NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The Woman Who Wasnt There

نسوانجى مخضرم
العضوية الذهبيه
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر مجلة
توجه جنسي
انجذب للذكور
نبدأ كلامنا بمعلومة ونقول ان "squirting” خرافة ياحبايبي ومفيش ست بتنزل مايه زي اللي بتشوفوها في الافلام
اورجازم الست ملوش علاقة بالمايه والافرازات اللي بتنزل لان في نسبة كتيرة جداً من الستات مبتنزلش مايه اثناء الجنس
الاورجازم بيكون عبارة عن انقباضات وانبساطات في منطقة الحوض واسفل البطن يتبعها ارتخاء للعضلات مع شعور بالراحة والنشوة نزول المايه مش اساسي ومش لازم يحصل
ماء الست بيحتوى على سكر الفركتوز وده بيديله طعم مسكر شوية
اورجازم الست شئ صعب جداً ومش سهل خالص ومش دايماً بتوصل ليه وده خلى دكاترة كتير وعلماء يشككوا في وجوده اصلاً وده كان سبب ان في تيار كبير من العلماء والفلاسفة رأيهم إن الست مجرد وعاء للجنس وانها مش بتستمتع زي الرجل وان فايدة الجنس ليها مجرد الحمل فمتخليش حد يضحك عليك ويقولك انها جابت 13 مرة وانه جامد جداً وخلاها تجيب 23 مرة

• أتفق
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja, متحرش تويتر, كريم ابن مني و 19 آخرين
طب ازاى اعرف انها وصلت لأعلى مرحلة من النشوة الجنسية ؟

طب ازاى اعرف انها وصلت لأعلى مرحلة من النشوة الجنسية ؟
بيبان من رعشة جسمها وخصوصاً رجلها
بيبان من صوتها
بيبان من الاتيتيود بعد النشوة

• أتفق
التفاعلات: نزيه الخاطر, مدام دعاء, اسنانجي و 2 آخرين
نبدأ كلامنا بمعلومة ونقول ان "squirting” خرافة ياحبايبي ومفيش ست بتنزل مايه زي اللي بتشوفوها في الافلام
اورجازم الست ملوش علاقة بالمايه والافرازات اللي بتنزل لان في نسبة كتيرة جداً من الستات مبتنزلش مايه اثناء الجنس
الاورجازم بيكون عبارة عن انقباضات وانبساطات في منطقة الحوض واسفل البطن يتبعها ارتخاء للعضلات مع شعور بالراحة والنشوة نزول المايه مش اساسي ومش لازم يحصل
اورجازم الست شئ صعب جداً ومش سهل خالص ومش دايماً بتوصل ليه وده خلى دكاترة كتير وعلماء يشككوا في وجوده اصلاً وده كان سبب ان في تيار كبير من العلماء والفلاسفة رأيهم إن الست مجرد وعاء للجنس وانها مش بتستمتع زي الرجل وان فايدة الجنس ليها مجرد الحمل فمتخليش حد يضحك عليك ويقولك انها جابت 13 مرة وانه جامد جداً وخلاها تجيب 23 مرة
بصراحه موضوع مهم علشان يقفل شوية وهم الاعتقادات المبنية علي أفلام البورن

معلوماتك مظبوطة سحر هانم لا غبار عليها

بس أرجو من حضرتك توضحي ليهم ايه هي شلالات المية الي بيشوفها في الأفلام

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
بصراحه موضوع مهم علشان يقفل شوية وهم الاعتقادات المبنية علي أفلام البورن

معلوماتك مظبوطة سحر هانم لا غبار عليها

بس أرجو من حضرتك توضحي ليهم ايه هي شلالات المية الي بيشوفها في الأفلام
معنديش اي فكرة عنها ومدورتش ومهتمتش اعرف بس بنسبة كبيرة غالباً هتطلع بول

• هممم
  • أتفق
التفاعلات: جوني إحساس، نزيه الخاطر و Life Arch
بيبان من رعشة جسمها وخصوصاً رجلها
بيبان من صوتها
بيبان من الاتيتيود بعد النشوة
مثلا جسمها يرخى بعد ما خلاص وصلت لأعلى مرحلة من النشوة

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: نزيه الخاطر و عبضو
مظبوط فعلا بيطلع بول علشان التصوير في الأغلب
و احيانا مؤثرات
معنديش اي فكرة عنها ومدورتش ومهتمتش اعرف بس بنسبة كبيرة غالباً هتطلع بول
طب في اكيد حد حبسال و بالنسبه ل أفلام الهواه الي بيشوفوها احيانا بتكون في في بعضها كده
ممكن يكون ايه لو تقدري تفيديهم برده
اسف لو بتقل عليكي
بس لان اهم حاجه في موضوعك هو ضحر الخرافات المقتبسه من أفلام البورن

مفيش حاجة اسمها تجيب ٦٥٥٦٥٥ مره والكلام ده بس فيه ستات ميتها اغزر من ستات تاتيه والانقباضات دي بتسبب المنظر الي بتشوفه ساعات وبنسميه سكوريتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مظبوط فعلا بيطلع بول علشان التصوير في الأغلب
و احيانا مؤثرات

طب في اكيد حد حبسال و بالنسبه ل أفلام الهواه الي بيشوفوها احيانا بتكون في في بعضها كده
ممكن يكون ايه لو تقدري تفيديهم برده
اسف لو بتقل عليكي
بس لان اهم حاجه في موضوعك هو ضحر الخرافات المقتبسه من أفلام البورن
انا معرفش هو ايه انا بتوقع
وانا منفيتش الموضوع كله انا بقول ان مفيش الكمية ولا الشكل ده في مايه وافرازات بتنزل بس بكمية قليلة طبيعية
وافلام الهواة اعتقد هتكون بول برضو ماهم الهواة بيطرطروا زيهم زي ممثيلين البرونو

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: نزيه الخاطر و Life Arch
مفيش حاجة اسمها تجيب ٦٥٥٦٥٥ مره والكلام ده بس فيه ستات ميتها اغزر من ستات تاتيه والانقباضات دي بتسبب المنظر الي بتشوفه ساعات وبنسميه سكوريتر
تمام

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر و drsniper666
انا مارست مع اختين من امريكا وانا في تركيا وكانوا أكبر مني قي السن بكتير الكبيرة فيهم ضعف عمري ولما بتنزل لازم نكلم الهاوس كييبنج يجي بغير الملاية 🤣🤣🤣

يعني اكدب عيني و اللي شوفته و حصل معايا حقيقي؟ و اصدق كلام النت بتاعك؟ 😂

انا معرفش هو ايه انا بتوقع
وانا منفيتش الموضوع كله انا بقول ان مفيش الكمية ولا الشكل ده في مايه وافرازات بتنزل بس بكمية قليلة طبيعية
وافلام الهواة اعتقد هتكون بول برضو ماهم الهواة بيطرطروا زيهم زي ممثيلين البرونو
فعلا تحليل منطقي
أتوقع أنا كمان كده
بس معلومه أفلام البورن كنت قريت قبل كده انه لول فعلا و أحياناً مؤثرات سينمائيه كمان

شكرا ليكي جدا سحر هانم علي معلوماتك المفيده للشباب
لان فعلا حضرتك أثرتي نقطه مهمه و هي ان محدش يصدق كل الي بيشوفه في الأفلام

تحياتي للبكي علي حوارنا الجميل الي أرجو كل من يقراه يكون استفاد منه

يومك سعيد 🙏🏻

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
يعني اكدب عيني و اللي شوفته و حصل معايا حقيقي؟ و اصدق كلام النت بتاعك؟ 😂
رغم تحفظي على الأسلوب
انا مطلبتش منك تصدق ولا طلبت منك تعلق وتجاهل الموضوع وتجاهني وتجاهل مواضيعي القادمة وده افضل حل

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: نزيه الخاطر و real human
فعلا تحليل منطقي
أتوقع أنا كمان كده
بس معلومه أفلام البورن كنت قريت قبل كده انه لول فعلا و أحياناً مؤثرات سينمائيه كمان

شكرا ليكي جدا سحر هانم علي معلوماتك المفيده للشباب
لان فعلا حضرتك أثرتي نقطه مهمه و هي ان محدش يصدق كل الي بيشوفه في الأفلام

تحياتي للبكي علي حوارنا الجميل الي أرجو كل من يقراه يكون استفاد منه

يومك سعيد 🙏🏻
كل الشكر لحضرتك
يومك أسعد 🌷

• عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر و Life Arch
🙏🏻🙏🏻

• عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
آسف للاعتراض علي رأي حضرتك ...تختلف سيدة من اخري في درجة شهوتها فهناك الشهوانية والعادية وما يطلق عليه باردة او اقل من العادية ..والشهوانية فعلا غزيرة في إطلاق سواءلها عن الاخريات....انها ملاحظات عملية بصرف النظر عن الأبحاث والطب ....كثير من الأبحاث تغيرت نتائجها بعد فترة زمنية قصرت او طالت ......شكرا
..

آسف للاعتراض علي رأي حضرتك ...تختلف سيدة من اخري في درجة شهوتها فهناك الشهوانية والعادية وما يطلق عليه باردة او اقل من العادية ..والشهوانية فعلا غزيرة في إطلاق سواءلها عن الاخريات....انها ملاحظات عملية بصرف النظر عن الأبحاث والطب ....كثير من الأبحاث تغيرت نتائجها بعد فترة زمنية قصرت او طالت ......شكرا
..
مقولتش في كلامي ان مفيش مايه بتنزل
كلامي ان مفيش مايه بالشكل الموجود في الافلام
والوصول للنشوة ملوش علاقة مش شرط يحصل مع نزول مايه
اختلافها من ست للتانية طبيعي زي الاختلاف بين الراجل والتاني في كمية المني اللي بتنزل
بس علي فيه راجل بينزل نص لتر مثلاً زي الافلام ؟

• أتفق
التفاعلات: نزيه الخاطر
مقولتش في كلامي ان مفيش مايه بتنزل
كلامي ان مفيش مايه بالشكل الموجود في الافلام
والوصول للنشوة ملوش علاقة مش شرط يحصل مع نزول مايه
اختلافها من ست للتانية طبيعي زي الاختلاف بين الراجل والتاني في كمية المني اللي بتنزل
بس علي فيه راجل بينزل نص لتر مثلاً زي الافلام ؟
تمام عندك حق ..اعتذر للفهم الخاطيء..

• أتفق
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%