NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

غدر الناس

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو فعلا اغلب البنات بيكونوا ممارسين جنس قبل الزواج و ان غشاء البكاره مش دليل على شرفها وانها ممكن تكون ممارسه اكتر من مره قبل كده من مهبلها بس لسه عذراء

• عجبني
التفاعلات: fares07 و ديوث اختي السمره دلال
هو فعلا اغلب البنات بيكونوا ممارسين جنس قبل الزواج و ان غشاء البكاره مش دليل على شرفها وانها ممكن تكون ممارسه اكتر من مره قبل كده من مهبلها بس لسه عذراء
بص غشاء البكاره مش دليل على عفت البنت لان غشاء البكاره ممكن يتقطع بسبب حادثه رياضه عنيفه فا دا مش مقياس خالص على العفه

• عجبني
التفاعلات: غدر الناس
بص غشاء البكاره مش دليل على عفت البنت لان غشاء البكاره ممكن يتقطع بسبب حادثه رياضه عنيفه فا دا مش مقياس خالص على العفه
هو اه ممكن يتقطع في حادثه بس حوار ده ممكن يحصل ل بنت كل ١٠٠ بنت نسبه ١٪ مش كبيره اوووي كده و انا فاهم قصدك بس انا بتكلم عن علاقه حميمه انها تكون مارست قبل كده يعني

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
هو اه ممكن يتقطع في حادثه بس حوار ده ممكن يحصل ل بنت كل ١٠٠ بنت نسبه ١٪ مش كبيره اوووي كده و انا فاهم قصدك بس انا بتكلم عن علاقه حميمه انها تكون مارست قبل كده يعني
في غشاء مطاطي عشان يتفض لازم يتفض بقوه شويه لانو زي الاستك فا مهما تتعامل مش بيتفض

• عجبني
التفاعلات: غدر الناس
في غشاء مطاطي عشان يتفض لازم يتفض بقوه شويه لانو زي الاستك فا مهما تتعامل مش بيتفض
ايوة منا عارفه لازم عند دكتور و في بنات بتستغل الموضوع ده و بتعمل علاقات وهي مطمنه انها كدة كدة فيرجن

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
البنات مش بتبقى عارفه ان الغشاء مطاطي او لا عشان تعرف تمارس ده اولا
ثانيا اللى مشكلتها غشاء هتقضيها لما ميبقاش فى مش ده اللى هيخليها محترمه

• عجبني
التفاعلات: UnIdEnTItY
احترام البنت مش بالغشاء

يعني لو لقيتها لسة بغشاء البكارة الاصلي تبقى محظوظ ما تبطرش عالنعمة :p:p

لو انت مش واثق فيها متتجوزهاش

احنا كا بنات يهمنا الانبساط اكتر من العذرية والتقلية 😇

• حبيته
التفاعلات: المحامي
العفة حمادة وغشاء البكارة حمادة تانى خاالص

في ممكن تكشف علشان تعرف نوعه ايه
ايوه بس انا سمعت ان في بيعرفوا يمارسوا و يفضلوا بنات و هما مش مطاطي

احترام البنت مش بالغشاء
هو اه كلامك صح ممكن تكون ملعوب في كل حته في جسمها و مبهدله بس امال ايه لازمه الغشاء لما الاقي بنات يمارسوا و غشاء لسه موجود و عادي

يعني لو لقيتها لسة بغشاء البكارة الاصلي تبقى محظوظ ما تبطرش عالنعمة :p:p
هي تيجي بس الاول 😂

• بيضحكني
التفاعلات: wael115
احنا كا بنات يهمنا الانبساط اكتر من العذرية والتقلية 😇
و جوزك هاتعملي معاه ايه بقي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو اه كلامك صح ممكن تكون ملعوب في كل حته في جسمها و مبهدله بس امال ايه لازمه الغشاء لما الاقي بنات يمارسوا و غشاء لسه موجود و عادي
لا تعليق

العفة حمادة وغشاء البكارة حمادة تانى خاالص
انا فاهم يا جماعه انا اللي بتكلم فيه انها تكون عملت علاقه اكتر من مره من كسها و لسه فيرجن

انا بتكلم في حتت انها بتكون ممارسه من مهبل و لسه عذراء و مفيش مشكله و غشاء مش مطاطي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%