NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضايح النودز وتأثير دا علي أصحابها.

Hhvghv

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير.
أكيد كلنا شايفين كمية النودز اللي موجودة علي النت لبنات من الطبقة المتوسطة شبهنا. ممكن تكون قريبتنا ممكن تكون جارتنا الخ...
أنا عايز أعرف تأثير فضح البنات دي بيكون ايه عليهم.
يعني ايه رد فعل الأهل؟ ايه رد فعل المجتمع؟ هل البنات دي بتتجوز ولا خلاص مستقبلها ضاع؟
ياريت لو حد شاف حالة زي دي في بلده او مدينته أو قريته يقول ايه اللي حصلها.
تحياتي.

• عجبني
التفاعلات: المهندس الجاد, Life selector, Eman Rady و 4 آخرين
الموضوع بيكون صعب جدا ع نفسيتها وحياتها

طب بالنسبة للي بتفضح نفسها ويعملو فيديوهات الروتين اليومي

انت قولت طبقة متوسطة يعني فالاغلب بيكون منطقة شعبية
احساس البنت مش هيكون ليه وصف اقل من كلمة الضياع .. وظهر حالات انتحار كتير لبنات بسبب فصيحة زى دى
اما احساس الاهل مش هيكون غير كسرة ومش بعيد يسيبو مكانهم ويمشو ده لو الموضوع مكنش ليه اثر على صحة حد واتسبب فوفاته
بجانب طبعا لو البنت متجوزة دى اضرار اكبر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصل الموضوع ده عندنا مرتين الاولي ل بنت عندها 18 سنة وكانت مخطوبة وواحد ضحك عليها وخلاها تبعت له نودز مقابل انه هيديها كروت شحن وكدا ف كانت بتبعت له والفيديوهات وصلت لخطيبها بشكل ما علطول فشكل معاها واللي وصل الفيديو لخطيبها وصله للبلد كلها واحنا قرية ف الارياف ف 90 % من البلد عرفت ب الموضوع بتاعها والفيديوهات بقت مع كل الشباب وانا واحد من ضمن اللي شوفت الفيديوهات فكدا طبيعي ولا واحد هيفكر يتجوزها من البلد فضلت سنتين متطلعش برة البيت غير مع امها او اخوها بسبب الكلام اللي بيتقال لها انها شرموطة لحد م اتخطبت لواحد من برة البلد واتجوزت بقالها حوالي سنة وخلاص بقا معنتش بشوفها ف البلد خالص ودا احسن لها من المعاكسات اللي كانت بتاخدها جت ف رمضان اللي فات ده يعني من حوالي شهر كنت راجع من مشوار وبركب مواصلة لقيتها بتركب معايا ونازلة البلد اول م نزلنا البلد كل الشباب اللي كانوا ع الموقف فضلوا يلمحوا لها بانها شرموطة ف انا شايف ان اي فيديو فاضح لبنت ف الارياف بالذات بيدمر مستقبلها انها تعيش تاني ف بلدها ولو عاشت هتعيش مذلولة.يتبع

• عجبني
التفاعلات: المهندس الجاد
والبنت التانية دي كانت متجوزة وساكنة ف الشارع اللي جنبي وجوزها فضل يتخانق مع ابوه وامه عشان يتجوزها ويقول لهم بحبها وانا عايزها وهما يقنعوه انها مش مظبوطة مقتنعش
المهم اتجوزها و هو ف الجيش كان نازل اجازة وعملوا الفرح بسرعة قبل الاجازة م تخلص ومشي تاني وفضل علي هذا الحال سنة ينزل اسبوع ويمشي تاني ف فمرة واحنا قاعدين ك شباب في الحي بتاعنا عادي واحد من اللي قاعدين قال دا فلانة مرات فلان متصورة عريانة و بقمصان نوم وكانت بعتاهم لواحد ف بلدها وكانت بتنام معاه ف غياب جوزها عشان محرومة وهايجة علطول الصور اتسربت يوم الخميس يوم م كان جوزها جاي جوزها جه الساعة ١ بالليل تاني يوم قبل الجمعة كان طلقها ورجعها علي بلدهم فكدة برضو سمعتها باظت مش ف بلدها بس دا كدا في بلدين واصلا امها متوفية وابوها كان شغال ف شركة وعشان يقدر يجهزها طلع اشتغل بعد الشركة ممحر حيطة وقع من علي حاجة اسمها السقالة مات وبعد ده كله مهانش عليها ابوها اللي ملت عشانها ولا امها وخانت جوزها.اسف علي الاطالة

• عجبني
التفاعلات: yousef a
بيكون وضع صعب وبنسبة كبيرة الاهل بيتركوا البلد وبيروحوا بمناطق تانية

سؤال.
بتبقوا شايفين البنت ضحية في الحالة دي؟

وحاجة تانية،
ايه رأيكم لو كل واحد حكي القصة بتاعة الفضيحة ينزل الصور أو الفيديوهات معاها؟

• حبيته
التفاعلات: Aly1909
بصراحه الموضوع بقي مقرف جدا الفتره الاخيره
الواحد بيشوف الموضوع ده مجرد شويه جنون مع حبيبتي ناتج عن اشتياقنا لبعض
إنما دلوقتي بقي مساومات وابتزاز من جميع الانواع
وطبعا بتبقي صدمه علي البنت واهلها ويمكن ينقلوا لمكان تاني
بس احنا ك شعب مصري مهما حصل بننسي والدنيا بتمشي

وحاجة تانية،
ايه رأيكم لو كل واحد حكي القصة بتاعة الفضيحة ينزل الصور أو الفيديوهات معاها؟
هى الفكره ازاى تخون بنت وثقتها فيك هل دى رجوله ؟!!!!!!!

انا شايفها خيانه امانه

صباح الخير.
أكيد كلنا شايفين كمية النودز اللي موجودة علي النت لبنات من الطبقة المتوسطة شبهنا. ممكن تكون قريبتنا ممكن تكون جارتنا الخ...
أنا عايز أعرف تأثير فضح البنات دي بيكون ايه عليهم.
يعني ايه رد فعل الأهل؟ ايه رد فعل المجتمع؟ هل البنات دي بتتجوز ولا خلاص مستقبلها ضاع؟
ياريت لو حد شاف حالة زي دي في بلده او مدينته أو قريته يقول ايه اللي حصلها.
تحياتي.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%