NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Elgeneral1511 و ناقد بناء
روعة. قمه في الابداع

• عجبني
التفاعلات: نمنوم و ناقد بناء
قصه جميله جدا ومختلفة بهنيك لابداعك
شكرا علي القصه الجميله

قصه جميله جدا ومختلفة بهنيك لابداعك
شكرا علي القصه الجميله
شكرا علي كلامك الجميل ده بجد⚡⚔️⚔️

• عجبني
التفاعلات: El_Senator
الجزء الثامن بكره بس مش هعرف اقول توقيت لان انا ورايا مشوار ومش عارف هاجي منه امته بس هوا هينزل بكر سلاااااام⚡⚔️⚔️⚔️

• عجبني
  • عجبني
انا وانا بقرأ القصة وشوفت اسم هيام 😱اي الاسم الغريب دا😂 بس بجد عاش فشخ القصة رايقه استمر

جامد يسطا بجد جامد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتا مبدع ف كتابتك وف الاحداث و ف كل حاجه بس انا عندي طلب حتي لو هتعملو بعد ما تخلص السلسله دي يا ريييت يا ريييت تعمل قصه زي دي خيال وفنتازيا بس تبقا ف عصرنا الحالي والبطل يكون زي اي واحد مصري عادي وانا متاكد ان كتابتك وخيالك دا ممكن يخليها احلي قصه ف المنتدي..بالتوفيق

• عجبني
التفاعلات: كامادو تانجيرو
انتا مبدع ف كتابتك وف الاحداث و ف كل حاجه بس انا عندي طلب حتي لو هتعملو بعد ما تخلص السلسله دي يا ريييت يا ريييت تعمل قصه زي دي خيال وفنتازيا بس تبقا ف عصرنا الحالي والبطل يكون زي اي واحد مصري عادي وانا متاكد ان كتابتك وخيالك دا ممكن يخليها احلي قصه ف المنتدي..بالتوفيق
انا مع الراجل دا

• حبيته
التفاعلات: Vėʼnºm
  • حبيته
انا وانا بقرأ القصة وشوفت اسم هيام 😱اي الاسم الغريب دا😂 بس بجد عاش فشخ القصة رايقه استمر
محبتش اصعب الاسامي اكتر مهيا صعبه+حبيبي يسطا⚡⚔️⚔️

• حبيته
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
بمناسبه انك فاتح ما تقول ردك علي اللي قولتهولك؟

في عالم البشر واتحالف مع سبيدر مان ونركب توني ستارك😂😂+الراجل اللي تايهه ده صدقني انا تايهه اكتر منك+قريبا هنقلب االفنتازيا عصرنا الحالي+انا مبسوط ان القصه عجبتكو يجدعان+انا اول مره اكتب اصلا ف لسه بردو فهمين+انتظرو3 اجزاء جايين عشان اقفل السلسله رزع رزع رزع انا اصلا مخلصهم كتابه من فتره بس لازم كل جزء ينزل ويبقي في يومين فرق عشان الجوء ياخد حقه سلاااام⚡⚔️⚔️

• حبيته
بمناسبه انك فاتح ما تقول ردك علي اللي قولتهولك؟
هيحصل ي خويا وهعمل كل اللي انته عايزه اتمني بس تكون القصه عجباك⚔️⚡

• حبيته
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%