قاعدة علي وسط عمر وكل رجل في جنب. وبدأت تفرش كسها علي زبرة بس وهي خايفة. " انا بنت, هتحافظ عليا بس أصلي تعبت منك قوي آةةةةةة أححححح" عمر "بس كدة انت في عينيا انا مش هتحرك وهسيبلك نفسي" توتا سمعت كدة وبقت زي المجنونة رايحة جاية علي زبر عمر لدرجة اتة كان خايف يفتحها. "زبرك حلو قويييي أةةةةةة مش قادرةةة هجيب هجيب هجيييييب " جابت توتا كميه كبيرة من العسل وقامت عمر كان علي اخرة ومسكت زبرة مص فظيغ وتدعك يأيديها جامد زبرة كان غرقان "آآةةةةة انت فظيعة أةةةةة هجيب" بعدت راسها عن زبرة وحسيت انة بيكبر في ايدها وهي بتدعك اسرع اسرع " آةةةةةةةةة" ونطر لبنة في السما نطرتين كبار والباقي علي ايديها. "أنا عمري ما جبت كدة" وهو بينهج.

توتا نظفت زبر عمر يلسانها وكانها بتاكل ايس كريم "طعمة يجنن أممممم" بطن عمر وحولين زبرة غرقان بلبنة وعسل توتا . عمر عدل نفسة وقعد علي الطرايزة وراح ماسك توتا حضنها جامد وشفايفة علي شفايفها وراحو في بوسة طويلة ولا كأنهم عشاق من سنين.

"يلا يا باشا عشان نكمل الباكدج وتعمل جاكوزي"

عمر"لا مش هقدر خليها مرة تانية هاخد شاور واروح بقي"

توتا/ مني متفقة علي جاكوزي عشان تريح اعصابك واحنا لازم ننفذ

عمر/ معلش مستعجل المرة دي

توتا دخلت مع عمر الشاور وبدأت تظبطلة المياة وحطت شاور جيل علي جسمة وبتليف جسمة وزبرة بأيديها وجسمها لازق في جسمة عشان الشاور ديق جدا عمر زبرة بدأ يقف تاني ويخبط في رجل وكس توتا وهي راحت مبرقة عينيها "لا حرام كفاية مش قادرة" عمر بضحكة واخدها في بوسة طويلة وهي لفت عند ظهرة ونظفتة من الزيتوبزازها بتحك في ظهرة وخلصت وقفلت المياة وجابت فوطة تنشف عمر وطلعت من الشاور وبتساعد عمر في لبسة.

عمر/ انا استمتعت جدا شكرا ليكي وراح مطلع 500 جنية يديهلها تيبس

توتا/ عيب يا باشا مني دفعة الحساب بالتبس وانا عملت معاك لاني اعجبت بيك من كلام مني ونتمني نشوفك تاني

عمر/دي مش تيبس دي هدية مني ليكي وكان واضح الي عملتي معايا دة مش شغل وخلاص وأكيد هجيلك تاني

توتا/ نورتنا يا قلبي مووووة

طلع عمر وركب العربية وراح باعت لمني "يخريب بيتك"



شكرا علي التشجيع

الجزء الثاني​

بعد ما خلص الجلسة طلع عمر وركب العربية وراح باعت لمني "يخريب بيتك"

مني / اية يا باشا خير البنت وحشة

مني / هما ما عملوش معاك الواجب

مني/ اية الي مشيك بددري هما زعلوك دة اتا افشخهم

رسايل عمالة تيجي من مني عالواتس وعمر سايق مش عارف يرد

عمر / البت فظيعة تجنن

مني/ طيب تمام انا الي جبتة لنفسي هههههه

عمر وصل البيت وقال لميمة (الشغالة) تحضرلة الغدا وكلم داليا مراتة الي قالتلو ان والدتها (حماتة) تعبانة جدا والدكتور قال ان لازم حد يقعد معاها وان هي مضطرة تقعد اسبوع عند والدتها هي والاولاد. دخل اخد دوش سريع وطلع بالبرنس بتاع الحمام لقي الاكل جاهز علي السفرة. قال لميمة هاتيلي الاكل جوة فالليفينج وقعد اكل وهو بيتفرج علي التلفزيون بس الاكل ما لوش طعم. ميمة شالت الاكل وعمر طلب منها تعملة شاي. دخلت ميمة علية لاقيتة من الارهاق نام عالكنبة والبرنس مفتوح وزبرة باين. ميمة بقالها اكتر من سنة في مصر ويادوب بتكلم صديقها علي السكايب مرة كل فين وفين لما يكون عندة نت. شكل الزبر الابيض المحمر خلاها تتسمر في مكانها وبدأت تحسس علي صدرها النافر ذو الحلمة المنتصبة من فوق التي شرت الخفيف وتسرح ازاي كانت بتتمتع مع صحابها في بلدهم رغم فقرها. فضلت واقفة تنظر الي زبر عمر وامتدت ايدها لكسها الصغير ذو الشعر الخشن الكثيف. طلعت منها آةةة مكتومة لما صباعها لمس زنبورها الكبير الواقف. عمر اتحرك و هو نائم وزبرة بان اكتر , ميمة خافت وشالت ايديها من علي كسها وكانت هتخرج ولما شافت ان عمر نايم فضلت واقفة وبتقرب من زبرة نفسها تلمسة, تمصة,تلحسة, تدوق طعمة هل مختلف؟ كسها بياكلها واتبل جامد وهي خايفة لعمر يبهدلها وقلبها بيدق جامد. حطت ايدها جوة الليجن الي لبسها ولمست راس زنبورها الكبير "امممممم" مكتومة الهيجان جرأها اكتر وبتلعب في في كسها وجسمها كلة بيتلوي بقالها اكتر من سنة ما اتناكتش ولا شافت زبر عالطبيعة وابيض وجميل. "آوووةةةة" قربت من زبر عمر ريحتة جميلة محلوق وحجمة كبير مع انة نايم. تمد ايدها تلمسة بصابع واحد ناعم اوي تتجرأ وتحسس علية بحنية بأيدها كلها زبر عمر بدأ يتحرك تحت ايها ويكبر وهي بتهيج اكتر ايدها علي كسها ونار في جسمها وحابسة الاة بالعافية زبر عمر واقف نص واقفة وهي لفتت ايديها حوالية وبتدلكة بحنية عشان ميصحاش فجأة عمر اتحرك وطلع صوت أة وهو لسة نايم. ميمة شالت ايديها واتنفضت وكانت هتقع علية بس قدرت تمسك نفسها وهو فضل نايم بس زبرة صاحي. قربت علية تاني وهي بتلحس شفايفها عايزة تدوق طعمة. مدت لسانها ولحست راس زبرة "أأأأممممم" اول مرة تدوق زبر ابيض وايديها علي كسها فقدت السيطرة لدرجة ان صوت العسل الي نازل منها مع ايدها بقي مسموع بوضوح, خدت رائسة كلها بين شفايفها الطخينة وزبر عمر كمل انتصابة. عمر قام مفزوع وحاسس بحاجة غريبة.

عمر / اية في اية انتي بتعملي اية هنا وبص علي زبرة الواقف و غطاة بالبرنس

ميمة / وهي بتداري هياجها وكسها المبلول حتي شفايفها مبلولة "انا جججيب لأنت شاي"

عمر حس ان في حاجة مش مظبوطة وشم ريحة غريبة هو مش تايهة عنها وشكل البنت في هياج وخوف غريب "طيب شكرا روحي انت" و في دماغة البت دي عايزة نخلي بالنا منها. نزل عمر وراح زار حماتة ومراتة وعيالة الست فعلا تعبانة جدا وطلب من مراتة تقعد معاها علي قد ما تقدر (هههههه) .

راح عمر المصنع الصبح ومني كانت في استقبالة "صباح الفل يا باشا" عمر/ هاتيلي البنات الي كانت غايبة امبارح

مني/ عبال ما تشرب القهوة يكونو هنا

عمرللبنات/ هو انت مش عارفين ان احنا عندنا شغل ولازم يطلع في معادة أية الي يخليكم تغيبو كدة؟

فاطمة/ معلش يا باشا كنت تعبانة شوية

عمر/ تعبانة شوية تروحي للدكتور وتجيبي اجازة مرضي

فاطمة / ما كنش ينفع اجي الشغل وجوزي قاعد فالبيت

عمربتريقة/ وإرتحتي ياختي , فاطمة حطت وشها فالارض والبنات كلها ضحكت

عمر/ بس خلاص مش هخصم منكم حاجة المرة دي وعايز شغل بجد وعملت حوافز لو شغل طلع في معادة يلا شدو حيلكم

البنات دخلت صالة التشغيل وفاطمة دموعها علي خدودها مغرقاهم.

سمر وصلت وجايبة معاها الفطار ولابسة طقم جميل وطرحة مبينين جمال جسمها ووشها وقد اية هي مهتمة بنفسها. عمر" انا جعان موت" سمر "المهم الاكل يعجبك, بتحب الكرواسون" وبتقولها برقة كدة عمر"اي حاجة من ايديك اموت فيها" سمر" احنا بنعاكس بقي, عيب كدة انا ست متجوزة"

عمر /وهي القمر الي متجوزة ما تتعاكسش ههههه

سمر/ بس كفاية غلاسة انت عارف اني بتكسف وماليش فالكلام دة , ووشها يحمر من الخجل ويزداد جمال

عمر/ خلاص يا موززز مش هعاكس ولو ان مش قادر امسك نفسي وانت محمر وقمر كدة ههههه

سمر/ وبعديييين , انت بس الي بتخفف علية المشاكل والهم

عمر/ لية بس كدة مالك ما انت زي الفل اهو

سمر / من برة زي الفل بس من جوة مخنوقة أحمد سايبني هنا لوحدي في المصنع مع العمال والحسابات والضرائب ,والاولاد بيكبرو وطلباتهم بتزيد وكمان مسؤلية البيت حاسة اني في دوامة.

عمر /معلش ما راجل بيشتغل في دبي بردك وبيشقي عشان خاطركم

سمر / صحيح بس لغاية امتي احنا بنكبر والعمر بيجري

عمر / يا شيخة دة انت لسة شباب وصغننة وقمر ههههههه ايوة بعاكس

سمر / مفيش فايدة فيك هههههه

عمر/ طيب كلام بجد انا مسافر بعد اسبوع اسطانبول خمس ايام ما تيجي تغيري جو وتشوفي موديلات جديدة وكدة

سمر / ازاي يعني اسافر لوحدي واسيب العيال

عمر / ممكن تسيبهم عند ولدتك او اختك هي كلها خمس ايام تفكي عن نفسك وتطلعي من الاكتأب الي انت في دة

سمر/ طيب هفكر وأسال أحمد وارد عليك

عمر / بس في السريع عشان احجز,

سمر مشيت وعمر كمل شغلة وجت مني قالتلة حرام عليك البت مموتة نفسها من العياط فعمر استغرب بنت مين قالتلة فاطمة الي كانت غايبة امبارح وانت قولتلها "ارتحتي يا اختي" انت احرجتها جامد. عمر قال لمني طيب هاتيها وتعالي.

عمر/ اية يا فاطمة انا مش قصدي بهزر معاكي

فاطمة/ لا ابدا مفيش حاجة والدمعة نازلة من عينها

مني/ محصلش حاجة لكل دة يا بطة

فاطمة / ما انت عارفة النسوان ال جوة دي ما بيرحموششش وتعيط جامد

عمر / مني سيبينا لوحدنا , خرجت مني وقفلت الباب

عمر/ يا فاطمة انا فعلا ما كانش قصدي اجرحك بس الظاهر ان الموضوع كبير قولي يا بنتي واذا كنت اقدر اساعدك مش هتأخر

فاطمة/ يعني حضرتك هتعمل اية انا حظي كدة نصيبي كدة وكمان مش خالصة من قرف البنات الي جوة

عمر / دة انا انيكهملك كلهم

فاطمة برقت لة جامد / لا لا مفيش داعي هي مش ناقصة

عمر / طيب تحبي انقلك قسم تاني تكون الدنيا هادية فية

فاطمة هتقوم تبوس ايدة/ كتر خيرك يا باشا يا ريت

عمر/ خلاص تمم هنقلك الطباعة اهو مبني مختلف والشغل فية خفيف والناس محترمة, احكيلي بقي اية مشكلتك؟

فاطمة / انا محرجة وانت كتر خيرك علي كدة, عمر أصرر يعرف

فاطمة/ انا متجوزة بقالي ثلاث سنين و انا نفسي في عيل بس ما حصلش نصيب كشفت وعملت تحاليل والدكتور قالي ما فيش مانع انك تخلفي. فلما لقيت جوزي قاعد فالبيت قولت احاول يمكن نتوفق ويحصل حمل.

عمر / واية تمام الدنيا اتظبطت

فاطمة وشها أحمر ورجعت تعيط تاني / لا محصلش

عمر/ هوة جوزك تعبان ولا بياخد مخدرات ولا اية حكايتة

فاطمة/ لا ابدا هو تمام بس ضعيف شوية وهي هتموت من الكسوف

عمر بصيلها البنت بيضة وطويلة جسمها كرفي كدة وبزازها كبيرة وحاطة ميكب حلو يعني لو مع اي راجل كان مش ممكن يعتقها غير وهو فاشخها وهريها نيك. فاطمة لاحظت ان عمر سرح في جسمها وبدات تقلق في الكرسي الي قاعدة علية ونظرات عمر هيجتها اكتر ما هي هايجة.

عمر لف للمكتب وطلع حاجة من الدرج/ دة عسل جبلي علية اعشاب وجنسنج خلية ياخد منة معلقة عالريق ودي حباية زي الفياجرا كدة بس بطول لمدة يومين اديهالو من غير ما يحس وغمزلها وابقي طمنيني

الضحكة اترسمت علي وش فاطمة مع الدموع الي مغرقاها / مش عارفة اقولك اية كتر خيرك وحاولت تبوس ايدة بس عمر شد ايدة مع ان نعومة وسخونة ايديها كانت جميلة

عمر / خشي اغسلي وشك وكلة هيبقي فل ,,,

عمر روح البيت لقي ميمة لابسة ليجين ديق علي طيزها وكسها وتي شرت قصير مغطي بزازها الصغيرة وبطنها باين ومشدود وهو فاطمة كانت مهيجاة والبنت دي وراها حاجة . قال لميمة تجيبلة الغداء زي امبارح عبال ما ياخد دوش. وطلع بالبرنس زي امبارح و في دماغة يشوف اية اخرة البت دي. ع مر اكل ومدد علي الكنبة وميمة عملتلة الشاي زي امبارح , عمر عامل نفسة نايم عالكنبة وفاتح رجلة ومطلع زبرة. ميمة طول اليوم هايجة وكسها بياكلها خصوصا انها لوحدها فالبيت شافت زبر عمر مش قادرة تمسك نفسها حطط ايدها علية وتمسح علي خفيف بدأ يقف وعمر صاحي وحاسس بيها بدأت تلف ايدها علي زبرة وتقرب بشفايفها الكبيرة, مدت لسانها لحستة وقف عالاخر اكتر من امبارح . ميمة مش قادرة منظر الزبر الابيض الواقف للسماء بعروقة وراسة الكبيرة في ايديها مجننها.حطت شفايفها علي راسة وبدأت تمص بخوف مع حركة لسانها وايدها عمر حاسس بكل حاجة بس مش شايف ومستمتع وميمة هياجنها خلاها تفقد الحظر وبدأت تاخد الزبر كلة في بقها وتشفطة. عمر رايح قايم مسكها من شعرها وحاشر زبرة في اخر زورها "انت بتعملي اييية" ميمة عينيها برقت ونفسها قطع ومش قادرة تنطق من الخوف والزبر الي زورها , عمر بدأ يحرك راسها وشفايفها قافلة علي زبرة " يا بنت المتناكة انا هقول لداليا خليها تفشخك" ميمة "لا مستر" والكلام طالع بالعافية وببترجاة بعينيها وفي نفس الوفت مستمتعة بزبرة وبتمص جامد. عمر راح لسعها سبانك علي طيزها المدورة المضبوطة "آةةةة" مكتومة طالعة منها "انا هعرفك ازاي تتطولي علي سيدك" عمر مش سايب شعرها وحاشر زبرة وهي عمالة تمص يشهوة رهيبة وخوف اكتر. عمر لاحظ بزازها واقفة وباينة من التيشرت راح لسعها بظهر ايدة عليهم "أممممم" وبعديم راح ماسك بز بحنية واخد الحلمة الكبيرة الغامقة بين صوابعه وفركها براحة وببطأ. "اوووةةةة" هنا ميمة لفت ايديها حوالين وسط عمر وهي الي بقت تمص بجنون من غير مساعدة ايدة الي لسة ماسكة في شعرها الخشن. عمر مد ايدة ناحية كسها وهي قاعدة علي ركبها ومركزة مع زبرة يادوب لمس كسها من علي الليجن راحت منطورة لفوق مع انة ماسكها من شعرها "اااعععممم" كسها مغرق الليجن وواضح مش لابسة حاجة تحتة. "يا بت اللبوة" وراح مقومها من علي زبرة "انت عايزة اية" ميمة خايفة ترد وعمالة تبص علي زبرة الي واقف زي الحديدة " عايزة دة" وبيشاور علي زبرة "بلييييز" وفي ثواني كانت قلعت التوب والليجن عمر شالها ورماها عالكنبة وهي فشخت رجليها عالاخر كسها غرقان وبزازها صغيرة بس مشدودة وحلمات سودة واقفة لفوق"بلييييز مستر" وبتدعك بزازها وبتتلوي بنصها التحتاني علي الكنبة عمر لطشلها علي فخادها من جوة راحت فشخاهم اكنر "عايزة تتناكي يا شرموطة" قرب زبرة الي بقي واقف لفوق وهو واقف بين رجليها مدت ايديها تمسكة راح لسعها علي بزازها "أأأمممم"

"ارجووووك" قرب زبرة علي كسها وهي هتموت تمسطة تدخلة بس خايفة يضربها . شفرتين كبار كس محلوق وناعم وزنبور مش طبيعي كبير زي عقلتين الصباع وواقف لفوق مجرد ما زبر عمر لمس كسها هي فقدت السيطرة "آآآةةةة آآآآةةةةة بليييز هعملك اي حاجة ارجوك" عمر بيفرش كسها ويحك زنبورها وهي هتموت وعسلها نازل كتير وكثيف ملزق. عمر ظبط راس زبرة علي كسها و هي بتحاول تقرب عشان يدخل وراح ماسك رجليها بايدية وزانقهم عند صدرها كسها فاتح علي الاخر وبان لونة الوردي من جوة "برراااحة بليز" راح عمر راشق زبرة كلة مرة واحدة جامد جدا البنت قوست ظهرها لفوق ورجعت راسها لوراة "آآآآآآووووووووو" وعمر نازل رزع فيها "كسك نار" ميمة جابت وغرقت الكنبة وراحت في دنيا تانية عمر تعب من الوضع دة رايح شايلها وهي علي زبرة البنت خفيفة ما تجيش 50 كجم وقعد وهي قعدت تتنطط علي زبرة تطلع و وتنزل بالراحة وكسها مغرق زبرة بعسل لونة ابيض عمر اخد بزها وبيمصة ويعض في الحلمة وهي راسها لوري وبتزووم "أااممممم آآآةةةة أاوووة" عض بزها جامد و هي نزلت علي زبرة وجابت "أأأأأةةةةةةةةةةةةة" ومش قادرة تتحرك . "عايزة تتناكي" ميمة "لا خلاص مستر مش قادرة" "قومي يا متناكة" وراح مقعدها بوضع الدوجي عالكنبة ورازع زبرة مرة واحدة "حرراااام " ودمعه بدأت تنزل من عينيها عمر شاف طيزهه الجميلة المدورة ناعمة قوي هاج اكتر بل صابعة من عسلها وحاول يدخلة في طيزها "لا لا هنا يوجع أييييي" وقفلت علية بطيزها وكسها عمر خلاص هيجيب وعمال يسرع ويببعبص طيزها "آآآآةةةةة يا بت الوسخة" طلع زبرة ونطر علي ظهرها كمية كبيرة وهي اترمت عل بطنها عالكنبة وهو قعد جنبها عرقان من المجهود وميمة جسمها كلة بيلمع من عرقها ولبنة وعسلها.

ميمة/ اية دة انت قوى انا خدمتك وقعدت تلحس زبر عمر الي بدأ يرتخي و تنظفة وتعمل اصوات "أأمممم" ومستمنعة جدااا

موبيل عمر رن "ايوة يا قمر اسف قصدي سمر"

سمر بضحك/ ههههه ماشي انا بكلمك عشان اقولك هسافر معاك

عمر / قشطة بكرة هاتي البسبور وتعالي عشان نتفق علي كل التفاصيل

سمر/ انت مالك بتنهج كدة لية انت تعبان

عمر بخباسة / هههه لا كنت بتمرن بس النمرين كان شديد شوية

سمر/ براحة وخلي بالك علي نفسك بااي

ميمة اخدت عمر علي الشاور وليفت لة جسمة بالشاور جل ولبستة البرنس وبعدين جابت كريم وححط علي شعرة وعلي وشة ولا كأنة في سبا ولبست هي هوت شورت وبرا وعملت عصير وجابتهولي وقعدت تحت رجلية تتعك فيهم وتبوس في ايدية.








شكرا جزيلا علي الدعم


الجزء الثالث



ميمة اخدت عمر علي الشاور وليفت لة جسمة بالشاور جل ولبستة البرنس وبعدين جابت كريم وححط علي شعرة وعلي وشة ولا كأنة في سبا ولبست هي هوت شورت وبرا وعملت عصير وجابتهولة وقعدت تحت رجلية تتعك فيهم وتبوس في ايدية. "ثانك يو مستر"

عمر/ انبسطي

ميمة/ بقالي اتنين سنة من غير بوي فرند وانت قوي جدا, وبدأت تلمس زبرة من تحت البرنس

ميمة / اول مرة اشوف واحد ابيض وطلع احلي من اسود

عمر/ اسمة زبر دة اسمة زبر وعجبك؟

ميمة / اممممم جدا وراحة بايسة راس زبرة

عمر/ ودة اسمة كوس وراح مبعبصها في كسها

ميمة/ ودي طيز وضربت علي طيزها هههههه انا عايزة زبر فالكووس امممم

عمر/ لا كفاية كدة انا مش قدك هروح اشوف ماما داليا والولاد

عمر راح عند حماتة ووجد ان حالتها اسوء واطمن علي مراتة واولادة

داليا / اية الاخبار عملت اية اتغديت

عمر/ ايوة ميمة عملتلي اكل ومظبطة الدنيا زي ما علمتيها

داليا/ انت وحشني جدا وانا ما وحشتكش

عمر/ ما انا ببقي قدامك طول النهار ولا عشان بعيد دلوقتي

داليا بتتكلم بحرارة / معك حق بس انا بفتكر جدعنتك معايا وايامنا مع بعض فاول الجواز بتوحشني

عمر/ خلاص ماما تقوم بالسلامة ونطلع رحلة انا وانت ونرجع الي فات وترجعي داليا حبيبتي بتاعة زمان

داليا/ يعني انت لسة بتحبني

عمر/ طبعا انت مراتي وحبيبتي وام عيالي وراح اخد شفايفها في بوسة طويلة ويدعك طيازها الي كبرت بس ما زلت حلوة وملبن

داليا وهي بتلحس شفيفها وتعدل هدومها / عيب كدة لما نروح بيتنا اووف هو انت حاطط اية علي وشك؟

عمر/ دة كريم حطيتة بعد الحلاقة

داليا بتفكر ان عمرة ما حط كريم وملاحظة انة واخد بالة من نفسة الفترة دي ومش مهتم بيها زي ما يكون ما صدق انها عند امها

عمر رجع بيتة لاقي ميمة في انتظارة قالت "اعملك حاجة مستر؟" عمر قالها لا انا هغير وانام عشان عندي شغل بدري , ميمة ساعدت عمر وقلعتة الجزمة والهدوم وفي نفس الوقت بتحسس علي صدرة وعلي زبرة عمر زقاها وقالها عايز انام صحيني بكرة الساعة 8 ومسك الموبيل لقي رسالة من

سمر/ "صاحي"

عمر / ايوة في حاجة

سمر/ عمر مالك انا زعلتك

عمر / لا ابدا مخنوق شوية من داليا

سمر/ معلش تلاقيها متوترة شوية عشان امها عيانة

عمر/ مش دي القضية انا حاسس اني مش متجوز مش مهتمة بية خالص

سمر / امال انا اقول اية الي جوزي قاعد هناك بيجيي اسبوع كل ست شهور وحتي مش بيكلمني غير كل فين وفين

عمر / هي بقي قدامي وكل ما اجي اقرب منها ولا المسها بتبعد

سمر / دة حتي لما قولتلة اني هسافر تركيا رحب جدا وما سألش مع مين ولية وكل الي في دماغة ابعتلك فلوس وانا من غيظي قولتلة ابعت 10000 دولار وهو قالي حاضر حتي ما فكرش هعمل اية بالفلوس دي كلها

عمر/ زي الفل اتفسحي وانبسطي واعملي شوبينج ودلعي نفسك

سمر/ واحشني الدلع فعلا

عمر/ بقولك اية فاضية بكرة نتغدي سوي بعد الشغل ونتفق عالرحلة

سمر/ ياريت لحسن مخنوقة اوي

عمر/ اوك اتفقنا يلا تصبحي علي خير

عمر صحي غلي ميمة بتلحس وتمص فزبرة وزازها العريانة بتحك في فخادة "جود مورننج سير" بيبص لقاها لابسة اندر فاتلة فقط يدوب مغطي كسها ومحشور في طيزها المدورة السمراء "صباح الخير" زبرة وقف بقي حديدة البت استاذة فالمص واللحس "صبحي يا متناكة صبحي" وحشر زبرة في زورها "انا احب زبر" وهي مطلعة لسانها بتلحس راسة وراحت قالعة الاندر وناطة علي زبرة وظهرها لعمر طيزها لفوق وببتهز قدام عمر وهي بتحك كسها وزنبورها علي راس زبرة وبدأت تنزل بالراحة "أممممم حلوي اويييي" وتطلع وتنزل بالراحة منظر زبر عمر وهو واقف ومتغطي بعسلها وبيلمع مع صوت كسها واهاتها خلي عمر علي اخرة وراح لطشها علي طيزها جامد "اااةةةة" وطيزها يتترج زي الجلي عمر راح لسعها تاني "أأحححح ايييييي " عمر / اتناكي يا شرموطة عمر بدأ يزق زبرة في كسها لفوق وينيك جامد وهي بتقابل ضربات زبرة بنزولها علية اكتر "أأأةةةةةةة انت فظيع" عمر مد ايدة علي كسها وبدأ يلاعب زنبورها الضخم زهي بتفقد السيطرة ز نزلت علية ورجعت بظهرها علي صدرة و رجليها بتترعش وكل جسمها بيتنفض "أأأووووووةةةةةة أمممممم ااااااةةةةة" عمر ماسك زنبورها دعك وكسها بيقفل علي زبرة يحلبة "اةة يا بت الوسخخخخخخخخة" ورايح جايب لبن في كسها وهي لسة بتجيب وومغرقة زبرة والسرير تحتة في بقعة كبيرة. نامت بظهرها علية ثواني وعمر ماسك بزازها تفعيص ودعك وزبرة لسة فكسها بدأت تتحرك علي زبرة تاني "الزبر فالكووس ااااةةةة" عمر مسك زنبرورها بين صوابعة وبيدعكة بالراحة وفجاءة راح قارصة جامد "أيييييييييي" وتنطرت من فوق عمر "حراام عليك" وراح لسعها علي طيزها "ههههههه تستاهلي " وسابها ودخل اخد دوش وهي قامت ولبنة نازل علي فخدها السمراء ودمعة ألم نازلة من عينيها.

طلع عمر لقاها محضرة الفطار والقهوة ولقاها معيطة "ما تزعليش " وطبطب علي طيزها وظهرها "انت سيكسي اوي" ابتسمت ميمة ونسيت انة كان قصدة يوجعها مع انها بتخدمة بحب وضمير. "ثانك يو مستر"



فالمصنع يتابع عمر مع مني الانتاج والجودة حيث اقترب ميعاد الشحن وبيسأل هل البنات انتظمو في المواعيد ومني تؤكد ان كلة تمام والشغل ماشي حسب الخطة وان العمال متحمسين وفرحانين بالمكافأة. عمر حاسس بالذنب اتجاة فاطمة انة احرجها وهي نفسها تخلف "وفاطمة اخبارها اية؟" عرف من مني ان فاطمة زي ما هي باين عليها الكأبة والحزن "وحضرتك مهتم بفاطمة اوى كدة لية" عمر "غلبانة ومحتاجة مساعدة" مني تبص لة بأعجاب وتبوسة من خدة "قلبك الطيب دة الي مخليني مقدرش ابعد انك" ودخلت مني صالة الانتاج وجابت فاطمة عشان تكلم عمر.

عمر/ ها يا فاطمة اية الاخبار

فاطمة / كلة تمام

عمر / اديتي لجوزك الحاجة

فاطمة / ايوة يا باشا في تحسن بس مش كتير, كتر خيرك

عمر/ يعني عملتو علاقة كويس

فاطمة وشها احمر عالاخر/ اي اي ايوة بس مش اوي

عمر لاحظ كسوفها / يعني ممكن تحملي

فاطمة / اظن صعب

عمر/ بقولك اية انت وجوزك فاضيين الجمعة الجاية ؟

فاطمة / تحت امرك يا باشا

عمر/ خلاص تحضري نفسك انتي وجوزك تطلعو معايا السخنة انا عندي شالية هناك رايح ابص علية هنطلع الخميس بعد الشغل ونرجع الجمعة بليل اهو تغيري جو انت وجوزك يمكن الوضع يتحسن

وعمر اتفق مع فاطمة ان جوزها حسن يجيلها بعد الشغل عالمصنع ويطلعو من هناك عالطول عالسخنة وهي بلغت جوزها الي ما كانش موافق بس ضغطت علية فواافق فالاخر. فاطمة حضرت نفسها ولا كانها عروسة عملت سويت لجسمها كلة وحضرت قمصان النوم وعملت حسابها تروح الكوافير الاربعاء قيل السفر ومعنوياتها في العالي ورجعتلها الابتسامة. اما حسن جوزها فكان قلقان من المشوار دة ومتوتر.

سمر وعمر اتقابلو علي الغداء في مطعم سوشي سمر لابسة جينز ماسك علي جسمها و بلوزة تحتيها بادي وطرحة لون البادي كان شكلها شيك جدا وسكسي مع انها محجبة. عمر كان بيتناقش معها في الشغل والرحلة وقد اية هي مخنوقة ومحتاجة تغير وتطلع من الي هي فية. عمر بيسألها "هو انت بتطحتي لينزز (عدسات) " قالتلة لا دة لون عيني الطبيعي عسلي فاتح . عمر مركز مع سمر وهي بتاكل بكل رقة وجمال وهي واخدة بالها "اممم حلو قوي السوشي دة"

سمر/ هو انت باصصلي كدة لية

عمر / معلش انا اسف ورجع ياكل تاني

سمر/ لا مفيش داعي للاسف

عمر/ هوة ازاي الواحد يكون عندة حاجة نفيسة كدة اوي ومش مقدرها

سمر/ عمر انت بتتكلم عن اية باستعباط

عمر/ جوزك بتكلم عن جوزك ازاي يسيبك كدة دة انت اكيد احلي حاجة في حياتة والاهتمام مش فلوس بس

سمر/ كفاية كلام فالموضوع دة تعبت خلينا نتكلم في حاجة فرفوشة هتفسحني فين فتركيا

عمر / ايوة معاكي حق مظيطلك برنامج تحفة يا عسل انت

سمر وشها محمر/ قشطة

روحت سمر البيت مش طايقة نفسها وكلمت جوزها علي الماسينجر وهي بتعيط "انا تعبانة مش قادرة لازم تيجيى محتجالك" وفاتحة الكاميرة ولابسة قميص نوم اسود علي جسمها الابيض وصدرها الكبير "معلش حبيبتي مش هقدر دلوقتي انت عارفة ظروف الشغل" سمر بتعيط "انا هستحمل عشان الشغل" وقفلت معاة ودخلت تاخد دش سخن عشان تهدي اعصابها وهي فالدش افتكرت نظرة عمر ليها فالمطعم وقد اية هو مهتم بيها ما شفتش النظرة دي من جوزها وهي طالعالة بقميص النوم نظرة عمر ليها كانت مهيجاها وعشان كدة كلمت جوزها وعدم اهتمام جوزها خلاها تفتكر نظرات عمر ليها ومعكستة ليها وكلامة عنها بدأت حلمات بزازها الكبيرة الوردي تتنتصب وحسيت ان كسها بياكلها حطت شاور جل علي بزازها تدعك فيهم بحنية وهي شايفة نفسها فالمرايا "اامم" وتفكر ما انا حلوة اهو وعمر بيقول عليا ازاي يسيبني كدة يكون هو بيفكر فيا. هياحها زاد ونزلت ايدها لكسها المحلوق وبدات تلعب في زنبورها وشفليف كسها الوردي الجميلة "ااااةةةة" وهي عمرها ما استمنيت بس الان حسيت باحتياج كبير وبدات تحرك اصابعها بسرعة من غير ما تدخلهم لجوة " أأأأةةةةةةوووةة" وبدأت تجيب وجسمها ورجليها ترتعش وتنزل تقعد علي حرف البانيوة ومش قادرة تتحرك.

يوم الخميس عمر طلع من الشغل اخد معاة فاطمة وحسن وعدي علي البيت اخد ميمة معاة عشان الشالية بقالة مدة مقفول ووصلو السخنة عمر كلم داليا طمنها وقال لفاطمة وحسن انة هيسيبلهم الغرفة الي فالدور العلوي وهو هينام فالدور الي الارضي. ميمة حضرت لهم الغداء وبعدين عمر قالهم ياخدو راحتهم وهو هيروح يقابل جماعة اصحابة.

فاطمة اخدت جوزها وطلعو فوق لغرفة ماستر وكأنها سويت وهي مش مصدقة نفسها من الفرحة وقالت لحسن انا هدخل اخد دوش وانت خد الحباية عبال ما اجيلك . فاطمة طايرة من الفرحة ولا كانها عروسة في ليلة دخلتها لبست لانجيري احمر مكسم علي بزازها الكبيرة والي حلماتها واقفة من قبل ما تدخل الدوش وتحتي بانتي شفاف احمر فاتلة يادوب مغطي شفايف كسها المنتوف والمتعطر بأحلي الروائح بصت لنفسها فالمراية وشعرها الاسود الطويل واصل لوسطها "وتكة" قالت لنفسها مدت ايديها علي حلماتها الواقفة وتعض علي شفتها السفلية "امممم" فاطمة طلعت لقت جوزها لسة بهدوموة "قوم يا راجل غير كدة وفرفش" فاطمة سمعت الباب بيخبط وعرفت انها ميمة فتحت لها الباب نص فاتحة كدة لقيتها جابلهم صينية فيها فاكهة وحاجات ساقعة وحلويات وبصت لفاطمة الي كانت مكسوفة وقالتلها "انت حلو أوي , انجوي" فاطمة ابتسمت وخدت الصينية وقفلت الباب. فاطمة شغلت الف ليلة وليلة علي الموبيل وقعدت ترقص بطريقة سكسي وتتمايل علي حسن كل شوية مرة تمسح علي صدرة ومرة علي زبة وقلعتة التي الشرت وبعدين البنطلون وتيجي علي ضهرة وتترقص بجسمها وبزازها الي واقفة وخارمة اللانجيري وتدعك زبة علي خفيف وهو نص واقف فاطمة بقت هايجة علي الاخر فاطمة تامت عالسرير ةهي لسة بتترقص علي الموسيقي ام كلثوم وبتقوس ظهرها لفوق "ااةةةة" وتمسك بزازها وحلمانها الي بقت قد عقلة الاصبع "تعاليييي" حسن لسة زبرة ما واقف نص نص "مش قادرةةة" وبترفع رجليها البيضة البرومة وعاملة سويت مخليها بتلمع وشدت البانتي "شايف عيزاااك يا جوزي يا حبيبي" وبتشاور علي كسها الي ناعم الي فاتح خفيف مع فشخة رجليها والبلل باين علية حسن نزل بين رجليها وراح علي بزازها يمص من فوق اللانجيري فاطمة طلعتهم من وحسن بيمص بصوت عالي وطلع يبوسها وهي بتمص شفايفة وبايديها من تحت تقلعة البوكسر لقت زبرة واقف هو مش كبير حوالي 13-15 سم ورفيع "حسن عيزاااك مش قادرة" وهي بتدعك فزبرة حسن سخن اوى دة فاطمة تهييج الحجر وهي مسكت زبرة حاططة علي بين شفرات كسها وحركتة عليهم لفوق وتحت "ااةةةة الحباية منشفاهة أممم" حسن راح زاقق جسمة ودخلو كلة جوة كس فاطمة "أأأةةة أييييوة حلووووو اوووييي يا حسن" ولفت رجليها حولين ظهرة حسن داخل طالع بالراحة وفاطمة مش مصدقة "أة أة أة هجيب هجيييب" حسن بعد ما دخل وطلع 4-5 مرات وبقالة اقل من دقيقتين وراح قايم وهو بينهج وجاب جوة كس فاطمة ونام علي ظهرة فاطمة لسة في قمة هياجها وبتتلوي جنبة "دي احسن مرة عملتها يا حسن" فاطمة حاسة ان في حجات نقصها كسها ما زال بينبض و بتحاول تحسس علية لقيت نقطتين من لبن حسن جوة ولمسة زنبورها وطلعت "اةة" مكتومة بحزن والم . "انا تعبت حرام عليك اعمل اية تاني" حسن "مالك يا بطة ما احنا تمام اهوة" "ايوة تمام, تمام اوي" ولفيت فاطمة الناحية التانبة وبتفكر الجنس مش كل حاجة حسن بيحبني وحنين معايا وكويس مع اهلي وكريم انا بحبة بس ناقصني حاجة مش سعيدة هو حظي كدة مفيش حاجة كاملة.

فاطمة صحيت علي الساعة واحدة بليل مخنوقة وحسن بصت لنفسها فالمراية ولجوزها الي نايم وحزنت اكنر لبست روب فوق اللانجيري مش عايزة تقلعة وطلعت البلكونة تشم هواء وتبص عالبحر . فاطمة واقفة فالبلكونة لقيت نور الصالة في الفيلا تحت منور وفي اصوات غريبة زي حد بيتألم. فاطمة نزلت تشوف اية الحكاية وهي نازلة عالسلم الصوت بيعلي "اااممم ااااةةة" ولم كان فاضل كام سلمة شافت عمر لابس تي شرت فقط قاعد علي الكنبة فالصالة وميمة ظهرها الاسمر باين لها وقاعدة علي حجر عمرفاطمة اتسمرت ماكنها وحطط ايديها علي بقها عمر سمع صوت ناحية السلم وشاف طرف الروب بتاع فاطمة بدأ ينيك اكتر في ميمة الي في دنيا تانية ومش حاسة بفاطمة "اااةةةةة زوبر فالكووس جامد" و بتبوس عمر الي نازل مص في بزازها الصغيرة بس واقفة جامد فاطمة قعدت عالسلم ركابها سابت هو في نيك كدة عمر لاحظ انها مركزة وماسك ميمة من وسطها وبيرفعها لفوق وينزلها بالراحة وبزها في بوقة ميمة بترجع راسها لوري "اااااةةةةة اااايييي اممممم" فاطمة فاتحت رجليها وبتلمس كسها العريان هنا عمر شاورلها بصباعة تعالي فاطمة زي المسحورة قربت وقعدت علي كرسي الطرابيزة جنب الكنبة عمر بيرزع جامد وميمة بتنزل عسل مغرقة "ااة اة اة " فاطمة بتفكر هوة في كدة اية الزبر دة هو ازاي ما جابش بقالة مدة بينيك والبت مستمتعة يا ريتني مكانها عمر شايف الشهوة في عين فاطمة وهي بتعض علي شفتها "ااممم" عمر شال ميمة وهي لفت رجليها حوالية وزبرة راشق في كسها ونايمها علي الطرابيزة الي جنب فاطمة عشان تشوف احسن وعمر بيطلع زبرة للاخر ويدخلة بالراحة طيز ميمة رافعة كسها شوية وعسلها مسهل نيك عمر ليها وهو بيحاول يمسك نفسة "تعالي بصي احسن " فاطمة "اةةةةة اويييي عمري ما شقت ولا حسيت دة مش طبيعي" وبتقرب نشوف وعمر بيبطأ وكس ميمة بيفتح ويقفل مع دخول وخروج زب عمر "نيك كمان ارجووووك مستر امممممم حلو قويييي" فاطمة مقربة قوي من كس ميمة وبتلحس شفايفها ولاحظت زنبور ميمة الضخم "ايوة شايفة حلو ازاي وكبير وواقف " فاطمة تمد ايدها علي كسها العريان تلاقية غرقان عسل ومركزة مع زب عمر وهو طالع داخل وفجأة عمر طالعة وفالت من كس ميمة عشان يتنطر لفوق ويخبط فاطمة في وشها "اييييي ناشف اويييي حديدة" مسكتة ولفت بايديهاعلية وطالعة ومازلة مرتين ثلاثة تحس بية قد اية صلب وسخن ولزج من عسل ميمة وراحت حطاها علي كس ميمة وعمر راح رازع جامد "اوووةةةة" وفاطمة فاتحة بقها بتعجب "ايووةةة مستر كمان" هنا فاطمة بدأت تلمس كس ميمة من الخارج "ايوووةةة فاطماااة كسسيييي" وبدأت تصرخ لما فاطمة لمست زنبورها "ااااةةةةةة" وهي بتترعش ورجليها بتخبط كأن مسك فيها كهرباء فاطمة بصوباعين علي زنبور ميمة وهي بتتنفض علي الطرابيزة وراسها لوري وظهرها مرفوع عنن الطرابيزة وبتقطع في النفس. ميمة زقت عمر وايد ميمة وقفلت رجليها علي كسها ونامت علي جنبها ولسة بتترعش زي الي عندها حرارة " آةة اممم اممم" فاطمة بتبصلها باستغراب ازاي كدة وايدها علي كسها عمر يقولها "اية رأيك" فاطمة "يا لهويييي دة انا عمري ما اتنكت" وايد علي كسها والتانية علي بزها "عجبك" "مش طبيعي انا عمري ما اتصورت يكون النيك بالحلاوة دي ممكن ادوق" وراحة مسكة زب عمر تلحس "امممم اية دة هوة في كدة أممم" عمر مسك بزها من تحت الروب راحة قالعة الروب وهي بتمص "كبير قوي قد بتاع جوزي مرتين" عمر "اسمة زبر يا هايجة عيزاها؟" فاطمة شاورت براسها من غير ما تسيب زبر عمر راح شدادها "تعالي هنا مطرح البت دي وافتحي رجلك" نامت عالطرابيزة وفاتحة رجلبها البيضة الناعمة بس مغطية كسها بيديها "ارجوك بالراحة علية" عمر "متخافيش همتعك" اخد رجليها علي صدرة وبدأ يلعب براس زبرة علي كسها الغرقان من برة "كسك حلو قوي يا بطة" "اممممم" وهي بتهيج اكتر من زبرة الي علي كسها وكلامة " وبزازك البيضة المربربة دي عايزة تتقطع" عمر دخل راسة بس ويطلع ويدخل جزء اكتر "ااةةةة كفاية " عمر يدخل اكتر "لا لسة دة نصة بس" "احححححح يالهويييي" ميمة فاقت شوية وجت تدعك ظهر عمر وراحت علي بزاز فاطمة تلحس فيهم وتمص "ايية دة اااةةةة اااححححح اااةةةة ارجوك ما توقفش اية المتعة دي دخلة كلهههه حرام عليك احححح" عمر بدأ يدخل اكنر ويسرع وميمة بتمص جامد فاطمة فاقدت السيطرة "اححححح اوووفففف انا عمري ما حسيت الاحساس دة اةةةةة نيكينييييي اححححح هجيييييب اووووف اةةةةة" عمر بينيك بكل ما عندة "كسك ديق اوي اة اة" وعمال يرزع جامد فاطمة جابت مرة وعمر مكمل "اةةة حلو اوي" هنا ميمة نزلت علي كس فاطمة بصوابعها وبتلاعب زنبورها الصغير "ايووووةةةةة حلو كمان " عمر بقي ماسك فخدتها بايدة ورجلها التانية عالارض "اةةةةةة هجيب تانييييي اوةةةةة انت جامد اوي اةةةةةةةة" وجابت تاني مرة في حياتها وكسها بيقفل علي زبرة "اةةةةة" راح مطلع زبرة ونطر 4-5 مرات لبن كتير وكثيف علي صدر فاطمة ووش ميمة وبطن وكس فاطمة.

فاطمة كأن اغمي عليها مش قادرة تتحرك وميمة بتلحس اللبن الي علي جسمها وكسها عمر قعد عالكنبة مش قادر يتحرك
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mhdee, A7aneeeek, wtah2016 و 52 آخرين


الجزء الاول


اية الي بيحصل دة يا مني؟

بصوت عالي اقرب للصريخ ,

دة دلع وقلة ادب

مني وشها محمر والقلق باين عليها "حاضر يا باشمهندس متزعلش نفسك , انا هتصرف "

مهندس عمر "بكرة تجيبلي البنات الي غايبة دي هنا المكتب والا همشيهم, الشغل لا زم يطلغ في معادة"

مني "حاضر, عشان خطري اهدي صحتك تهمنا "

عمر "طيب اعمليلي فنجان قهوة وابعتبلي حسين مشرف الانتاج"

عمر بيبص علي طيز مني المدورة ومشدودة وهي ماشية ويفتكر اول ما جيت تشتغل معاهم من عشر سنين كان عندعا 18 سنة ومخطوبة لسة مخلصة دبلوم عايزة تتشتغل عشان تتجوز. طويلة وجسمها مشدود بصدر كبير ووجة بشوش وابتسامة اجمل. لمعة الذكاء الي في عنيها خلتو يعينها علي طول مع انها بدون خبرة. وفعلا اتعلمت بسرعة و عمر بقي يعتمد عليها.

بعد ثلاث سنين من الشغل والشقي مني اتجوزت احمد (منااا, احماااد) والمهندس عمر نقطها بمبلغ كبير وبعتلها السواق بعربيتة يزفها وكان فرحان لها جدا. بعد 3 شهور مني زارت المصنع تسلم علي زملائها والمهندس عمربن سلم عليها بحرارة وأطمن عليها بس حس في عينيها حاجة غريبة. الابتسامة الجميلة اختفت واللمعة الي في عنيها بهتت والطاقة الي كانت عندها قلت. سألها قالت كلة تمام . مبسوطة يا مني؟ كان الرد وهي باصة في الارض شغلي هنا كانت احلي ايام.

مني دخلت بالقهوة بس قبل ما تدخل فتحتت اول زرارين من قميصها الاحمر الي ماسك علي صدرها وجسمها." ما تزعلش نفسك يا قلبي كلة هيتظبط." وتوطي تقدم لة القهوة بدلع وتفضل موطية وصدرها باين لية جوة البرا الاسود الدانتيل.

عمرقاعد علي مكتب "طيب لفي كدة وريني هيتظبط ازاي هههههه" وراحت قاعدة في حجرة وحضنتة وراحو في بوسة طويلة وهو بحسس علي بزازها . قامت مني "باشا حسين واقف برة, ادخلة" عمر يعدل قميصة وزبرة الي وقف " ماشي, انت الوحيدة الي فاهماني ويتعرفي تظبطيلي موودي" ويبصلها ويغمز "دخليية" ويروح ضريبها هلي طيزها المحشورة فالجينز طرخخخخخ "اححححح حرام عليك"

مني تعدل ملابسها وهي طالعة "علي فكرة انا محضرالك مفاجئة وانت مروح هتعجبك اوي"

عمر قعد مع حسين ورتب معاه خطة الانتاج والمواعيد ولقو انها هتكون صعبة بس مش مستحيل تنفيذها وعمر اقترح رصد مكافأة للعاملين في حال تنفيذ الخطة والتسلبم في الميعاد. وبعد اجتماع ساعتين مع حسين ومشرفين الانتاج والمخازن وشؤون العاملين والحسابات تم الاتفاق ورصد مكافأة حوالي 40% من مرتب كل عامل وموظف كحافز لسرعة انهاء الطلبيات.

وهو فالاجتماع اتصلت أ/سمر ومني قالتلها انة في اجتماع ز سمر بعتت لعمر غالواتس "ممكن لما تخلص تكلمني ضروري"

" الووة ايوة يا عمر مطنيشني لية "

عمر " لا ابدا كان عندي اجتماع وشوية مشاكل فالشغل"

سمر بتنهيدة "ايوة مني قالتلي, انا محتاجة اتكلم معاك شوية بخصوص شغلي"

" خلاص تعالي بكرة المصنع انا موجود لغاية الساعة 5"

سمر/ "اوك هجيلك علي 11 الصبح ما تفطرش هجيبلك معايا حاجة حلوة"

عمر/ " اذا كدة يبقي هستناكي واحضر الشاي والقهوة هههههه"

سمر صاحبة مصنع ملابس حريمي تقضي وقت فراغها فية وتتعاون مع عمر في كثير من امور العمل, تربطهم علاقة عمل واحترام منذ اكثر من 3 سنين. وهو لا يبخل عليها بمعلومات او نصائح حتي ان البعض يظنهم شركاء. عمرها 35 سنة لديها علي و مريم وزوجها يعمل في منصب كبير قي دبي.

"انا ماشي يا مني متنسيش البنات الي غايبة تيجي بكرة"

"حاضر يا باشا, المفاجأة علي موبيلك وانت مروح عدي عليها" بأبتسامة خبيسة

"انت رايقة يا مني" ونزل من المكتب. وهو بيركب العربية يفتح الموبيل يلاقي لوكيشن مبعوت من مني ورسالة بتقول روح عاللوكيشن وقولهم انك مستر عمر وهتلافي كلة متظبط. علي فكرة الحساب مدفوع. عمر كلم البيت رديت علية ميمة الشغالة الافريفية وقالتلة المدام راحت عند والدتها عشان تعبانة.

وصل عمر عاللوكيشن بيت ثلاث ادوار في زايد شكلة فاضي كلم مني وهو فالعربية " يا مني انت بعتاني علي بيت مهجور"

"لا يا باشا جنب الباب الرئيسي في انتركوم رن علية هيفتحولك وانزل عالبايسمنت"

"شكلي هتخطف ههههه ماشي يا مونمون"

دخل عمر ولقي سنتر مساج شيك وبنت جميلة ولبقة جدا بتقولة " نورتنا مستر عمر اتفضل في غرفة المساج الخاصة تحب تشرب اية؟"

بعد اقل من دقيقة دخلت بنت في اوائل العشرينات طويلة شعرها طويل اسود مربوط ذيل حصان جسمها رياضي لونها قمحي فاتح. "اهلا مستر عمر ممكن اساعدك " بابتسامة جميلة, قلعتو القميص وبعدين البنطلون وفضل بالبوكسر. "احنا لازم نقلع كلة عشان مفيش حاجة تتلحوس بالزيت, لو ممكن حضرتك تقلع البوكسر وتتغطي بالفوطة "

توتا تنظر لجسم عمر بأعجاب "حضرتك جسمك حلو, تحب المساج سوفت ولا هارد مني طلبت لحضرتك بادي تو بادي"

عمر نام علي بطنة علي السرير "سوفت احسن بس دلعيني بقة, اسمك اية" توتا ترد "من عينيا يا فندم اسمي توتا"

توتا قلعت التوب الي كانت لابسها و البنطلون الاسترتش وعمر بيلف يبص عليها شاف احلي جسم وراح قايلها "وااااو" بصتلو وضحكت "عجبتك, طيب استني لما اشتغل" وبدأت تدهن زيت علي كامل جسمة وتعمل مساج بيأيديها وبعدين راحت عند رجلية وقلعت البرا وطلعت فوق السرير قاعدة بين رجلية وتتدلك أسفل ظهرة وراحت شايلة الفوطة الي مغطية طيزة واصبح عاري تماما. وهنا راحت توتا ساندة بايديها علي السرير بجانبين عمر وبدأت تنزل علية بصدرها الي شبه البرتقال وتزق نففسها من اسفل ظهرة لغاية كتفة. عمر حسس بصدرها وحلماتها النافرة بس ما شفهمش ودة خلي الشعور اقوي ويقولهه "حلو قوي" وهي بدأت تطول في المشوار علي ظهر عمر ونفسها بدأ يعلي. " جسمك حلو قوي يا مستر وناشف, امممم , انت بتلعب جيم؟" عمر "مش دايما" توتا عمالة تدعك بزازها في ظهر عمر وحلماتها واقفة علي الاخر وبتحك في ظهرة. كل ما تقرب من راسة يحس بنفسها عالي وسخن علي رقبتة وعند اذنة ,زبرة وقف نص نص وهو في حالة استمتاع واستترخاء جميلة . توتا بقت قاعدة بكسها علي ظهر رجل عمر وعمال يحك فية وهو حس بيها ورفع رجلية وبيضغط علي كسها اكتر. "امممم حرام عليك انا لسة بنت آةةةة"

قامت توتا من علي ظهر عمر واتلفت بص لها "اية في حاجة" قالتلة " لا ابدا بس البانتي تغرق هههههه, ممكن حضرتك تلف وتنام علي ظهرك" وهي بتقلع البانتي وبقيت عارية تماما. عمر وهو بيلف شاف جسم توتا غرقان زيت وطيزها ناعمة ومدورة "وااااو"

توتا "عجبتك؟" وراحت عند كتافة وبدأت تدلك كتافة ورقبتة "ايدك حلوة قوي" وهو باصص علي بزازها فوق راسة بتتهز مع حركة ايديها. "ايدي بردك" وراحت ضاحكة وبدأت تدعك صدر عمر وهي واقفة عند راسة وهي بتوطي بزازها بقت قدام بقة طلع لسانة ويدوب لمس حلمتها "آةةة" كانت واقفة عالاخر, حاول يمصها بس هي رفعت صدرها "تؤتؤتؤ عيب انا مش مستحملة" وراحت علي جنب الطرابيزة وبدلك ايداة ورجلية وهنا زب عمر بقي منتصب علي بطنة و هي عينها مش بتنزل من علية. توتا بقيت علي اخرها ومغمضة عينيها وكل شوية تلمس بيضانة وهي بتدلك فخادة وتتلوي برجليها وهي واقفة زي الي ما تكون مزنوقة.

توتا نزلت علي صدر عمر تلحس الحلمة وتاخدها بين شفايفها وتعضها خفيف "آةةة حلو قوى" زب عمر وقف علي اخرة وبقي بصص للسقف وبزاز توتا بتحك في شعر صدرة مد ايدة يحسس علي طيزها الجميلة. "انت حنين اوي ياباشا" وكملت وهي بتدعك بزازها في صدر عمر ونفسها بيعلي اكتر. فجأة طلعت علي السرير وقعدت بين رجلية وبدأت تمرر بزازها علي زبرة المنتصب "آةةةةة" وحس انة زبرة شد علي الأخر وعينة في عينيها ونظرة الهيجان علي وشها رهيبة.

توتا وهي بين رجلين عمر نزلت بلسانها علي بيضانة وبتلحسها من تحت لفوق وتمص فيها خفيف وبعدين فردت لسانها وبأت تلحس من اول بيضانة لحد راس زبة وبعدين تنزل وتبدأ من بيضانة تاني. زبرة تغرق بلعابها وكان هايج هيجان لا يوصف ولكن مستسلم للي بتعملة توتا. "انت جامد قوي, امممم اي حد تاني كان زمانة جاب" عمر انبسط واتغر في نفسة شوية. توتا بدأت تمص زبرة باحترافية وبطأ يجنن عمر "استااااذة" وهي تمص وكسها بينقط علي الترابيزة.

"مش قادرة,انا هعمل حاجة عمري ما عملتها مع حد قبل كدة" وراحت قاعدة علي وسط عمر وكل رجل في جنب. وبدأت تفرش كسها علي زبرة بس وهي خايفة. " انا بنت, هتحافظ عليا بس أصلي تعبت منك قوي آةةةةةة أححححح" عمر "بس كدة انت في عينيا انا مش هتحرك وهسيبلك نفسي" توتا سمعت كدة وبقت زي المجنونة رايحة جاية علي زبر عمر لدرجة اتة كان خايف يفتحها. "زبرك حلو قويييي أةةةةةة مش قادرةةة هجيب هجيب هجيييييب " جابت توتا كميه كبيرة من العسل وقامت عمر كان علي اخرة ومسكت زبرة مص فظيغ وتدعك يأيديها جامد زبرة كان غرقان "آآةةةةة انت فظيعة أةةةةة هجيب" بعدت راسها عن زبرة وحسيت انة بيكبر في ايدها وهي بتدعك اسرع اسرع " آةةةةةةةةة" ونطر لبنة في السما نطرتين كبار والباقي علي ايديها. "أنا عمري ما جبت كدة" وهو بينهج.

توتا نظفت زبر عمر يلسانها وكانها بتاكل ايس كريم "طعمة يجنن أممممم" بطن عمر وحولين زبرة غرقان بلبنة وعسل توتا . عمر عدل نفسة وقعد علي الطرايزة وراح ماسك توتا حضنها جامد وشفايفة علي شفايفها وراحو في بوسة طويلة ولا كأنهم عشاق من سنين.

"يلا يا باشا عشان نكمل الباكدج وتعمل جاكوزي"

عمر"لا مش هقدر خليها مرة تانية هاخد شاور واروح بقي"

توتا/ مني متفقة علي جاكوزي عشان تريح اعصابك واحنا لازم ننفذ

عمر/ معلش مستعجل المرة دي

توتا دخلت مع عمر الشاور وبدأت تظبطلة المياة وحطت شاور جيل علي جسمة وبتليف جسمة وزبرة بأيديها وجسمها لازق في جسمة عشان الشاور ديق جدا عمر زبرة بدأ يقف تاني ويخبط في رجل وكس توتا وهي راحت مبرقة عينيها "لا حرام كفاية مش قادرة" عمر بضحكة واخدها في بوسة طويلة وهي لفت عند ظهرة ونظفتة من الزيتوبزازها بتحك في ظهرة وخلصت وقفلت المياة وجابت فوطة تنشف عمر وطلعت من الشاور وبتساعد عمر في لبسة.

عمر/ انا استمتعت جدا شكرا ليكي وراح مطلع 500 جنية يديهلها تيبس

توتا/ عيب يا باشا مني دفعة الحساب بالتبس وانا عملت معاك لاني اعجبت بيك من كلام مني ونتمني نشوفك تاني

عمر/دي مش تيبس دي هدية مني ليكي وكان واضح الي عملتي معايا دة مش شغل وخلاص وأكيد هجيلك تاني

توتا/ نورتنا يا قلبي مووووة

طلع عمر وركب العربية وراح باعت لمني "يخريب بيتك"
جامدة أكمل يا غالي وفيها فكرة وحاول تنوع الأحداث
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين و mor2010
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين
كمل يا نجم
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين
رااااااائعه ومثيره
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين
قصه حلوة كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي


الجزء الاول


اية الي بيحصل دة يا مني؟

بصوت عالي اقرب للصريخ ,

دة دلع وقلة ادب

مني وشها محمر والقلق باين عليها "حاضر يا باشمهندس متزعلش نفسك , انا هتصرف "

مهندس عمر "بكرة تجيبلي البنات الي غايبة دي هنا المكتب والا همشيهم, الشغل لا زم يطلغ في معادة"

مني "حاضر, عشان خطري اهدي صحتك تهمنا "

عمر "طيب اعمليلي فنجان قهوة وابعتبلي حسين مشرف الانتاج"

عمر بيبص علي طيز مني المدورة ومشدودة وهي ماشية ويفتكر اول ما جيت تشتغل معاهم من عشر سنين كان عندعا 18 سنة ومخطوبة لسة مخلصة دبلوم عايزة تتشتغل عشان تتجوز. طويلة وجسمها مشدود بصدر كبير ووجة بشوش وابتسامة اجمل. لمعة الذكاء الي في عنيها خلتو يعينها علي طول مع انها بدون خبرة. وفعلا اتعلمت بسرعة و عمر بقي يعتمد عليها.

بعد ثلاث سنين من الشغل والشقي مني اتجوزت احمد (منااا, احماااد) والمهندس عمر نقطها بمبلغ كبير وبعتلها السواق بعربيتة يزفها وكان فرحان لها جدا. بعد 3 شهور مني زارت المصنع تسلم علي زملائها والمهندس عمربن سلم عليها بحرارة وأطمن عليها بس حس في عينيها حاجة غريبة. الابتسامة الجميلة اختفت واللمعة الي في عنيها بهتت والطاقة الي كانت عندها قلت. سألها قالت كلة تمام . مبسوطة يا مني؟ كان الرد وهي باصة في الارض شغلي هنا كانت احلي ايام.

مني دخلت بالقهوة بس قبل ما تدخل فتحتت اول زرارين من قميصها الاحمر الي ماسك علي صدرها وجسمها." ما تزعلش نفسك يا قلبي كلة هيتظبط." وتوطي تقدم لة القهوة بدلع وتفضل موطية وصدرها باين لية جوة البرا الاسود الدانتيل.

عمرقاعد علي مكتب "طيب لفي كدة وريني هيتظبط ازاي هههههه" وراحت قاعدة في حجرة وحضنتة وراحو في بوسة طويلة وهو بحسس علي بزازها . قامت مني "باشا حسين واقف برة, ادخلة" عمر يعدل قميصة وزبرة الي وقف " ماشي, انت الوحيدة الي فاهماني ويتعرفي تظبطيلي موودي" ويبصلها ويغمز "دخليية" ويروح ضريبها هلي طيزها المحشورة فالجينز طرخخخخخ "اححححح حرام عليك"

مني تعدل ملابسها وهي طالعة "علي فكرة انا محضرالك مفاجئة وانت مروح هتعجبك اوي"

عمر قعد مع حسين ورتب معاه خطة الانتاج والمواعيد ولقو انها هتكون صعبة بس مش مستحيل تنفيذها وعمر اقترح رصد مكافأة للعاملين في حال تنفيذ الخطة والتسلبم في الميعاد. وبعد اجتماع ساعتين مع حسين ومشرفين الانتاج والمخازن وشؤون العاملين والحسابات تم الاتفاق ورصد مكافأة حوالي 40% من مرتب كل عامل وموظف كحافز لسرعة انهاء الطلبيات.

وهو فالاجتماع اتصلت أ/سمر ومني قالتلها انة في اجتماع ز سمر بعتت لعمر غالواتس "ممكن لما تخلص تكلمني ضروري"

" الووة ايوة يا عمر مطنيشني لية "

عمر " لا ابدا كان عندي اجتماع وشوية مشاكل فالشغل"

سمر بتنهيدة "ايوة مني قالتلي, انا محتاجة اتكلم معاك شوية بخصوص شغلي"

" خلاص تعالي بكرة المصنع انا موجود لغاية الساعة 5"

سمر/ "اوك هجيلك علي 11 الصبح ما تفطرش هجيبلك معايا حاجة حلوة"

عمر/ " اذا كدة يبقي هستناكي واحضر الشاي والقهوة هههههه"

سمر صاحبة مصنع ملابس حريمي تقضي وقت فراغها فية وتتعاون مع عمر في كثير من امور العمل, تربطهم علاقة عمل واحترام منذ اكثر من 3 سنين. وهو لا يبخل عليها بمعلومات او نصائح حتي ان البعض يظنهم شركاء. عمرها 35 سنة لديها علي و مريم وزوجها يعمل في منصب كبير قي دبي.

"انا ماشي يا مني متنسيش البنات الي غايبة تيجي بكرة"

"حاضر يا باشا, المفاجأة علي موبيلك وانت مروح عدي عليها" بأبتسامة خبيسة

"انت رايقة يا مني" ونزل من المكتب. وهو بيركب العربية يفتح الموبيل يلاقي لوكيشن مبعوت من مني ورسالة بتقول روح عاللوكيشن وقولهم انك مستر عمر وهتلافي كلة متظبط. علي فكرة الحساب مدفوع. عمر كلم البيت رديت علية ميمة الشغالة الافريفية وقالتلة المدام راحت عند والدتها عشان تعبانة.

وصل عمر عاللوكيشن بيت ثلاث ادوار في زايد شكلة فاضي كلم مني وهو فالعربية " يا مني انت بعتاني علي بيت مهجور"

"لا يا باشا جنب الباب الرئيسي في انتركوم رن علية هيفتحولك وانزل عالبايسمنت"

"شكلي هتخطف ههههه ماشي يا مونمون"

دخل عمر ولقي سنتر مساج شيك وبنت جميلة ولبقة جدا بتقولة " نورتنا مستر عمر اتفضل في غرفة المساج الخاصة تحب تشرب اية؟"

بعد اقل من دقيقة دخلت بنت في اوائل العشرينات طويلة شعرها طويل اسود مربوط ذيل حصان جسمها رياضي لونها قمحي فاتح. "اهلا مستر عمر ممكن اساعدك " بابتسامة جميلة, قلعتو القميص وبعدين البنطلون وفضل بالبوكسر. "احنا لازم نقلع كلة عشان مفيش حاجة تتلحوس بالزيت, لو ممكن حضرتك تقلع البوكسر وتتغطي بالفوطة "

توتا تنظر لجسم عمر بأعجاب "حضرتك جسمك حلو, تحب المساج سوفت ولا هارد مني طلبت لحضرتك بادي تو بادي"

عمر نام علي بطنة علي السرير "سوفت احسن بس دلعيني بقة, اسمك اية" توتا ترد "من عينيا يا فندم اسمي توتا"

توتا قلعت التوب الي كانت لابسها و البنطلون الاسترتش وعمر بيلف يبص عليها شاف احلي جسم وراح قايلها "وااااو" بصتلو وضحكت "عجبتك, طيب استني لما اشتغل" وبدأت تدهن زيت علي كامل جسمة وتعمل مساج بيأيديها وبعدين راحت عند رجلية وقلعت البرا وطلعت فوق السرير قاعدة بين رجلية وتتدلك أسفل ظهرة وراحت شايلة الفوطة الي مغطية طيزة واصبح عاري تماما. وهنا راحت توتا ساندة بايديها علي السرير بجانبين عمر وبدأت تنزل علية بصدرها الي شبه البرتقال وتزق نففسها من اسفل ظهرة لغاية كتفة. عمر حسس بصدرها وحلماتها النافرة بس ما شفهمش ودة خلي الشعور اقوي ويقولهه "حلو قوي" وهي بدأت تطول في المشوار علي ظهر عمر ونفسها بدأ يعلي. " جسمك حلو قوي يا مستر وناشف, امممم , انت بتلعب جيم؟" عمر "مش دايما" توتا عمالة تدعك بزازها في ظهر عمر وحلماتها واقفة علي الاخر وبتحك في ظهرة. كل ما تقرب من راسة يحس بنفسها عالي وسخن علي رقبتة وعند اذنة ,زبرة وقف نص نص وهو في حالة استمتاع واستترخاء جميلة . توتا بقت قاعدة بكسها علي ظهر رجل عمر وعمال يحك فية وهو حس بيها ورفع رجلية وبيضغط علي كسها اكتر. "امممم حرام عليك انا لسة بنت آةةةة"

قامت توتا من علي ظهر عمر واتلفت بص لها "اية في حاجة" قالتلة " لا ابدا بس البانتي تغرق هههههه, ممكن حضرتك تلف وتنام علي ظهرك" وهي بتقلع البانتي وبقيت عارية تماما. عمر وهو بيلف شاف جسم توتا غرقان زيت وطيزها ناعمة ومدورة "وااااو"

توتا "عجبتك؟" وراحت عند كتافة وبدأت تدلك كتافة ورقبتة "ايدك حلوة قوي" وهو باصص علي بزازها فوق راسة بتتهز مع حركة ايديها. "ايدي بردك" وراحت ضاحكة وبدأت تدعك صدر عمر وهي واقفة عند راسة وهي بتوطي بزازها بقت قدام بقة طلع لسانة ويدوب لمس حلمتها "آةةة" كانت واقفة عالاخر, حاول يمصها بس هي رفعت صدرها "تؤتؤتؤ عيب انا مش مستحملة" وراحت علي جنب الطرابيزة وبدلك ايداة ورجلية وهنا زب عمر بقي منتصب علي بطنة و هي عينها مش بتنزل من علية. توتا بقيت علي اخرها ومغمضة عينيها وكل شوية تلمس بيضانة وهي بتدلك فخادة وتتلوي برجليها وهي واقفة زي الي ما تكون مزنوقة.

توتا نزلت علي صدر عمر تلحس الحلمة وتاخدها بين شفايفها وتعضها خفيف "آةةة حلو قوى" زب عمر وقف علي اخرة وبقي بصص للسقف وبزاز توتا بتحك في شعر صدرة مد ايدة يحسس علي طيزها الجميلة. "انت حنين اوي ياباشا" وكملت وهي بتدعك بزازها في صدر عمر ونفسها بيعلي اكتر. فجأة طلعت علي السرير وقعدت بين رجلية وبدأت تمرر بزازها علي زبرة المنتصب "آةةةةة" وحس انة زبرة شد علي الأخر وعينة في عينيها ونظرة الهيجان علي وشها رهيبة.

توتا وهي بين رجلين عمر نزلت بلسانها علي بيضانة وبتلحسها من تحت لفوق وتمص فيها خفيف وبعدين فردت لسانها وبأت تلحس من اول بيضانة لحد راس زبة وبعدين تنزل وتبدأ من بيضانة تاني. زبرة تغرق بلعابها وكان هايج هيجان لا يوصف ولكن مستسلم للي بتعملة توتا. "انت جامد قوي, امممم اي حد تاني كان زمانة جاب" عمر انبسط واتغر في نفسة شوية. توتا بدأت تمص زبرة باحترافية وبطأ يجنن عمر "استااااذة" وهي تمص وكسها بينقط علي الترابيزة.

"مش قادرة,انا هعمل حاجة عمري ما عملتها مع حد قبل كدة" وراحت قاعدة علي وسط عمر وكل رجل في جنب. وبدأت تفرش كسها علي زبرة بس وهي خايفة. " انا بنت, هتحافظ عليا بس أصلي تعبت منك قوي آةةةةةة أححححح" عمر "بس كدة انت في عينيا انا مش هتحرك وهسيبلك نفسي" توتا سمعت كدة وبقت زي المجنونة رايحة جاية علي زبر عمر لدرجة اتة كان خايف يفتحها. "زبرك حلو قويييي أةةةةةة مش قادرةةة هجيب هجيب هجيييييب " جابت توتا كميه كبيرة من العسل وقامت عمر كان علي اخرة ومسكت زبرة مص فظيغ وتدعك يأيديها جامد زبرة كان غرقان "آآةةةةة انت فظيعة أةةةةة هجيب" بعدت راسها عن زبرة وحسيت انة بيكبر في ايدها وهي بتدعك اسرع اسرع " آةةةةةةةةة" ونطر لبنة في السما نطرتين كبار والباقي علي ايديها. "أنا عمري ما جبت كدة" وهو بينهج.

توتا نظفت زبر عمر يلسانها وكانها بتاكل ايس كريم "طعمة يجنن أممممم" بطن عمر وحولين زبرة غرقان بلبنة وعسل توتا . عمر عدل نفسة وقعد علي الطرايزة وراح ماسك توتا حضنها جامد وشفايفة علي شفايفها وراحو في بوسة طويلة ولا كأنهم عشاق من سنين.

"يلا يا باشا عشان نكمل الباكدج وتعمل جاكوزي"

عمر"لا مش هقدر خليها مرة تانية هاخد شاور واروح بقي"

توتا/ مني متفقة علي جاكوزي عشان تريح اعصابك واحنا لازم ننفذ

عمر/ معلش مستعجل المرة دي

توتا دخلت مع عمر الشاور وبدأت تظبطلة المياة وحطت شاور جيل علي جسمة وبتليف جسمة وزبرة بأيديها وجسمها لازق في جسمة عشان الشاور ديق جدا عمر زبرة بدأ يقف تاني ويخبط في رجل وكس توتا وهي راحت مبرقة عينيها "لا حرام كفاية مش قادرة" عمر بضحكة واخدها في بوسة طويلة وهي لفت عند ظهرة ونظفتة من الزيتوبزازها بتحك في ظهرة وخلصت وقفلت المياة وجابت فوطة تنشف عمر وطلعت من الشاور وبتساعد عمر في لبسة.

عمر/ انا استمتعت جدا شكرا ليكي وراح مطلع 500 جنية يديهلها تيبس

توتا/ عيب يا باشا مني دفعة الحساب بالتبس وانا عملت معاك لاني اعجبت بيك من كلام مني ونتمني نشوفك تاني

عمر/دي مش تيبس دي هدية مني ليكي وكان واضح الي عملتي معايا دة مش شغل وخلاص وأكيد هجيلك تاني

توتا/ نورتنا يا قلبي مووووة

طلع عمر وركب العربية وراح باعت لمني "يخريب بيتك"
جمالوووووووووووووووووووووو
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين
حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين
بديه مثيرة جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين
بداية جميله.. استمرر
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين
ررروعه استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين


الجزء الاول


اية الي بيحصل دة يا مني؟

بصوت عالي اقرب للصريخ ,

دة دلع وقلة ادب

مني وشها محمر والقلق باين عليها "حاضر يا باشمهندس متزعلش نفسك , انا هتصرف "

مهندس عمر "بكرة تجيبلي البنات الي غايبة دي هنا المكتب والا همشيهم, الشغل لا زم يطلغ في معادة"

مني "حاضر, عشان خطري اهدي صحتك تهمنا "

عمر "طيب اعمليلي فنجان قهوة وابعتبلي حسين مشرف الانتاج"

عمر بيبص علي طيز مني المدورة ومشدودة وهي ماشية ويفتكر اول ما جيت تشتغل معاهم من عشر سنين كان عندعا 18 سنة ومخطوبة لسة مخلصة دبلوم عايزة تتشتغل عشان تتجوز. طويلة وجسمها مشدود بصدر كبير ووجة بشوش وابتسامة اجمل. لمعة الذكاء الي في عنيها خلتو يعينها علي طول مع انها بدون خبرة. وفعلا اتعلمت بسرعة و عمر بقي يعتمد عليها.

بعد ثلاث سنين من الشغل والشقي مني اتجوزت احمد (منااا, احماااد) والمهندس عمر نقطها بمبلغ كبير وبعتلها السواق بعربيتة يزفها وكان فرحان لها جدا. بعد 3 شهور مني زارت المصنع تسلم علي زملائها والمهندس عمربن سلم عليها بحرارة وأطمن عليها بس حس في عينيها حاجة غريبة. الابتسامة الجميلة اختفت واللمعة الي في عنيها بهتت والطاقة الي كانت عندها قلت. سألها قالت كلة تمام . مبسوطة يا مني؟ كان الرد وهي باصة في الارض شغلي هنا كانت احلي ايام.

مني دخلت بالقهوة بس قبل ما تدخل فتحتت اول زرارين من قميصها الاحمر الي ماسك علي صدرها وجسمها." ما تزعلش نفسك يا قلبي كلة هيتظبط." وتوطي تقدم لة القهوة بدلع وتفضل موطية وصدرها باين لية جوة البرا الاسود الدانتيل.

عمرقاعد علي مكتب "طيب لفي كدة وريني هيتظبط ازاي هههههه" وراحت قاعدة في حجرة وحضنتة وراحو في بوسة طويلة وهو بحسس علي بزازها . قامت مني "باشا حسين واقف برة, ادخلة" عمر يعدل قميصة وزبرة الي وقف " ماشي, انت الوحيدة الي فاهماني ويتعرفي تظبطيلي موودي" ويبصلها ويغمز "دخليية" ويروح ضريبها هلي طيزها المحشورة فالجينز طرخخخخخ "اححححح حرام عليك"

مني تعدل ملابسها وهي طالعة "علي فكرة انا محضرالك مفاجئة وانت مروح هتعجبك اوي"

عمر قعد مع حسين ورتب معاه خطة الانتاج والمواعيد ولقو انها هتكون صعبة بس مش مستحيل تنفيذها وعمر اقترح رصد مكافأة للعاملين في حال تنفيذ الخطة والتسلبم في الميعاد. وبعد اجتماع ساعتين مع حسين ومشرفين الانتاج والمخازن وشؤون العاملين والحسابات تم الاتفاق ورصد مكافأة حوالي 40% من مرتب كل عامل وموظف كحافز لسرعة انهاء الطلبيات.

وهو فالاجتماع اتصلت أ/سمر ومني قالتلها انة في اجتماع ز سمر بعتت لعمر غالواتس "ممكن لما تخلص تكلمني ضروري"

" الووة ايوة يا عمر مطنيشني لية "

عمر " لا ابدا كان عندي اجتماع وشوية مشاكل فالشغل"

سمر بتنهيدة "ايوة مني قالتلي, انا محتاجة اتكلم معاك شوية بخصوص شغلي"

" خلاص تعالي بكرة المصنع انا موجود لغاية الساعة 5"

سمر/ "اوك هجيلك علي 11 الصبح ما تفطرش هجيبلك معايا حاجة حلوة"

عمر/ " اذا كدة يبقي هستناكي واحضر الشاي والقهوة هههههه"

سمر صاحبة مصنع ملابس حريمي تقضي وقت فراغها فية وتتعاون مع عمر في كثير من امور العمل, تربطهم علاقة عمل واحترام منذ اكثر من 3 سنين. وهو لا يبخل عليها بمعلومات او نصائح حتي ان البعض يظنهم شركاء. عمرها 35 سنة لديها علي و مريم وزوجها يعمل في منصب كبير قي دبي.

"انا ماشي يا مني متنسيش البنات الي غايبة تيجي بكرة"

"حاضر يا باشا, المفاجأة علي موبيلك وانت مروح عدي عليها" بأبتسامة خبيسة

"انت رايقة يا مني" ونزل من المكتب. وهو بيركب العربية يفتح الموبيل يلاقي لوكيشن مبعوت من مني ورسالة بتقول روح عاللوكيشن وقولهم انك مستر عمر وهتلافي كلة متظبط. علي فكرة الحساب مدفوع. عمر كلم البيت رديت علية ميمة الشغالة الافريفية وقالتلة المدام راحت عند والدتها عشان تعبانة.

وصل عمر عاللوكيشن بيت ثلاث ادوار في زايد شكلة فاضي كلم مني وهو فالعربية " يا مني انت بعتاني علي بيت مهجور"

"لا يا باشا جنب الباب الرئيسي في انتركوم رن علية هيفتحولك وانزل عالبايسمنت"

"شكلي هتخطف ههههه ماشي يا مونمون"

دخل عمر ولقي سنتر مساج شيك وبنت جميلة ولبقة جدا بتقولة " نورتنا مستر عمر اتفضل في غرفة المساج الخاصة تحب تشرب اية؟"

بعد اقل من دقيقة دخلت بنت في اوائل العشرينات طويلة شعرها طويل اسود مربوط ذيل حصان جسمها رياضي لونها قمحي فاتح. "اهلا مستر عمر ممكن اساعدك " بابتسامة جميلة, قلعتو القميص وبعدين البنطلون وفضل بالبوكسر. "احنا لازم نقلع كلة عشان مفيش حاجة تتلحوس بالزيت, لو ممكن حضرتك تقلع البوكسر وتتغطي بالفوطة "

توتا تنظر لجسم عمر بأعجاب "حضرتك جسمك حلو, تحب المساج سوفت ولا هارد مني طلبت لحضرتك بادي تو بادي"

عمر نام علي بطنة علي السرير "سوفت احسن بس دلعيني بقة, اسمك اية" توتا ترد "من عينيا يا فندم اسمي توتا"

توتا قلعت التوب الي كانت لابسها و البنطلون الاسترتش وعمر بيلف يبص عليها شاف احلي جسم وراح قايلها "وااااو" بصتلو وضحكت "عجبتك, طيب استني لما اشتغل" وبدأت تدهن زيت علي كامل جسمة وتعمل مساج بيأيديها وبعدين راحت عند رجلية وقلعت البرا وطلعت فوق السرير قاعدة بين رجلية وتتدلك أسفل ظهرة وراحت شايلة الفوطة الي مغطية طيزة واصبح عاري تماما. وهنا راحت توتا ساندة بايديها علي السرير بجانبين عمر وبدأت تنزل علية بصدرها الي شبه البرتقال وتزق نففسها من اسفل ظهرة لغاية كتفة. عمر حسس بصدرها وحلماتها النافرة بس ما شفهمش ودة خلي الشعور اقوي ويقولهه "حلو قوي" وهي بدأت تطول في المشوار علي ظهر عمر ونفسها بدأ يعلي. " جسمك حلو قوي يا مستر وناشف, امممم , انت بتلعب جيم؟" عمر "مش دايما" توتا عمالة تدعك بزازها في ظهر عمر وحلماتها واقفة علي الاخر وبتحك في ظهرة. كل ما تقرب من راسة يحس بنفسها عالي وسخن علي رقبتة وعند اذنة ,زبرة وقف نص نص وهو في حالة استمتاع واستترخاء جميلة . توتا بقت قاعدة بكسها علي ظهر رجل عمر وعمال يحك فية وهو حس بيها ورفع رجلية وبيضغط علي كسها اكتر. "امممم حرام عليك انا لسة بنت آةةةة"

قامت توتا من علي ظهر عمر واتلفت بص لها "اية في حاجة" قالتلة " لا ابدا بس البانتي تغرق هههههه, ممكن حضرتك تلف وتنام علي ظهرك" وهي بتقلع البانتي وبقيت عارية تماما. عمر وهو بيلف شاف جسم توتا غرقان زيت وطيزها ناعمة ومدورة "وااااو"

توتا "عجبتك؟" وراحت عند كتافة وبدأت تدلك كتافة ورقبتة "ايدك حلوة قوي" وهو باصص علي بزازها فوق راسة بتتهز مع حركة ايديها. "ايدي بردك" وراحت ضاحكة وبدأت تدعك صدر عمر وهي واقفة عند راسة وهي بتوطي بزازها بقت قدام بقة طلع لسانة ويدوب لمس حلمتها "آةةة" كانت واقفة عالاخر, حاول يمصها بس هي رفعت صدرها "تؤتؤتؤ عيب انا مش مستحملة" وراحت علي جنب الطرابيزة وبدلك ايداة ورجلية وهنا زب عمر بقي منتصب علي بطنة و هي عينها مش بتنزل من علية. توتا بقيت علي اخرها ومغمضة عينيها وكل شوية تلمس بيضانة وهي بتدلك فخادة وتتلوي برجليها وهي واقفة زي الي ما تكون مزنوقة.

توتا نزلت علي صدر عمر تلحس الحلمة وتاخدها بين شفايفها وتعضها خفيف "آةةة حلو قوى" زب عمر وقف علي اخرة وبقي بصص للسقف وبزاز توتا بتحك في شعر صدرة مد ايدة يحسس علي طيزها الجميلة. "انت حنين اوي ياباشا" وكملت وهي بتدعك بزازها في صدر عمر ونفسها بيعلي اكتر. فجأة طلعت علي السرير وقعدت بين رجلية وبدأت تمرر بزازها علي زبرة المنتصب "آةةةةة" وحس انة زبرة شد علي الأخر وعينة في عينيها ونظرة الهيجان علي وشها رهيبة.

توتا وهي بين رجلين عمر نزلت بلسانها علي بيضانة وبتلحسها من تحت لفوق وتمص فيها خفيف وبعدين فردت لسانها وبأت تلحس من اول بيضانة لحد راس زبة وبعدين تنزل وتبدأ من بيضانة تاني. زبرة تغرق بلعابها وكان هايج هيجان لا يوصف ولكن مستسلم للي بتعملة توتا. "انت جامد قوي, امممم اي حد تاني كان زمانة جاب" عمر انبسط واتغر في نفسة شوية. توتا بدأت تمص زبرة باحترافية وبطأ يجنن عمر "استااااذة" وهي تمص وكسها بينقط علي الترابيزة.

"مش قادرة,انا هعمل حاجة عمري ما عملتها مع حد قبل كدة" وراحت قاعدة علي وسط عمر وكل رجل في جنب. وبدأت تفرش كسها علي زبرة بس وهي خايفة. " انا بنت, هتحافظ عليا بس أصلي تعبت منك قوي آةةةةةة أححححح" عمر "بس كدة انت في عينيا انا مش هتحرك وهسيبلك نفسي" توتا سمعت كدة وبقت زي المجنونة رايحة جاية علي زبر عمر لدرجة اتة كان خايف يفتحها. "زبرك حلو قويييي أةةةةةة مش قادرةةة هجيب هجيب هجيييييب " جابت توتا كميه كبيرة من العسل وقامت عمر كان علي اخرة ومسكت زبرة مص فظيغ وتدعك يأيديها جامد زبرة كان غرقان "آآةةةةة انت فظيعة أةةةةة هجيب" بعدت راسها عن زبرة وحسيت انة بيكبر في ايدها وهي بتدعك اسرع اسرع " آةةةةةةةةة" ونطر لبنة في السما نطرتين كبار والباقي علي ايديها. "أنا عمري ما جبت كدة" وهو بينهج.

توتا نظفت زبر عمر يلسانها وكانها بتاكل ايس كريم "طعمة يجنن أممممم" بطن عمر وحولين زبرة غرقان بلبنة وعسل توتا . عمر عدل نفسة وقعد علي الطرايزة وراح ماسك توتا حضنها جامد وشفايفة علي شفايفها وراحو في بوسة طويلة ولا كأنهم عشاق من سنين.

"يلا يا باشا عشان نكمل الباكدج وتعمل جاكوزي"

عمر"لا مش هقدر خليها مرة تانية هاخد شاور واروح بقي"

توتا/ مني متفقة علي جاكوزي عشان تريح اعصابك واحنا لازم ننفذ

عمر/ معلش مستعجل المرة دي

توتا دخلت مع عمر الشاور وبدأت تظبطلة المياة وحطت شاور جيل علي جسمة وبتليف جسمة وزبرة بأيديها وجسمها لازق في جسمة عشان الشاور ديق جدا عمر زبرة بدأ يقف تاني ويخبط في رجل وكس توتا وهي راحت مبرقة عينيها "لا حرام كفاية مش قادرة" عمر بضحكة واخدها في بوسة طويلة وهي لفت عند ظهرة ونظفتة من الزيتوبزازها بتحك في ظهرة وخلصت وقفلت المياة وجابت فوطة تنشف عمر وطلعت من الشاور وبتساعد عمر في لبسة.

عمر/ انا استمتعت جدا شكرا ليكي وراح مطلع 500 جنية يديهلها تيبس

توتا/ عيب يا باشا مني دفعة الحساب بالتبس وانا عملت معاك لاني اعجبت بيك من كلام مني ونتمني نشوفك تاني

عمر/دي مش تيبس دي هدية مني ليكي وكان واضح الي عملتي معايا دة مش شغل وخلاص وأكيد هجيلك تاني

توتا/ نورتنا يا قلبي مووووة

طلع عمر وركب العربية وراح باعت لمني "يخريب بيتك"



شكرا علي التشجيع

الجزء الثاني​

بعد ما خلص الجلسة طلع عمر وركب العربية وراح باعت لمني "يخريب بيتك"

مني / اية يا باشا خير البنت وحشة

مني / هما ما عملوش معاك الواجب

مني/ اية الي مشيك بددري هما زعلوك دة اتا افشخهم

رسايل عمالة تيجي من مني عالواتس وعمر سايق مش عارف يرد

عمر / البت فظيعة تجنن

مني/ طيب تمام انا الي جبتة لنفسي هههههه

عمر وصل البيت وقال لميمة (الشغالة) تحضرلة الغدا وكلم داليا مراتة الي قالتلو ان والدتها (حماتة) تعبانة جدا والدكتور قال ان لازم حد يقعد معاها وان هي مضطرة تقعد اسبوع عند والدتها هي والاولاد. دخل اخد دوش سريع وطلع بالبرنس بتاع الحمام لقي الاكل جاهز علي السفرة. قال لميمة هاتيلي الاكل جوة فالليفينج وقعد اكل وهو بيتفرج علي التلفزيون بس الاكل ما لوش طعم. ميمة شالت الاكل وعمر طلب منها تعملة شاي. دخلت ميمة علية لاقيتة من الارهاق نام عالكنبة والبرنس مفتوح وزبرة باين. ميمة بقالها اكتر من سنة في مصر ويادوب بتكلم صديقها علي السكايب مرة كل فين وفين لما يكون عندة نت. شكل الزبر الابيض المحمر خلاها تتسمر في مكانها وبدأت تحسس علي صدرها النافر ذو الحلمة المنتصبة من فوق التي شرت الخفيف وتسرح ازاي كانت بتتمتع مع صحابها في بلدهم رغم فقرها. فضلت واقفة تنظر الي زبر عمر وامتدت ايدها لكسها الصغير ذو الشعر الخشن الكثيف. طلعت منها آةةة مكتومة لما صباعها لمس زنبورها الكبير الواقف. عمر اتحرك و هو نائم وزبرة بان اكتر , ميمة خافت وشالت ايديها من علي كسها وكانت هتخرج ولما شافت ان عمر نايم فضلت واقفة وبتقرب من زبرة نفسها تلمسة, تمصة,تلحسة, تدوق طعمة هل مختلف؟ كسها بياكلها واتبل جامد وهي خايفة لعمر يبهدلها وقلبها بيدق جامد. حطت ايدها جوة الليجن الي لبسها ولمست راس زنبورها الكبير "امممممم" مكتومة الهيجان جرأها اكتر وبتلعب في في كسها وجسمها كلة بيتلوي بقالها اكتر من سنة ما اتناكتش ولا شافت زبر عالطبيعة وابيض وجميل. "آوووةةةة" قربت من زبر عمر ريحتة جميلة محلوق وحجمة كبير مع انة نايم. تمد ايدها تلمسة بصابع واحد ناعم اوي تتجرأ وتحسس علية بحنية بأيدها كلها زبر عمر بدأ يتحرك تحت ايها ويكبر وهي بتهيج اكتر ايدها علي كسها ونار في جسمها وحابسة الاة بالعافية زبر عمر واقف نص واقفة وهي لفتت ايديها حوالية وبتدلكة بحنية عشان ميصحاش فجأة عمر اتحرك وطلع صوت أة وهو لسة نايم. ميمة شالت ايديها واتنفضت وكانت هتقع علية بس قدرت تمسك نفسها وهو فضل نايم بس زبرة صاحي. قربت علية تاني وهي بتلحس شفايفها عايزة تدوق طعمة. مدت لسانها ولحست راس زبرة "أأأأممممم" اول مرة تدوق زبر ابيض وايديها علي كسها فقدت السيطرة لدرجة ان صوت العسل الي نازل منها مع ايدها بقي مسموع بوضوح, خدت رائسة كلها بين شفايفها الطخينة وزبر عمر كمل انتصابة. عمر قام مفزوع وحاسس بحاجة غريبة.

عمر / اية في اية انتي بتعملي اية هنا وبص علي زبرة الواقف و غطاة بالبرنس

ميمة / وهي بتداري هياجها وكسها المبلول حتي شفايفها مبلولة "انا جججيب لأنت شاي"

عمر حس ان في حاجة مش مظبوطة وشم ريحة غريبة هو مش تايهة عنها وشكل البنت في هياج وخوف غريب "طيب شكرا روحي انت" و في دماغة البت دي عايزة نخلي بالنا منها. نزل عمر وراح زار حماتة ومراتة وعيالة الست فعلا تعبانة جدا وطلب من مراتة تقعد معاها علي قد ما تقدر (هههههه) .

راح عمر المصنع الصبح ومني كانت في استقبالة "صباح الفل يا باشا" عمر/ هاتيلي البنات الي كانت غايبة امبارح

مني/ عبال ما تشرب القهوة يكونو هنا

عمرللبنات/ هو انت مش عارفين ان احنا عندنا شغل ولازم يطلع في معادة أية الي يخليكم تغيبو كدة؟

فاطمة/ معلش يا باشا كنت تعبانة شوية

عمر/ تعبانة شوية تروحي للدكتور وتجيبي اجازة مرضي

فاطمة / ما كنش ينفع اجي الشغل وجوزي قاعد فالبيت

عمربتريقة/ وإرتحتي ياختي , فاطمة حطت وشها فالارض والبنات كلها ضحكت

عمر/ بس خلاص مش هخصم منكم حاجة المرة دي وعايز شغل بجد وعملت حوافز لو شغل طلع في معادة يلا شدو حيلكم

البنات دخلت صالة التشغيل وفاطمة دموعها علي خدودها مغرقاهم.

سمر وصلت وجايبة معاها الفطار ولابسة طقم جميل وطرحة مبينين جمال جسمها ووشها وقد اية هي مهتمة بنفسها. عمر" انا جعان موت" سمر "المهم الاكل يعجبك, بتحب الكرواسون" وبتقولها برقة كدة عمر"اي حاجة من ايديك اموت فيها" سمر" احنا بنعاكس بقي, عيب كدة انا ست متجوزة"

عمر /وهي القمر الي متجوزة ما تتعاكسش ههههه

سمر/ بس كفاية غلاسة انت عارف اني بتكسف وماليش فالكلام دة , ووشها يحمر من الخجل ويزداد جمال

عمر/ خلاص يا موززز مش هعاكس ولو ان مش قادر امسك نفسي وانت محمر وقمر كدة ههههه

سمر/ وبعديييين , انت بس الي بتخفف علية المشاكل والهم

عمر/ لية بس كدة مالك ما انت زي الفل اهو

سمر / من برة زي الفل بس من جوة مخنوقة أحمد سايبني هنا لوحدي في المصنع مع العمال والحسابات والضرائب ,والاولاد بيكبرو وطلباتهم بتزيد وكمان مسؤلية البيت حاسة اني في دوامة.

عمر /معلش ما راجل بيشتغل في دبي بردك وبيشقي عشان خاطركم

سمر / صحيح بس لغاية امتي احنا بنكبر والعمر بيجري

عمر / يا شيخة دة انت لسة شباب وصغننة وقمر ههههههه ايوة بعاكس

سمر / مفيش فايدة فيك هههههه

عمر/ طيب كلام بجد انا مسافر بعد اسبوع اسطانبول خمس ايام ما تيجي تغيري جو وتشوفي موديلات جديدة وكدة

سمر / ازاي يعني اسافر لوحدي واسيب العيال

عمر / ممكن تسيبهم عند ولدتك او اختك هي كلها خمس ايام تفكي عن نفسك وتطلعي من الاكتأب الي انت في دة

سمر/ طيب هفكر وأسال أحمد وارد عليك

عمر / بس في السريع عشان احجز,

سمر مشيت وعمر كمل شغلة وجت مني قالتلة حرام عليك البت مموتة نفسها من العياط فعمر استغرب بنت مين قالتلة فاطمة الي كانت غايبة امبارح وانت قولتلها "ارتحتي يا اختي" انت احرجتها جامد. عمر قال لمني طيب هاتيها وتعالي.

عمر/ اية يا فاطمة انا مش قصدي بهزر معاكي

فاطمة/ لا ابدا مفيش حاجة والدمعة نازلة من عينها

مني/ محصلش حاجة لكل دة يا بطة

فاطمة / ما انت عارفة النسوان ال جوة دي ما بيرحموششش وتعيط جامد

عمر / مني سيبينا لوحدنا , خرجت مني وقفلت الباب

عمر/ يا فاطمة انا فعلا ما كانش قصدي اجرحك بس الظاهر ان الموضوع كبير قولي يا بنتي واذا كنت اقدر اساعدك مش هتأخر

فاطمة/ يعني حضرتك هتعمل اية انا حظي كدة نصيبي كدة وكمان مش خالصة من قرف البنات الي جوة

عمر / دة انا انيكهملك كلهم

فاطمة برقت لة جامد / لا لا مفيش داعي هي مش ناقصة

عمر / طيب تحبي انقلك قسم تاني تكون الدنيا هادية فية

فاطمة هتقوم تبوس ايدة/ كتر خيرك يا باشا يا ريت

عمر/ خلاص تمم هنقلك الطباعة اهو مبني مختلف والشغل فية خفيف والناس محترمة, احكيلي بقي اية مشكلتك؟

فاطمة / انا محرجة وانت كتر خيرك علي كدة, عمر أصرر يعرف

فاطمة/ انا متجوزة بقالي ثلاث سنين و انا نفسي في عيل بس ما حصلش نصيب كشفت وعملت تحاليل والدكتور قالي ما فيش مانع انك تخلفي. فلما لقيت جوزي قاعد فالبيت قولت احاول يمكن نتوفق ويحصل حمل.

عمر / واية تمام الدنيا اتظبطت

فاطمة وشها أحمر ورجعت تعيط تاني / لا محصلش

عمر/ هوة جوزك تعبان ولا بياخد مخدرات ولا اية حكايتة

فاطمة/ لا ابدا هو تمام بس ضعيف شوية وهي هتموت من الكسوف

عمر بصيلها البنت بيضة وطويلة جسمها كرفي كدة وبزازها كبيرة وحاطة ميكب حلو يعني لو مع اي راجل كان مش ممكن يعتقها غير وهو فاشخها وهريها نيك. فاطمة لاحظت ان عمر سرح في جسمها وبدات تقلق في الكرسي الي قاعدة علية ونظرات عمر هيجتها اكتر ما هي هايجة.

عمر لف للمكتب وطلع حاجة من الدرج/ دة عسل جبلي علية اعشاب وجنسنج خلية ياخد منة معلقة عالريق ودي حباية زي الفياجرا كدة بس بطول لمدة يومين اديهالو من غير ما يحس وغمزلها وابقي طمنيني

الضحكة اترسمت علي وش فاطمة مع الدموع الي مغرقاها / مش عارفة اقولك اية كتر خيرك وحاولت تبوس ايدة بس عمر شد ايدة مع ان نعومة وسخونة ايديها كانت جميلة

عمر / خشي اغسلي وشك وكلة هيبقي فل ,,,

عمر روح البيت لقي ميمة لابسة ليجين ديق علي طيزها وكسها وتي شرت قصير مغطي بزازها الصغيرة وبطنها باين ومشدود وهو فاطمة كانت مهيجاة والبنت دي وراها حاجة . قال لميمة تجيبلة الغداء زي امبارح عبال ما ياخد دوش. وطلع بالبرنس زي امبارح و في دماغة يشوف اية اخرة البت دي. ع مر اكل ومدد علي الكنبة وميمة عملتلة الشاي زي امبارح , عمر عامل نفسة نايم عالكنبة وفاتح رجلة ومطلع زبرة. ميمة طول اليوم هايجة وكسها بياكلها خصوصا انها لوحدها فالبيت شافت زبر عمر مش قادرة تمسك نفسها حطط ايدها علية وتمسح علي خفيف بدأ يقف وعمر صاحي وحاسس بيها بدأت تلف ايدها علي زبرة وتقرب بشفايفها الكبيرة, مدت لسانها لحستة وقف عالاخر اكتر من امبارح . ميمة مش قادرة منظر الزبر الابيض الواقف للسماء بعروقة وراسة الكبيرة في ايديها مجننها.حطت شفايفها علي راسة وبدأت تمص بخوف مع حركة لسانها وايدها عمر حاسس بكل حاجة بس مش شايف ومستمتع وميمة هياجنها خلاها تفقد الحظر وبدأت تاخد الزبر كلة في بقها وتشفطة. عمر رايح قايم مسكها من شعرها وحاشر زبرة في اخر زورها "انت بتعملي اييية" ميمة عينيها برقت ونفسها قطع ومش قادرة تنطق من الخوف والزبر الي زورها , عمر بدأ يحرك راسها وشفايفها قافلة علي زبرة " يا بنت المتناكة انا هقول لداليا خليها تفشخك" ميمة "لا مستر" والكلام طالع بالعافية وببترجاة بعينيها وفي نفس الوفت مستمتعة بزبرة وبتمص جامد. عمر راح لسعها سبانك علي طيزها المدورة المضبوطة "آةةةة" مكتومة طالعة منها "انا هعرفك ازاي تتطولي علي سيدك" عمر مش سايب شعرها وحاشر زبرة وهي عمالة تمص يشهوة رهيبة وخوف اكتر. عمر لاحظ بزازها واقفة وباينة من التيشرت راح لسعها بظهر ايدة عليهم "أممممم" وبعديم راح ماسك بز بحنية واخد الحلمة الكبيرة الغامقة بين صوابعه وفركها براحة وببطأ. "اوووةةةة" هنا ميمة لفت ايديها حوالين وسط عمر وهي الي بقت تمص بجنون من غير مساعدة ايدة الي لسة ماسكة في شعرها الخشن. عمر مد ايدة ناحية كسها وهي قاعدة علي ركبها ومركزة مع زبرة يادوب لمس كسها من علي الليجن راحت منطورة لفوق مع انة ماسكها من شعرها "اااعععممم" كسها مغرق الليجن وواضح مش لابسة حاجة تحتة. "يا بت اللبوة" وراح مقومها من علي زبرة "انت عايزة اية" ميمة خايفة ترد وعمالة تبص علي زبرة الي واقف زي الحديدة " عايزة دة" وبيشاور علي زبرة "بلييييز" وفي ثواني كانت قلعت التوب والليجن عمر شالها ورماها عالكنبة وهي فشخت رجليها عالاخر كسها غرقان وبزازها صغيرة بس مشدودة وحلمات سودة واقفة لفوق"بلييييز مستر" وبتدعك بزازها وبتتلوي بنصها التحتاني علي الكنبة عمر لطشلها علي فخادها من جوة راحت فشخاهم اكنر "عايزة تتناكي يا شرموطة" قرب زبرة الي بقي واقف لفوق وهو واقف بين رجليها مدت ايديها تمسكة راح لسعها علي بزازها "أأأمممم"

"ارجووووك" قرب زبرة علي كسها وهي هتموت تمسطة تدخلة بس خايفة يضربها . شفرتين كبار كس محلوق وناعم وزنبور مش طبيعي كبير زي عقلتين الصباع وواقف لفوق مجرد ما زبر عمر لمس كسها هي فقدت السيطرة "آآآةةةة آآآآةةةةة بليييز هعملك اي حاجة ارجوك" عمر بيفرش كسها ويحك زنبورها وهي هتموت وعسلها نازل كتير وكثيف ملزق. عمر ظبط راس زبرة علي كسها و هي بتحاول تقرب عشان يدخل وراح ماسك رجليها بايدية وزانقهم عند صدرها كسها فاتح علي الاخر وبان لونة الوردي من جوة "برراااحة بليز" راح عمر راشق زبرة كلة مرة واحدة جامد جدا البنت قوست ظهرها لفوق ورجعت راسها لوراة "آآآآآآووووووووو" وعمر نازل رزع فيها "كسك نار" ميمة جابت وغرقت الكنبة وراحت في دنيا تانية عمر تعب من الوضع دة رايح شايلها وهي علي زبرة البنت خفيفة ما تجيش 50 كجم وقعد وهي قعدت تتنطط علي زبرة تطلع و وتنزل بالراحة وكسها مغرق زبرة بعسل لونة ابيض عمر اخد بزها وبيمصة ويعض في الحلمة وهي راسها لوري وبتزووم "أااممممم آآآةةةة أاوووة" عض بزها جامد و هي نزلت علي زبرة وجابت "أأأأأةةةةةةةةةةةةة" ومش قادرة تتحرك . "عايزة تتناكي" ميمة "لا خلاص مستر مش قادرة" "قومي يا متناكة" وراح مقعدها بوضع الدوجي عالكنبة ورازع زبرة مرة واحدة "حرراااام " ودمعه بدأت تنزل من عينيها عمر شاف طيزهه الجميلة المدورة ناعمة قوي هاج اكتر بل صابعة من عسلها وحاول يدخلة في طيزها "لا لا هنا يوجع أييييي" وقفلت علية بطيزها وكسها عمر خلاص هيجيب وعمال يسرع ويببعبص طيزها "آآآآةةةةة يا بت الوسخة" طلع زبرة ونطر علي ظهرها كمية كبيرة وهي اترمت عل بطنها عالكنبة وهو قعد جنبها عرقان من المجهود وميمة جسمها كلة بيلمع من عرقها ولبنة وعسلها.

ميمة/ اية دة انت قوى انا خدمتك وقعدت تلحس زبر عمر الي بدأ يرتخي و تنظفة وتعمل اصوات "أأمممم" ومستمنعة جدااا

موبيل عمر رن "ايوة يا قمر اسف قصدي سمر"

سمر بضحك/ ههههه ماشي انا بكلمك عشان اقولك هسافر معاك

عمر / قشطة بكرة هاتي البسبور وتعالي عشان نتفق علي كل التفاصيل

سمر/ انت مالك بتنهج كدة لية انت تعبان

عمر بخباسة / هههه لا كنت بتمرن بس النمرين كان شديد شوية

سمر/ براحة وخلي بالك علي نفسك بااي

ميمة اخدت عمر علي الشاور وليفت لة جسمة بالشاور جل ولبستة البرنس وبعدين جابت كريم وححط علي شعرة وعلي وشة ولا كأنة في سبا ولبست هي هوت شورت وبرا وعملت عصير وجابتهولي وقعدت تحت رجلية تتعك فيهم وتبوس في ايدية.
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين و Azzamiv
جميله جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين


الجزء الاول


اية الي بيحصل دة يا مني؟

بصوت عالي اقرب للصريخ ,

دة دلع وقلة ادب

مني وشها محمر والقلق باين عليها "حاضر يا باشمهندس متزعلش نفسك , انا هتصرف "

مهندس عمر "بكرة تجيبلي البنات الي غايبة دي هنا المكتب والا همشيهم, الشغل لا زم يطلغ في معادة"

مني "حاضر, عشان خطري اهدي صحتك تهمنا "

عمر "طيب اعمليلي فنجان قهوة وابعتبلي حسين مشرف الانتاج"

عمر بيبص علي طيز مني المدورة ومشدودة وهي ماشية ويفتكر اول ما جيت تشتغل معاهم من عشر سنين كان عندعا 18 سنة ومخطوبة لسة مخلصة دبلوم عايزة تتشتغل عشان تتجوز. طويلة وجسمها مشدود بصدر كبير ووجة بشوش وابتسامة اجمل. لمعة الذكاء الي في عنيها خلتو يعينها علي طول مع انها بدون خبرة. وفعلا اتعلمت بسرعة و عمر بقي يعتمد عليها.

بعد ثلاث سنين من الشغل والشقي مني اتجوزت احمد (منااا, احماااد) والمهندس عمر نقطها بمبلغ كبير وبعتلها السواق بعربيتة يزفها وكان فرحان لها جدا. بعد 3 شهور مني زارت المصنع تسلم علي زملائها والمهندس عمربن سلم عليها بحرارة وأطمن عليها بس حس في عينيها حاجة غريبة. الابتسامة الجميلة اختفت واللمعة الي في عنيها بهتت والطاقة الي كانت عندها قلت. سألها قالت كلة تمام . مبسوطة يا مني؟ كان الرد وهي باصة في الارض شغلي هنا كانت احلي ايام.

مني دخلت بالقهوة بس قبل ما تدخل فتحتت اول زرارين من قميصها الاحمر الي ماسك علي صدرها وجسمها." ما تزعلش نفسك يا قلبي كلة هيتظبط." وتوطي تقدم لة القهوة بدلع وتفضل موطية وصدرها باين لية جوة البرا الاسود الدانتيل.

عمرقاعد علي مكتب "طيب لفي كدة وريني هيتظبط ازاي هههههه" وراحت قاعدة في حجرة وحضنتة وراحو في بوسة طويلة وهو بحسس علي بزازها . قامت مني "باشا حسين واقف برة, ادخلة" عمر يعدل قميصة وزبرة الي وقف " ماشي, انت الوحيدة الي فاهماني ويتعرفي تظبطيلي موودي" ويبصلها ويغمز "دخليية" ويروح ضريبها هلي طيزها المحشورة فالجينز طرخخخخخ "اححححح حرام عليك"

مني تعدل ملابسها وهي طالعة "علي فكرة انا محضرالك مفاجئة وانت مروح هتعجبك اوي"

عمر قعد مع حسين ورتب معاه خطة الانتاج والمواعيد ولقو انها هتكون صعبة بس مش مستحيل تنفيذها وعمر اقترح رصد مكافأة للعاملين في حال تنفيذ الخطة والتسلبم في الميعاد. وبعد اجتماع ساعتين مع حسين ومشرفين الانتاج والمخازن وشؤون العاملين والحسابات تم الاتفاق ورصد مكافأة حوالي 40% من مرتب كل عامل وموظف كحافز لسرعة انهاء الطلبيات.

وهو فالاجتماع اتصلت أ/سمر ومني قالتلها انة في اجتماع ز سمر بعتت لعمر غالواتس "ممكن لما تخلص تكلمني ضروري"

" الووة ايوة يا عمر مطنيشني لية "

عمر " لا ابدا كان عندي اجتماع وشوية مشاكل فالشغل"

سمر بتنهيدة "ايوة مني قالتلي, انا محتاجة اتكلم معاك شوية بخصوص شغلي"

" خلاص تعالي بكرة المصنع انا موجود لغاية الساعة 5"

سمر/ "اوك هجيلك علي 11 الصبح ما تفطرش هجيبلك معايا حاجة حلوة"

عمر/ " اذا كدة يبقي هستناكي واحضر الشاي والقهوة هههههه"

سمر صاحبة مصنع ملابس حريمي تقضي وقت فراغها فية وتتعاون مع عمر في كثير من امور العمل, تربطهم علاقة عمل واحترام منذ اكثر من 3 سنين. وهو لا يبخل عليها بمعلومات او نصائح حتي ان البعض يظنهم شركاء. عمرها 35 سنة لديها علي و مريم وزوجها يعمل في منصب كبير قي دبي.

"انا ماشي يا مني متنسيش البنات الي غايبة تيجي بكرة"

"حاضر يا باشا, المفاجأة علي موبيلك وانت مروح عدي عليها" بأبتسامة خبيسة

"انت رايقة يا مني" ونزل من المكتب. وهو بيركب العربية يفتح الموبيل يلاقي لوكيشن مبعوت من مني ورسالة بتقول روح عاللوكيشن وقولهم انك مستر عمر وهتلافي كلة متظبط. علي فكرة الحساب مدفوع. عمر كلم البيت رديت علية ميمة الشغالة الافريفية وقالتلة المدام راحت عند والدتها عشان تعبانة.

وصل عمر عاللوكيشن بيت ثلاث ادوار في زايد شكلة فاضي كلم مني وهو فالعربية " يا مني انت بعتاني علي بيت مهجور"

"لا يا باشا جنب الباب الرئيسي في انتركوم رن علية هيفتحولك وانزل عالبايسمنت"

"شكلي هتخطف ههههه ماشي يا مونمون"

دخل عمر ولقي سنتر مساج شيك وبنت جميلة ولبقة جدا بتقولة " نورتنا مستر عمر اتفضل في غرفة المساج الخاصة تحب تشرب اية؟"

بعد اقل من دقيقة دخلت بنت في اوائل العشرينات طويلة شعرها طويل اسود مربوط ذيل حصان جسمها رياضي لونها قمحي فاتح. "اهلا مستر عمر ممكن اساعدك " بابتسامة جميلة, قلعتو القميص وبعدين البنطلون وفضل بالبوكسر. "احنا لازم نقلع كلة عشان مفيش حاجة تتلحوس بالزيت, لو ممكن حضرتك تقلع البوكسر وتتغطي بالفوطة "

توتا تنظر لجسم عمر بأعجاب "حضرتك جسمك حلو, تحب المساج سوفت ولا هارد مني طلبت لحضرتك بادي تو بادي"

عمر نام علي بطنة علي السرير "سوفت احسن بس دلعيني بقة, اسمك اية" توتا ترد "من عينيا يا فندم اسمي توتا"

توتا قلعت التوب الي كانت لابسها و البنطلون الاسترتش وعمر بيلف يبص عليها شاف احلي جسم وراح قايلها "وااااو" بصتلو وضحكت "عجبتك, طيب استني لما اشتغل" وبدأت تدهن زيت علي كامل جسمة وتعمل مساج بيأيديها وبعدين راحت عند رجلية وقلعت البرا وطلعت فوق السرير قاعدة بين رجلية وتتدلك أسفل ظهرة وراحت شايلة الفوطة الي مغطية طيزة واصبح عاري تماما. وهنا راحت توتا ساندة بايديها علي السرير بجانبين عمر وبدأت تنزل علية بصدرها الي شبه البرتقال وتزق نففسها من اسفل ظهرة لغاية كتفة. عمر حسس بصدرها وحلماتها النافرة بس ما شفهمش ودة خلي الشعور اقوي ويقولهه "حلو قوي" وهي بدأت تطول في المشوار علي ظهر عمر ونفسها بدأ يعلي. " جسمك حلو قوي يا مستر وناشف, امممم , انت بتلعب جيم؟" عمر "مش دايما" توتا عمالة تدعك بزازها في ظهر عمر وحلماتها واقفة علي الاخر وبتحك في ظهرة. كل ما تقرب من راسة يحس بنفسها عالي وسخن علي رقبتة وعند اذنة ,زبرة وقف نص نص وهو في حالة استمتاع واستترخاء جميلة . توتا بقت قاعدة بكسها علي ظهر رجل عمر وعمال يحك فية وهو حس بيها ورفع رجلية وبيضغط علي كسها اكتر. "امممم حرام عليك انا لسة بنت آةةةة"

قامت توتا من علي ظهر عمر واتلفت بص لها "اية في حاجة" قالتلة " لا ابدا بس البانتي تغرق هههههه, ممكن حضرتك تلف وتنام علي ظهرك" وهي بتقلع البانتي وبقيت عارية تماما. عمر وهو بيلف شاف جسم توتا غرقان زيت وطيزها ناعمة ومدورة "وااااو"

توتا "عجبتك؟" وراحت عند كتافة وبدأت تدلك كتافة ورقبتة "ايدك حلوة قوي" وهو باصص علي بزازها فوق راسة بتتهز مع حركة ايديها. "ايدي بردك" وراحت ضاحكة وبدأت تدعك صدر عمر وهي واقفة عند راسة وهي بتوطي بزازها بقت قدام بقة طلع لسانة ويدوب لمس حلمتها "آةةة" كانت واقفة عالاخر, حاول يمصها بس هي رفعت صدرها "تؤتؤتؤ عيب انا مش مستحملة" وراحت علي جنب الطرابيزة وبدلك ايداة ورجلية وهنا زب عمر بقي منتصب علي بطنة و هي عينها مش بتنزل من علية. توتا بقيت علي اخرها ومغمضة عينيها وكل شوية تلمس بيضانة وهي بتدلك فخادة وتتلوي برجليها وهي واقفة زي الي ما تكون مزنوقة.

توتا نزلت علي صدر عمر تلحس الحلمة وتاخدها بين شفايفها وتعضها خفيف "آةةة حلو قوى" زب عمر وقف علي اخرة وبقي بصص للسقف وبزاز توتا بتحك في شعر صدرة مد ايدة يحسس علي طيزها الجميلة. "انت حنين اوي ياباشا" وكملت وهي بتدعك بزازها في صدر عمر ونفسها بيعلي اكتر. فجأة طلعت علي السرير وقعدت بين رجلية وبدأت تمرر بزازها علي زبرة المنتصب "آةةةةة" وحس انة زبرة شد علي الأخر وعينة في عينيها ونظرة الهيجان علي وشها رهيبة.

توتا وهي بين رجلين عمر نزلت بلسانها علي بيضانة وبتلحسها من تحت لفوق وتمص فيها خفيف وبعدين فردت لسانها وبأت تلحس من اول بيضانة لحد راس زبة وبعدين تنزل وتبدأ من بيضانة تاني. زبرة تغرق بلعابها وكان هايج هيجان لا يوصف ولكن مستسلم للي بتعملة توتا. "انت جامد قوي, امممم اي حد تاني كان زمانة جاب" عمر انبسط واتغر في نفسة شوية. توتا بدأت تمص زبرة باحترافية وبطأ يجنن عمر "استااااذة" وهي تمص وكسها بينقط علي الترابيزة.

"مش قادرة,انا هعمل حاجة عمري ما عملتها مع حد قبل كدة" وراحت قاعدة علي وسط عمر وكل رجل في جنب. وبدأت تفرش كسها علي زبرة بس وهي خايفة. " انا بنت, هتحافظ عليا بس أصلي تعبت منك قوي آةةةةةة أححححح" عمر "بس كدة انت في عينيا انا مش هتحرك وهسيبلك نفسي" توتا سمعت كدة وبقت زي المجنونة رايحة جاية علي زبر عمر لدرجة اتة كان خايف يفتحها. "زبرك حلو قويييي أةةةةةة مش قادرةةة هجيب هجيب هجيييييب " جابت توتا كميه كبيرة من العسل وقامت عمر كان علي اخرة ومسكت زبرة مص فظيغ وتدعك يأيديها جامد زبرة كان غرقان "آآةةةةة انت فظيعة أةةةةة هجيب" بعدت راسها عن زبرة وحسيت انة بيكبر في ايدها وهي بتدعك اسرع اسرع " آةةةةةةةةة" ونطر لبنة في السما نطرتين كبار والباقي علي ايديها. "أنا عمري ما جبت كدة" وهو بينهج.

توتا نظفت زبر عمر يلسانها وكانها بتاكل ايس كريم "طعمة يجنن أممممم" بطن عمر وحولين زبرة غرقان بلبنة وعسل توتا . عمر عدل نفسة وقعد علي الطرايزة وراح ماسك توتا حضنها جامد وشفايفة علي شفايفها وراحو في بوسة طويلة ولا كأنهم عشاق من سنين.

"يلا يا باشا عشان نكمل الباكدج وتعمل جاكوزي"

عمر"لا مش هقدر خليها مرة تانية هاخد شاور واروح بقي"

توتا/ مني متفقة علي جاكوزي عشان تريح اعصابك واحنا لازم ننفذ

عمر/ معلش مستعجل المرة دي

توتا دخلت مع عمر الشاور وبدأت تظبطلة المياة وحطت شاور جيل علي جسمة وبتليف جسمة وزبرة بأيديها وجسمها لازق في جسمة عشان الشاور ديق جدا عمر زبرة بدأ يقف تاني ويخبط في رجل وكس توتا وهي راحت مبرقة عينيها "لا حرام كفاية مش قادرة" عمر بضحكة واخدها في بوسة طويلة وهي لفت عند ظهرة ونظفتة من الزيتوبزازها بتحك في ظهرة وخلصت وقفلت المياة وجابت فوطة تنشف عمر وطلعت من الشاور وبتساعد عمر في لبسة.

عمر/ انا استمتعت جدا شكرا ليكي وراح مطلع 500 جنية يديهلها تيبس

توتا/ عيب يا باشا مني دفعة الحساب بالتبس وانا عملت معاك لاني اعجبت بيك من كلام مني ونتمني نشوفك تاني

عمر/دي مش تيبس دي هدية مني ليكي وكان واضح الي عملتي معايا دة مش شغل وخلاص وأكيد هجيلك تاني

توتا/ نورتنا يا قلبي مووووة

طلع عمر وركب العربية وراح باعت لمني "يخريب بيتك"



شكرا علي التشجيع

الجزء الثاني​

بعد ما خلص الجلسة طلع عمر وركب العربية وراح باعت لمني "يخريب بيتك"

مني / اية يا باشا خير البنت وحشة

مني / هما ما عملوش معاك الواجب

مني/ اية الي مشيك بددري هما زعلوك دة اتا افشخهم

رسايل عمالة تيجي من مني عالواتس وعمر سايق مش عارف يرد

عمر / البت فظيعة تجنن

مني/ طيب تمام انا الي جبتة لنفسي هههههه

عمر وصل البيت وقال لميمة (الشغالة) تحضرلة الغدا وكلم داليا مراتة الي قالتلو ان والدتها (حماتة) تعبانة جدا والدكتور قال ان لازم حد يقعد معاها وان هي مضطرة تقعد اسبوع عند والدتها هي والاولاد. دخل اخد دوش سريع وطلع بالبرنس بتاع الحمام لقي الاكل جاهز علي السفرة. قال لميمة هاتيلي الاكل جوة فالليفينج وقعد اكل وهو بيتفرج علي التلفزيون بس الاكل ما لوش طعم. ميمة شالت الاكل وعمر طلب منها تعملة شاي. دخلت ميمة علية لاقيتة من الارهاق نام عالكنبة والبرنس مفتوح وزبرة باين. ميمة بقالها اكتر من سنة في مصر ويادوب بتكلم صديقها علي السكايب مرة كل فين وفين لما يكون عندة نت. شكل الزبر الابيض المحمر خلاها تتسمر في مكانها وبدأت تحسس علي صدرها النافر ذو الحلمة المنتصبة من فوق التي شرت الخفيف وتسرح ازاي كانت بتتمتع مع صحابها في بلدهم رغم فقرها. فضلت واقفة تنظر الي زبر عمر وامتدت ايدها لكسها الصغير ذو الشعر الخشن الكثيف. طلعت منها آةةة مكتومة لما صباعها لمس زنبورها الكبير الواقف. عمر اتحرك و هو نائم وزبرة بان اكتر , ميمة خافت وشالت ايديها من علي كسها وكانت هتخرج ولما شافت ان عمر نايم فضلت واقفة وبتقرب من زبرة نفسها تلمسة, تمصة,تلحسة, تدوق طعمة هل مختلف؟ كسها بياكلها واتبل جامد وهي خايفة لعمر يبهدلها وقلبها بيدق جامد. حطت ايدها جوة الليجن الي لبسها ولمست راس زنبورها الكبير "امممممم" مكتومة الهيجان جرأها اكتر وبتلعب في في كسها وجسمها كلة بيتلوي بقالها اكتر من سنة ما اتناكتش ولا شافت زبر عالطبيعة وابيض وجميل. "آوووةةةة" قربت من زبر عمر ريحتة جميلة محلوق وحجمة كبير مع انة نايم. تمد ايدها تلمسة بصابع واحد ناعم اوي تتجرأ وتحسس علية بحنية بأيدها كلها زبر عمر بدأ يتحرك تحت ايها ويكبر وهي بتهيج اكتر ايدها علي كسها ونار في جسمها وحابسة الاة بالعافية زبر عمر واقف نص واقفة وهي لفتت ايديها حوالية وبتدلكة بحنية عشان ميصحاش فجأة عمر اتحرك وطلع صوت أة وهو لسة نايم. ميمة شالت ايديها واتنفضت وكانت هتقع علية بس قدرت تمسك نفسها وهو فضل نايم بس زبرة صاحي. قربت علية تاني وهي بتلحس شفايفها عايزة تدوق طعمة. مدت لسانها ولحست راس زبرة "أأأأممممم" اول مرة تدوق زبر ابيض وايديها علي كسها فقدت السيطرة لدرجة ان صوت العسل الي نازل منها مع ايدها بقي مسموع بوضوح, خدت رائسة كلها بين شفايفها الطخينة وزبر عمر كمل انتصابة. عمر قام مفزوع وحاسس بحاجة غريبة.

عمر / اية في اية انتي بتعملي اية هنا وبص علي زبرة الواقف و غطاة بالبرنس

ميمة / وهي بتداري هياجها وكسها المبلول حتي شفايفها مبلولة "انا جججيب لأنت شاي"

عمر حس ان في حاجة مش مظبوطة وشم ريحة غريبة هو مش تايهة عنها وشكل البنت في هياج وخوف غريب "طيب شكرا روحي انت" و في دماغة البت دي عايزة نخلي بالنا منها. نزل عمر وراح زار حماتة ومراتة وعيالة الست فعلا تعبانة جدا وطلب من مراتة تقعد معاها علي قد ما تقدر (هههههه) .

راح عمر المصنع الصبح ومني كانت في استقبالة "صباح الفل يا باشا" عمر/ هاتيلي البنات الي كانت غايبة امبارح

مني/ عبال ما تشرب القهوة يكونو هنا

عمرللبنات/ هو انت مش عارفين ان احنا عندنا شغل ولازم يطلع في معادة أية الي يخليكم تغيبو كدة؟

فاطمة/ معلش يا باشا كنت تعبانة شوية

عمر/ تعبانة شوية تروحي للدكتور وتجيبي اجازة مرضي

فاطمة / ما كنش ينفع اجي الشغل وجوزي قاعد فالبيت

عمربتريقة/ وإرتحتي ياختي , فاطمة حطت وشها فالارض والبنات كلها ضحكت

عمر/ بس خلاص مش هخصم منكم حاجة المرة دي وعايز شغل بجد وعملت حوافز لو شغل طلع في معادة يلا شدو حيلكم

البنات دخلت صالة التشغيل وفاطمة دموعها علي خدودها مغرقاهم.

سمر وصلت وجايبة معاها الفطار ولابسة طقم جميل وطرحة مبينين جمال جسمها ووشها وقد اية هي مهتمة بنفسها. عمر" انا جعان موت" سمر "المهم الاكل يعجبك, بتحب الكرواسون" وبتقولها برقة كدة عمر"اي حاجة من ايديك اموت فيها" سمر" احنا بنعاكس بقي, عيب كدة انا ست متجوزة"

عمر /وهي القمر الي متجوزة ما تتعاكسش ههههه

سمر/ بس كفاية غلاسة انت عارف اني بتكسف وماليش فالكلام دة , ووشها يحمر من الخجل ويزداد جمال

عمر/ خلاص يا موززز مش هعاكس ولو ان مش قادر امسك نفسي وانت محمر وقمر كدة ههههه

سمر/ وبعديييين , انت بس الي بتخفف علية المشاكل والهم

عمر/ لية بس كدة مالك ما انت زي الفل اهو

سمر / من برة زي الفل بس من جوة مخنوقة أحمد سايبني هنا لوحدي في المصنع مع العمال والحسابات والضرائب ,والاولاد بيكبرو وطلباتهم بتزيد وكمان مسؤلية البيت حاسة اني في دوامة.

عمر /معلش ما راجل بيشتغل في دبي بردك وبيشقي عشان خاطركم

سمر / صحيح بس لغاية امتي احنا بنكبر والعمر بيجري

عمر / يا شيخة دة انت لسة شباب وصغننة وقمر ههههههه ايوة بعاكس

سمر / مفيش فايدة فيك هههههه

عمر/ طيب كلام بجد انا مسافر بعد اسبوع اسطانبول خمس ايام ما تيجي تغيري جو وتشوفي موديلات جديدة وكدة

سمر / ازاي يعني اسافر لوحدي واسيب العيال

عمر / ممكن تسيبهم عند ولدتك او اختك هي كلها خمس ايام تفكي عن نفسك وتطلعي من الاكتأب الي انت في دة

سمر/ طيب هفكر وأسال أحمد وارد عليك

عمر / بس في السريع عشان احجز,

سمر مشيت وعمر كمل شغلة وجت مني قالتلة حرام عليك البت مموتة نفسها من العياط فعمر استغرب بنت مين قالتلة فاطمة الي كانت غايبة امبارح وانت قولتلها "ارتحتي يا اختي" انت احرجتها جامد. عمر قال لمني طيب هاتيها وتعالي.

عمر/ اية يا فاطمة انا مش قصدي بهزر معاكي

فاطمة/ لا ابدا مفيش حاجة والدمعة نازلة من عينها

مني/ محصلش حاجة لكل دة يا بطة

فاطمة / ما انت عارفة النسوان ال جوة دي ما بيرحموششش وتعيط جامد

عمر / مني سيبينا لوحدنا , خرجت مني وقفلت الباب

عمر/ يا فاطمة انا فعلا ما كانش قصدي اجرحك بس الظاهر ان الموضوع كبير قولي يا بنتي واذا كنت اقدر اساعدك مش هتأخر

فاطمة/ يعني حضرتك هتعمل اية انا حظي كدة نصيبي كدة وكمان مش خالصة من قرف البنات الي جوة

عمر / دة انا انيكهملك كلهم

فاطمة برقت لة جامد / لا لا مفيش داعي هي مش ناقصة

عمر / طيب تحبي انقلك قسم تاني تكون الدنيا هادية فية

فاطمة هتقوم تبوس ايدة/ كتر خيرك يا باشا يا ريت

عمر/ خلاص تمم هنقلك الطباعة اهو مبني مختلف والشغل فية خفيف والناس محترمة, احكيلي بقي اية مشكلتك؟

فاطمة / انا محرجة وانت كتر خيرك علي كدة, عمر أصرر يعرف

فاطمة/ انا متجوزة بقالي ثلاث سنين و انا نفسي في عيل بس ما حصلش نصيب كشفت وعملت تحاليل والدكتور قالي ما فيش مانع انك تخلفي. فلما لقيت جوزي قاعد فالبيت قولت احاول يمكن نتوفق ويحصل حمل.

عمر / واية تمام الدنيا اتظبطت

فاطمة وشها أحمر ورجعت تعيط تاني / لا محصلش

عمر/ هوة جوزك تعبان ولا بياخد مخدرات ولا اية حكايتة

فاطمة/ لا ابدا هو تمام بس ضعيف شوية وهي هتموت من الكسوف

عمر بصيلها البنت بيضة وطويلة جسمها كرفي كدة وبزازها كبيرة وحاطة ميكب حلو يعني لو مع اي راجل كان مش ممكن يعتقها غير وهو فاشخها وهريها نيك. فاطمة لاحظت ان عمر سرح في جسمها وبدات تقلق في الكرسي الي قاعدة علية ونظرات عمر هيجتها اكتر ما هي هايجة.

عمر لف للمكتب وطلع حاجة من الدرج/ دة عسل جبلي علية اعشاب وجنسنج خلية ياخد منة معلقة عالريق ودي حباية زي الفياجرا كدة بس بطول لمدة يومين اديهالو من غير ما يحس وغمزلها وابقي طمنيني

الضحكة اترسمت علي وش فاطمة مع الدموع الي مغرقاها / مش عارفة اقولك اية كتر خيرك وحاولت تبوس ايدة بس عمر شد ايدة مع ان نعومة وسخونة ايديها كانت جميلة

عمر / خشي اغسلي وشك وكلة هيبقي فل ,,,

عمر روح البيت لقي ميمة لابسة ليجين ديق علي طيزها وكسها وتي شرت قصير مغطي بزازها الصغيرة وبطنها باين ومشدود وهو فاطمة كانت مهيجاة والبنت دي وراها حاجة . قال لميمة تجيبلة الغداء زي امبارح عبال ما ياخد دوش. وطلع بالبرنس زي امبارح و في دماغة يشوف اية اخرة البت دي. ع مر اكل ومدد علي الكنبة وميمة عملتلة الشاي زي امبارح , عمر عامل نفسة نايم عالكنبة وفاتح رجلة ومطلع زبرة. ميمة طول اليوم هايجة وكسها بياكلها خصوصا انها لوحدها فالبيت شافت زبر عمر مش قادرة تمسك نفسها حطط ايدها علية وتمسح علي خفيف بدأ يقف وعمر صاحي وحاسس بيها بدأت تلف ايدها علي زبرة وتقرب بشفايفها الكبيرة, مدت لسانها لحستة وقف عالاخر اكتر من امبارح . ميمة مش قادرة منظر الزبر الابيض الواقف للسماء بعروقة وراسة الكبيرة في ايديها مجننها.حطت شفايفها علي راسة وبدأت تمص بخوف مع حركة لسانها وايدها عمر حاسس بكل حاجة بس مش شايف ومستمتع وميمة هياجنها خلاها تفقد الحظر وبدأت تاخد الزبر كلة في بقها وتشفطة. عمر رايح قايم مسكها من شعرها وحاشر زبرة في اخر زورها "انت بتعملي اييية" ميمة عينيها برقت ونفسها قطع ومش قادرة تنطق من الخوف والزبر الي زورها , عمر بدأ يحرك راسها وشفايفها قافلة علي زبرة " يا بنت المتناكة انا هقول لداليا خليها تفشخك" ميمة "لا مستر" والكلام طالع بالعافية وببترجاة بعينيها وفي نفس الوفت مستمتعة بزبرة وبتمص جامد. عمر راح لسعها سبانك علي طيزها المدورة المضبوطة "آةةةة" مكتومة طالعة منها "انا هعرفك ازاي تتطولي علي سيدك" عمر مش سايب شعرها وحاشر زبرة وهي عمالة تمص يشهوة رهيبة وخوف اكتر. عمر لاحظ بزازها واقفة وباينة من التيشرت راح لسعها بظهر ايدة عليهم "أممممم" وبعديم راح ماسك بز بحنية واخد الحلمة الكبيرة الغامقة بين صوابعه وفركها براحة وببطأ. "اوووةةةة" هنا ميمة لفت ايديها حوالين وسط عمر وهي الي بقت تمص بجنون من غير مساعدة ايدة الي لسة ماسكة في شعرها الخشن. عمر مد ايدة ناحية كسها وهي قاعدة علي ركبها ومركزة مع زبرة يادوب لمس كسها من علي الليجن راحت منطورة لفوق مع انة ماسكها من شعرها "اااعععممم" كسها مغرق الليجن وواضح مش لابسة حاجة تحتة. "يا بت اللبوة" وراح مقومها من علي زبرة "انت عايزة اية" ميمة خايفة ترد وعمالة تبص علي زبرة الي واقف زي الحديدة " عايزة دة" وبيشاور علي زبرة "بلييييز" وفي ثواني كانت قلعت التوب والليجن عمر شالها ورماها عالكنبة وهي فشخت رجليها عالاخر كسها غرقان وبزازها صغيرة بس مشدودة وحلمات سودة واقفة لفوق"بلييييز مستر" وبتدعك بزازها وبتتلوي بنصها التحتاني علي الكنبة عمر لطشلها علي فخادها من جوة راحت فشخاهم اكنر "عايزة تتناكي يا شرموطة" قرب زبرة الي بقي واقف لفوق وهو واقف بين رجليها مدت ايديها تمسكة راح لسعها علي بزازها "أأأمممم"

"ارجووووك" قرب زبرة علي كسها وهي هتموت تمسطة تدخلة بس خايفة يضربها . شفرتين كبار كس محلوق وناعم وزنبور مش طبيعي كبير زي عقلتين الصباع وواقف لفوق مجرد ما زبر عمر لمس كسها هي فقدت السيطرة "آآآةةةة آآآآةةةةة بليييز هعملك اي حاجة ارجوك" عمر بيفرش كسها ويحك زنبورها وهي هتموت وعسلها نازل كتير وكثيف ملزق. عمر ظبط راس زبرة علي كسها و هي بتحاول تقرب عشان يدخل وراح ماسك رجليها بايدية وزانقهم عند صدرها كسها فاتح علي الاخر وبان لونة الوردي من جوة "برراااحة بليز" راح عمر راشق زبرة كلة مرة واحدة جامد جدا البنت قوست ظهرها لفوق ورجعت راسها لوراة "آآآآآآووووووووو" وعمر نازل رزع فيها "كسك نار" ميمة جابت وغرقت الكنبة وراحت في دنيا تانية عمر تعب من الوضع دة رايح شايلها وهي علي زبرة البنت خفيفة ما تجيش 50 كجم وقعد وهي قعدت تتنطط علي زبرة تطلع و وتنزل بالراحة وكسها مغرق زبرة بعسل لونة ابيض عمر اخد بزها وبيمصة ويعض في الحلمة وهي راسها لوري وبتزووم "أااممممم آآآةةةة أاوووة" عض بزها جامد و هي نزلت علي زبرة وجابت "أأأأأةةةةةةةةةةةةة" ومش قادرة تتحرك . "عايزة تتناكي" ميمة "لا خلاص مستر مش قادرة" "قومي يا متناكة" وراح مقعدها بوضع الدوجي عالكنبة ورازع زبرة مرة واحدة "حرراااام " ودمعه بدأت تنزل من عينيها عمر شاف طيزهه الجميلة المدورة ناعمة قوي هاج اكتر بل صابعة من عسلها وحاول يدخلة في طيزها "لا لا هنا يوجع أييييي" وقفلت علية بطيزها وكسها عمر خلاص هيجيب وعمال يسرع ويببعبص طيزها "آآآآةةةةة يا بت الوسخة" طلع زبرة ونطر علي ظهرها كمية كبيرة وهي اترمت عل بطنها عالكنبة وهو قعد جنبها عرقان من المجهود وميمة جسمها كلة بيلمع من عرقها ولبنة وعسلها.

ميمة/ اية دة انت قوى انا خدمتك وقعدت تلحس زبر عمر الي بدأ يرتخي و تنظفة وتعمل اصوات "أأمممم" ومستمنعة جدااا

موبيل عمر رن "ايوة يا قمر اسف قصدي سمر"

سمر بضحك/ ههههه ماشي انا بكلمك عشان اقولك هسافر معاك

عمر / قشطة بكرة هاتي البسبور وتعالي عشان نتفق علي كل التفاصيل

سمر/ انت مالك بتنهج كدة لية انت تعبان

عمر بخباسة / هههه لا كنت بتمرن بس النمرين كان شديد شوية

سمر/ براحة وخلي بالك علي نفسك بااي

ميمة اخدت عمر علي الشاور وليفت لة جسمة بالشاور جل ولبستة البرنس وبعدين جابت كريم وححط علي شعرة وعلي وشة ولا كأنة في سبا ولبست هي هوت شورت وبرا وعملت عصير وجابتهولي وقعدت تحت رجلية تتعك فيهم وتبوس في ايدية.
جمالووووووووووووووووو
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين
تم إضافة الجزء الثالث


المرة المقبلة ابلغ في الموضوع الموحد للدمج من هنا
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر حسين


الجزء الاول


اية الي بيحصل دة يا مني؟

بصوت عالي اقرب للصريخ ,

دة دلع وقلة ادب

مني وشها محمر والقلق باين عليها "حاضر يا باشمهندس متزعلش نفسك , انا هتصرف "

مهندس عمر "بكرة تجيبلي البنات الي غايبة دي هنا المكتب والا همشيهم, الشغل لا زم يطلغ في معادة"

مني "حاضر, عشان خطري اهدي صحتك تهمنا "

عمر "طيب اعمليلي فنجان قهوة وابعتبلي حسين مشرف الانتاج"

عمر بيبص علي طيز مني المدورة ومشدودة وهي ماشية ويفتكر اول ما جيت تشتغل معاهم من عشر سنين كان عندعا 18 سنة ومخطوبة لسة مخلصة دبلوم عايزة تتشتغل عشان تتجوز. طويلة وجسمها مشدود بصدر كبير ووجة بشوش وابتسامة اجمل. لمعة الذكاء الي في عنيها خلتو يعينها علي طول مع انها بدون خبرة. وفعلا اتعلمت بسرعة و عمر بقي يعتمد عليها.

بعد ثلاث سنين من الشغل والشقي مني اتجوزت احمد (منااا, احماااد) والمهندس عمر نقطها بمبلغ كبير وبعتلها السواق بعربيتة يزفها وكان فرحان لها جدا. بعد 3 شهور مني زارت المصنع تسلم علي زملائها والمهندس عمربن سلم عليها بحرارة وأطمن عليها بس حس في عينيها حاجة غريبة. الابتسامة الجميلة اختفت واللمعة الي في عنيها بهتت والطاقة الي كانت عندها قلت. سألها قالت كلة تمام . مبسوطة يا مني؟ كان الرد وهي باصة في الارض شغلي هنا كانت احلي ايام.

مني دخلت بالقهوة بس قبل ما تدخل فتحتت اول زرارين من قميصها الاحمر الي ماسك علي صدرها وجسمها." ما تزعلش نفسك يا قلبي كلة هيتظبط." وتوطي تقدم لة القهوة بدلع وتفضل موطية وصدرها باين لية جوة البرا الاسود الدانتيل.

عمرقاعد علي مكتب "طيب لفي كدة وريني هيتظبط ازاي هههههه" وراحت قاعدة في حجرة وحضنتة وراحو في بوسة طويلة وهو بحسس علي بزازها . قامت مني "باشا حسين واقف برة, ادخلة" عمر يعدل قميصة وزبرة الي وقف " ماشي, انت الوحيدة الي فاهماني ويتعرفي تظبطيلي موودي" ويبصلها ويغمز "دخليية" ويروح ضريبها هلي طيزها المحشورة فالجينز طرخخخخخ "اححححح حرام عليك"

مني تعدل ملابسها وهي طالعة "علي فكرة انا محضرالك مفاجئة وانت مروح هتعجبك اوي"

عمر قعد مع حسين ورتب معاه خطة الانتاج والمواعيد ولقو انها هتكون صعبة بس مش مستحيل تنفيذها وعمر اقترح رصد مكافأة للعاملين في حال تنفيذ الخطة والتسلبم في الميعاد. وبعد اجتماع ساعتين مع حسين ومشرفين الانتاج والمخازن وشؤون العاملين والحسابات تم الاتفاق ورصد مكافأة حوالي 40% من مرتب كل عامل وموظف كحافز لسرعة انهاء الطلبيات.

وهو فالاجتماع اتصلت أ/سمر ومني قالتلها انة في اجتماع ز سمر بعتت لعمر غالواتس "ممكن لما تخلص تكلمني ضروري"

" الووة ايوة يا عمر مطنيشني لية "

عمر " لا ابدا كان عندي اجتماع وشوية مشاكل فالشغل"

سمر بتنهيدة "ايوة مني قالتلي, انا محتاجة اتكلم معاك شوية بخصوص شغلي"

" خلاص تعالي بكرة المصنع انا موجود لغاية الساعة 5"

سمر/ "اوك هجيلك علي 11 الصبح ما تفطرش هجيبلك معايا حاجة حلوة"

عمر/ " اذا كدة يبقي هستناكي واحضر الشاي والقهوة هههههه"

سمر صاحبة مصنع ملابس حريمي تقضي وقت فراغها فية وتتعاون مع عمر في كثير من امور العمل, تربطهم علاقة عمل واحترام منذ اكثر من 3 سنين. وهو لا يبخل عليها بمعلومات او نصائح حتي ان البعض يظنهم شركاء. عمرها 35 سنة لديها علي و مريم وزوجها يعمل في منصب كبير قي دبي.

"انا ماشي يا مني متنسيش البنات الي غايبة تيجي بكرة"

"حاضر يا باشا, المفاجأة علي موبيلك وانت مروح عدي عليها" بأبتسامة خبيسة

"انت رايقة يا مني" ونزل من المكتب. وهو بيركب العربية يفتح الموبيل يلاقي لوكيشن مبعوت من مني ورسالة بتقول روح عاللوكيشن وقولهم انك مستر عمر وهتلافي كلة متظبط. علي فكرة الحساب مدفوع. عمر كلم البيت رديت علية ميمة الشغالة الافريفية وقالتلة المدام راحت عند والدتها عشان تعبانة.

وصل عمر عاللوكيشن بيت ثلاث ادوار في زايد شكلة فاضي كلم مني وهو فالعربية " يا مني انت بعتاني علي بيت مهجور"

"لا يا باشا جنب الباب الرئيسي في انتركوم رن علية هيفتحولك وانزل عالبايسمنت"

"شكلي هتخطف ههههه ماشي يا مونمون"

دخل عمر ولقي سنتر مساج شيك وبنت جميلة ولبقة جدا بتقولة " نورتنا مستر عمر اتفضل في غرفة المساج الخاصة تحب تشرب اية؟"

بعد اقل من دقيقة دخلت بنت في اوائل العشرينات طويلة شعرها طويل اسود مربوط ذيل حصان جسمها رياضي لونها قمحي فاتح. "اهلا مستر عمر ممكن اساعدك " بابتسامة جميلة, قلعتو القميص وبعدين البنطلون وفضل بالبوكسر. "احنا لازم نقلع كلة عشان مفيش حاجة تتلحوس بالزيت, لو ممكن حضرتك تقلع البوكسر وتتغطي بالفوطة "

توتا تنظر لجسم عمر بأعجاب "حضرتك جسمك حلو, تحب المساج سوفت ولا هارد مني طلبت لحضرتك بادي تو بادي"

عمر نام علي بطنة علي السرير "سوفت احسن بس دلعيني بقة, اسمك اية" توتا ترد "من عينيا يا فندم اسمي توتا"

توتا قلعت التوب الي كانت لابسها و البنطلون الاسترتش وعمر بيلف يبص عليها شاف احلي جسم وراح قايلها "وااااو" بصتلو وضحكت "عجبتك, طيب استني لما اشتغل" وبدأت تدهن زيت علي كامل جسمة وتعمل مساج بيأيديها وبعدين راحت عند رجلية وقلعت البرا وطلعت فوق السرير قاعدة بين رجلية وتتدلك أسفل ظهرة وراحت شايلة الفوطة الي مغطية طيزة واصبح عاري تماما. وهنا راحت توتا ساندة بايديها علي السرير بجانبين عمر وبدأت تنزل علية بصدرها الي شبه البرتقال وتزق نففسها من اسفل ظهرة لغاية كتفة. عمر حسس بصدرها وحلماتها النافرة بس ما شفهمش ودة خلي الشعور اقوي ويقولهه "حلو قوي" وهي بدأت تطول في المشوار علي ظهر عمر ونفسها بدأ يعلي. " جسمك حلو قوي يا مستر وناشف, امممم , انت بتلعب جيم؟" عمر "مش دايما" توتا عمالة تدعك بزازها في ظهر عمر وحلماتها واقفة علي الاخر وبتحك في ظهرة. كل ما تقرب من راسة يحس بنفسها عالي وسخن علي رقبتة وعند اذنة ,زبرة وقف نص نص وهو في حالة استمتاع واستترخاء جميلة . توتا بقت قاعدة بكسها علي ظهر رجل عمر وعمال يحك فية وهو حس بيها ورفع رجلية وبيضغط علي كسها اكتر. "امممم حرام عليك انا لسة بنت آةةةة"

قامت توتا من علي ظهر عمر واتلفت بص لها "اية في حاجة" قالتلة " لا ابدا بس البانتي تغرق هههههه, ممكن حضرتك تلف وتنام علي ظهرك" وهي بتقلع البانتي وبقيت عارية تماما. عمر وهو بيلف شاف جسم توتا غرقان زيت وطيزها ناعمة ومدورة "وااااو"

توتا "عجبتك؟" وراحت عند كتافة وبدأت تدلك كتافة ورقبتة "ايدك حلوة قوي" وهو باصص علي بزازها فوق راسة بتتهز مع حركة ايديها. "ايدي بردك" وراحت ضاحكة وبدأت تدعك صدر عمر وهي واقفة عند راسة وهي بتوطي بزازها بقت قدام بقة طلع لسانة ويدوب لمس حلمتها "آةةة" كانت واقفة عالاخر, حاول يمصها بس هي رفعت صدرها "تؤتؤتؤ عيب انا مش مستحملة" وراحت علي جنب الطرابيزة وبدلك ايداة ورجلية وهنا زب عمر بقي منتصب علي بطنة و هي عينها مش بتنزل من علية. توتا بقيت علي اخرها ومغمضة عينيها وكل شوية تلمس بيضانة وهي بتدلك فخادة وتتلوي برجليها وهي واقفة زي الي ما تكون مزنوقة.

توتا نزلت علي صدر عمر تلحس الحلمة وتاخدها بين شفايفها وتعضها خفيف "آةةة حلو قوى" زب عمر وقف علي اخرة وبقي بصص للسقف وبزاز توتا بتحك في شعر صدرة مد ايدة يحسس علي طيزها الجميلة. "انت حنين اوي ياباشا" وكملت وهي بتدعك بزازها في صدر عمر ونفسها بيعلي اكتر. فجأة طلعت علي السرير وقعدت بين رجلية وبدأت تمرر بزازها علي زبرة المنتصب "آةةةةة" وحس انة زبرة شد علي الأخر وعينة في عينيها ونظرة الهيجان علي وشها رهيبة.

توتا وهي بين رجلين عمر نزلت بلسانها علي بيضانة وبتلحسها من تحت لفوق وتمص فيها خفيف وبعدين فردت لسانها وبأت تلحس من اول بيضانة لحد راس زبة وبعدين تنزل وتبدأ من بيضانة تاني. زبرة تغرق بلعابها وكان هايج هيجان لا يوصف ولكن مستسلم للي بتعملة توتا. "انت جامد قوي, امممم اي حد تاني كان زمانة جاب" عمر انبسط واتغر في نفسة شوية. توتا بدأت تمص زبرة باحترافية وبطأ يجنن عمر "استااااذة" وهي تمص وكسها بينقط علي الترابيزة.

"مش قادرة,انا هعمل حاجة عمري ما عملتها مع حد قبل كدة" وراحت قاعدة علي وسط عمر وكل رجل في جنب. وبدأت تفرش كسها علي زبرة بس وهي خايفة. " انا بنت, هتحافظ عليا بس أصلي تعبت منك قوي آةةةةةة أححححح" عمر "بس كدة انت في عينيا انا مش هتحرك وهسيبلك نفسي" توتا سمعت كدة وبقت زي المجنونة رايحة جاية علي زبر عمر لدرجة اتة كان خايف يفتحها. "زبرك حلو قويييي أةةةةةة مش قادرةةة هجيب هجيب هجيييييب " جابت توتا كميه كبيرة من العسل وقامت عمر كان علي اخرة ومسكت زبرة مص فظيغ وتدعك يأيديها جامد زبرة كان غرقان "آآةةةةة انت فظيعة أةةةةة هجيب" بعدت راسها عن زبرة وحسيت انة بيكبر في ايدها وهي بتدعك اسرع اسرع " آةةةةةةةةة" ونطر لبنة في السما نطرتين كبار والباقي علي ايديها. "أنا عمري ما جبت كدة" وهو بينهج.

توتا نظفت زبر عمر يلسانها وكانها بتاكل ايس كريم "طعمة يجنن أممممم" بطن عمر وحولين زبرة غرقان بلبنة وعسل توتا . عمر عدل نفسة وقعد علي الطرايزة وراح ماسك توتا حضنها جامد وشفايفة علي شفايفها وراحو في بوسة طويلة ولا كأنهم عشاق من سنين.

"يلا يا باشا عشان نكمل الباكدج وتعمل جاكوزي"

عمر"لا مش هقدر خليها مرة تانية هاخد شاور واروح بقي"

توتا/ مني متفقة علي جاكوزي عشان تريح اعصابك واحنا لازم ننفذ

عمر/ معلش مستعجل المرة دي

توتا دخلت مع عمر الشاور وبدأت تظبطلة المياة وحطت شاور جيل علي جسمة وبتليف جسمة وزبرة بأيديها وجسمها لازق في جسمة عشان الشاور ديق جدا عمر زبرة بدأ يقف تاني ويخبط في رجل وكس توتا وهي راحت مبرقة عينيها "لا حرام كفاية مش قادرة" عمر بضحكة واخدها في بوسة طويلة وهي لفت عند ظهرة ونظفتة من الزيتوبزازها بتحك في ظهرة وخلصت وقفلت المياة وجابت فوطة تنشف عمر وطلعت من الشاور وبتساعد عمر في لبسة.

عمر/ انا استمتعت جدا شكرا ليكي وراح مطلع 500 جنية يديهلها تيبس

توتا/ عيب يا باشا مني دفعة الحساب بالتبس وانا عملت معاك لاني اعجبت بيك من كلام مني ونتمني نشوفك تاني

عمر/دي مش تيبس دي هدية مني ليكي وكان واضح الي عملتي معايا دة مش شغل وخلاص وأكيد هجيلك تاني

توتا/ نورتنا يا قلبي مووووة

طلع عمر وركب العربية وراح باعت لمني "يخريب بيتك"



شكرا علي التشجيع

الجزء الثاني​

بعد ما خلص الجلسة طلع عمر وركب العربية وراح باعت لمني "يخريب بيتك"

مني / اية يا باشا خير البنت وحشة

مني / هما ما عملوش معاك الواجب

مني/ اية الي مشيك بددري هما زعلوك دة اتا افشخهم

رسايل عمالة تيجي من مني عالواتس وعمر سايق مش عارف يرد

عمر / البت فظيعة تجنن

مني/ طيب تمام انا الي جبتة لنفسي هههههه

عمر وصل البيت وقال لميمة (الشغالة) تحضرلة الغدا وكلم داليا مراتة الي قالتلو ان والدتها (حماتة) تعبانة جدا والدكتور قال ان لازم حد يقعد معاها وان هي مضطرة تقعد اسبوع عند والدتها هي والاولاد. دخل اخد دوش سريع وطلع بالبرنس بتاع الحمام لقي الاكل جاهز علي السفرة. قال لميمة هاتيلي الاكل جوة فالليفينج وقعد اكل وهو بيتفرج علي التلفزيون بس الاكل ما لوش طعم. ميمة شالت الاكل وعمر طلب منها تعملة شاي. دخلت ميمة علية لاقيتة من الارهاق نام عالكنبة والبرنس مفتوح وزبرة باين. ميمة بقالها اكتر من سنة في مصر ويادوب بتكلم صديقها علي السكايب مرة كل فين وفين لما يكون عندة نت. شكل الزبر الابيض المحمر خلاها تتسمر في مكانها وبدأت تحسس علي صدرها النافر ذو الحلمة المنتصبة من فوق التي شرت الخفيف وتسرح ازاي كانت بتتمتع مع صحابها في بلدهم رغم فقرها. فضلت واقفة تنظر الي زبر عمر وامتدت ايدها لكسها الصغير ذو الشعر الخشن الكثيف. طلعت منها آةةة مكتومة لما صباعها لمس زنبورها الكبير الواقف. عمر اتحرك و هو نائم وزبرة بان اكتر , ميمة خافت وشالت ايديها من علي كسها وكانت هتخرج ولما شافت ان عمر نايم فضلت واقفة وبتقرب من زبرة نفسها تلمسة, تمصة,تلحسة, تدوق طعمة هل مختلف؟ كسها بياكلها واتبل جامد وهي خايفة لعمر يبهدلها وقلبها بيدق جامد. حطت ايدها جوة الليجن الي لبسها ولمست راس زنبورها الكبير "امممممم" مكتومة الهيجان جرأها اكتر وبتلعب في في كسها وجسمها كلة بيتلوي بقالها اكتر من سنة ما اتناكتش ولا شافت زبر عالطبيعة وابيض وجميل. "آوووةةةة" قربت من زبر عمر ريحتة جميلة محلوق وحجمة كبير مع انة نايم. تمد ايدها تلمسة بصابع واحد ناعم اوي تتجرأ وتحسس علية بحنية بأيدها كلها زبر عمر بدأ يتحرك تحت ايها ويكبر وهي بتهيج اكتر ايدها علي كسها ونار في جسمها وحابسة الاة بالعافية زبر عمر واقف نص واقفة وهي لفتت ايديها حوالية وبتدلكة بحنية عشان ميصحاش فجأة عمر اتحرك وطلع صوت أة وهو لسة نايم. ميمة شالت ايديها واتنفضت وكانت هتقع علية بس قدرت تمسك نفسها وهو فضل نايم بس زبرة صاحي. قربت علية تاني وهي بتلحس شفايفها عايزة تدوق طعمة. مدت لسانها ولحست راس زبرة "أأأأممممم" اول مرة تدوق زبر ابيض وايديها علي كسها فقدت السيطرة لدرجة ان صوت العسل الي نازل منها مع ايدها بقي مسموع بوضوح, خدت رائسة كلها بين شفايفها الطخينة وزبر عمر كمل انتصابة. عمر قام مفزوع وحاسس بحاجة غريبة.

عمر / اية في اية انتي بتعملي اية هنا وبص علي زبرة الواقف و غطاة بالبرنس

ميمة / وهي بتداري هياجها وكسها المبلول حتي شفايفها مبلولة "انا جججيب لأنت شاي"

عمر حس ان في حاجة مش مظبوطة وشم ريحة غريبة هو مش تايهة عنها وشكل البنت في هياج وخوف غريب "طيب شكرا روحي انت" و في دماغة البت دي عايزة نخلي بالنا منها. نزل عمر وراح زار حماتة ومراتة وعيالة الست فعلا تعبانة جدا وطلب من مراتة تقعد معاها علي قد ما تقدر (هههههه) .

راح عمر المصنع الصبح ومني كانت في استقبالة "صباح الفل يا باشا" عمر/ هاتيلي البنات الي كانت غايبة امبارح

مني/ عبال ما تشرب القهوة يكونو هنا

عمرللبنات/ هو انت مش عارفين ان احنا عندنا شغل ولازم يطلع في معادة أية الي يخليكم تغيبو كدة؟

فاطمة/ معلش يا باشا كنت تعبانة شوية

عمر/ تعبانة شوية تروحي للدكتور وتجيبي اجازة مرضي

فاطمة / ما كنش ينفع اجي الشغل وجوزي قاعد فالبيت

عمربتريقة/ وإرتحتي ياختي , فاطمة حطت وشها فالارض والبنات كلها ضحكت

عمر/ بس خلاص مش هخصم منكم حاجة المرة دي وعايز شغل بجد وعملت حوافز لو شغل طلع في معادة يلا شدو حيلكم

البنات دخلت صالة التشغيل وفاطمة دموعها علي خدودها مغرقاهم.

سمر وصلت وجايبة معاها الفطار ولابسة طقم جميل وطرحة مبينين جمال جسمها ووشها وقد اية هي مهتمة بنفسها. عمر" انا جعان موت" سمر "المهم الاكل يعجبك, بتحب الكرواسون" وبتقولها برقة كدة عمر"اي حاجة من ايديك اموت فيها" سمر" احنا بنعاكس بقي, عيب كدة انا ست متجوزة"

عمر /وهي القمر الي متجوزة ما تتعاكسش ههههه

سمر/ بس كفاية غلاسة انت عارف اني بتكسف وماليش فالكلام دة , ووشها يحمر من الخجل ويزداد جمال

عمر/ خلاص يا موززز مش هعاكس ولو ان مش قادر امسك نفسي وانت محمر وقمر كدة ههههه

سمر/ وبعديييين , انت بس الي بتخفف علية المشاكل والهم

عمر/ لية بس كدة مالك ما انت زي الفل اهو

سمر / من برة زي الفل بس من جوة مخنوقة أحمد سايبني هنا لوحدي في المصنع مع العمال والحسابات والضرائب ,والاولاد بيكبرو وطلباتهم بتزيد وكمان مسؤلية البيت حاسة اني في دوامة.

عمر /معلش ما راجل بيشتغل في دبي بردك وبيشقي عشان خاطركم

سمر / صحيح بس لغاية امتي احنا بنكبر والعمر بيجري

عمر / يا شيخة دة انت لسة شباب وصغننة وقمر ههههههه ايوة بعاكس

سمر / مفيش فايدة فيك هههههه

عمر/ طيب كلام بجد انا مسافر بعد اسبوع اسطانبول خمس ايام ما تيجي تغيري جو وتشوفي موديلات جديدة وكدة

سمر / ازاي يعني اسافر لوحدي واسيب العيال

عمر / ممكن تسيبهم عند ولدتك او اختك هي كلها خمس ايام تفكي عن نفسك وتطلعي من الاكتأب الي انت في دة

سمر/ طيب هفكر وأسال أحمد وارد عليك

عمر / بس في السريع عشان احجز,

سمر مشيت وعمر كمل شغلة وجت مني قالتلة حرام عليك البت مموتة نفسها من العياط فعمر استغرب بنت مين قالتلة فاطمة الي كانت غايبة امبارح وانت قولتلها "ارتحتي يا اختي" انت احرجتها جامد. عمر قال لمني طيب هاتيها وتعالي.

عمر/ اية يا فاطمة انا مش قصدي بهزر معاكي

فاطمة/ لا ابدا مفيش حاجة والدمعة نازلة من عينها

مني/ محصلش حاجة لكل دة يا بطة

فاطمة / ما انت عارفة النسوان ال جوة دي ما بيرحموششش وتعيط جامد

عمر / مني سيبينا لوحدنا , خرجت مني وقفلت الباب

عمر/ يا فاطمة انا فعلا ما كانش قصدي اجرحك بس الظاهر ان الموضوع كبير قولي يا بنتي واذا كنت اقدر اساعدك مش هتأخر

فاطمة/ يعني حضرتك هتعمل اية انا حظي كدة نصيبي كدة وكمان مش خالصة من قرف البنات الي جوة

عمر / دة انا انيكهملك كلهم

فاطمة برقت لة جامد / لا لا مفيش داعي هي مش ناقصة

عمر / طيب تحبي انقلك قسم تاني تكون الدنيا هادية فية

فاطمة هتقوم تبوس ايدة/ كتر خيرك يا باشا يا ريت

عمر/ خلاص تمم هنقلك الطباعة اهو مبني مختلف والشغل فية خفيف والناس محترمة, احكيلي بقي اية مشكلتك؟

فاطمة / انا محرجة وانت كتر خيرك علي كدة, عمر أصرر يعرف

فاطمة/ انا متجوزة بقالي ثلاث سنين و انا نفسي في عيل بس ما حصلش نصيب كشفت وعملت تحاليل والدكتور قالي ما فيش مانع انك تخلفي. فلما لقيت جوزي قاعد فالبيت قولت احاول يمكن نتوفق ويحصل حمل.

عمر / واية تمام الدنيا اتظبطت

فاطمة وشها أحمر ورجعت تعيط تاني / لا محصلش

عمر/ هوة جوزك تعبان ولا بياخد مخدرات ولا اية حكايتة

فاطمة/ لا ابدا هو تمام بس ضعيف شوية وهي هتموت من الكسوف

عمر بصيلها البنت بيضة وطويلة جسمها كرفي كدة وبزازها كبيرة وحاطة ميكب حلو يعني لو مع اي راجل كان مش ممكن يعتقها غير وهو فاشخها وهريها نيك. فاطمة لاحظت ان عمر سرح في جسمها وبدات تقلق في الكرسي الي قاعدة علية ونظرات عمر هيجتها اكتر ما هي هايجة.

عمر لف للمكتب وطلع حاجة من الدرج/ دة عسل جبلي علية اعشاب وجنسنج خلية ياخد منة معلقة عالريق ودي حباية زي الفياجرا كدة بس بطول لمدة يومين اديهالو من غير ما يحس وغمزلها وابقي طمنيني

الضحكة اترسمت علي وش فاطمة مع الدموع الي مغرقاها / مش عارفة اقولك اية كتر خيرك وحاولت تبوس ايدة بس عمر شد ايدة مع ان نعومة وسخونة ايديها كانت جميلة

عمر / خشي اغسلي وشك وكلة هيبقي فل ,,,

عمر روح البيت لقي ميمة لابسة ليجين ديق علي طيزها وكسها وتي شرت قصير مغطي بزازها الصغيرة وبطنها باين ومشدود وهو فاطمة كانت مهيجاة والبنت دي وراها حاجة . قال لميمة تجيبلة الغداء زي امبارح عبال ما ياخد دوش. وطلع بالبرنس زي امبارح و في دماغة يشوف اية اخرة البت دي. ع مر اكل ومدد علي الكنبة وميمة عملتلة الشاي زي امبارح , عمر عامل نفسة نايم عالكنبة وفاتح رجلة ومطلع زبرة. ميمة طول اليوم هايجة وكسها بياكلها خصوصا انها لوحدها فالبيت شافت زبر عمر مش قادرة تمسك نفسها حطط ايدها علية وتمسح علي خفيف بدأ يقف وعمر صاحي وحاسس بيها بدأت تلف ايدها علي زبرة وتقرب بشفايفها الكبيرة, مدت لسانها لحستة وقف عالاخر اكتر من امبارح . ميمة مش قادرة منظر الزبر الابيض الواقف للسماء بعروقة وراسة الكبيرة في ايديها مجننها.حطت شفايفها علي راسة وبدأت تمص بخوف مع حركة لسانها وايدها عمر حاسس بكل حاجة بس مش شايف ومستمتع وميمة هياجنها خلاها تفقد الحظر وبدأت تاخد الزبر كلة في بقها وتشفطة. عمر رايح قايم مسكها من شعرها وحاشر زبرة في اخر زورها "انت بتعملي اييية" ميمة عينيها برقت ونفسها قطع ومش قادرة تنطق من الخوف والزبر الي زورها , عمر بدأ يحرك راسها وشفايفها قافلة علي زبرة " يا بنت المتناكة انا هقول لداليا خليها تفشخك" ميمة "لا مستر" والكلام طالع بالعافية وببترجاة بعينيها وفي نفس الوفت مستمتعة بزبرة وبتمص جامد. عمر راح لسعها سبانك علي طيزها المدورة المضبوطة "آةةةة" مكتومة طالعة منها "انا هعرفك ازاي تتطولي علي سيدك" عمر مش سايب شعرها وحاشر زبرة وهي عمالة تمص يشهوة رهيبة وخوف اكتر. عمر لاحظ بزازها واقفة وباينة من التيشرت راح لسعها بظهر ايدة عليهم "أممممم" وبعديم راح ماسك بز بحنية واخد الحلمة الكبيرة الغامقة بين صوابعه وفركها براحة وببطأ. "اوووةةةة" هنا ميمة لفت ايديها حوالين وسط عمر وهي الي بقت تمص بجنون من غير مساعدة ايدة الي لسة ماسكة في شعرها الخشن. عمر مد ايدة ناحية كسها وهي قاعدة علي ركبها ومركزة مع زبرة يادوب لمس كسها من علي الليجن راحت منطورة لفوق مع انة ماسكها من شعرها "اااعععممم" كسها مغرق الليجن وواضح مش لابسة حاجة تحتة. "يا بت اللبوة" وراح مقومها من علي زبرة "انت عايزة اية" ميمة خايفة ترد وعمالة تبص علي زبرة الي واقف زي الحديدة " عايزة دة" وبيشاور علي زبرة "بلييييز" وفي ثواني كانت قلعت التوب والليجن عمر شالها ورماها عالكنبة وهي فشخت رجليها عالاخر كسها غرقان وبزازها صغيرة بس مشدودة وحلمات سودة واقفة لفوق"بلييييز مستر" وبتدعك بزازها وبتتلوي بنصها التحتاني علي الكنبة عمر لطشلها علي فخادها من جوة راحت فشخاهم اكنر "عايزة تتناكي يا شرموطة" قرب زبرة الي بقي واقف لفوق وهو واقف بين رجليها مدت ايديها تمسكة راح لسعها علي بزازها "أأأمممم"

"ارجووووك" قرب زبرة علي كسها وهي هتموت تمسطة تدخلة بس خايفة يضربها . شفرتين كبار كس محلوق وناعم وزنبور مش طبيعي كبير زي عقلتين الصباع وواقف لفوق مجرد ما زبر عمر لمس كسها هي فقدت السيطرة "آآآةةةة آآآآةةةةة بليييز هعملك اي حاجة ارجوك" عمر بيفرش كسها ويحك زنبورها وهي هتموت وعسلها نازل كتير وكثيف ملزق. عمر ظبط راس زبرة علي كسها و هي بتحاول تقرب عشان يدخل وراح ماسك رجليها بايدية وزانقهم عند صدرها كسها فاتح علي الاخر وبان لونة الوردي من جوة "برراااحة بليز" راح عمر راشق زبرة كلة مرة واحدة جامد جدا البنت قوست ظهرها لفوق ورجعت راسها لوراة "آآآآآآووووووووو" وعمر نازل رزع فيها "كسك نار" ميمة جابت وغرقت الكنبة وراحت في دنيا تانية عمر تعب من الوضع دة رايح شايلها وهي علي زبرة البنت خفيفة ما تجيش 50 كجم وقعد وهي قعدت تتنطط علي زبرة تطلع و وتنزل بالراحة وكسها مغرق زبرة بعسل لونة ابيض عمر اخد بزها وبيمصة ويعض في الحلمة وهي راسها لوري وبتزووم "أااممممم آآآةةةة أاوووة" عض بزها جامد و هي نزلت علي زبرة وجابت "أأأأأةةةةةةةةةةةةة" ومش قادرة تتحرك . "عايزة تتناكي" ميمة "لا خلاص مستر مش قادرة" "قومي يا متناكة" وراح مقعدها بوضع الدوجي عالكنبة ورازع زبرة مرة واحدة "حرراااام " ودمعه بدأت تنزل من عينيها عمر شاف طيزهه الجميلة المدورة ناعمة قوي هاج اكتر بل صابعة من عسلها وحاول يدخلة في طيزها "لا لا هنا يوجع أييييي" وقفلت علية بطيزها وكسها عمر خلاص هيجيب وعمال يسرع ويببعبص طيزها "آآآآةةةةة يا بت الوسخة" طلع زبرة ونطر علي ظهرها كمية كبيرة وهي اترمت عل بطنها عالكنبة وهو قعد جنبها عرقان من المجهود وميمة جسمها كلة بيلمع من عرقها ولبنة وعسلها.

ميمة/ اية دة انت قوى انا خدمتك وقعدت تلحس زبر عمر الي بدأ يرتخي و تنظفة وتعمل اصوات "أأمممم" ومستمنعة جدااا

موبيل عمر رن "ايوة يا قمر اسف قصدي سمر"

سمر بضحك/ ههههه ماشي انا بكلمك عشان اقولك هسافر معاك

عمر / قشطة بكرة هاتي البسبور وتعالي عشان نتفق علي كل التفاصيل

سمر/ انت مالك بتنهج كدة لية انت تعبان

عمر بخباسة / هههه لا كنت بتمرن بس النمرين كان شديد شوية

سمر/ براحة وخلي بالك علي نفسك بااي

ميمة اخدت عمر علي الشاور وليفت لة جسمة بالشاور جل ولبستة البرنس وبعدين جابت كريم وححط علي شعرة وعلي وشة ولا كأنة في سبا ولبست هي هوت شورت وبرا وعملت عصير وجابتهولي وقعدت تحت رجلية تتعك فيهم وتبوس في ايدية.








شكرا جزيلا علي الدعم


الجزء الثالث



ميمة اخدت عمر علي الشاور وليفت لة جسمة بالشاور جل ولبستة البرنس وبعدين جابت كريم وححط علي شعرة وعلي وشة ولا كأنة في سبا ولبست هي هوت شورت وبرا وعملت عصير وجابتهولة وقعدت تحت رجلية تتعك فيهم وتبوس في ايدية. "ثانك يو مستر"

عمر/ انبسطي

ميمة/ بقالي اتنين سنة من غير بوي فرند وانت قوي جدا, وبدأت تلمس زبرة من تحت البرنس

ميمة / اول مرة اشوف واحد ابيض وطلع احلي من اسود

عمر/ اسمة زبر دة اسمة زبر وعجبك؟

ميمة / اممممم جدا وراحة بايسة راس زبرة

عمر/ ودة اسمة كوس وراح مبعبصها في كسها

ميمة/ ودي طيز وضربت علي طيزها هههههه انا عايزة زبر فالكووس امممم

عمر/ لا كفاية كدة انا مش قدك هروح اشوف ماما داليا والولاد

عمر راح عند حماتة ووجد ان حالتها اسوء واطمن علي مراتة واولادة

داليا / اية الاخبار عملت اية اتغديت

عمر/ ايوة ميمة عملتلي اكل ومظبطة الدنيا زي ما علمتيها

داليا/ انت وحشني جدا وانا ما وحشتكش

عمر/ ما انا ببقي قدامك طول النهار ولا عشان بعيد دلوقتي

داليا بتتكلم بحرارة / معك حق بس انا بفتكر جدعنتك معايا وايامنا مع بعض فاول الجواز بتوحشني

عمر/ خلاص ماما تقوم بالسلامة ونطلع رحلة انا وانت ونرجع الي فات وترجعي داليا حبيبتي بتاعة زمان

داليا/ يعني انت لسة بتحبني

عمر/ طبعا انت مراتي وحبيبتي وام عيالي وراح اخد شفايفها في بوسة طويلة ويدعك طيازها الي كبرت بس ما زلت حلوة وملبن

داليا وهي بتلحس شفيفها وتعدل هدومها / عيب كدة لما نروح بيتنا اووف هو انت حاطط اية علي وشك؟

عمر/ دة كريم حطيتة بعد الحلاقة

داليا بتفكر ان عمرة ما حط كريم وملاحظة انة واخد بالة من نفسة الفترة دي ومش مهتم بيها زي ما يكون ما صدق انها عند امها

عمر رجع بيتة لاقي ميمة في انتظارة قالت "اعملك حاجة مستر؟" عمر قالها لا انا هغير وانام عشان عندي شغل بدري , ميمة ساعدت عمر وقلعتة الجزمة والهدوم وفي نفس الوقت بتحسس علي صدرة وعلي زبرة عمر زقاها وقالها عايز انام صحيني بكرة الساعة 8 ومسك الموبيل لقي رسالة من

سمر/ "صاحي"

عمر / ايوة في حاجة

سمر/ عمر مالك انا زعلتك

عمر / لا ابدا مخنوق شوية من داليا

سمر/ معلش تلاقيها متوترة شوية عشان امها عيانة

عمر/ مش دي القضية انا حاسس اني مش متجوز مش مهتمة بية خالص

سمر / امال انا اقول اية الي جوزي قاعد هناك بيجيي اسبوع كل ست شهور وحتي مش بيكلمني غير كل فين وفين

عمر / هي بقي قدامي وكل ما اجي اقرب منها ولا المسها بتبعد

سمر / دة حتي لما قولتلة اني هسافر تركيا رحب جدا وما سألش مع مين ولية وكل الي في دماغة ابعتلك فلوس وانا من غيظي قولتلة ابعت 10000 دولار وهو قالي حاضر حتي ما فكرش هعمل اية بالفلوس دي كلها

عمر/ زي الفل اتفسحي وانبسطي واعملي شوبينج ودلعي نفسك

سمر/ واحشني الدلع فعلا

عمر/ بقولك اية فاضية بكرة نتغدي سوي بعد الشغل ونتفق عالرحلة

سمر/ ياريت لحسن مخنوقة اوي

عمر/ اوك اتفقنا يلا تصبحي علي خير

عمر صحي غلي ميمة بتلحس وتمص فزبرة وزازها العريانة بتحك في فخادة "جود مورننج سير" بيبص لقاها لابسة اندر فاتلة فقط يدوب مغطي كسها ومحشور في طيزها المدورة السمراء "صباح الخير" زبرة وقف بقي حديدة البت استاذة فالمص واللحس "صبحي يا متناكة صبحي" وحشر زبرة في زورها "انا احب زبر" وهي مطلعة لسانها بتلحس راسة وراحت قالعة الاندر وناطة علي زبرة وظهرها لعمر طيزها لفوق وببتهز قدام عمر وهي بتحك كسها وزنبورها علي راس زبرة وبدأت تنزل بالراحة "أممممم حلوي اويييي" وتطلع وتنزل بالراحة منظر زبر عمر وهو واقف ومتغطي بعسلها وبيلمع مع صوت كسها واهاتها خلي عمر علي اخرة وراح لطشها علي طيزها جامد "اااةةةة" وطيزها يتترج زي الجلي عمر راح لسعها تاني "أأحححح ايييييي " عمر / اتناكي يا شرموطة عمر بدأ يزق زبرة في كسها لفوق وينيك جامد وهي بتقابل ضربات زبرة بنزولها علية اكتر "أأأةةةةةةة انت فظيع" عمر مد ايدة علي كسها وبدأ يلاعب زنبورها الضخم زهي بتفقد السيطرة ز نزلت علية ورجعت بظهرها علي صدرة و رجليها بتترعش وكل جسمها بيتنفض "أأأووووووةةةةةة أمممممم ااااااةةةةة" عمر ماسك زنبورها دعك وكسها بيقفل علي زبرة يحلبة "اةة يا بت الوسخخخخخخخخة" ورايح جايب لبن في كسها وهي لسة بتجيب وومغرقة زبرة والسرير تحتة في بقعة كبيرة. نامت بظهرها علية ثواني وعمر ماسك بزازها تفعيص ودعك وزبرة لسة فكسها بدأت تتحرك علي زبرة تاني "الزبر فالكووس ااااةةةة" عمر مسك زنبرورها بين صوابعة وبيدعكة بالراحة وفجاءة راح قارصة جامد "أيييييييييي" وتنطرت من فوق عمر "حراام عليك" وراح لسعها علي طيزها "ههههههه تستاهلي " وسابها ودخل اخد دوش وهي قامت ولبنة نازل علي فخدها السمراء ودمعة ألم نازلة من عينيها.

طلع عمر لقاها محضرة الفطار والقهوة ولقاها معيطة "ما تزعليش " وطبطب علي طيزها وظهرها "انت سيكسي اوي" ابتسمت ميمة ونسيت انة كان قصدة يوجعها مع انها بتخدمة بحب وضمير. "ثانك يو مستر"



فالمصنع يتابع عمر مع مني الانتاج والجودة حيث اقترب ميعاد الشحن وبيسأل هل البنات انتظمو في المواعيد ومني تؤكد ان كلة تمام والشغل ماشي حسب الخطة وان العمال متحمسين وفرحانين بالمكافأة. عمر حاسس بالذنب اتجاة فاطمة انة احرجها وهي نفسها تخلف "وفاطمة اخبارها اية؟" عرف من مني ان فاطمة زي ما هي باين عليها الكأبة والحزن "وحضرتك مهتم بفاطمة اوى كدة لية" عمر "غلبانة ومحتاجة مساعدة" مني تبص لة بأعجاب وتبوسة من خدة "قلبك الطيب دة الي مخليني مقدرش ابعد انك" ودخلت مني صالة الانتاج وجابت فاطمة عشان تكلم عمر.

عمر/ ها يا فاطمة اية الاخبار

فاطمة / كلة تمام

عمر / اديتي لجوزك الحاجة

فاطمة / ايوة يا باشا في تحسن بس مش كتير, كتر خيرك

عمر/ يعني عملتو علاقة كويس

فاطمة وشها احمر عالاخر/ اي اي ايوة بس مش اوي

عمر لاحظ كسوفها / يعني ممكن تحملي

فاطمة / اظن صعب

عمر/ بقولك اية انت وجوزك فاضيين الجمعة الجاية ؟

فاطمة / تحت امرك يا باشا

عمر/ خلاص تحضري نفسك انتي وجوزك تطلعو معايا السخنة انا عندي شالية هناك رايح ابص علية هنطلع الخميس بعد الشغل ونرجع الجمعة بليل اهو تغيري جو انت وجوزك يمكن الوضع يتحسن

وعمر اتفق مع فاطمة ان جوزها حسن يجيلها بعد الشغل عالمصنع ويطلعو من هناك عالطول عالسخنة وهي بلغت جوزها الي ما كانش موافق بس ضغطت علية فواافق فالاخر. فاطمة حضرت نفسها ولا كانها عروسة عملت سويت لجسمها كلة وحضرت قمصان النوم وعملت حسابها تروح الكوافير الاربعاء قيل السفر ومعنوياتها في العالي ورجعتلها الابتسامة. اما حسن جوزها فكان قلقان من المشوار دة ومتوتر.

سمر وعمر اتقابلو علي الغداء في مطعم سوشي سمر لابسة جينز ماسك علي جسمها و بلوزة تحتيها بادي وطرحة لون البادي كان شكلها شيك جدا وسكسي مع انها محجبة. عمر كان بيتناقش معها في الشغل والرحلة وقد اية هي مخنوقة ومحتاجة تغير وتطلع من الي هي فية. عمر بيسألها "هو انت بتطحتي لينزز (عدسات) " قالتلة لا دة لون عيني الطبيعي عسلي فاتح . عمر مركز مع سمر وهي بتاكل بكل رقة وجمال وهي واخدة بالها "اممم حلو قوي السوشي دة"

سمر/ هو انت باصصلي كدة لية

عمر / معلش انا اسف ورجع ياكل تاني

سمر/ لا مفيش داعي للاسف

عمر/ هوة ازاي الواحد يكون عندة حاجة نفيسة كدة اوي ومش مقدرها

سمر/ عمر انت بتتكلم عن اية باستعباط

عمر/ جوزك بتكلم عن جوزك ازاي يسيبك كدة دة انت اكيد احلي حاجة في حياتة والاهتمام مش فلوس بس

سمر/ كفاية كلام فالموضوع دة تعبت خلينا نتكلم في حاجة فرفوشة هتفسحني فين فتركيا

عمر / ايوة معاكي حق مظيطلك برنامج تحفة يا عسل انت

سمر وشها محمر/ قشطة

روحت سمر البيت مش طايقة نفسها وكلمت جوزها علي الماسينجر وهي بتعيط "انا تعبانة مش قادرة لازم تيجيى محتجالك" وفاتحة الكاميرة ولابسة قميص نوم اسود علي جسمها الابيض وصدرها الكبير "معلش حبيبتي مش هقدر دلوقتي انت عارفة ظروف الشغل" سمر بتعيط "انا هستحمل عشان الشغل" وقفلت معاة ودخلت تاخد دش سخن عشان تهدي اعصابها وهي فالدش افتكرت نظرة عمر ليها فالمطعم وقد اية هو مهتم بيها ما شفتش النظرة دي من جوزها وهي طالعالة بقميص النوم نظرة عمر ليها كانت مهيجاها وعشان كدة كلمت جوزها وعدم اهتمام جوزها خلاها تفتكر نظرات عمر ليها ومعكستة ليها وكلامة عنها بدأت حلمات بزازها الكبيرة الوردي تتنتصب وحسيت ان كسها بياكلها حطت شاور جل علي بزازها تدعك فيهم بحنية وهي شايفة نفسها فالمرايا "اامم" وتفكر ما انا حلوة اهو وعمر بيقول عليا ازاي يسيبني كدة يكون هو بيفكر فيا. هياحها زاد ونزلت ايدها لكسها المحلوق وبدات تلعب في زنبورها وشفليف كسها الوردي الجميلة "ااااةةةة" وهي عمرها ما استمنيت بس الان حسيت باحتياج كبير وبدات تحرك اصابعها بسرعة من غير ما تدخلهم لجوة " أأأأةةةةةةوووةة" وبدأت تجيب وجسمها ورجليها ترتعش وتنزل تقعد علي حرف البانيوة ومش قادرة تتحرك.

يوم الخميس عمر طلع من الشغل اخد معاة فاطمة وحسن وعدي علي البيت اخد ميمة معاة عشان الشالية بقالة مدة مقفول ووصلو السخنة عمر كلم داليا طمنها وقال لفاطمة وحسن انة هيسيبلهم الغرفة الي فالدور العلوي وهو هينام فالدور الي الارضي. ميمة حضرت لهم الغداء وبعدين عمر قالهم ياخدو راحتهم وهو هيروح يقابل جماعة اصحابة.

فاطمة اخدت جوزها وطلعو فوق لغرفة ماستر وكأنها سويت وهي مش مصدقة نفسها من الفرحة وقالت لحسن انا هدخل اخد دوش وانت خد الحباية عبال ما اجيلك . فاطمة طايرة من الفرحة ولا كانها عروسة في ليلة دخلتها لبست لانجيري احمر مكسم علي بزازها الكبيرة والي حلماتها واقفة من قبل ما تدخل الدوش وتحتي بانتي شفاف احمر فاتلة يادوب مغطي شفايف كسها المنتوف والمتعطر بأحلي الروائح بصت لنفسها فالمراية وشعرها الاسود الطويل واصل لوسطها "وتكة" قالت لنفسها مدت ايديها علي حلماتها الواقفة وتعض علي شفتها السفلية "امممم" فاطمة طلعت لقت جوزها لسة بهدوموة "قوم يا راجل غير كدة وفرفش" فاطمة سمعت الباب بيخبط وعرفت انها ميمة فتحت لها الباب نص فاتحة كدة لقيتها جابلهم صينية فيها فاكهة وحاجات ساقعة وحلويات وبصت لفاطمة الي كانت مكسوفة وقالتلها "انت حلو أوي , انجوي" فاطمة ابتسمت وخدت الصينية وقفلت الباب. فاطمة شغلت الف ليلة وليلة علي الموبيل وقعدت ترقص بطريقة سكسي وتتمايل علي حسن كل شوية مرة تمسح علي صدرة ومرة علي زبة وقلعتة التي الشرت وبعدين البنطلون وتيجي علي ضهرة وتترقص بجسمها وبزازها الي واقفة وخارمة اللانجيري وتدعك زبة علي خفيف وهو نص واقف فاطمة بقت هايجة علي الاخر فاطمة تامت عالسرير ةهي لسة بتترقص علي الموسيقي ام كلثوم وبتقوس ظهرها لفوق "ااةةةة" وتمسك بزازها وحلمانها الي بقت قد عقلة الاصبع "تعاليييي" حسن لسة زبرة ما واقف نص نص "مش قادرةةة" وبترفع رجليها البيضة البرومة وعاملة سويت مخليها بتلمع وشدت البانتي "شايف عيزاااك يا جوزي يا حبيبي" وبتشاور علي كسها الي ناعم الي فاتح خفيف مع فشخة رجليها والبلل باين علية حسن نزل بين رجليها وراح علي بزازها يمص من فوق اللانجيري فاطمة طلعتهم من وحسن بيمص بصوت عالي وطلع يبوسها وهي بتمص شفايفة وبايديها من تحت تقلعة البوكسر لقت زبرة واقف هو مش كبير حوالي 13-15 سم ورفيع "حسن عيزاااك مش قادرة" وهي بتدعك فزبرة حسن سخن اوى دة فاطمة تهييج الحجر وهي مسكت زبرة حاططة علي بين شفرات كسها وحركتة عليهم لفوق وتحت "ااةةةة الحباية منشفاهة أممم" حسن راح زاقق جسمة ودخلو كلة جوة كس فاطمة "أأأةةة أييييوة حلووووو اوووييي يا حسن" ولفت رجليها حولين ظهرة حسن داخل طالع بالراحة وفاطمة مش مصدقة "أة أة أة هجيب هجيييب" حسن بعد ما دخل وطلع 4-5 مرات وبقالة اقل من دقيقتين وراح قايم وهو بينهج وجاب جوة كس فاطمة ونام علي ظهرة فاطمة لسة في قمة هياجها وبتتلوي جنبة "دي احسن مرة عملتها يا حسن" فاطمة حاسة ان في حجات نقصها كسها ما زال بينبض و بتحاول تحسس علية لقيت نقطتين من لبن حسن جوة ولمسة زنبورها وطلعت "اةة" مكتومة بحزن والم . "انا تعبت حرام عليك اعمل اية تاني" حسن "مالك يا بطة ما احنا تمام اهوة" "ايوة تمام, تمام اوي" ولفيت فاطمة الناحية التانبة وبتفكر الجنس مش كل حاجة حسن بيحبني وحنين معايا وكويس مع اهلي وكريم انا بحبة بس ناقصني حاجة مش سعيدة هو حظي كدة مفيش حاجة كاملة.

فاطمة صحيت علي الساعة واحدة بليل مخنوقة وحسن بصت لنفسها فالمراية ولجوزها الي نايم وحزنت اكنر لبست روب فوق اللانجيري مش عايزة تقلعة وطلعت البلكونة تشم هواء وتبص عالبحر . فاطمة واقفة فالبلكونة لقيت نور الصالة في الفيلا تحت منور وفي اصوات غريبة زي حد بيتألم. فاطمة نزلت تشوف اية الحكاية وهي نازلة عالسلم الصوت بيعلي "اااممم ااااةةة" ولم كان فاضل كام سلمة شافت عمر لابس تي شرت فقط قاعد علي الكنبة فالصالة وميمة ظهرها الاسمر باين لها وقاعدة علي حجر عمرفاطمة اتسمرت ماكنها وحطط ايديها علي بقها عمر سمع صوت ناحية السلم وشاف طرف الروب بتاع فاطمة بدأ ينيك اكتر في ميمة الي في دنيا تانية ومش حاسة بفاطمة "اااةةةةة زوبر فالكووس جامد" و بتبوس عمر الي نازل مص في بزازها الصغيرة بس واقفة جامد فاطمة قعدت عالسلم ركابها سابت هو في نيك كدة عمر لاحظ انها مركزة وماسك ميمة من وسطها وبيرفعها لفوق وينزلها بالراحة وبزها في بوقة ميمة بترجع راسها لوري "اااااةةةةة اااايييي اممممم" فاطمة فاتحت رجليها وبتلمس كسها العريان هنا عمر شاورلها بصباعة تعالي فاطمة زي المسحورة قربت وقعدت علي كرسي الطرابيزة جنب الكنبة عمر بيرزع جامد وميمة بتنزل عسل مغرقة "ااة اة اة " فاطمة بتفكر هوة في كدة اية الزبر دة هو ازاي ما جابش بقالة مدة بينيك والبت مستمتعة يا ريتني مكانها عمر شايف الشهوة في عين فاطمة وهي بتعض علي شفتها "ااممم" عمر شال ميمة وهي لفت رجليها حوالية وزبرة راشق في كسها ونايمها علي الطرابيزة الي جنب فاطمة عشان تشوف احسن وعمر بيطلع زبرة للاخر ويدخلة بالراحة طيز ميمة رافعة كسها شوية وعسلها مسهل نيك عمر ليها وهو بيحاول يمسك نفسة "تعالي بصي احسن " فاطمة "اةةةةة اويييي عمري ما شقت ولا حسيت دة مش طبيعي" وبتقرب نشوف وعمر بيبطأ وكس ميمة بيفتح ويقفل مع دخول وخروج زب عمر "نيك كمان ارجووووك مستر امممممم حلو قويييي" فاطمة مقربة قوي من كس ميمة وبتلحس شفايفها ولاحظت زنبور ميمة الضخم "ايوة شايفة حلو ازاي وكبير وواقف " فاطمة تمد ايدها علي كسها العريان تلاقية غرقان عسل ومركزة مع زب عمر وهو طالع داخل وفجأة عمر طالعة وفالت من كس ميمة عشان يتنطر لفوق ويخبط فاطمة في وشها "اييييي ناشف اويييي حديدة" مسكتة ولفت بايديهاعلية وطالعة ومازلة مرتين ثلاثة تحس بية قد اية صلب وسخن ولزج من عسل ميمة وراحت حطاها علي كس ميمة وعمر راح رازع جامد "اوووةةةة" وفاطمة فاتحة بقها بتعجب "ايووةةة مستر كمان" هنا فاطمة بدأت تلمس كس ميمة من الخارج "ايوووةةة فاطماااة كسسيييي" وبدأت تصرخ لما فاطمة لمست زنبورها "ااااةةةةةة" وهي بتترعش ورجليها بتخبط كأن مسك فيها كهرباء فاطمة بصوباعين علي زنبور ميمة وهي بتتنفض علي الطرابيزة وراسها لوري وظهرها مرفوع عنن الطرابيزة وبتقطع في النفس. ميمة زقت عمر وايد ميمة وقفلت رجليها علي كسها ونامت علي جنبها ولسة بتترعش زي الي عندها حرارة " آةة اممم اممم" فاطمة بتبصلها باستغراب ازاي كدة وايدها علي كسها عمر يقولها "اية رأيك" فاطمة "يا لهويييي دة انا عمري ما اتنكت" وايد علي كسها والتانية علي بزها "عجبك" "مش طبيعي انا عمري ما اتصورت يكون النيك بالحلاوة دي ممكن ادوق" وراحة مسكة زب عمر تلحس "امممم اية دة هوة في كدة أممم" عمر مسك بزها من تحت الروب راحة قالعة الروب وهي بتمص "كبير قوي قد بتاع جوزي مرتين" عمر "اسمة زبر يا هايجة عيزاها؟" فاطمة شاورت براسها من غير ما تسيب زبر عمر راح شدادها "تعالي هنا مطرح البت دي وافتحي رجلك" نامت عالطرابيزة وفاتحة رجلبها البيضة الناعمة بس مغطية كسها بيديها "ارجوك بالراحة علية" عمر "متخافيش همتعك" اخد رجليها علي صدرة وبدأ يلعب براس زبرة علي كسها الغرقان من برة "كسك حلو قوي يا بطة" "اممممم" وهي بتهيج اكتر من زبرة الي علي كسها وكلامة " وبزازك البيضة المربربة دي عايزة تتقطع" عمر دخل راسة بس ويطلع ويدخل جزء اكتر "ااةةةة كفاية " عمر يدخل اكتر "لا لسة دة نصة بس" "احححححح يالهويييي" ميمة فاقت شوية وجت تدعك ظهر عمر وراحت علي بزاز فاطمة تلحس فيهم وتمص "ايية دة اااةةةة اااححححح اااةةةة ارجوك ما توقفش اية المتعة دي دخلة كلهههه حرام عليك احححح" عمر بدأ يدخل اكنر ويسرع وميمة بتمص جامد فاطمة فاقدت السيطرة "اححححح اوووفففف انا عمري ما حسيت الاحساس دة اةةةةة نيكينييييي اححححح هجيييييب اووووف اةةةةة" عمر بينيك بكل ما عندة "كسك ديق اوي اة اة" وعمال يرزع جامد فاطمة جابت مرة وعمر مكمل "اةةة حلو اوي" هنا ميمة نزلت علي كس فاطمة بصوابعها وبتلاعب زنبورها الصغير "ايووووةةةةة حلو كمان " عمر بقي ماسك فخدتها بايدة ورجلها التانية عالارض "اةةةةةة هجيب تانييييي اوةةةةة انت جامد اوي اةةةةةةةة" وجابت تاني مرة في حياتها وكسها بيقفل علي زبرة "اةةةةة" راح مطلع زبرة ونطر 4-5 مرات لبن كتير وكثيف علي صدر فاطمة ووش ميمة وبطن وكس فاطمة.

فاطمة كأن اغمي عليها مش قادرة تتحرك وميمة بتلحس اللبن الي علي جسمها وكسها عمر قعد عالكنبة مش قادر يتحرك
كمل يا برنس وما تتاخر
 
كمل يا برنس
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%