NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اية اكتر موقف مش هتنساه بسبب غيرت صاحبتك أو مراتك ؟؟
انتي ممكن تعملي اية لو حسيتي بالغيرة؟؟
هل الغيرة دي صحية ولا حالة مرض و قلة ثقة في النفس و في الشريك ؟

• عجبني
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι
موقف مش فاكر الغيره صحيه جدا و دليل ع الحب الشديد

• عجبني
التفاعلات: sexypump
موقف مش فاكر الغيره صحيه جدا و دليل ع الحب الشديد
مش دايما صحية ..في مجانين تلاقي نفسك واقع في حوار كبير أساسه جوز نسوان دماغهم ضيقة .
الصراحة لو احنا كرجالة مهنا تخين شويا ...هما في مواضيع كدا بتلاقي دماغ عيال صغيرة و قلة عقل 😁😂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
مش دايما صحية ..في مجانين تلاقي نفسك واقع في حوار كبير أساسه جوز نسوان دماغهم ضيقة .
الصراحة لو احنا كرجالة مهنا تخين شويا ...هما في مواضيع كدا بتلاقي دماغ عيال صغيرة و قلة عقل 😁😂
اكيد كل حاجه زياده عن حدها وحشه بس انا بطبعي غيور ع اللي يخصني واحب الشخص الغيور

• عجبني
الغيرة دليل الحب لو الي معاك مش بيغار عليك وايزي هزري اضحكي نزلي صورك على سوسيل ميديا اطلعي لايفات وخدي راحتك اصل انا واثق فيكي ده مش حب ده بيقضي وقت
الغيرة هي شطة العلاقة بين الاثنين
انا بقا لو غيرت هقلب الدنيا عليه 🤣🤣🤣🤣
وده مش عدم ثقة لا ده اقصى مراحل الحب

• عجبني
التفاعلات: siwa و sexypump
احم احم ايه ده بقا مين دوووول الي قلة عقل 🔪🔪🔪🔪

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: Sense 🌹queen
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش انتي اكيد 😂😂
دول الأشرار 😁😂
ايوة كدة ده الستات دول مفيش اطيب منهم وحنينين وكيوت ومش بيعمله مشاكل وماشيين جنب الحيطة (سامحني يارب ع الكذب ده ) ايوة حبيت بس حضرتك تفهمني وجهة نظرك عشان مفهمش انك بتقول علينا احنا الستات كدة🫣

• عجبني
ايوة كدة ده الستات دول مفيش اطيب منهم وحنينين وكيوت ومش بيعمله مشاكل وماشيين جنب الحيطة (سامحني يارب ع الكذب ده ) ايوة حبيت بس حضرتك تفهمني وجهة نظرك عشان مفهمش انك بتقول علينا احنا الستات كدة🫣
أنا هقول الحق بقا هو أنا يعني هخاف لية😁
الستات اعقل بكتير من الرجالة و واقعين في الموقف أغلبهم يعني و الست هي اللي بتقدر تمشي البيت و بتحسس الرجال أنه هو اللي عامل كل حاجة ...بس فعلا في حالات عندهم غريبة قادرة تخليهم يهدو اي شيء ..زي مثلا الغيرة اللي هي موضوعنا أو عدم التقدير..أو التقليل منها .

• أتفق
بالنسبة للموقف علشان محدش لسه قال موقف
أنا كنت مع واحدة صاحبتي علشان كان عندها مشاكل و كنا فاكرين أن في جرح أو حامل كدا يعني مشاكل في الكوكو 😁
المهم في عيادة الدكتورة بنت استقبال كلمة صاروخ قليلة عليها و علقة اوي ...صاحبتي دي سابت اللي هي في و اخدت البنت دي على جنب و رجعت بعدها البنت رجعت وشها اصفر و شكلها واخد ميت جزمة على وشها ..جيت أنا بقا بتكلم معها تاني و عايش الوهم لقتها قابلة وش خشب ابن تيت و كل اللي كان في العيادة باصين ليا بصة شماتة و في واحد كان مع مراته باين كان عمال يضحك ضحكة صفرا هههه ابن الوسخة ..البنت احرجتني فعلا .
بالنسبة ل صاحبتي اتكتبلها على لبوس كدا بس بيتاخد من قدام مش عارف لحد دلوقتي بتاع اية
شوفتي عقلها صغير صح قال يعني أنا هعلق الصاروخ و هي معايا ..ولا مثلا هرجع عيادة نسا تاني ..هي بس كانت لذيذة مش اكتر .

• عجبني
أنا هقول الحق بقا هو أنا يعني هخاف لية😁
الستات اعقل بكتير من الرجالة و واقعين في الموقف أغلبهم يعني و الست هي اللي بتقدر تمشي البيت و بتحسس الرجال أنه هو اللي عامل كل حاجة ...بس فعلا في حالات عندهم غريبة قادرة تخليهم يهدو اي شيء ..زي مثلا الغيرة اللي هي موضوعنا أو عدم التقدير..أو التقليل منها .
كلامك صح فعلا انا ههد الدنيا لو الغيرة اشتغلت اما عدم التقدير او التقليل بيا بتخليني مش اهد الدنيا بس بنسحب

بالنسبة للموقف علشان محدش لسه قال موقف
أنا كنت مع واحدة صاحبتي علشان كان عندها مشاكل و كنا فاكرين أن في جرح أو حامل كدا يعني مشاكل في الكوكو 😁
المهم في عيادة الدكتورة بنت استقبال كلمة صاروخ قليلة عليها و علقة اوي ...صاحبتي دي سابت اللي هي في و اخدت البنت دي على جنب و رجعت بعدها البنت رجعت وشها اصفر و شكلها واخد ميت جزمة على وشها ..جيت أنا بقا بتكلم معها تاني و عايش الوهم لقتها قابلة وش خشب ابن تيت و كل اللي كان في العيادة باصين ليا بصة شماتة و في واحد كان مع مراته باين كان عمال يضحك ضحكة صفرا هههه ابن الوسخة ..البنت احرجتني فعلا .
بالنسبة ل صاحبتي اتكتبلها على لبوس كدا بس بيتاخد من قدام مش عارف لحد دلوقتي بتاع اية
شوفتي عقلها صغير صح قال يعني أنا هعلق الصاروخ و هي معايا ..ولا مثلا هرجع عيادة نسا تاني ..هي بس كانت لذيذة مش اكتر .
لبوس الي الدكتور كتبه لصاحبتك ده بتاع البكتيريا ومفيد جدا في تنضيف الرحم من البكتيريا
قصة انها ادت للبت الممرضة ميت جزمة دي ابسط حقوقها

• عجبني
انتم نكد الحياه🤧😂
من غيركم منعرفش معني النكد😂😂

مش علطول هي حاجه حلوه ودليل علي أن الشخص اللي قدامك بيحبك بس لما بتكون زياده بتبقي جنون
يعني ممكن تقتلك لو هي كانت غيرتها مجنونه 🔪🔪

الغيرة حلوة طبعا معناها بتحبك
لكن لو ليها سبب اوك
لكن بدون سبب مجرد شكوك بتتعب

بالعكس الستات عمرها مكانت نكد
بصي بعيد عن الهزار
احنا من غيركم منعرفش ولا نقدر نعيش
لانكم نكهه الحياه بالنسبه لينا انتم بضحكه
منكم ممكن ننسي اكبر همومنا وبنكدكم ممكن
نعمل مشكله من مفييش😂😂😂😂😂😂

• عجبني
بصي بعيد عن الهزار
احنا من غيركم منعرفش ولا نقدر نعيش
لانكم نكهه الحياه بالنسبه لينا انتم بضحكه
منكم ممكن ننسي اكبر همومنا وبنكدكم ممكن
نعمل مشكله من مفييش😂😂😂😂😂😂
مهو مفيش ست هتقوم من النوم عايزة تنكد عليك وانت معملتلهاش حاجة اما الي بتنكد عليك بس عشان هو ده طبعها فدي تعتبر وحدة مريضة
انا عن نفسي ورأيي انا ان الست لو نكدت عليك يبقى في مشكلة او انت عاملها حاجة او انت اهملتها

مهو مفيش ست هتقوم من النوم عايزة تنكد عليك وانت معملتلهاش حاجة اما الي بتنكد عليك بس عشان هو ده طبعها فدي تعتبر وحدة مريضة
انا عن نفسي ورأيي انا ان الست لو نكدت عليك يبقى في مشكلة او انت عاملها حاجة او انت اهملتها
مهو بردوا مش كل حاجه هنساها تقعد تنكد علي الي خلفوني😂
الحياه بقت صاعبه يأخت وضغوطات كتير وممكن في يوم
اروح اعصابي بايظه واعمل مشكله بدون قصد او وعي مني
واول ماقوم من النوم انسي اصلا اني كنت عامل مشكله معاها
متقفش بقا هي علي الواحد بردوا😂😂😂😂🤧🤧🤧🤓

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: hosam agag و Sense 🌹queen

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%