NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت لسه متفرج علي برودكاست بيتكلم ان الست مجرد ماتضمن انك وقعت في حبها دي بتبا نهايه العلاقه بسبب انه ليه علاقه بطريقه حب الست اصلا و انه لمعظم الستات المشاعر الي بتديها ل80% من الولاد الي بتعجب بيهم بتبا فضول مش مشاعر حقيقيه (ده مش كلامي دي ابحاث اتعملت علي فئه كبيره من الستات) فا احسن حاجه علي حسب ما الي اتقال انك تخلي البنت ديما في فضول مش عارفه انت بتحبها ولا لا بمعني اصح خليك توكسيك وللاسف معاهم حق انا كل البنات الي عرفتهم كنت بتعامل معاهم علي نفس المنهج ده و 100% كانوا هما الي عايزين يقربوا مني و لما بقيت الشخص الصريح الواضح الدنيا باظت بس, في الاخر انا بتكلم علي تجربتي ممكن يكونوا غلطانين انتوا ايه رايكم هل ممكن تكون صريح مع الست ؟ انا مابتكلمش علي الجواز انا بتكلم علي فتره الارتباط الي هي بتبا مابين 18ل30 الي هو قيمه الست بتبا في اعلاها و عندها اختيارات كتير

• عجبني
  • أتفق
  • معجبنيش
التفاعلات: فكرى, Life selector, Justme و 4 آخرين
كنت لسه متفرج علي برودكاست بيتكلم ان الست مجرد ماتضمن انك وقعت في حبها دي بتبا نهايه العلاقه بسبب انه ليه علاقه بطريقه حب الست اصلا و انه لمعظم الستات المشاعر الي بتديها ل80% من الولاد الي بتعجب بيهم بتبا فضول مش مشاعر حقيقيه (ده مش كلامي دي ابحاث اتعملت علي فئه كبيره من الستات) فا احسن حاجه علي حسب ما الي اتقال انك تخلي البنت ديما في فضول مش عارفه انت بتحبها ولا لا بمعني اصح خليك توكسيك وللاسف معاهم حق انا كل البنات الي عرفتهم كنت بتعامل معاهم علي نفس المنهج ده و 100% كانوا هما الي عايزين يقربوا مني و لما بقيت الشخص الصريح الواضح الدنيا باظت بس, في الاخر انا بتكلم علي تجربتي ممكن يكونوا غلطانين انتوا ايه رايكم هل ممكن تكون صريح مع الست ؟ انا مابتكلمش علي الجواز انا بتكلم علي فتره الارتباط الي هي بتبا مابين 18ل30 الي هو قيمه الست بتبا في اعلاها و عندها اختيارات كتير
للاسف الستات أو البنات مبيعرفوش يحبو زينا كدا
دول بيعشقوا وللأسف الشديد في رجاله كتير مش بتقدر العشق دا

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: روها, عبدالرحمن محمد stark, the1255 و شخص آخر
كل منا يبص للكوبايه من نصفها آللي يعجبه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد stark و the1255
للاسف الستات أو البنات مبيعرفوش يحبو زينا كدا
دول بيعشقوا وللأسف الشديد في رجاله كتير مش بتقدر العشق دا
الرجاله بيعشقوا برضه

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
كل حاجه فيها الروح علي وجهه الأرض بتحب

• عجبني
التفاعلات: the1255
اكيد طبعا بس مش بنفس درجه بتاعت الستات والبنات
اختلف معاك في النقطه دي عشان معظم البنات دلوقتي بيشوفوا انت معاك كام قبل ماممكن تحبك اصلا يعني لو ماعكش فلوس مقدمكش فرصه

• أتفق
الست إللى يفرحه ويبسطها حاجتين ملهمش تالت ... زب كيفها وفلوسك

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: 𝒜𝒟𝒜ℳ_777
الرجاله لو كانت بتعرف تحب و تخلص بجد مكانش اتسمح لهم يتجوزو اربع زوجات

المشكله ان الراجل بعد الجواز بيتعامل مع مراته كانه خلاص امتلكها و مش محتاج يكسب رضاها تانى ولا محتاج يجرى وراها و بالتالى الاهتمام بيقل و مفيش حاجه بتقتل قلب الواحده غير قلة الاهتمام

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد stark و UnIdEnTItY
العكس ، الستات بتحب أكتر من الرجالة!!

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندك حق معظمهم بتوع مصالح بس فيه بنات جدعان و****

• عجبني
كلامك مش صح مينفعش تعمم وجهة نظر وكلام ابحاث في اي مشاعر سواء حب او كراهيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%