NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش هقدر اكمل معاها اولا لان الشيطان شاطر ودايما هيخليني مش واثق فيها ومش منطقي ان دايما هقدر اعاند شيطاني واقف ضده+ هل هي بتعمل دا من اجل الفلوس ولا المتعه ولو ع المتعه انا هروقها ولكن اللي في عاده مش بيبطلها ومفيش صامن ان بعد ما اتجوزها مترجعش للعهر تاني وتنام مع حد من ورايا+ مش يمكن لما اقولها موافق ونكمل مع بعض هي تستحلاها وتكمل في اللي هي فيه لا وكمان الموضوع يزيد وتبقي مخلياني خروف ...
الموضوع بالنسبالي مش مقبول خالص من اي جاانب
اسعدني رايك

• حبيته
التفاعلات: Omar Tamer
بص هو فى سنريوهات كتير فشخ للموضوع ده فمتقدرش تحكم الا لو راقبت الموضوع وادتها اختبار واتنين وتلاتة كمان موضوع معقد حبتين
المبادئ لا تجزا صديقي

ممكن تبقا تابت مفكرتش ف دا؟؟ زي اللي كان مدمن مخكرات برضو اه دي غير دي بس نفرض تابت وعقلت ومشيت صح!
يا سيدي يا سعده وهناه من تقبل توبته

لا . مينفعش . خلاااااااااااااااااااااااص . نحكم عليها انها تعيش لوحدها ..
هي الناس دي بتفكر ازاي انا مش عارف . شوف ازاي تعليقاتهم كلها تنمر .؟؟؟؟
لا يصح الا الصحيح يا صديقي
فحتي بعد التوبة هل ستثق انت بها ؟

المهم أنت متكونش بتظلام من ناحيه واحده شوف باقي الحقيقه وبعدين احكم
😂😂😂😂😂
سالت عن باقي الحقيقة ماجاليش رد 😂😂😂
فقلت انزل البحر ادور بنفسي

• عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
سؤال خطر في بالي فجأة قلت اكتبه
تعمل ايه لو اكتشفت أن البنت اللي خطبتها كانت فتاة ليل وبتمارس الجنس قصاد المال وتتنازل عن جسمها وشرفها بشوية ورق مالهومش لازمة
هل ممكن تثق فيها وتكمل ؟
وهل ممكن العاهرة تتغير وتكون بني آدمة سوية ؟
ولا المومس هتعيش وتموت مومس ؟
مش مقتنع بسؤالك لأن مفيش حاجة أسمها أكتشفت فجأة ودى باين عليها محترفة وأكيد بتعرف الوسط والبيئة اللى كانت عايشة فيها وعموما للأجابة على سؤالك ان فيه نسبة قليلة جدا من نوعية خطيبتك ممكن لما تلاقى الحياة الكويسة مع راجل بجد يقدر يحتويها تتغير وتبقى أحسن من أى واحدة تانية.

يمكن عيشت مومس بس مش هتلف فى كفنى وانا مومس
العبرة بالخواتيم المهم تتوب **** حقيقية وتندم على كل اللى عملته وربنا بيقبل التوبة.

وبعدين انت مالك وداخل تعلق علي كلامي ليه الموضوع مش بتاعك ياريت تخليك في نفسك ومالكش دعوه برأي غيرك واعمل انت بالنصيحه الي قولتها
ياجماعة خلينا نحترم رأى بعض بس بعيداً عن التجريح.

مش عارف بس ماجايز تابت جايز استغفرت جايز قررت تترك المدينة والعالم دا وتروح للخير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%