NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ZoKo106

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصوا يا شباب انا عاوز احكي موقف حصل وعاوز اراء ، في بنت اخوها اكبر منها بسنة واخوها مصاحب واحد في نفس سن البنت فا الولد ده بيطلع كلام عن البنت فا انا لما عرفت وصلت الكلام للبنت وبعدها الموضوع اتقلب عليا ان انا بحك فيها وكده مع ان البنت عارفه ان صاحب اخوها ده بيتكلم وبيعاكسها بس هي مصره تعملي مشاكل انا دلوقتي بسال هل انا اعمل نفس اللي هي عملته واضرها ولا

• عجبني
التفاعلات: الاسمر الجديد87
بصوا يا شباب انا عاوز احكي موقف حصل وعاوز اراء ، في بنت اخوها اكبر منها بسنة واخوها مصاحب واحد في نفس سن البنت فا الولد ده بيطلع كلام عن البنت فا انا لما عرفت وصلت الكلام للبنت وبعدها الموضوع اتقلب عليا ان انا بحك فيها وكده مع ان البنت عارفه ان صاحب اخوها ده بيتكلم وبيعاكسها بس هي مصره تعملي مشاكل انا دلوقتي بسال هل انا اعمل نفس اللي هي عملته واضرها ولا
أنا دماغى ضاعت منك دلوقتى 😹😹 مين بيطلع كلام على مين 😹

أنا دماغى ضاعت منك دلوقتى 😹😹 مين بيطلع كلام على مين 😹
صاحب اخو البنت بيطلع كلام علي البنت عشان هو بيطلع بيت اخوها وبيشوفها بلبس البيت وبيتكلم معاها وكده

صاحب اخو البنت بيطلع كلام علي البنت عشان هو بيطلع بيت اخوها وبيشوفها بلبس البيت وبيتكلم معاها وكده
أه تمام

• عجبني
التفاعلات: ZoKo106
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فكك منهم
و اتعلم ما شتمك الا من بلغك

• عجبني
التفاعلات: ZoKo106
من تدخل في ما لا يعنيه،،
سمع ما لا يرضيه😔

تحياتي🌹

واضح ان علاقتك بيهم ماكانتش تسمح انك تدخل في حاجة زي كده وانته استرعت
ابعد احسن وماتدخلش نفسك في حوارات مش بتاعتك

واضح ان علاقتك بيهم ماكانتش تسمح انك تدخل في حاجة زي كده وانته استرعت
ابعد احسن وماتدخلش نفسك في حوارات مش بتاعتك
مش الفكرة انا مكنتش مهتم اصلا انا حبيت اوصل الموضوع بس

مش الفكرة انا مكنتش مهتم اصلا انا حبيت اوصل الموضوع بس
المهم انك تكون اتعلمت انك ماتدخلش نفسك في حوار مش بتاعك
في مثل غريب كده بيقول " قالو لجحا النيك ملأ البلد قالهم طالما بعيد عن طيزي ماليش فيه " 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: .Black Shadow
انت غلط ونصحك للبنت مش في محله .
صاحب اخوها يطلع البيت وهي بلبس البيت .
اخوها السبع لكله رجولة راضي أن أخته تتشاف بلبس البيت

المفروض كل شيء بين .
أما حكاية انك تضرها لاء لاء كون راجل وابعد عن سكتهم خالص
كي لا تتطور الأمور إلى ملا تحمد عقباه

• عجبني
التفاعلات: .Black Shadow

المواضيع المشابهة

عودة