NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه غشاء البكاره مقياس شرف ليه مش حقي اتمتع مع ص

حابي زي الرجاله ليه لازم اتجه للخفي

ليه غشاء البكاره مقياس شرف ليه مش حقي اتمتع مع صحابي زي الرجاله ليه لازم اتجه للخف

ليه غشاء البكاره مقياس شرف ليه مش حقي اتمتع مع صحابي زي الرجاله ليه لازم اتجه للخفي
خلقت المرأه لرجل واحد انما الرجل خلق لمجموعه من النساء وده ليه بقه علشان اختلاط الانساب دلوقتي لوحده مارست مع عشر رجاله وحملت وخلفت يا تري الولد او البنت هيبقو ولاد مين انما الراجل لو اتجوز الف ست وحملو وخلفو معروف مين ابوهم

• بيضحكني
التفاعلات: Adamzzz
اوهام و نفاق يا صديقتي

خلقت المرأه لرجل واحد انما الرجل خلق لمجموعه من النساء وده ليه بقه علشان اختلاط الانساب دلوقتي لوحده مارست مع عشر رجاله وحملت وخلفت يا تري الولد او البنت هيبقو ولاد مين انما الراجل لو اتجوز الف ست وحملو وخلفو معروف مين ابوهم
و اية المشكلة
يعملوا dna
تمنع حمل

ليه غشاء البكاره مقياس شرف ليه مش حقي اتمتع مع صحابي زي الرجاله ليه لازم اتجه للخفي
علشان احنا في مجتمع شرقي تعيس. بيعمل كل حاجة في السر، ويدفن راسه في الرملة.

• نار ياحبيبي نار
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى، الصقر_الجارح و Adamzzz
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
غشاء البكارة له معايا تجارب كثير قوى
منها انا عشقت زوجة فى الخمسين وانا اقل من عشرين و قلت لها مرة وانا نايم معاها كان نفسى قوى اقابلك وانت بنت ١٢ علشان اتمتع بيك وانا اخرقك واشوف الدم سايح منك على قضيبى ، فوجئت انها عملت ترقيع و غشاء البكارة مخصوص علشان تحقق لى امنيتي و كنت سعيد جدا انى ب اخرقها
و مرة عشقت زوجة متجوزة بقالها ثلاثين سنة و اول مرة انام معاها وجدت انها عذراء خالص
و زميلتى قالت انها مدام مخروقة و نمت معاها طلعت عذراء و غرقت السرير ددمم
وحاجات تانية بلاوي

• عجبني
غشاء البكارة له معايا تجارب كثير قوى
منها انا عشقت زوجة فى الخمسين وانا اقل من عشرين و قلت لها مرة وانا نايم معاها كان نفسى قوى اقابلك وانت بنت ١٢ علشان اتمتع بيك وانا اخرقك واشوف الدم سايح منك على قضيبى ، فوجئت انها عملت ترقيع و غشاء البكارة مخصوص علشان تحقق لى امنيتي و كنت سعيد جدا انى ب اخرقها
و مرة عشقت زوجة متجوزة بقالها ثلاثين سنة و اول مرة انام معاها وجدت انها عذراء خالص
و زميلتى قالت انها مدام مخروقة و نمت معاها طلعت عذراء و غرقت السرير ددمم
وحاجات تانية بلاوي
يراجل يعني متجوزه بقالها 30 سنه اللي متجوزها مش عارف يفتحها انت بتهزر

• عجبني
التفاعلات: Metnak Momes
يراجل يعني متجوزه بقالها 30 سنه اللي متجوزها مش عارف يفتحها انت بتهزر
صدقنى هو عمره ما دخل حتى صباعه فيها

فى المجتمعات المتخلفة فقط
ولكن الجيل الحالى متمرد على اغلب موروثة
واللى هيخضع لموروثاته مش هيلحق يتمتع

• عجبني
فى المجتمعات المتخلفة فقط
ولكن الجيل الحالى متمرد على اغلب موروثة
واللى هيخضع لموروثاته مش هيلحق يتمتع
بالظبط و يستاهل يندم
انا بعد اول مرة مع شيميل
ندمت على العمر اللي راح من غير ما اجرب المتعة دي

لما صحبك هو ال يفض الغشاء جوزك هيعمل اي

ده فكر متخلف عند كتير خصوصا ان غشاء البكاره فيه منه انواع و اشهرهم المطاطي و ده في الاغلب مش بيتفض الا في الولادة الطبيعي ، فده مش مقياس بالنسبة ليا لشرف خالص اما الممارسة هي اللي مشكلة سواء حصل فض ولا لا، معظم اللي هنا لو مكنش متجوز فهو ممارسش خارج اطار الجواز و كتير من اللي بيتقال تخيلات

• عجبني
مش مقياس للشرف ولا حاجة بدليل ان في بنات معندهمش شرف بيروحوا يعملوا عمليات ترقيع و يضحكوا علي الراجل مع ان في كتير بيقبلوا يتجوزوا بنات كان ليها علاقات قبل كده لكن في بنات بتروح تعمل العمليه و يخدعوا الرجاله و لو الغشاء ده مكنش ليه قيمه مكنوش جروا عملوه بالالاف الشرف مش في نقطتين ددمم الشرف في التفكير و الدماغ

موروثات قديمه دلوقت افتحي وروحي ركبي بداله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%