NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش المفروض يسطاا ف جزاء ف نص الاسبوع
ثواني هوا انهارده الجمعه معلهش يسطا كنت نايم لسه صاحي يسطا ومش شايف حاجه يبقا الجزء يوم الاتنين هموت ضحككك😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: متهور موت
ثواني هوا انهارده الجمعه معلهش يسطا كنت نايم لسه صاحي يسطا ومش شايف حاجه يبقا الجزء يوم الاتنين هموت ضحككك😂😂😂😂😂😂
خلصاناا يرجوله 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Professor
القصه فاجره اووي عاااش استمررر 👍🏻❤

قمه الضحك انك تكتب قصه جامده وكده ومتاخدش حقها عشان قصه اسمها ليلي النجار فتحها وانا كنت عامل نفسي نايم انا بضحك بجد بس اشطا عادي😂😂😂⚔️⚡
هوا ضحك فعلا بس خد بالك انك ف منتدى جنسي اصلا

يسطا القصه حلوه جدا وحبيتها جدا بس فيه غلطات املاءيه حاول تعدلها وحاول تقلل مشاهد الحكام شويه وتخليك فمشهد او اتنين بالكتير وبس كده وبهنيك مره تانيه علي القصه الجميله ديه وياريت متتأخرش في تنزيل الاجزاء وبالتوفيق♥

يسطا القصه حلوه جدا وحبيتها جدا بس فيه غلطات املاءيه حاول تعدلها وحاول تقلل مشاهد الحكام شويه وتخليك فمشهد او اتنين بالكتير وبس كده وبهنيك مره تانيه علي القصه الجميله ديه وياريت متتأخرش في تنزيل الاجزاء وبالتوفيق♥
حبيبي يسطا كلامك+الغلطات الاملاائيه بتاسف عليها جدا لاني بكتب وانا في شغل ف مش براجع الجزء هحاول اخد بالي واسف تاني+مبسوط انها عجبتك فعلا حبيبي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يابني العظمه اتعملت عشانك و**** جزء جامد من كاتب اجمد 😍

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
عاااش السلسلة في تقدم مستمر ♥️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و Professor
عظيييييييممممممممم❤️❤️❤️❤️

• عجبني
حبيبي يسطا كلامك+الغلطات الاملاائيه بتاسف عليها جدا لاني بكتب وانا في شغل ف مش براجع الجزء هحاول اخد بالي واسف تاني+مبسوط انها عجبتك فعلا حبيبي
ولا يهمك يغالي بجد القصه جميله جدا وعجبتني جدا خصوصا اني من عشاق الفانتزيا والخيال ومبيعجبنيش اي حاجه وبجد عاش يعني وحاول بقا تبقي تنزل الاجزاء بدري شويه وتبقي بليل بس مش متأخر عشان بنام بدري لاني بحضر للامتحانات

ولا يهمك يغالي بجد القصه جميله جدا وعجبتني جدا خصوصا اني من عشاق الفانتزيا والخيال ومبيعجبنيش اي حاجه وبجد عاش يعني وحاول بقا تبقي تنزل الاجزاء بدري شويه وتبقي بليل بس مش متأخر عشان بنام بدري لاني بحضر للامتحانات
حبيبي يسطا وحاضر الاجزاء هتنزل بدري انا اصلا بنزل اجزائي تقريبا كلها العصر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ☬الہٰشيٰطہٰان☬ و ناقد بناء
  • عجبني
انا شامم ريحه رائعة من الروائع اللي موجوده في المنتدى ♥😍

• عجبني
استمر في الابداع يا ريق ومتتاخرش علينا🖐♥♥

• عجبني