NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة عيون الشيطان ـ حتي الجزء الرابع 23/6/2023

الجزء الثاني
المعجزه
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار
انا . بسخريه نفسي في ايه وحياة كسمك سيبني فحالي لو علي الي نفسي فيه سيبني اكمل الحلم واكيد هاعيش لحظات اجمل من واقعي الاليم
الشخص . اسمعني طيب شهر من دلوقتي وهاجيلك تاني في الحلم وساعتها هايكون عليا تنفيذ طلبين وهايكون عليك تنفيذ طلب الطلب انته كده كده هاتنفذه لانك فعلا اخدت عطيه من عطاياي وهي انك تقدر تقرا افكار الناس بس لما تحب
انا . بطل هجص ياعم كسمك بقي مش ناقصه منيكه ناشفه
الشخص . منيكه انته عيل خول ياض واخر مره هاقولك لما تحب تقرأ افكار الناس كل الي عليك انك تبص ناحية الشخص وتقول في عقلك سمعني
انا . حاضر ياعم شمهورش ممكن بقي تعرفني بكسمك قصدي بيك
الشخص . انا العاطي لكل شخص تناسته الحياه وسلبت منه حقوق العيش ولكل ثلاث عطايا يعطيني الشخص لحظة استمتاع بإن يتخلي عن الحب والروابط الزائفه
انا . كسمك اتلهي واشمعنا انا يعني
العاطي . انا لا اعطي لغبي ولا لحاقد اعطي لمنتقم اعطي ذكي لماح يفهم ويعرف كيف تسير الحياه
انا . انته عارف لو عندي زبر كنت نيكتك لكن للاسف بيستخبي اما احتاجه
العاطي . سيكون ان اردت انته ذلك الي اللقاء في الحلم القادم بعد شهر من الان
صحيت من النوم لقيت النظاره واقعه مني دورت عليها قعدت احسس لحد اما لقيتها ولبستها لقيت الفيلم بيخلص وافتكرت الحلم وطبعا قولت كان حلم جميل وياريته يتحقق خرجت بره غرفتي كانت تقريبا الساعه 2 لقيت عادل ودينا صوتهم طالع بينيكو بعض قولت اروح اتفرج عليهم اصل دينا دي بطل فرنساوي مظبوط بتخليني احس اني بضاني واقفه
روحت عليهم ودخلت وقعدت وشافوني وكأنهم مش شايفيني اصلا
البت دينا لابسه صناعي وهاريه عادل نيك
وانا بتفرج كده قولك حاول تحلم تاني كده او اعمل الي قالك عليه العاطي وفعلا بصيت ناحية دينا وقولت فسري سمعني
سمعت دينا بتقول
دينا . بقي يابن المتناكه تفتحني وماتتجوزنيش وتجوزني لواحد خول زيك وتكدب علي الكل وتقولهم انو راجل وانا ساكته علشان الفلوس الي بتديهاني وانته بتيجي تتناك عندي باليل انته واصحابك واديك مذلول تحت مني اهو زي اللبوه وانا الي بنيكك وحياة كسمك لأخلي طيزك تجيب ددمم
في عقلي . ايه ده فعلا انا سمعت كل حاجه ازاي مستحيل اكيد انا لسه في الحلم لا مش حلم ده حقيقه ازاي ازاي ماتيجي نجرب اخوك الخول كده
وبصيت ناحية عادل وقولت فسري سمعني
عادل . اه علي المتعه جوانب طيزي بحس بيها بتدليك جمييل ياريت افضل اتناك علي طول اه لو مدحت ده راجل بجد كنت حبلت منه وكنت هاكون عبد تحت رجليه
انا فعقلي . احا ده نفسه فيا انا كسمه سيبه بالي نفسه فيه مش هايطوله ابدا وافتكرت كلام العاطي لما قال اني ممكن يبقي عندي لو انا عايز وانه فعلا خلاني اقرا افكار الناس بدليل اني قريت افكارهم انا خايف اكون اتجننت وتكون كل الحجات تهيئات اعمل ايه مش عارف اطلع بره واستني لما بابا يجي واحاول اقرا افكاره وافكار ماما وعم رجب ومراته ومروان ده كمان وكل الناس ولا انا كده بزود فجناني انا عندي فكره وهابدئها دلوقتي
انا . عادل نفسي اعرف ازاي نفسك فيا وانا بحس انك بتكرهني
عادل. انته سمعتني ازاي ازاي وقام بسرعه من تحت دينا وبصلي وقالي قولي ازاي
في الوقت ده اتاكدت اني مش مجنون وكنت واثق ان عادل تحت تأثير الاثاره الجنسسيه هايقول الحقيقه وقد كان
انا . سمعتك وانته بتتكلم وقولت حجات تانيه ودينا كمان الظاهر انكم مندمجين اوي مع بعض
وسيبتهم بيكلمو نفسهم ومشيت وتأكدت اني بقي عندي حاجه مهمه جدا وان خيال الفيلم تحول الي واقع ولازم استغله
عدت الساعات وبابا وسالي اختي جم من الشغل علي الساعه خمسه وكلنا قاعدين علي السفره عادي جدا قولت اقرا افكار بابا
(سمعني)
افكار بابا ياه ياشرموطه لو تيجي تحت مني ماكنتش عتقتك كنت هانيك فيكي ليل ونهار وبدل ما انتي عايشه غي الشاويش عطيه فالشغل كنت هاتعيشي دور القحبه تحت زبري
انا ، احا بابا بيفكر فبنته بس عارف انو مايقدرش يتكلم معاها فكده حتي انته يابابا

فجأه لف وبصلي وكمل كلام فعقله وقال حتي انته قولت عليك هاتطلع راجل بجد طلعت مريض وصحتك علي قدك وحتي زبرك مش طالع من مكانه اعمل ايه بت مسترجله وعيل مريض تعبان وعيل خول وانا عارف وسايبه وزوجه متناكه بتتناك من الكل واحيانا انا الي بجيبلها الزبير بنفسي مش عارف بس بستمتع وانا بشوفها بتتناك وهي بتصوت وبنيكها وانا بتفرج علي الفيديوهات الي بتصورها للي بينيكوها
انا . كسم دي دماغ احا ياعم انا لو بحلم بأوسخ حاجه مش ممكن تكون اوسخ من الي انا فيه حاليا
قولت احول الدفه واشوف ماما لتفكر فإيه
(سمعني)
ماما ياه عايزه اتناك من ثلاثه مره واحده احط زبري فكسي وزبر فطيزي وزبر فبقي واتناك بقي واعيش
انا . احا انتي كل همك انك تتناكي وبس
حوار السفره
بابا . عادل ممكن اعرف هاتقعد فجامعتك لحد ايمته بقالك سنين ولو جامعتك مش خاصه كان زمانك بره الكليه فوق شويه لنفسك وخلص جامعتك مدحت
انا . نعم يابابا
بابا . انته لازم تروح جامعتك
انا . بابا انته الي يهم حضرتك اني اخلص كليتي ومادبلرش سنه صح وهايكون ماتقلقش عليا انا اقلق علي صحتك
فجأه لقيته زور واللقمه وقفت فزوره وطبعا شربناه مياه ولحقناه
سالي ضحكت وضحكتها ملت الدنيا طبعا بعد الخضه علي بابا
وفكرت اسمع افكار اختي بس قولت لا بلاش دي البريئه الوحيده هنا

بابا. ياسالي الراجل ده الي اسمه علي الفولي لازم تكوني بكره. صاحيه معاه علشان الصفقه بتاعته مهمه جدا والمره دي عايز اكسب منه علشان كل مره الصفقه معاه يدوب بتجيب تكاليفها والمره دي حرام تجيب تكاليفها بس علشان الصفقه كبيره فعلا
سالي. عارفه يابابا بس حضرتك عارف انك مستحيل تعرف هو بيفكر ازاي حضرتك بتكون موجود كل مره وبتشوفه بيعمل ايه
بابا . لازم نشوفله حل الراجل ده
مع ان دي مش عوايد بابا وسالي انهم يتكلمو فشغل في البيت الا ان دي المره الوحيده الي اكون بستمع ليهم بتركيز وعايز ادخل معاهم في الحوار وفعلا
انا . بابا ممكن اكون موجود في الميتنج ده بكره
بابا. ليه؟
انا. حاسس اني هاقدر اعمل حاجه بكره وعمة هاتلاقيني قاعد ساكت ولما احب اتكلم هكلمك او سالي بهمس وكأني مش موجود
بابا. بيفكر ولسه هايتكلم
سالي . خلاص يابابا مش مشكله هو اصلا فتجاره فأكيد هايكون فاهم
بابا . الي تشوفيه وانته اياك تتكلم معاه ببرود يجلطه
انا. حاضر يابابا
انا استنتجت من كلام سالي ان الفولي بيلعب عليهم العاب ذهنيه تخليهم مشتتين مش عارفين هما هايخسرو ولا هايكسبو وفي النهايه بيقبلو بعروضه لكن طبعا انا بقي معايا سلاح فتاك اقدر اعرف الفولي او غيره بيفكر ازاي
مشهد الميتينج
دخلت انا وبابا وسالي غرفة الاجتماعات والمهندس المسؤل عن المكن والمستشار القانوني المسؤل بالشركه وكان فاضل علي ميعاد وصول الفولي تقريبا ساعه
قولت احاول افهم الدنيا ماشيه ازاي من خلال قراية افكار المهندس والمستشار وبابا وسالي وبكده هاقدر اخش الاجتماع فعلا وانا جاهز
بدئت بالمستشار القانوني العامري محسن
(سمعني)
انا الصفقه دي تخلص وابقي تمام ويكون معايا ملايين من الفولي واظبط نفسي وبعدين اسيب الشركه وافتح واحده خاصه بيا ملاكي وابقي ساعتها المستشار العامري بيه
انا جوه عقلي . احا انته الي بتبيع المعلومات للفولي واسعار المكن وحكايته وكل حاجه عنه جميل انته كده معلم دي معلومه هاتخليني اعلم في الميتينج صبرك عليا ياعالمي
دخلت علي المهندس (سمعني )
انا اول ما الفولي بيه يجي هاخلع انا اروح للبطه البلدي الي مستنياني دي وارقعها جدر تمام يعوضني الكام يوم الي فاتو في الهم بتاع الاوراق والفحص بتاع المكن
انا. لا كده انته طبق بليله ومن غير لبن
الفولي بيه حضر ومعاه اتنين رجاله محترمين جدا واول ما قعد المهندس بدء يشرح في المكن وامكانياته
الفولي . فيه ايه ياباشمهندس انا عارف المكن وعارف امكانياته ولولا انكم الي واخدين توكيله من الشركه المصنعه في المانيا كنت اشتريته من هناك اقعد ياراجل
المهندس . اسف ياباشا بس ده شغلي وانا كده اصبح مالوش لزوم وجودي استأذنكم
المهندس مشي وفضلنا احنا
بدون اي مقدمات دخلت لدماغ الفولي علي طول
(سمعني)
انا عارف سعر المكن وعارف طل حاجه عنه جايبين مهندس خايبان يعرفهوني انا المستشار المعرص بتاعكم ده باعتلي ملف كامل وشامل ومن علي سييتم الشركه بتاعتكم كمان ياشوية بهايم
انا . تمام كده بانت جدا الروؤيا وشكرا علي المعلومات يابشا
ودار الحوار كالأتي
الفولي . اهلا يامحمد بيه ازيك اخبارك
بابا . تمام ياعلي بيه زي الفل ومش هاتعرف تضحك عليا المره دي
الفولي . هههههههههههه هانشوف ياباشا الاسعار ايه
سالي . الاسعار كذا وكذا وكذا علي حسب مواصفات المكن طبعا حضرتك لسه قايل من شويه انك عارف المكن كويس
الفولي . ضحك بسخريه مين الشاب ده يامحمد بيه
بابا . ده ابني مدحت
الفولي . ياراجل ابقي اكله كويس شكل اكلته ضعيفه
وفوسط الحوار القائم بينهم والي طبعا الفولي قلبه عليا بسخريه كنت بقرء افكار احد الرجال المحترمين الجالسين بجواره
(سمعني )
الناس دي هبل والنعمه لو يعرفو انهم يقدرو يبيعو المكن بنسبه اعلا من كده 100/25 وده الي هايعملو الفولي ولسه هاينزل 25 في الميه تاني يعني مكسبه من مجرد النقل بس لمصانع التركي هايكون 100/50 الناس دي عبط ولا ايه
انا . الف شكرياكبير علي المعلومه الحرير
رجعت للميتينج تاني بس كان لجام الكلام كله بقي معايا
انا . ضحكت بسخريه انا طبعا يافولي باشا مقدر هوف حضرتك عليا وعلشان خوفك عليا انا هادفعك حق عرب في السخريه مني زياده عشره في الميه في ثمن الصفقه
الفولي . انته بتقول ايه انته اتجننت
بابا . اهدي يافولي بيع انته بتقول ايه يامدحت
انا. بقول الي حضرتك سمعته يابابا وخليني بعد اذن حضرتك اكمل كلامي ووقفت انا قبل ما اجي هنا واقعد مع الكبار كنت لازم اكون دارس السوق كويس واحتياجاته طبعا واسعار كل قطعه في المكن واحتياج الفولي باشا للمكن كمان
ممكن اسأل حضرتك يافولي باشا سؤال
الفولي . بغيظ اسأل
انا . حضرتك اصلا عندك مصنع لسحب سبائك النحاس وخصوصا النوعيه دي الي المكن ده بيطلعها
الفولي . ببرود مايخصكش
انا . فعلا مايخصنيش بس الي يخصني ان حضرتك مبعوتلك فايل كامل من علي سيستم الشركه الخاص صح
الفولي ……….. سكوت تام
انا. واكيد طبعا حضرتك عارف انا قصدي علي مين ده ذائد اني كمان عارف حضرتك هاتبيع لمين تحب حضرتك اقولك هاتروح انهي مخازن بالظبط وعلشان حضرتك تكون مقدر اني تعبت قوي في المعلومات هاخد من حضرتك اتنين في الميه من اجمالي ثمن الصفقه وهاخد من بابا زيهم وكده اكون عامل مع حضرتك واجب وسايبلك 13في الميه مكسب صافي لحضرتك هاتاخدهم من عملية النقل، انا لسالي يلا ياسالي غيري العقود قصدي خلي المستشار يغير العقود ويحط نسبتي تمام يافولي باشا
الفولي . بغيظ تمام موافق بس يكون فعلمك ده هايكون اخر تعامل مع شركتكم
انا . ببرودي المعهود حضرتك مش مضطر تتعامل معانا غير لما ما تلاقيش طلبك في السوق فساعتها هاتضطر اسفا تتعامل معانا
الكل بيبصلي كل واحد بطريقته بابا بإعجاب شديد سالي بحب واعجاب وانبهار المستشار بحرقه وقهر علي العموله الي راحت وكشف خيانته للشركه الفولي بيه كان عايز يقتلني اكيد
الفولي بيه مضي العقود مع بابا وانتهي الميتينج بعد الميتينج مباشرة
بابا . مدحت مين الخاين
انا . مش مهم يابابا هو اخد جزائه خلاص
وكان غرضي وقتها ان الفولي هو الي ينتقم من العامري لأنه مستحيل يصدق ان فيه خاين بيفضل شغال فنفس الشركه بعد خيانته يبفي اكيد خانه
رجعت البيت ومعايا في حسابي عشره مليون جنيه من صفقه ب250مليون جنيه
انا بقيت رجل اعمال بقي وانا ما اعرفش

تاني يوم قولت اروح الجامعه اشوف شلة المتنمرين واسراء قمري واشوف دماغهم كلهم فيها ايه
دخلت الجامعه سألت عليهم في الكافيه الويتر قالي قدامك اهم ياستاذ طبعا حسيت اني في الا لا لاند خالص وعلي غير العاده انا الي روحتلهم وسحبت كرسي وقعدت عليه
انا . ازيكم ياشباب
طبعا الكل مستغربني انته ازاي كده وجبت منين القلب ده يامهزء وانا ولا علي بالي قررت اقرا افكارهم
الاول امجد .
(سمعني)
انا مش عارف ايه خلاني ارضي انو يصورني وانا تحت منه بس هو صاحبي واكيد مش هايفضحني وبعدين ما هو كمان خول بس مش متصور مش متصور وهو بيقول حطه جامد ياعلي اعمل ايه هاطلع غلي في الخول الي اسمه مدحت ده
انا . ايه ده انتو طلعتو خولات بقي وانا ما اعرفش
سيبك من علي طلع خول وقبل ما امشي هاوقعهم فبعض
خش علي رامي
(سمعني )
البت اسراء جامده نيك وصافي جامده نيك وفيه بت في السيكشن جامده نيك انا نفسي انيكهم كلهم بس انا زبري صغير اوي واخاف احاول اعمل علاقه مع واحده فيهم وتفضحني وابقي عامل سبع رجاله علي جوز الخولات الي معايا ويكتشفو اني مش بنيكهم علشان بتاعي صغير اصلا
انا. احا دي البلد كلها نجسه كفايه كده انهارده مش هاقرا افكار حد تاني بس قبل ما امشي هاوقعهم فبعض واضحكهم علي بعض
البنات جات وقعدت وشويه وكانو هايمشو قولتلهم استنو واسراء استنت وصافي بتقولي عايز ايه يابضان
انا . البيضان لو عايزه تمشي تتفضل
صافي قعدت وحست بإحراج
انا . انا شوفت فيديو انبارح عذرا يعني فيديو جنسي مبعوتلي من واحد بيحبني وبيقولي شوف ياعم صحابك في الكليه بيعملو ايه فتحت الفيديو لقيت اتنين شباب مع بعض وواحد نايم تحت واحد وبيقوله حطه جامد يا عالمي ومش هاقول الاسم علشان الفضيحه وفي الاخر طلعو الاتنين خولات فجأه امجد قام مسك فخناق علي وعمال يضرب فيه وانا سيبتهم ومشيت ماليش دعوه جوز خولات بس رجعت تاني وقولت لرامي بقولك يارامي في حجات بتتجاب علشان تكبر الصغير فاهمني انته هاه وكملت مشي خارج من كافتيريا الكليه وخرجت من الجامعه كلها لقيت بابا بيكلمني علي التليفون
بابا . ايه يابطل بطلت تيجي الشركه
انا . بطلت ايه يابابا هي مره واحده خلصت مصلحه وخلصنا
بابا . انا محتاجك معايا في الشركه جنب اختك تشيل الشركه معانا
انا . طيب هافكر في العرض وارد عليك يامحمد بيه بس اصبر عليا كمان شهر
بابا . حاضر يامدحت بيه تؤمرني
انا . باي يابابا
رجعت البيت طبعا لقيت حفلة نبك كالعاده بس فيه مزه زياده هدي اخت البطل بنت عم رجب التانيه كانت متجوزه بردو بس بصراحه ماحبتش اتفرج كنت بفكر في حجات تانيه اهم
هاقابل العاطي تاني ايمته الايام بتمر اصعب من الاول نفسي اتحول ابقي وحش كاسر يوم ورا يوم ورا يوم وانا مستني مرور الثلاثين يوم بفارغ الصبر وبفكر هاطلب ايه
ياتري اطلب قوه خارقه تخليني سوبر مان
ولا اطلب ان زبري يبقي طوله مترين
بس ده كده يبقي خيال علمي ولازم انيك مزه من زحل مش الارض ولا اطلب فلوس ودهب وياقوت ومرجان اطلب ايه مش عارف كل تفكيري بقي منصب علي انا هاطلب ايه حتي اني مابقتش برزح الكليه ولا بخرج من غرفتي اصلا
مابعملش حاجه غير اني افكر في الطلبين وجه اليوم الموعود والمره دي هاتفرج علي فيلم سوبر مان وياريت انام
وانا بتفرج علي الفيلم نمت وحلمت
وهاتعرفو حلمت بإيه وطلبت ايه الجزء الجاي باي باي
ادمج الاجزاء علي بعض ونزل الجزء الثالث بالتوفيق ياغالي
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
عيون الشيطان
الجزء الاول
انا شاب عندي 18سنه ومن وانا *** وعندي مشاكل بالكوم مخلياني دايما مهموم مشاكلي كلها نفسيه مش ماديه ومشاكلي بدئت من يوم ما اتولدت اتولدت ولاده مبكره طبعا حضانه ومشاكل كتير ياخوانا
المشكله الاهم كانت (اعتلال الشبكيه الخداجي)
اتعرف المرض وانا عندي سنتين دي مشكله في العين سببها الولاده المبكره سبهها عدم اكتمال الاوعيه الدمويه للشبكيه في العين ودي للي ما يعرفهاش بتسبب ضعف كبير جدا في العين ووممكن توصل صاحبها للعمي ومالهاش علاج لكن تمام هاعمل ايه
والدي محمد العدوي رجل اعمال ميسور الحال شغال في الاستيراد والتصدير ومن ضمن الاشياء الي بيستوردها الاجهزه الطبيه وبحكم معرفته بمستشفيات واطباء حاول كتير بصراحه لكن دون جدوي مافيش امل المهم عيشت بالنظارات لدرجة اني بقيت محتاج البس مكان النظاره الطبيه تليسكوب علشان اشوف
انا شخص ذكي جدا جدا بفكر في كل حاجه وعندي رد لكل شئ ممكن تتوقعه لكن الناس مالهاش غير المظهر الخارجي
ومن ضمن الباقه الشامله للحظ العسر عندي مشكله هي اكبر من مشكلة النظر نفسه الا وهي ضعف البنيان الهيكلي للجسم انا طولي كويس جدا 180سم وده طول جيد بس طول علي ضعف عام ملازمني بيخلي شكلي مهزء قوي زي ما بيقولو جلد علي عظم والمشكله دي مخلي زبري طوييييييييل جدا طبعا حوالي 4سم كاملين طبعا من كتر ما هو كبير بحاول اجيب ملقاط علشان اخرجه من جوه البيضان وفي مره وانا بستحمي طبعا من غير النظاره ومع صوت الدش وانا واقف بغني سمعت صوت ضحك مكتوم طبعا مش شايف حاجه ولازم اشوف مين دورت علي النظاره ولبستها ولقيت ماما الست الكافره وده هاتعرفو بعدين سببه لقيتها بصالي وكتمه ضحكتها وبتقولي هو فين مجاش معاك ليه انا بخاف منها ومن لسانها وايدها لكنها كده معايا انا بس لا بتعامل اختي سما كده ولا اخي عادل لكنها بتعاملني انا بس كده واحيانا بتعاملني بوحشيه كبيره هي بطل كقوام عود منحوت شبه مريام فارس في الجسم والشكل وكانت بطلة سباحه وحاليا قاعده بتصرف من فلوس والدي علي اللبس والميكاب والخروجات ده وصفها المهم قالتلي هو مجاش معاك ليه افتكرت اني واقف عريان وطبعا زبري مش باين اصلا فقررت احط ايدي علي بضاني اداريها محلتيش غيرها اصلا وهنا كان ميعاد خروج ضحكه رقيعه منها بصوت اشبه بصوت المومسات في بيوت الدعاره لما الراجل يطلع مابيعرفش
طبعا و كاعادته الدنيئه اخي العزيز عادل داخل علينا الحمام عادي جدا وبيقول
عادل. فيه ايه ياقمر بتضحكي علي ايه وشافني لقيته بيقولي انته واقف هنا بتعمل ايه وعريان كده بصوت فيه نبرة تهكم
انا ..فيه انته ياكسمك انته واللبوه بنت المتناكه امك ياعالم ياوسخه واحد من غير كسم هدوم وواحده شرموطه داخله عليه وهدومها عليها يبقي يابن المتناكه ياخول وهو فعلا خول مين الي دخل علي التاني ياقحايب طبعا الرد ده كان جوايا لكن خارجيا والي خرج من فمي ولا شئ كعادتي المحببه اسكت واجلطهم
لقيته بيقولي
عادل. ما ترد ياعرص انته فيه ايه
طبعا لاقاني ساكت خالص لف للشرموطه امه وهي فعلا شرموطه وقالها
عادل. فيه ايه يامامي حكتله علي الي حصل بصلي بدونيه وقال عادي ياما ده عيل خول انا سمعت كده وقولت لا مش هاسكت انا مش خول انته الي خول ومصاحب عيال رينبو وكمان فيه بنات بتنيكك ياخول يامتناك يابن المتناكه بس طبعا الكلام ده كان داخلي جوايا لكن الي خرج من فمي جمله واحده
انا. ابقي سلملي علي تامر ودخلت اكمل الشاور تحت الدش
وهو شاط من الغضب ومامي المتناكه قالتله يلا بينا نخرج بره وسابوني مع نفسي وافتكرت لما عرفته علي حقيقته هو وامه النجسه فلاش باك من ست شهور
صحيت الصبح بدري كالعاده مسكت موبايلي وقربته جدا من النظاره الي علي عيني اشوف الساعه كام لقيتها سبعه الصبح طبعا هاخرج مش هالاقي غير بابا واختي الملاك سما سما حته من مي عز الدين في الطول والشبه وعندها 25سنه خرجت بره لقيت بابا موجود علي السفره وبجواره الملاك سما بيفطرو علشان يخرجو علي الشركه سما شغاله مع بابا في الشركه وماسكه معاه الشغل وهي شخصيه قويه جدا في شغلها شبه بابا في التعامل الرسمي لكنها في البيت حتة سكر وبابا بيعاملني بحب كبير جدا اول ما شافوني بابا قالي يلا ياحبيبي علشان تفطر وسما قالتلي
ياقلبي هاتروح جامعتك انهارده ولا off
انا كان عندي مشاكل كتير في الجامعه مع زمايلي المتنمرين علي شكلي ونظارتي وانعدام لياقتي فقلتلها مش رايح الجامعه
بابا. ياحبيبي شوف مستقبلك وسيبك من الناس وكلامهم وتريقتهم انته شخص ذكي وهايكون ليك مستقبل باهر
يام دينا حطي لمدحت يفطر
ام دينا الست الي بتساعدنا في البيت وجوزها يبقي عم رجب الجنايني وعندها بنتين دينا 22 سنه وهدي 20 سنه وعايشين في ملحق صغير في الجنينه جنب الفيلا وعايشين معانا بقالهم سنين كتير تقريبا 15سنه
حطتلي ام دينا الاكل وبعدين بابا وسما ودعوني بقبله علي الخد الايمن والايسر وقولت تمام اشوف انهارده الكليه اخبارها ايه واروح واهو يمكن ما الاقيش شوية المعاتيه قدامي المهم طلعت غيرت ونزلت روحت جامعتي واول حاجه شوفتها اسراء فبالي قولت ده شكله يوم عسل قوي وروحت عليها لقيتها بنقولي ازيك ياعم المهم
انا. ازيك انتي باقلبي من جوه انتي عارفه الشريان الاورطي انتي الي بتضخيله الدم انتي عارفه لما بشوفك بنضات قلبي بتزيد لدرجة اني بسمع النبض كلام
اسراء . وياتري بيقول ايه
انا . بيقول ا س ر ا ء
اسراء . مع الضحكه الجميله انته انته بتكسفني
اسراء شبه عايشه ال احمد الممثله
انا . طيب ياقمر خلاص هاسكت انتي وراكي محاضرات ايه انهارده
اسراء. ورايا محاضرتين
وفي اثناء اجابتها علي السؤال حضرت شلة التنمر
امجد ورامي وعلي
امجد بدون اسئذان ازيك ياسلاكه اخبار الاسنان ايه معاك
رامي . اوعي تتحشر في مره مش هانعرف نطلعك
علي . ماتقلقوش ياجماعه الي فحجمه مستحيل يتحشر
وبكمالة الرزاله جات صافي صاحبة اسراء شخص بيدلدق سماجه وصاحبة علي بتشوفني احس انها عايزه تسكعني كفين بتكرهني بصوره كبيره جدا
صافي. يلا الشباب علشان المحاضره علشان دكتور مروان رخم اوي ووجهت كلامها ليا انته ايه الي جابك هنا يامريض
روح شوفلك مستشفي ادرس فيها انا بدون رد علي حد فيهم لفيت وشي ومشيت ووانا ماشي
اسراء . يامدحت هاتصل بيك رد عليا هاه
لفيت وشي وشاورت ليها بتمام ماشي ورجعت البيت ببص علي الجنينه مالقيتش حد ولا حتي عم رجب غريبه دخلت الفيلا مالقيتش حد بردو فين ام دينا مش مهم هاطلع غرفتي اغير واحاول اذاكر اي حاجه طلعت السلم بقيت في الكوريدور سمعت صوت صيفي بيتوجع بستوعب الصوت خارج منين لقيت الصوت خارج من غرفة عادل
قولت اشوفه بيعمل ايه والباب كان موارب شوفت منظر خلاني اتسمرت مكاني عادل نايم علي بطنه وفوقيه حد بيرقعه وهو بيتوجع ويقوله كمان وكلام قذر بيقولهوله
قولت بس فرصتي وجات هاروح اصحي ماما واعرفها ان البيه الي دايما بتكبره خول ونايم علي بطنه وانتقم منه ومنها في ان واحد وطبعا جري علي غرفة ماما شوفت اوسخ من الي شوفته فغرفة عادل شوفت ام دينا وماما وعم رجب الجنايني ملط وماما رابطه ام دينا في السرير وبتخلي عم رجب يمارس عليها الساديه وهي بتلعب فكسها وبتقولهم دينا جايه ايمتي انا تعبانه قوي
عم رجب . ياهانم جوزها بيروح الشغل بعد الساعه 11 وهاتكون موجوده تحت رجلين حضرتك كمان شويه كلها دقايق وتكون هنا
ماما . طب روح انده عادل ومروان يجولي هنا
رجب اتسمر مكانه ومش عايز يتحرك
ماما يلا ياحيوان
رجب . ياهانم عادل بيه هايبقي عاوز
ماما . عاوز ينيكها صح ما انته بتنيكه هو وصاحبه ايه المشكله يعني خليها. تتتكيف .
رجب . امرك ياهانم
انا اتحركت بسرعه واستخبيت وهو خارج ملط ونده لعادل والي معاه الي عرفت انه اسمه مروان وجابهم عم رجب ودخلو فغرفة ماما وام دينا مربوطه في السرير وعادل راح لام دينا وبدء يلعب في بزازها وماما ندهت علي عادل
ماما . تعالي هنا الاول ياحبيبي الحس كسي وانته يامورو ارضع من بزازي
وفعلا بدئو حفلت اللحس والمص وسمعت صوت باب الفيلا بيتفتح استخبيت بسرعه لحد صوت الخطوات ما اختفي استنتجت ان دي اكيد دينا لكن بقي فيه مشكله انهم سابو الباب مفتوح علي اخره مش موارب فامعرفتش اشوف حاجه روحت غرفتي وقعدت اتحايل علي زبري علشان يطلع من مخبأه واضرب عشره لكنه رفض بصراحه وقالي لا ياعم انا كده مستريح فتخيلت ام دينا علي زبري وكان نفسي اشوف دينا الي شبه رضوي الشربيني وهي ملط لكن ما شوفتهاش
وامي ايه ده ده جسمها فاجر اخر فيصل ولا عم رجب الطيب الغلبان يطلع زبير وكمان بينيك عادل وصاحبه وفجأة فوقت من الغيبوبه اللذيذه دي علي صوت العقل بيقولي ايه ياعم مالك حتي لو كلهم جم تحت زبك هاتعمل ايه ولا حاجه هاتتناك زي اخوك الي عنده زبر بهد حيطه انته بقي بزبرك ده هاتعمل ايه اقلب مره يلا احسنلك
انا . كسمك ياعقلي فصلتني خلاص مش هافكر بس ممكن اخد حقي منهم كلهم وافضحهم واقول لبابا الي بيحصل من وراه وفعلا اخدت قراري واتصلت ببابا وقولتله الحقني في كذا وكذا وكذا لقيته بمنتهي البرود بيقولي انا اخلص شغلي هابقي اجيلك ونتكلم مع بعض
استنتجت وقتها ان بابا معرص وعارف كل حاجه وانه راجل علي الورق واني لازم انتقم من بابا كمان بس فكرت انته كده هاتخسر الكل انته خسران ماماتك واخوك وكمان باباك كده غلط اهدي كده واسمعه لما يجي واي ما يكون الموضوع مشيه واوعي تهد المعبد علي دماغك خليك ناصح تمام اخدت قراري في اقل من ساعه لقيت بابا جه وداخل عليا غرفتي
بابا. حبيبي ازيك عامل ايه
انا …….. سكووووت
بابا. اسمعني طيب انا كنت متجوز مامتك وانا عارف انها مياله لللساديه وانا بتحب تتناك من اكتر من راجل في وقت واحد وانها كمان بتحب تنيك الرجاله قبل ما اتجوزها كنت عارف ده كله لكني قولت ما انا كمان كنت بحب النيك والنسوان وكمان احيانا كنت بنيك رجاله عادي ايه المشكله اما احنا الاتنين نشوف نفسنا وبس ونبطل اي حاجه غلط كنا بنعملها ونعيش حياه نضيفه من غير وساخه
واتفقنا فعلا وخلفنا سما وبعدين عادل وبعدين انته ومنا زي الفل وحصلت حجات بتحصل عادي بين زوجين اسمها الفتور وده كان بعد مرور 15 سنه علي جوازنا فقولنا نغير ونحاول ندخل عناصر تصنع الاثاره الجنسيه بينا مره تاني
وانتهي الحال زي ما انته شوفت بره كده
انا في عقلي
احا دي حكايه كبيره اوي واول سؤال جه فبالي
انا . بابا هي سمي تعرف حاجه عن الي بيحصل ده
بابا . لا وارجوك ماتقولهاش
عقلي . فكك من الحوار ده انته كده هاتكون ملك في وسط الناس دي ومعاك سرهم ولسه في حد مش وسخ سما يبقي خلاص سيبك منهم
انا . بابا انا ماشوفتش حاجه اصلا وماعرفش حاجه اصلا
بابا . حبيبي انته هايكون ليك عندي هديه في خلال اسبوع
انا. هدية ايه يابابا
بابا . هاتعرفها كمان اسبوع
انا . تمام مستني الهديه
عوده من الفلاش باك
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار ولسه هاجاوب عليه وانتهي الجزء الاول
ادمج الاجزاء مع بعض ونزل الجزء الثالث بالتوفيق ياغالي
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدايه رائعه استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
عيون الشيطان
الجزء الاول
انا شاب عندي 18سنه ومن وانا *** وعندي مشاكل بالكوم مخلياني دايما مهموم مشاكلي كلها نفسيه مش ماديه ومشاكلي بدئت من يوم ما اتولدت اتولدت ولاده مبكره طبعا حضانه ومشاكل كتير ياخوانا
المشكله الاهم كانت (اعتلال الشبكيه الخداجي)
اتعرف المرض وانا عندي سنتين دي مشكله في العين سببها الولاده المبكره سبهها عدم اكتمال الاوعيه الدمويه للشبكيه في العين ودي للي ما يعرفهاش بتسبب ضعف كبير جدا في العين ووممكن توصل صاحبها للعمي ومالهاش علاج لكن تمام هاعمل ايه
والدي محمد العدوي رجل اعمال ميسور الحال شغال في الاستيراد والتصدير ومن ضمن الاشياء الي بيستوردها الاجهزه الطبيه وبحكم معرفته بمستشفيات واطباء حاول كتير بصراحه لكن دون جدوي مافيش امل المهم عيشت بالنظارات لدرجة اني بقيت محتاج البس مكان النظاره الطبيه تليسكوب علشان اشوف
انا شخص ذكي جدا جدا بفكر في كل حاجه وعندي رد لكل شئ ممكن تتوقعه لكن الناس مالهاش غير المظهر الخارجي
ومن ضمن الباقه الشامله للحظ العسر عندي مشكله هي اكبر من مشكلة النظر نفسه الا وهي ضعف البنيان الهيكلي للجسم انا طولي كويس جدا 180سم وده طول جيد بس طول علي ضعف عام ملازمني بيخلي شكلي مهزء قوي زي ما بيقولو جلد علي عظم والمشكله دي مخلي زبري طوييييييييل جدا طبعا حوالي 4سم كاملين طبعا من كتر ما هو كبير بحاول اجيب ملقاط علشان اخرجه من جوه البيضان وفي مره وانا بستحمي طبعا من غير النظاره ومع صوت الدش وانا واقف بغني سمعت صوت ضحك مكتوم طبعا مش شايف حاجه ولازم اشوف مين دورت علي النظاره ولبستها ولقيت ماما الست الكافره وده هاتعرفو بعدين سببه لقيتها بصالي وكتمه ضحكتها وبتقولي هو فين مجاش معاك ليه انا بخاف منها ومن لسانها وايدها لكنها كده معايا انا بس لا بتعامل اختي سما كده ولا اخي عادل لكنها بتعاملني انا بس كده واحيانا بتعاملني بوحشيه كبيره هي بطل كقوام عود منحوت شبه مريام فارس في الجسم والشكل وكانت بطلة سباحه وحاليا قاعده بتصرف من فلوس والدي علي اللبس والميكاب والخروجات ده وصفها المهم قالتلي هو مجاش معاك ليه افتكرت اني واقف عريان وطبعا زبري مش باين اصلا فقررت احط ايدي علي بضاني اداريها محلتيش غيرها اصلا وهنا كان ميعاد خروج ضحكه رقيعه منها بصوت اشبه بصوت المومسات في بيوت الدعاره لما الراجل يطلع مابيعرفش
طبعا و كاعادته الدنيئه اخي العزيز عادل داخل علينا الحمام عادي جدا وبيقول
عادل. فيه ايه ياقمر بتضحكي علي ايه وشافني لقيته بيقولي انته واقف هنا بتعمل ايه وعريان كده بصوت فيه نبرة تهكم
انا ..فيه انته ياكسمك انته واللبوه بنت المتناكه امك ياعالم ياوسخه واحد من غير كسم هدوم وواحده شرموطه داخله عليه وهدومها عليها يبقي يابن المتناكه ياخول وهو فعلا خول مين الي دخل علي التاني ياقحايب طبعا الرد ده كان جوايا لكن خارجيا والي خرج من فمي ولا شئ كعادتي المحببه اسكت واجلطهم
لقيته بيقولي
عادل. ما ترد ياعرص انته فيه ايه
طبعا لاقاني ساكت خالص لف للشرموطه امه وهي فعلا شرموطه وقالها
عادل. فيه ايه يامامي حكتله علي الي حصل بصلي بدونيه وقال عادي ياما ده عيل خول انا سمعت كده وقولت لا مش هاسكت انا مش خول انته الي خول ومصاحب عيال رينبو وكمان فيه بنات بتنيكك ياخول يامتناك يابن المتناكه بس طبعا الكلام ده كان داخلي جوايا لكن الي خرج من فمي جمله واحده
انا. ابقي سلملي علي تامر ودخلت اكمل الشاور تحت الدش
وهو شاط من الغضب ومامي المتناكه قالتله يلا بينا نخرج بره وسابوني مع نفسي وافتكرت لما عرفته علي حقيقته هو وامه النجسه فلاش باك من ست شهور
صحيت الصبح بدري كالعاده مسكت موبايلي وقربته جدا من النظاره الي علي عيني اشوف الساعه كام لقيتها سبعه الصبح طبعا هاخرج مش هالاقي غير بابا واختي الملاك سما سما حته من مي عز الدين في الطول والشبه وعندها 25سنه خرجت بره لقيت بابا موجود علي السفره وبجواره الملاك سما بيفطرو علشان يخرجو علي الشركه سما شغاله مع بابا في الشركه وماسكه معاه الشغل وهي شخصيه قويه جدا في شغلها شبه بابا في التعامل الرسمي لكنها في البيت حتة سكر وبابا بيعاملني بحب كبير جدا اول ما شافوني بابا قالي يلا ياحبيبي علشان تفطر وسما قالتلي
ياقلبي هاتروح جامعتك انهارده ولا off
انا كان عندي مشاكل كتير في الجامعه مع زمايلي المتنمرين علي شكلي ونظارتي وانعدام لياقتي فقلتلها مش رايح الجامعه
بابا. ياحبيبي شوف مستقبلك وسيبك من الناس وكلامهم وتريقتهم انته شخص ذكي وهايكون ليك مستقبل باهر
يام دينا حطي لمدحت يفطر
ام دينا الست الي بتساعدنا في البيت وجوزها يبقي عم رجب الجنايني وعندها بنتين دينا 22 سنه وهدي 20 سنه وعايشين في ملحق صغير في الجنينه جنب الفيلا وعايشين معانا بقالهم سنين كتير تقريبا 15سنه
حطتلي ام دينا الاكل وبعدين بابا وسما ودعوني بقبله علي الخد الايمن والايسر وقولت تمام اشوف انهارده الكليه اخبارها ايه واروح واهو يمكن ما الاقيش شوية المعاتيه قدامي المهم طلعت غيرت ونزلت روحت جامعتي واول حاجه شوفتها اسراء فبالي قولت ده شكله يوم عسل قوي وروحت عليها لقيتها بنقولي ازيك ياعم المهم
انا. ازيك انتي باقلبي من جوه انتي عارفه الشريان الاورطي انتي الي بتضخيله الدم انتي عارفه لما بشوفك بنضات قلبي بتزيد لدرجة اني بسمع النبض كلام
اسراء . وياتري بيقول ايه
انا . بيقول ا س ر ا ء
اسراء . مع الضحكه الجميله انته انته بتكسفني
اسراء شبه عايشه ال احمد الممثله
انا . طيب ياقمر خلاص هاسكت انتي وراكي محاضرات ايه انهارده
اسراء. ورايا محاضرتين
وفي اثناء اجابتها علي السؤال حضرت شلة التنمر
امجد ورامي وعلي
امجد بدون اسئذان ازيك ياسلاكه اخبار الاسنان ايه معاك
رامي . اوعي تتحشر في مره مش هانعرف نطلعك
علي . ماتقلقوش ياجماعه الي فحجمه مستحيل يتحشر
وبكمالة الرزاله جات صافي صاحبة اسراء شخص بيدلدق سماجه وصاحبة علي بتشوفني احس انها عايزه تسكعني كفين بتكرهني بصوره كبيره جدا
صافي. يلا الشباب علشان المحاضره علشان دكتور مروان رخم اوي ووجهت كلامها ليا انته ايه الي جابك هنا يامريض
روح شوفلك مستشفي ادرس فيها انا بدون رد علي حد فيهم لفيت وشي ومشيت ووانا ماشي
اسراء . يامدحت هاتصل بيك رد عليا هاه
لفيت وشي وشاورت ليها بتمام ماشي ورجعت البيت ببص علي الجنينه مالقيتش حد ولا حتي عم رجب غريبه دخلت الفيلا مالقيتش حد بردو فين ام دينا مش مهم هاطلع غرفتي اغير واحاول اذاكر اي حاجه طلعت السلم بقيت في الكوريدور سمعت صوت صيفي بيتوجع بستوعب الصوت خارج منين لقيت الصوت خارج من غرفة عادل
قولت اشوفه بيعمل ايه والباب كان موارب شوفت منظر خلاني اتسمرت مكاني عادل نايم علي بطنه وفوقيه حد بيرقعه وهو بيتوجع ويقوله كمان وكلام قذر بيقولهوله
قولت بس فرصتي وجات هاروح اصحي ماما واعرفها ان البيه الي دايما بتكبره خول ونايم علي بطنه وانتقم منه ومنها في ان واحد وطبعا جري علي غرفة ماما شوفت اوسخ من الي شوفته فغرفة عادل شوفت ام دينا وماما وعم رجب الجنايني ملط وماما رابطه ام دينا في السرير وبتخلي عم رجب يمارس عليها الساديه وهي بتلعب فكسها وبتقولهم دينا جايه ايمتي انا تعبانه قوي
عم رجب . ياهانم جوزها بيروح الشغل بعد الساعه 11 وهاتكون موجوده تحت رجلين حضرتك كمان شويه كلها دقايق وتكون هنا
ماما . طب روح انده عادل ومروان يجولي هنا
رجب اتسمر مكانه ومش عايز يتحرك
ماما يلا ياحيوان
رجب . ياهانم عادل بيه هايبقي عاوز
ماما . عاوز ينيكها صح ما انته بتنيكه هو وصاحبه ايه المشكله يعني خليها. تتتكيف .
رجب . امرك ياهانم
انا اتحركت بسرعه واستخبيت وهو خارج ملط ونده لعادل والي معاه الي عرفت انه اسمه مروان وجابهم عم رجب ودخلو فغرفة ماما وام دينا مربوطه في السرير وعادل راح لام دينا وبدء يلعب في بزازها وماما ندهت علي عادل
ماما . تعالي هنا الاول ياحبيبي الحس كسي وانته يامورو ارضع من بزازي
وفعلا بدئو حفلت اللحس والمص وسمعت صوت باب الفيلا بيتفتح استخبيت بسرعه لحد صوت الخطوات ما اختفي استنتجت ان دي اكيد دينا لكن بقي فيه مشكله انهم سابو الباب مفتوح علي اخره مش موارب فامعرفتش اشوف حاجه روحت غرفتي وقعدت اتحايل علي زبري علشان يطلع من مخبأه واضرب عشره لكنه رفض بصراحه وقالي لا ياعم انا كده مستريح فتخيلت ام دينا علي زبري وكان نفسي اشوف دينا الي شبه رضوي الشربيني وهي ملط لكن ما شوفتهاش
وامي ايه ده ده جسمها فاجر اخر فيصل ولا عم رجب الطيب الغلبان يطلع زبير وكمان بينيك عادل وصاحبه وفجأة فوقت من الغيبوبه اللذيذه دي علي صوت العقل بيقولي ايه ياعم مالك حتي لو كلهم جم تحت زبك هاتعمل ايه ولا حاجه هاتتناك زي اخوك الي عنده زبر بهد حيطه انته بقي بزبرك ده هاتعمل ايه اقلب مره يلا احسنلك
انا . كسمك ياعقلي فصلتني خلاص مش هافكر بس ممكن اخد حقي منهم كلهم وافضحهم واقول لبابا الي بيحصل من وراه وفعلا اخدت قراري واتصلت ببابا وقولتله الحقني في كذا وكذا وكذا لقيته بمنتهي البرود بيقولي انا اخلص شغلي هابقي اجيلك ونتكلم مع بعض
استنتجت وقتها ان بابا معرص وعارف كل حاجه وانه راجل علي الورق واني لازم انتقم من بابا كمان بس فكرت انته كده هاتخسر الكل انته خسران ماماتك واخوك وكمان باباك كده غلط اهدي كده واسمعه لما يجي واي ما يكون الموضوع مشيه واوعي تهد المعبد علي دماغك خليك ناصح تمام اخدت قراري في اقل من ساعه لقيت بابا جه وداخل عليا غرفتي
بابا. حبيبي ازيك عامل ايه
انا …….. سكووووت
بابا. اسمعني طيب انا كنت متجوز مامتك وانا عارف انها مياله لللساديه وانا بتحب تتناك من اكتر من راجل في وقت واحد وانها كمان بتحب تنيك الرجاله قبل ما اتجوزها كنت عارف ده كله لكني قولت ما انا كمان كنت بحب النيك والنسوان وكمان احيانا كنت بنيك رجاله عادي ايه المشكله اما احنا الاتنين نشوف نفسنا وبس ونبطل اي حاجه غلط كنا بنعملها ونعيش حياه نضيفه من غير وساخه
واتفقنا فعلا وخلفنا سما وبعدين عادل وبعدين انته ومنا زي الفل وحصلت حجات بتحصل عادي بين زوجين اسمها الفتور وده كان بعد مرور 15 سنه علي جوازنا فقولنا نغير ونحاول ندخل عناصر تصنع الاثاره الجنسيه بينا مره تاني
وانتهي الحال زي ما انته شوفت بره كده
انا في عقلي
احا دي حكايه كبيره اوي واول سؤال جه فبالي
انا . بابا هي سمي تعرف حاجه عن الي بيحصل ده
بابا . لا وارجوك ماتقولهاش
عقلي . فكك من الحوار ده انته كده هاتكون ملك في وسط الناس دي ومعاك سرهم ولسه في حد مش وسخ سما يبقي خلاص سيبك منهم
انا . بابا انا ماشوفتش حاجه اصلا وماعرفش حاجه اصلا
بابا . حبيبي انته هايكون ليك عندي هديه في خلال اسبوع
انا. هدية ايه يابابا
بابا . هاتعرفها كمان اسبوع
انا . تمام مستني الهديه
عوده من الفلاش باك
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار ولسه هاجاوب عليه وانتهي الجزء الاول
حلو بس مشكلتك انك الجزء كله عباره عن فلاش باك يعني مفروض قد الفلاش باك اللي عملته ده يكون في احداث وبالتوفيق في القادم يا غالي
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
عيون الشيطان
الجزء الاول
انا شاب عندي 18سنه ومن وانا *** وعندي مشاكل بالكوم مخلياني دايما مهموم مشاكلي كلها نفسيه مش ماديه ومشاكلي بدئت من يوم ما اتولدت اتولدت ولاده مبكره طبعا حضانه ومشاكل كتير ياخوانا
المشكله الاهم كانت (اعتلال الشبكيه الخداجي)
اتعرف المرض وانا عندي سنتين دي مشكله في العين سببها الولاده المبكره سبهها عدم اكتمال الاوعيه الدمويه للشبكيه في العين ودي للي ما يعرفهاش بتسبب ضعف كبير جدا في العين ووممكن توصل صاحبها للعمي ومالهاش علاج لكن تمام هاعمل ايه
والدي محمد العدوي رجل اعمال ميسور الحال شغال في الاستيراد والتصدير ومن ضمن الاشياء الي بيستوردها الاجهزه الطبيه وبحكم معرفته بمستشفيات واطباء حاول كتير بصراحه لكن دون جدوي مافيش امل المهم عيشت بالنظارات لدرجة اني بقيت محتاج البس مكان النظاره الطبيه تليسكوب علشان اشوف
انا شخص ذكي جدا جدا بفكر في كل حاجه وعندي رد لكل شئ ممكن تتوقعه لكن الناس مالهاش غير المظهر الخارجي
ومن ضمن الباقه الشامله للحظ العسر عندي مشكله هي اكبر من مشكلة النظر نفسه الا وهي ضعف البنيان الهيكلي للجسم انا طولي كويس جدا 180سم وده طول جيد بس طول علي ضعف عام ملازمني بيخلي شكلي مهزء قوي زي ما بيقولو جلد علي عظم والمشكله دي مخلي زبري طوييييييييل جدا طبعا حوالي 4سم كاملين طبعا من كتر ما هو كبير بحاول اجيب ملقاط علشان اخرجه من جوه البيضان وفي مره وانا بستحمي طبعا من غير النظاره ومع صوت الدش وانا واقف بغني سمعت صوت ضحك مكتوم طبعا مش شايف حاجه ولازم اشوف مين دورت علي النظاره ولبستها ولقيت ماما الست الكافره وده هاتعرفو بعدين سببه لقيتها بصالي وكتمه ضحكتها وبتقولي هو فين مجاش معاك ليه انا بخاف منها ومن لسانها وايدها لكنها كده معايا انا بس لا بتعامل اختي سما كده ولا اخي عادل لكنها بتعاملني انا بس كده واحيانا بتعاملني بوحشيه كبيره هي بطل كقوام عود منحوت شبه مريام فارس في الجسم والشكل وكانت بطلة سباحه وحاليا قاعده بتصرف من فلوس والدي علي اللبس والميكاب والخروجات ده وصفها المهم قالتلي هو مجاش معاك ليه افتكرت اني واقف عريان وطبعا زبري مش باين اصلا فقررت احط ايدي علي بضاني اداريها محلتيش غيرها اصلا وهنا كان ميعاد خروج ضحكه رقيعه منها بصوت اشبه بصوت المومسات في بيوت الدعاره لما الراجل يطلع مابيعرفش
طبعا و كاعادته الدنيئه اخي العزيز عادل داخل علينا الحمام عادي جدا وبيقول
عادل. فيه ايه ياقمر بتضحكي علي ايه وشافني لقيته بيقولي انته واقف هنا بتعمل ايه وعريان كده بصوت فيه نبرة تهكم
انا ..فيه انته ياكسمك انته واللبوه بنت المتناكه امك ياعالم ياوسخه واحد من غير كسم هدوم وواحده شرموطه داخله عليه وهدومها عليها يبقي يابن المتناكه ياخول وهو فعلا خول مين الي دخل علي التاني ياقحايب طبعا الرد ده كان جوايا لكن خارجيا والي خرج من فمي ولا شئ كعادتي المحببه اسكت واجلطهم
لقيته بيقولي
عادل. ما ترد ياعرص انته فيه ايه
طبعا لاقاني ساكت خالص لف للشرموطه امه وهي فعلا شرموطه وقالها
عادل. فيه ايه يامامي حكتله علي الي حصل بصلي بدونيه وقال عادي ياما ده عيل خول انا سمعت كده وقولت لا مش هاسكت انا مش خول انته الي خول ومصاحب عيال رينبو وكمان فيه بنات بتنيكك ياخول يامتناك يابن المتناكه بس طبعا الكلام ده كان داخلي جوايا لكن الي خرج من فمي جمله واحده
انا. ابقي سلملي علي تامر ودخلت اكمل الشاور تحت الدش
وهو شاط من الغضب ومامي المتناكه قالتله يلا بينا نخرج بره وسابوني مع نفسي وافتكرت لما عرفته علي حقيقته هو وامه النجسه فلاش باك من ست شهور
صحيت الصبح بدري كالعاده مسكت موبايلي وقربته جدا من النظاره الي علي عيني اشوف الساعه كام لقيتها سبعه الصبح طبعا هاخرج مش هالاقي غير بابا واختي الملاك سما سما حته من مي عز الدين في الطول والشبه وعندها 25سنه خرجت بره لقيت بابا موجود علي السفره وبجواره الملاك سما بيفطرو علشان يخرجو علي الشركه سما شغاله مع بابا في الشركه وماسكه معاه الشغل وهي شخصيه قويه جدا في شغلها شبه بابا في التعامل الرسمي لكنها في البيت حتة سكر وبابا بيعاملني بحب كبير جدا اول ما شافوني بابا قالي يلا ياحبيبي علشان تفطر وسما قالتلي
ياقلبي هاتروح جامعتك انهارده ولا off
انا كان عندي مشاكل كتير في الجامعه مع زمايلي المتنمرين علي شكلي ونظارتي وانعدام لياقتي فقلتلها مش رايح الجامعه
بابا. ياحبيبي شوف مستقبلك وسيبك من الناس وكلامهم وتريقتهم انته شخص ذكي وهايكون ليك مستقبل باهر
يام دينا حطي لمدحت يفطر
ام دينا الست الي بتساعدنا في البيت وجوزها يبقي عم رجب الجنايني وعندها بنتين دينا 22 سنه وهدي 20 سنه وعايشين في ملحق صغير في الجنينه جنب الفيلا وعايشين معانا بقالهم سنين كتير تقريبا 15سنه
حطتلي ام دينا الاكل وبعدين بابا وسما ودعوني بقبله علي الخد الايمن والايسر وقولت تمام اشوف انهارده الكليه اخبارها ايه واروح واهو يمكن ما الاقيش شوية المعاتيه قدامي المهم طلعت غيرت ونزلت روحت جامعتي واول حاجه شوفتها اسراء فبالي قولت ده شكله يوم عسل قوي وروحت عليها لقيتها بنقولي ازيك ياعم المهم
انا. ازيك انتي باقلبي من جوه انتي عارفه الشريان الاورطي انتي الي بتضخيله الدم انتي عارفه لما بشوفك بنضات قلبي بتزيد لدرجة اني بسمع النبض كلام
اسراء . وياتري بيقول ايه
انا . بيقول ا س ر ا ء
اسراء . مع الضحكه الجميله انته انته بتكسفني
اسراء شبه عايشه ال احمد الممثله
انا . طيب ياقمر خلاص هاسكت انتي وراكي محاضرات ايه انهارده
اسراء. ورايا محاضرتين
وفي اثناء اجابتها علي السؤال حضرت شلة التنمر
امجد ورامي وعلي
امجد بدون اسئذان ازيك ياسلاكه اخبار الاسنان ايه معاك
رامي . اوعي تتحشر في مره مش هانعرف نطلعك
علي . ماتقلقوش ياجماعه الي فحجمه مستحيل يتحشر
وبكمالة الرزاله جات صافي صاحبة اسراء شخص بيدلدق سماجه وصاحبة علي بتشوفني احس انها عايزه تسكعني كفين بتكرهني بصوره كبيره جدا
صافي. يلا الشباب علشان المحاضره علشان دكتور مروان رخم اوي ووجهت كلامها ليا انته ايه الي جابك هنا يامريض
روح شوفلك مستشفي ادرس فيها انا بدون رد علي حد فيهم لفيت وشي ومشيت ووانا ماشي
اسراء . يامدحت هاتصل بيك رد عليا هاه
لفيت وشي وشاورت ليها بتمام ماشي ورجعت البيت ببص علي الجنينه مالقيتش حد ولا حتي عم رجب غريبه دخلت الفيلا مالقيتش حد بردو فين ام دينا مش مهم هاطلع غرفتي اغير واحاول اذاكر اي حاجه طلعت السلم بقيت في الكوريدور سمعت صوت صيفي بيتوجع بستوعب الصوت خارج منين لقيت الصوت خارج من غرفة عادل
قولت اشوفه بيعمل ايه والباب كان موارب شوفت منظر خلاني اتسمرت مكاني عادل نايم علي بطنه وفوقيه حد بيرقعه وهو بيتوجع ويقوله كمان وكلام قذر بيقولهوله
قولت بس فرصتي وجات هاروح اصحي ماما واعرفها ان البيه الي دايما بتكبره خول ونايم علي بطنه وانتقم منه ومنها في ان واحد وطبعا جري علي غرفة ماما شوفت اوسخ من الي شوفته فغرفة عادل شوفت ام دينا وماما وعم رجب الجنايني ملط وماما رابطه ام دينا في السرير وبتخلي عم رجب يمارس عليها الساديه وهي بتلعب فكسها وبتقولهم دينا جايه ايمتي انا تعبانه قوي
عم رجب . ياهانم جوزها بيروح الشغل بعد الساعه 11 وهاتكون موجوده تحت رجلين حضرتك كمان شويه كلها دقايق وتكون هنا
ماما . طب روح انده عادل ومروان يجولي هنا
رجب اتسمر مكانه ومش عايز يتحرك
ماما يلا ياحيوان
رجب . ياهانم عادل بيه هايبقي عاوز
ماما . عاوز ينيكها صح ما انته بتنيكه هو وصاحبه ايه المشكله يعني خليها. تتتكيف .
رجب . امرك ياهانم
انا اتحركت بسرعه واستخبيت وهو خارج ملط ونده لعادل والي معاه الي عرفت انه اسمه مروان وجابهم عم رجب ودخلو فغرفة ماما وام دينا مربوطه في السرير وعادل راح لام دينا وبدء يلعب في بزازها وماما ندهت علي عادل
ماما . تعالي هنا الاول ياحبيبي الحس كسي وانته يامورو ارضع من بزازي
وفعلا بدئو حفلت اللحس والمص وسمعت صوت باب الفيلا بيتفتح استخبيت بسرعه لحد صوت الخطوات ما اختفي استنتجت ان دي اكيد دينا لكن بقي فيه مشكله انهم سابو الباب مفتوح علي اخره مش موارب فامعرفتش اشوف حاجه روحت غرفتي وقعدت اتحايل علي زبري علشان يطلع من مخبأه واضرب عشره لكنه رفض بصراحه وقالي لا ياعم انا كده مستريح فتخيلت ام دينا علي زبري وكان نفسي اشوف دينا الي شبه رضوي الشربيني وهي ملط لكن ما شوفتهاش
وامي ايه ده ده جسمها فاجر اخر فيصل ولا عم رجب الطيب الغلبان يطلع زبير وكمان بينيك عادل وصاحبه وفجأة فوقت من الغيبوبه اللذيذه دي علي صوت العقل بيقولي ايه ياعم مالك حتي لو كلهم جم تحت زبك هاتعمل ايه ولا حاجه هاتتناك زي اخوك الي عنده زبر بهد حيطه انته بقي بزبرك ده هاتعمل ايه اقلب مره يلا احسنلك
انا . كسمك ياعقلي فصلتني خلاص مش هافكر بس ممكن اخد حقي منهم كلهم وافضحهم واقول لبابا الي بيحصل من وراه وفعلا اخدت قراري واتصلت ببابا وقولتله الحقني في كذا وكذا وكذا لقيته بمنتهي البرود بيقولي انا اخلص شغلي هابقي اجيلك ونتكلم مع بعض
استنتجت وقتها ان بابا معرص وعارف كل حاجه وانه راجل علي الورق واني لازم انتقم من بابا كمان بس فكرت انته كده هاتخسر الكل انته خسران ماماتك واخوك وكمان باباك كده غلط اهدي كده واسمعه لما يجي واي ما يكون الموضوع مشيه واوعي تهد المعبد علي دماغك خليك ناصح تمام اخدت قراري في اقل من ساعه لقيت بابا جه وداخل عليا غرفتي
بابا. حبيبي ازيك عامل ايه
انا …….. سكووووت
بابا. اسمعني طيب انا كنت متجوز مامتك وانا عارف انها مياله لللساديه وانا بتحب تتناك من اكتر من راجل في وقت واحد وانها كمان بتحب تنيك الرجاله قبل ما اتجوزها كنت عارف ده كله لكني قولت ما انا كمان كنت بحب النيك والنسوان وكمان احيانا كنت بنيك رجاله عادي ايه المشكله اما احنا الاتنين نشوف نفسنا وبس ونبطل اي حاجه غلط كنا بنعملها ونعيش حياه نضيفه من غير وساخه
واتفقنا فعلا وخلفنا سما وبعدين عادل وبعدين انته ومنا زي الفل وحصلت حجات بتحصل عادي بين زوجين اسمها الفتور وده كان بعد مرور 15 سنه علي جوازنا فقولنا نغير ونحاول ندخل عناصر تصنع الاثاره الجنسيه بينا مره تاني
وانتهي الحال زي ما انته شوفت بره كده
انا في عقلي
احا دي حكايه كبيره اوي واول سؤال جه فبالي
انا . بابا هي سمي تعرف حاجه عن الي بيحصل ده
بابا . لا وارجوك ماتقولهاش
عقلي . فكك من الحوار ده انته كده هاتكون ملك في وسط الناس دي ومعاك سرهم ولسه في حد مش وسخ سما يبقي خلاص سيبك منهم
انا . بابا انا ماشوفتش حاجه اصلا وماعرفش حاجه اصلا
بابا . حبيبي انته هايكون ليك عندي هديه في خلال اسبوع
انا. هدية ايه يابابا
بابا . هاتعرفها كمان اسبوع
انا . تمام مستني الهديه
عوده من الفلاش باك
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار ولسه هاجاوب عليه وانتهي الجزء الاول
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
الجزء الثاني
المعجزه
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار
انا . بسخريه نفسي في ايه وحياة كسمك سيبني فحالي لو علي الي نفسي فيه سيبني اكمل الحلم واكيد هاعيش لحظات اجمل من واقعي الاليم
الشخص . اسمعني طيب شهر من دلوقتي وهاجيلك تاني في الحلم وساعتها هايكون عليا تنفيذ طلبين وهايكون عليك تنفيذ طلب الطلب انته كده كده هاتنفذه لانك فعلا اخدت عطيه من عطاياي وهي انك تقدر تقرا افكار الناس بس لما تحب
انا . بطل هجص ياعم كسمك بقي مش ناقصه منيكه ناشفه
الشخص . منيكه انته عيل خول ياض واخر مره هاقولك لما تحب تقرأ افكار الناس كل الي عليك انك تبص ناحية الشخص وتقول في عقلك سمعني
انا . حاضر ياعم شمهورش ممكن بقي تعرفني بكسمك قصدي بيك
الشخص . انا العاطي لكل شخص تناسته الحياه وسلبت منه حقوق العيش ولكل ثلاث عطايا يعطيني الشخص لحظة استمتاع بإن يتخلي عن الحب والروابط الزائفه
انا . كسمك اتلهي واشمعنا انا يعني
العاطي . انا لا اعطي لغبي ولا لحاقد اعطي لمنتقم اعطي ذكي لماح يفهم ويعرف كيف تسير الحياه
انا . انته عارف لو عندي زبر كنت نيكتك لكن للاسف بيستخبي اما احتاجه
العاطي . سيكون ان اردت انته ذلك الي اللقاء في الحلم القادم بعد شهر من الان
صحيت من النوم لقيت النظاره واقعه مني دورت عليها قعدت احسس لحد اما لقيتها ولبستها لقيت الفيلم بيخلص وافتكرت الحلم وطبعا قولت كان حلم جميل وياريته يتحقق خرجت بره غرفتي كانت تقريبا الساعه 2 لقيت عادل ودينا صوتهم طالع بينيكو بعض قولت اروح اتفرج عليهم اصل دينا دي بطل فرنساوي مظبوط بتخليني احس اني بضاني واقفه
روحت عليهم ودخلت وقعدت وشافوني وكأنهم مش شايفيني اصلا
البت دينا لابسه صناعي وهاريه عادل نيك
وانا بتفرج كده قولك حاول تحلم تاني كده او اعمل الي قالك عليه العاطي وفعلا بصيت ناحية دينا وقولت فسري سمعني
سمعت دينا بتقول
دينا . بقي يابن المتناكه تفتحني وماتتجوزنيش وتجوزني لواحد خول زيك وتكدب علي الكل وتقولهم انو راجل وانا ساكته علشان الفلوس الي بتديهاني وانته بتيجي تتناك عندي باليل انته واصحابك واديك مذلول تحت مني اهو زي اللبوه وانا الي بنيكك وحياة كسمك لأخلي طيزك تجيب ددمم
في عقلي . ايه ده فعلا انا سمعت كل حاجه ازاي مستحيل اكيد انا لسه في الحلم لا مش حلم ده حقيقه ازاي ازاي ماتيجي نجرب اخوك الخول كده
وبصيت ناحية عادل وقولت فسري سمعني
عادل . اه علي المتعه جوانب طيزي بحس بيها بتدليك جمييل ياريت افضل اتناك علي طول اه لو مدحت ده راجل بجد كنت حبلت منه وكنت هاكون عبد تحت رجليه
انا فعقلي . احا ده نفسه فيا انا كسمه سيبه بالي نفسه فيه مش هايطوله ابدا وافتكرت كلام العاطي لما قال اني ممكن يبقي عندي لو انا عايز وانه فعلا خلاني اقرا افكار الناس بدليل اني قريت افكارهم انا خايف اكون اتجننت وتكون كل الحجات تهيئات اعمل ايه مش عارف اطلع بره واستني لما بابا يجي واحاول اقرا افكاره وافكار ماما وعم رجب ومراته ومروان ده كمان وكل الناس ولا انا كده بزود فجناني انا عندي فكره وهابدئها دلوقتي
انا . عادل نفسي اعرف ازاي نفسك فيا وانا بحس انك بتكرهني
عادل. انته سمعتني ازاي ازاي وقام بسرعه من تحت دينا وبصلي وقالي قولي ازاي
في الوقت ده اتاكدت اني مش مجنون وكنت واثق ان عادل تحت تأثير الاثاره الجنسسيه هايقول الحقيقه وقد كان
انا . سمعتك وانته بتتكلم وقولت حجات تانيه ودينا كمان الظاهر انكم مندمجين اوي مع بعض
وسيبتهم بيكلمو نفسهم ومشيت وتأكدت اني بقي عندي حاجه مهمه جدا وان خيال الفيلم تحول الي واقع ولازم استغله
عدت الساعات وبابا وسالي اختي جم من الشغل علي الساعه خمسه وكلنا قاعدين علي السفره عادي جدا قولت اقرا افكار بابا
(سمعني)
افكار بابا ياه ياشرموطه لو تيجي تحت مني ماكنتش عتقتك كنت هانيك فيكي ليل ونهار وبدل ما انتي عايشه غي الشاويش عطيه فالشغل كنت هاتعيشي دور القحبه تحت زبري
انا ، احا بابا بيفكر فبنته بس عارف انو مايقدرش يتكلم معاها فكده حتي انته يابابا

فجأه لف وبصلي وكمل كلام فعقله وقال حتي انته قولت عليك هاتطلع راجل بجد طلعت مريض وصحتك علي قدك وحتي زبرك مش طالع من مكانه اعمل ايه بت مسترجله وعيل مريض تعبان وعيل خول وانا عارف وسايبه وزوجه متناكه بتتناك من الكل واحيانا انا الي بجيبلها الزبير بنفسي مش عارف بس بستمتع وانا بشوفها بتتناك وهي بتصوت وبنيكها وانا بتفرج علي الفيديوهات الي بتصورها للي بينيكوها
انا . كسم دي دماغ احا ياعم انا لو بحلم بأوسخ حاجه مش ممكن تكون اوسخ من الي انا فيه حاليا
قولت احول الدفه واشوف ماما لتفكر فإيه
(سمعني)
ماما ياه عايزه اتناك من ثلاثه مره واحده احط زبري فكسي وزبر فطيزي وزبر فبقي واتناك بقي واعيش
انا . احا انتي كل همك انك تتناكي وبس
حوار السفره
بابا . عادل ممكن اعرف هاتقعد فجامعتك لحد ايمته بقالك سنين ولو جامعتك مش خاصه كان زمانك بره الكليه فوق شويه لنفسك وخلص جامعتك مدحت
انا . نعم يابابا
بابا . انته لازم تروح جامعتك
انا . بابا انته الي يهم حضرتك اني اخلص كليتي ومادبلرش سنه صح وهايكون ماتقلقش عليا انا اقلق علي صحتك
فجأه لقيته زور واللقمه وقفت فزوره وطبعا شربناه مياه ولحقناه
سالي ضحكت وضحكتها ملت الدنيا طبعا بعد الخضه علي بابا
وفكرت اسمع افكار اختي بس قولت لا بلاش دي البريئه الوحيده هنا

بابا. ياسالي الراجل ده الي اسمه علي الفولي لازم تكوني بكره. صاحيه معاه علشان الصفقه بتاعته مهمه جدا والمره دي عايز اكسب منه علشان كل مره الصفقه معاه يدوب بتجيب تكاليفها والمره دي حرام تجيب تكاليفها بس علشان الصفقه كبيره فعلا
سالي. عارفه يابابا بس حضرتك عارف انك مستحيل تعرف هو بيفكر ازاي حضرتك بتكون موجود كل مره وبتشوفه بيعمل ايه
بابا . لازم نشوفله حل الراجل ده
مع ان دي مش عوايد بابا وسالي انهم يتكلمو فشغل في البيت الا ان دي المره الوحيده الي اكون بستمع ليهم بتركيز وعايز ادخل معاهم في الحوار وفعلا
انا . بابا ممكن اكون موجود في الميتنج ده بكره
بابا. ليه؟
انا. حاسس اني هاقدر اعمل حاجه بكره وعمة هاتلاقيني قاعد ساكت ولما احب اتكلم هكلمك او سالي بهمس وكأني مش موجود
بابا. بيفكر ولسه هايتكلم
سالي . خلاص يابابا مش مشكله هو اصلا فتجاره فأكيد هايكون فاهم
بابا . الي تشوفيه وانته اياك تتكلم معاه ببرود يجلطه
انا. حاضر يابابا
انا استنتجت من كلام سالي ان الفولي بيلعب عليهم العاب ذهنيه تخليهم مشتتين مش عارفين هما هايخسرو ولا هايكسبو وفي النهايه بيقبلو بعروضه لكن طبعا انا بقي معايا سلاح فتاك اقدر اعرف الفولي او غيره بيفكر ازاي
مشهد الميتينج
دخلت انا وبابا وسالي غرفة الاجتماعات والمهندس المسؤل عن المكن والمستشار القانوني المسؤل بالشركه وكان فاضل علي ميعاد وصول الفولي تقريبا ساعه
قولت احاول افهم الدنيا ماشيه ازاي من خلال قراية افكار المهندس والمستشار وبابا وسالي وبكده هاقدر اخش الاجتماع فعلا وانا جاهز
بدئت بالمستشار القانوني العامري محسن
(سمعني)
انا الصفقه دي تخلص وابقي تمام ويكون معايا ملايين من الفولي واظبط نفسي وبعدين اسيب الشركه وافتح واحده خاصه بيا ملاكي وابقي ساعتها المستشار العامري بيه
انا جوه عقلي . احا انته الي بتبيع المعلومات للفولي واسعار المكن وحكايته وكل حاجه عنه جميل انته كده معلم دي معلومه هاتخليني اعلم في الميتينج صبرك عليا ياعالمي
دخلت علي المهندس (سمعني )
انا اول ما الفولي بيه يجي هاخلع انا اروح للبطه البلدي الي مستنياني دي وارقعها جدر تمام يعوضني الكام يوم الي فاتو في الهم بتاع الاوراق والفحص بتاع المكن
انا. لا كده انته طبق بليله ومن غير لبن
الفولي بيه حضر ومعاه اتنين رجاله محترمين جدا واول ما قعد المهندس بدء يشرح في المكن وامكانياته
الفولي . فيه ايه ياباشمهندس انا عارف المكن وعارف امكانياته ولولا انكم الي واخدين توكيله من الشركه المصنعه في المانيا كنت اشتريته من هناك اقعد ياراجل
المهندس . اسف ياباشا بس ده شغلي وانا كده اصبح مالوش لزوم وجودي استأذنكم
المهندس مشي وفضلنا احنا
بدون اي مقدمات دخلت لدماغ الفولي علي طول
(سمعني)
انا عارف سعر المكن وعارف طل حاجه عنه جايبين مهندس خايبان يعرفهوني انا المستشار المعرص بتاعكم ده باعتلي ملف كامل وشامل ومن علي سييتم الشركه بتاعتكم كمان ياشوية بهايم
انا . تمام كده بانت جدا الروؤيا وشكرا علي المعلومات يابشا
ودار الحوار كالأتي
الفولي . اهلا يامحمد بيه ازيك اخبارك
بابا . تمام ياعلي بيه زي الفل ومش هاتعرف تضحك عليا المره دي
الفولي . هههههههههههه هانشوف ياباشا الاسعار ايه
سالي . الاسعار كذا وكذا وكذا علي حسب مواصفات المكن طبعا حضرتك لسه قايل من شويه انك عارف المكن كويس
الفولي . ضحك بسخريه مين الشاب ده يامحمد بيه
بابا . ده ابني مدحت
الفولي . ياراجل ابقي اكله كويس شكل اكلته ضعيفه
وفوسط الحوار القائم بينهم والي طبعا الفولي قلبه عليا بسخريه كنت بقرء افكار احد الرجال المحترمين الجالسين بجواره
(سمعني )
الناس دي هبل والنعمه لو يعرفو انهم يقدرو يبيعو المكن بنسبه اعلا من كده 100/25 وده الي هايعملو الفولي ولسه هاينزل 25 في الميه تاني يعني مكسبه من مجرد النقل بس لمصانع التركي هايكون 100/50 الناس دي عبط ولا ايه
انا . الف شكرياكبير علي المعلومه الحرير
رجعت للميتينج تاني بس كان لجام الكلام كله بقي معايا
انا . ضحكت بسخريه انا طبعا يافولي باشا مقدر هوف حضرتك عليا وعلشان خوفك عليا انا هادفعك حق عرب في السخريه مني زياده عشره في الميه في ثمن الصفقه
الفولي . انته بتقول ايه انته اتجننت
بابا . اهدي يافولي بيع انته بتقول ايه يامدحت
انا. بقول الي حضرتك سمعته يابابا وخليني بعد اذن حضرتك اكمل كلامي ووقفت انا قبل ما اجي هنا واقعد مع الكبار كنت لازم اكون دارس السوق كويس واحتياجاته طبعا واسعار كل قطعه في المكن واحتياج الفولي باشا للمكن كمان
ممكن اسأل حضرتك يافولي باشا سؤال
الفولي . بغيظ اسأل
انا . حضرتك اصلا عندك مصنع لسحب سبائك النحاس وخصوصا النوعيه دي الي المكن ده بيطلعها
الفولي . ببرود مايخصكش
انا . فعلا مايخصنيش بس الي يخصني ان حضرتك مبعوتلك فايل كامل من علي سيستم الشركه الخاص صح
الفولي ……….. سكوت تام
انا. واكيد طبعا حضرتك عارف انا قصدي علي مين ده ذائد اني كمان عارف حضرتك هاتبيع لمين تحب حضرتك اقولك هاتروح انهي مخازن بالظبط وعلشان حضرتك تكون مقدر اني تعبت قوي في المعلومات هاخد من حضرتك اتنين في الميه من اجمالي ثمن الصفقه وهاخد من بابا زيهم وكده اكون عامل مع حضرتك واجب وسايبلك 13في الميه مكسب صافي لحضرتك هاتاخدهم من عملية النقل، انا لسالي يلا ياسالي غيري العقود قصدي خلي المستشار يغير العقود ويحط نسبتي تمام يافولي باشا
الفولي . بغيظ تمام موافق بس يكون فعلمك ده هايكون اخر تعامل مع شركتكم
انا . ببرودي المعهود حضرتك مش مضطر تتعامل معانا غير لما ما تلاقيش طلبك في السوق فساعتها هاتضطر اسفا تتعامل معانا
الكل بيبصلي كل واحد بطريقته بابا بإعجاب شديد سالي بحب واعجاب وانبهار المستشار بحرقه وقهر علي العموله الي راحت وكشف خيانته للشركه الفولي بيه كان عايز يقتلني اكيد
الفولي بيه مضي العقود مع بابا وانتهي الميتينج بعد الميتينج مباشرة
بابا . مدحت مين الخاين
انا . مش مهم يابابا هو اخد جزائه خلاص
وكان غرضي وقتها ان الفولي هو الي ينتقم من العامري لأنه مستحيل يصدق ان فيه خاين بيفضل شغال فنفس الشركه بعد خيانته يبفي اكيد خانه
رجعت البيت ومعايا في حسابي عشره مليون جنيه من صفقه ب250مليون جنيه
انا بقيت رجل اعمال بقي وانا ما اعرفش

تاني يوم قولت اروح الجامعه اشوف شلة المتنمرين واسراء قمري واشوف دماغهم كلهم فيها ايه
دخلت الجامعه سألت عليهم في الكافيه الويتر قالي قدامك اهم ياستاذ طبعا حسيت اني في الا لا لاند خالص وعلي غير العاده انا الي روحتلهم وسحبت كرسي وقعدت عليه
انا . ازيكم ياشباب
طبعا الكل مستغربني انته ازاي كده وجبت منين القلب ده يامهزء وانا ولا علي بالي قررت اقرا افكارهم
الاول امجد .
(سمعني)
انا مش عارف ايه خلاني ارضي انو يصورني وانا تحت منه بس هو صاحبي واكيد مش هايفضحني وبعدين ما هو كمان خول بس مش متصور مش متصور وهو بيقول حطه جامد ياعلي اعمل ايه هاطلع غلي في الخول الي اسمه مدحت ده
انا . ايه ده انتو طلعتو خولات بقي وانا ما اعرفش
سيبك من علي طلع خول وقبل ما امشي هاوقعهم فبعض
خش علي رامي
(سمعني )
البت اسراء جامده نيك وصافي جامده نيك وفيه بت في السيكشن جامده نيك انا نفسي انيكهم كلهم بس انا زبري صغير اوي واخاف احاول اعمل علاقه مع واحده فيهم وتفضحني وابقي عامل سبع رجاله علي جوز الخولات الي معايا ويكتشفو اني مش بنيكهم علشان بتاعي صغير اصلا
انا. احا دي البلد كلها نجسه كفايه كده انهارده مش هاقرا افكار حد تاني بس قبل ما امشي هاوقعهم فبعض واضحكهم علي بعض
البنات جات وقعدت وشويه وكانو هايمشو قولتلهم استنو واسراء استنت وصافي بتقولي عايز ايه يابضان
انا . البيضان لو عايزه تمشي تتفضل
صافي قعدت وحست بإحراج
انا . انا شوفت فيديو انبارح عذرا يعني فيديو جنسي مبعوتلي من واحد بيحبني وبيقولي شوف ياعم صحابك في الكليه بيعملو ايه فتحت الفيديو لقيت اتنين شباب مع بعض وواحد نايم تحت واحد وبيقوله حطه جامد يا عالمي ومش هاقول الاسم علشان الفضيحه وفي الاخر طلعو الاتنين خولات فجأه امجد قام مسك فخناق علي وعمال يضرب فيه وانا سيبتهم ومشيت ماليش دعوه جوز خولات بس رجعت تاني وقولت لرامي بقولك يارامي في حجات بتتجاب علشان تكبر الصغير فاهمني انته هاه وكملت مشي خارج من كافتيريا الكليه وخرجت من الجامعه كلها لقيت بابا بيكلمني علي التليفون
بابا . ايه يابطل بطلت تيجي الشركه
انا . بطلت ايه يابابا هي مره واحده خلصت مصلحه وخلصنا
بابا . انا محتاجك معايا في الشركه جنب اختك تشيل الشركه معانا
انا . طيب هافكر في العرض وارد عليك يامحمد بيه بس اصبر عليا كمان شهر
بابا . حاضر يامدحت بيه تؤمرني
انا . باي يابابا
رجعت البيت طبعا لقيت حفلة نبك كالعاده بس فيه مزه زياده هدي اخت البطل بنت عم رجب التانيه كانت متجوزه بردو بس بصراحه ماحبتش اتفرج كنت بفكر في حجات تانيه اهم
هاقابل العاطي تاني ايمته الايام بتمر اصعب من الاول نفسي اتحول ابقي وحش كاسر يوم ورا يوم ورا يوم وانا مستني مرور الثلاثين يوم بفارغ الصبر وبفكر هاطلب ايه
ياتري اطلب قوه خارقه تخليني سوبر مان
ولا اطلب ان زبري يبقي طوله مترين
بس ده كده يبقي خيال علمي ولازم انيك مزه من زحل مش الارض ولا اطلب فلوس ودهب وياقوت ومرجان اطلب ايه مش عارف كل تفكيري بقي منصب علي انا هاطلب ايه حتي اني مابقتش برزح الكليه ولا بخرج من غرفتي اصلا
مابعملش حاجه غير اني افكر في الطلبين وجه اليوم الموعود والمره دي هاتفرج علي فيلم سوبر مان وياريت انام
وانا بتفرج علي الفيلم نمت وحلمت
وهاتعرفو حلمت بإيه وطلبت ايه الجزء الجاي باي باي
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
عيون الشيطان
الجزء الاول
انا شاب عندي 18سنه ومن وانا *** وعندي مشاكل بالكوم مخلياني دايما مهموم مشاكلي كلها نفسيه مش ماديه ومشاكلي بدئت من يوم ما اتولدت اتولدت ولاده مبكره طبعا حضانه ومشاكل كتير ياخوانا
المشكله الاهم كانت (اعتلال الشبكيه الخداجي)
اتعرف المرض وانا عندي سنتين دي مشكله في العين سببها الولاده المبكره سبهها عدم اكتمال الاوعيه الدمويه للشبكيه في العين ودي للي ما يعرفهاش بتسبب ضعف كبير جدا في العين ووممكن توصل صاحبها للعمي ومالهاش علاج لكن تمام هاعمل ايه
والدي محمد العدوي رجل اعمال ميسور الحال شغال في الاستيراد والتصدير ومن ضمن الاشياء الي بيستوردها الاجهزه الطبيه وبحكم معرفته بمستشفيات واطباء حاول كتير بصراحه لكن دون جدوي مافيش امل المهم عيشت بالنظارات لدرجة اني بقيت محتاج البس مكان النظاره الطبيه تليسكوب علشان اشوف
انا شخص ذكي جدا جدا بفكر في كل حاجه وعندي رد لكل شئ ممكن تتوقعه لكن الناس مالهاش غير المظهر الخارجي
ومن ضمن الباقه الشامله للحظ العسر عندي مشكله هي اكبر من مشكلة النظر نفسه الا وهي ضعف البنيان الهيكلي للجسم انا طولي كويس جدا 180سم وده طول جيد بس طول علي ضعف عام ملازمني بيخلي شكلي مهزء قوي زي ما بيقولو جلد علي عظم والمشكله دي مخلي زبري طوييييييييل جدا طبعا حوالي 4سم كاملين طبعا من كتر ما هو كبير بحاول اجيب ملقاط علشان اخرجه من جوه البيضان وفي مره وانا بستحمي طبعا من غير النظاره ومع صوت الدش وانا واقف بغني سمعت صوت ضحك مكتوم طبعا مش شايف حاجه ولازم اشوف مين دورت علي النظاره ولبستها ولقيت ماما الست الكافره وده هاتعرفو بعدين سببه لقيتها بصالي وكتمه ضحكتها وبتقولي هو فين مجاش معاك ليه انا بخاف منها ومن لسانها وايدها لكنها كده معايا انا بس لا بتعامل اختي سما كده ولا اخي عادل لكنها بتعاملني انا بس كده واحيانا بتعاملني بوحشيه كبيره هي بطل كقوام عود منحوت شبه مريام فارس في الجسم والشكل وكانت بطلة سباحه وحاليا قاعده بتصرف من فلوس والدي علي اللبس والميكاب والخروجات ده وصفها المهم قالتلي هو مجاش معاك ليه افتكرت اني واقف عريان وطبعا زبري مش باين اصلا فقررت احط ايدي علي بضاني اداريها محلتيش غيرها اصلا وهنا كان ميعاد خروج ضحكه رقيعه منها بصوت اشبه بصوت المومسات في بيوت الدعاره لما الراجل يطلع مابيعرفش
طبعا و كاعادته الدنيئه اخي العزيز عادل داخل علينا الحمام عادي جدا وبيقول
عادل. فيه ايه ياقمر بتضحكي علي ايه وشافني لقيته بيقولي انته واقف هنا بتعمل ايه وعريان كده بصوت فيه نبرة تهكم
انا ..فيه انته ياكسمك انته واللبوه بنت المتناكه امك ياعالم ياوسخه واحد من غير كسم هدوم وواحده شرموطه داخله عليه وهدومها عليها يبقي يابن المتناكه ياخول وهو فعلا خول مين الي دخل علي التاني ياقحايب طبعا الرد ده كان جوايا لكن خارجيا والي خرج من فمي ولا شئ كعادتي المحببه اسكت واجلطهم
لقيته بيقولي
عادل. ما ترد ياعرص انته فيه ايه
طبعا لاقاني ساكت خالص لف للشرموطه امه وهي فعلا شرموطه وقالها
عادل. فيه ايه يامامي حكتله علي الي حصل بصلي بدونيه وقال عادي ياما ده عيل خول انا سمعت كده وقولت لا مش هاسكت انا مش خول انته الي خول ومصاحب عيال رينبو وكمان فيه بنات بتنيكك ياخول يامتناك يابن المتناكه بس طبعا الكلام ده كان داخلي جوايا لكن الي خرج من فمي جمله واحده
انا. ابقي سلملي علي تامر ودخلت اكمل الشاور تحت الدش
وهو شاط من الغضب ومامي المتناكه قالتله يلا بينا نخرج بره وسابوني مع نفسي وافتكرت لما عرفته علي حقيقته هو وامه النجسه فلاش باك من ست شهور
صحيت الصبح بدري كالعاده مسكت موبايلي وقربته جدا من النظاره الي علي عيني اشوف الساعه كام لقيتها سبعه الصبح طبعا هاخرج مش هالاقي غير بابا واختي الملاك سما سما حته من مي عز الدين في الطول والشبه وعندها 25سنه خرجت بره لقيت بابا موجود علي السفره وبجواره الملاك سما بيفطرو علشان يخرجو علي الشركه سما شغاله مع بابا في الشركه وماسكه معاه الشغل وهي شخصيه قويه جدا في شغلها شبه بابا في التعامل الرسمي لكنها في البيت حتة سكر وبابا بيعاملني بحب كبير جدا اول ما شافوني بابا قالي يلا ياحبيبي علشان تفطر وسما قالتلي
ياقلبي هاتروح جامعتك انهارده ولا off
انا كان عندي مشاكل كتير في الجامعه مع زمايلي المتنمرين علي شكلي ونظارتي وانعدام لياقتي فقلتلها مش رايح الجامعه
بابا. ياحبيبي شوف مستقبلك وسيبك من الناس وكلامهم وتريقتهم انته شخص ذكي وهايكون ليك مستقبل باهر
يام دينا حطي لمدحت يفطر
ام دينا الست الي بتساعدنا في البيت وجوزها يبقي عم رجب الجنايني وعندها بنتين دينا 22 سنه وهدي 20 سنه وعايشين في ملحق صغير في الجنينه جنب الفيلا وعايشين معانا بقالهم سنين كتير تقريبا 15سنه
حطتلي ام دينا الاكل وبعدين بابا وسما ودعوني بقبله علي الخد الايمن والايسر وقولت تمام اشوف انهارده الكليه اخبارها ايه واروح واهو يمكن ما الاقيش شوية المعاتيه قدامي المهم طلعت غيرت ونزلت روحت جامعتي واول حاجه شوفتها اسراء فبالي قولت ده شكله يوم عسل قوي وروحت عليها لقيتها بنقولي ازيك ياعم المهم
انا. ازيك انتي باقلبي من جوه انتي عارفه الشريان الاورطي انتي الي بتضخيله الدم انتي عارفه لما بشوفك بنضات قلبي بتزيد لدرجة اني بسمع النبض كلام
اسراء . وياتري بيقول ايه
انا . بيقول ا س ر ا ء
اسراء . مع الضحكه الجميله انته انته بتكسفني
اسراء شبه عايشه ال احمد الممثله
انا . طيب ياقمر خلاص هاسكت انتي وراكي محاضرات ايه انهارده
اسراء. ورايا محاضرتين
وفي اثناء اجابتها علي السؤال حضرت شلة التنمر
امجد ورامي وعلي
امجد بدون اسئذان ازيك ياسلاكه اخبار الاسنان ايه معاك
رامي . اوعي تتحشر في مره مش هانعرف نطلعك
علي . ماتقلقوش ياجماعه الي فحجمه مستحيل يتحشر
وبكمالة الرزاله جات صافي صاحبة اسراء شخص بيدلدق سماجه وصاحبة علي بتشوفني احس انها عايزه تسكعني كفين بتكرهني بصوره كبيره جدا
صافي. يلا الشباب علشان المحاضره علشان دكتور مروان رخم اوي ووجهت كلامها ليا انته ايه الي جابك هنا يامريض
روح شوفلك مستشفي ادرس فيها انا بدون رد علي حد فيهم لفيت وشي ومشيت ووانا ماشي
اسراء . يامدحت هاتصل بيك رد عليا هاه
لفيت وشي وشاورت ليها بتمام ماشي ورجعت البيت ببص علي الجنينه مالقيتش حد ولا حتي عم رجب غريبه دخلت الفيلا مالقيتش حد بردو فين ام دينا مش مهم هاطلع غرفتي اغير واحاول اذاكر اي حاجه طلعت السلم بقيت في الكوريدور سمعت صوت صيفي بيتوجع بستوعب الصوت خارج منين لقيت الصوت خارج من غرفة عادل
قولت اشوفه بيعمل ايه والباب كان موارب شوفت منظر خلاني اتسمرت مكاني عادل نايم علي بطنه وفوقيه حد بيرقعه وهو بيتوجع ويقوله كمان وكلام قذر بيقولهوله
قولت بس فرصتي وجات هاروح اصحي ماما واعرفها ان البيه الي دايما بتكبره خول ونايم علي بطنه وانتقم منه ومنها في ان واحد وطبعا جري علي غرفة ماما شوفت اوسخ من الي شوفته فغرفة عادل شوفت ام دينا وماما وعم رجب الجنايني ملط وماما رابطه ام دينا في السرير وبتخلي عم رجب يمارس عليها الساديه وهي بتلعب فكسها وبتقولهم دينا جايه ايمتي انا تعبانه قوي
عم رجب . ياهانم جوزها بيروح الشغل بعد الساعه 11 وهاتكون موجوده تحت رجلين حضرتك كمان شويه كلها دقايق وتكون هنا
ماما . طب روح انده عادل ومروان يجولي هنا
رجب اتسمر مكانه ومش عايز يتحرك
ماما يلا ياحيوان
رجب . ياهانم عادل بيه هايبقي عاوز
ماما . عاوز ينيكها صح ما انته بتنيكه هو وصاحبه ايه المشكله يعني خليها. تتتكيف .
رجب . امرك ياهانم
انا اتحركت بسرعه واستخبيت وهو خارج ملط ونده لعادل والي معاه الي عرفت انه اسمه مروان وجابهم عم رجب ودخلو فغرفة ماما وام دينا مربوطه في السرير وعادل راح لام دينا وبدء يلعب في بزازها وماما ندهت علي عادل
ماما . تعالي هنا الاول ياحبيبي الحس كسي وانته يامورو ارضع من بزازي
وفعلا بدئو حفلت اللحس والمص وسمعت صوت باب الفيلا بيتفتح استخبيت بسرعه لحد صوت الخطوات ما اختفي استنتجت ان دي اكيد دينا لكن بقي فيه مشكله انهم سابو الباب مفتوح علي اخره مش موارب فامعرفتش اشوف حاجه روحت غرفتي وقعدت اتحايل علي زبري علشان يطلع من مخبأه واضرب عشره لكنه رفض بصراحه وقالي لا ياعم انا كده مستريح فتخيلت ام دينا علي زبري وكان نفسي اشوف دينا الي شبه رضوي الشربيني وهي ملط لكن ما شوفتهاش
وامي ايه ده ده جسمها فاجر اخر فيصل ولا عم رجب الطيب الغلبان يطلع زبير وكمان بينيك عادل وصاحبه وفجأة فوقت من الغيبوبه اللذيذه دي علي صوت العقل بيقولي ايه ياعم مالك حتي لو كلهم جم تحت زبك هاتعمل ايه ولا حاجه هاتتناك زي اخوك الي عنده زبر بهد حيطه انته بقي بزبرك ده هاتعمل ايه اقلب مره يلا احسنلك
انا . كسمك ياعقلي فصلتني خلاص مش هافكر بس ممكن اخد حقي منهم كلهم وافضحهم واقول لبابا الي بيحصل من وراه وفعلا اخدت قراري واتصلت ببابا وقولتله الحقني في كذا وكذا وكذا لقيته بمنتهي البرود بيقولي انا اخلص شغلي هابقي اجيلك ونتكلم مع بعض
استنتجت وقتها ان بابا معرص وعارف كل حاجه وانه راجل علي الورق واني لازم انتقم من بابا كمان بس فكرت انته كده هاتخسر الكل انته خسران ماماتك واخوك وكمان باباك كده غلط اهدي كده واسمعه لما يجي واي ما يكون الموضوع مشيه واوعي تهد المعبد علي دماغك خليك ناصح تمام اخدت قراري في اقل من ساعه لقيت بابا جه وداخل عليا غرفتي
بابا. حبيبي ازيك عامل ايه
انا …….. سكووووت
بابا. اسمعني طيب انا كنت متجوز مامتك وانا عارف انها مياله لللساديه وانا بتحب تتناك من اكتر من راجل في وقت واحد وانها كمان بتحب تنيك الرجاله قبل ما اتجوزها كنت عارف ده كله لكني قولت ما انا كمان كنت بحب النيك والنسوان وكمان احيانا كنت بنيك رجاله عادي ايه المشكله اما احنا الاتنين نشوف نفسنا وبس ونبطل اي حاجه غلط كنا بنعملها ونعيش حياه نضيفه من غير وساخه
واتفقنا فعلا وخلفنا سما وبعدين عادل وبعدين انته ومنا زي الفل وحصلت حجات بتحصل عادي بين زوجين اسمها الفتور وده كان بعد مرور 15 سنه علي جوازنا فقولنا نغير ونحاول ندخل عناصر تصنع الاثاره الجنسيه بينا مره تاني
وانتهي الحال زي ما انته شوفت بره كده
انا في عقلي
احا دي حكايه كبيره اوي واول سؤال جه فبالي
انا . بابا هي سمي تعرف حاجه عن الي بيحصل ده
بابا . لا وارجوك ماتقولهاش
عقلي . فكك من الحوار ده انته كده هاتكون ملك في وسط الناس دي ومعاك سرهم ولسه في حد مش وسخ سما يبقي خلاص سيبك منهم
انا . بابا انا ماشوفتش حاجه اصلا وماعرفش حاجه اصلا
بابا . حبيبي انته هايكون ليك عندي هديه في خلال اسبوع
انا. هدية ايه يابابا
بابا . هاتعرفها كمان اسبوع
انا . تمام مستني الهديه
عوده من الفلاش باك
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار ولسه هاجاوب عليه وانتهي الجزء الاول
عيون الشيطان
الجزء الاول
انا شاب عندي 18سنه ومن وانا *** وعندي مشاكل بالكوم مخلياني دايما مهموم مشاكلي كلها نفسيه مش ماديه ومشاكلي بدئت من يوم ما اتولدت اتولدت ولاده مبكره طبعا حضانه ومشاكل كتير ياخوانا
المشكله الاهم كانت (اعتلال الشبكيه الخداجي)
اتعرف المرض وانا عندي سنتين دي مشكله في العين سببها الولاده المبكره سبهها عدم اكتمال الاوعيه الدمويه للشبكيه في العين ودي للي ما يعرفهاش بتسبب ضعف كبير جدا في العين ووممكن توصل صاحبها للعمي ومالهاش علاج لكن تمام هاعمل ايه
والدي محمد العدوي رجل اعمال ميسور الحال شغال في الاستيراد والتصدير ومن ضمن الاشياء الي بيستوردها الاجهزه الطبيه وبحكم معرفته بمستشفيات واطباء حاول كتير بصراحه لكن دون جدوي مافيش امل المهم عيشت بالنظارات لدرجة اني بقيت محتاج البس مكان النظاره الطبيه تليسكوب علشان اشوف
انا شخص ذكي جدا جدا بفكر في كل حاجه وعندي رد لكل شئ ممكن تتوقعه لكن الناس مالهاش غير المظهر الخارجي
ومن ضمن الباقه الشامله للحظ العسر عندي مشكله هي اكبر من مشكلة النظر نفسه الا وهي ضعف البنيان الهيكلي للجسم انا طولي كويس جدا 180سم وده طول جيد بس طول علي ضعف عام ملازمني بيخلي شكلي مهزء قوي زي ما بيقولو جلد علي عظم والمشكله دي مخلي زبري طوييييييييل جدا طبعا حوالي 4سم كاملين طبعا من كتر ما هو كبير بحاول اجيب ملقاط علشان اخرجه من جوه البيضان وفي مره وانا بستحمي طبعا من غير النظاره ومع صوت الدش وانا واقف بغني سمعت صوت ضحك مكتوم طبعا مش شايف حاجه ولازم اشوف مين دورت علي النظاره ولبستها ولقيت ماما الست الكافره وده هاتعرفو بعدين سببه لقيتها بصالي وكتمه ضحكتها وبتقولي هو فين مجاش معاك ليه انا بخاف منها ومن لسانها وايدها لكنها كده معايا انا بس لا بتعامل اختي سما كده ولا اخي عادل لكنها بتعاملني انا بس كده واحيانا بتعاملني بوحشيه كبيره هي بطل كقوام عود منحوت شبه مريام فارس في الجسم والشكل وكانت بطلة سباحه وحاليا قاعده بتصرف من فلوس والدي علي اللبس والميكاب والخروجات ده وصفها المهم قالتلي هو مجاش معاك ليه افتكرت اني واقف عريان وطبعا زبري مش باين اصلا فقررت احط ايدي علي بضاني اداريها محلتيش غيرها اصلا وهنا كان ميعاد خروج ضحكه رقيعه منها بصوت اشبه بصوت المومسات في بيوت الدعاره لما الراجل يطلع مابيعرفش
طبعا و كاعادته الدنيئه اخي العزيز عادل داخل علينا الحمام عادي جدا وبيقول
عادل. فيه ايه ياقمر بتضحكي علي ايه وشافني لقيته بيقولي انته واقف هنا بتعمل ايه وعريان كده بصوت فيه نبرة تهكم
انا ..فيه انته ياكسمك انته واللبوه بنت المتناكه امك ياعالم ياوسخه واحد من غير كسم هدوم وواحده شرموطه داخله عليه وهدومها عليها يبقي يابن المتناكه ياخول وهو فعلا خول مين الي دخل علي التاني ياقحايب طبعا الرد ده كان جوايا لكن خارجيا والي خرج من فمي ولا شئ كعادتي المحببه اسكت واجلطهم
لقيته بيقولي
عادل. ما ترد ياعرص انته فيه ايه
طبعا لاقاني ساكت خالص لف للشرموطه امه وهي فعلا شرموطه وقالها
عادل. فيه ايه يامامي حكتله علي الي حصل بصلي بدونيه وقال عادي ياما ده عيل خول انا سمعت كده وقولت لا مش هاسكت انا مش خول انته الي خول ومصاحب عيال رينبو وكمان فيه بنات بتنيكك ياخول يامتناك يابن المتناكه بس طبعا الكلام ده كان داخلي جوايا لكن الي خرج من فمي جمله واحده
انا. ابقي سلملي علي تامر ودخلت اكمل الشاور تحت الدش
وهو شاط من الغضب ومامي المتناكه قالتله يلا بينا نخرج بره وسابوني مع نفسي وافتكرت لما عرفته علي حقيقته هو وامه النجسه فلاش باك من ست شهور
صحيت الصبح بدري كالعاده مسكت موبايلي وقربته جدا من النظاره الي علي عيني اشوف الساعه كام لقيتها سبعه الصبح طبعا هاخرج مش هالاقي غير بابا واختي الملاك سما سما حته من مي عز الدين في الطول والشبه وعندها 25سنه خرجت بره لقيت بابا موجود علي السفره وبجواره الملاك سما بيفطرو علشان يخرجو علي الشركه سما شغاله مع بابا في الشركه وماسكه معاه الشغل وهي شخصيه قويه جدا في شغلها شبه بابا في التعامل الرسمي لكنها في البيت حتة سكر وبابا بيعاملني بحب كبير جدا اول ما شافوني بابا قالي يلا ياحبيبي علشان تفطر وسما قالتلي
ياقلبي هاتروح جامعتك انهارده ولا off
انا كان عندي مشاكل كتير في الجامعه مع زمايلي المتنمرين علي شكلي ونظارتي وانعدام لياقتي فقلتلها مش رايح الجامعه
بابا. ياحبيبي شوف مستقبلك وسيبك من الناس وكلامهم وتريقتهم انته شخص ذكي وهايكون ليك مستقبل باهر
يام دينا حطي لمدحت يفطر
ام دينا الست الي بتساعدنا في البيت وجوزها يبقي عم رجب الجنايني وعندها بنتين دينا 22 سنه وهدي 20 سنه وعايشين في ملحق صغير في الجنينه جنب الفيلا وعايشين معانا بقالهم سنين كتير تقريبا 15سنه
حطتلي ام دينا الاكل وبعدين بابا وسما ودعوني بقبله علي الخد الايمن والايسر وقولت تمام اشوف انهارده الكليه اخبارها ايه واروح واهو يمكن ما الاقيش شوية المعاتيه قدامي المهم طلعت غيرت ونزلت روحت جامعتي واول حاجه شوفتها اسراء فبالي قولت ده شكله يوم عسل قوي وروحت عليها لقيتها بنقولي ازيك ياعم المهم
انا. ازيك انتي باقلبي من جوه انتي عارفه الشريان الاورطي انتي الي بتضخيله الدم انتي عارفه لما بشوفك بنضات قلبي بتزيد لدرجة اني بسمع النبض كلام
اسراء . وياتري بيقول ايه
انا . بيقول ا س ر ا ء
اسراء . مع الضحكه الجميله انته انته بتكسفني
اسراء شبه عايشه ال احمد الممثله
انا . طيب ياقمر خلاص هاسكت انتي وراكي محاضرات ايه انهارده
اسراء. ورايا محاضرتين
وفي اثناء اجابتها علي السؤال حضرت شلة التنمر
امجد ورامي وعلي
امجد بدون اسئذان ازيك ياسلاكه اخبار الاسنان ايه معاك
رامي . اوعي تتحشر في مره مش هانعرف نطلعك
علي . ماتقلقوش ياجماعه الي فحجمه مستحيل يتحشر
وبكمالة الرزاله جات صافي صاحبة اسراء شخص بيدلدق سماجه وصاحبة علي بتشوفني احس انها عايزه تسكعني كفين بتكرهني بصوره كبيره جدا
صافي. يلا الشباب علشان المحاضره علشان دكتور مروان رخم اوي ووجهت كلامها ليا انته ايه الي جابك هنا يامريض
روح شوفلك مستشفي ادرس فيها انا بدون رد علي حد فيهم لفيت وشي ومشيت ووانا ماشي
اسراء . يامدحت هاتصل بيك رد عليا هاه
لفيت وشي وشاورت ليها بتمام ماشي ورجعت البيت ببص علي الجنينه مالقيتش حد ولا حتي عم رجب غريبه دخلت الفيلا مالقيتش حد بردو فين ام دينا مش مهم هاطلع غرفتي اغير واحاول اذاكر اي حاجه طلعت السلم بقيت في الكوريدور سمعت صوت صيفي بيتوجع بستوعب الصوت خارج منين لقيت الصوت خارج من غرفة عادل
قولت اشوفه بيعمل ايه والباب كان موارب شوفت منظر خلاني اتسمرت مكاني عادل نايم علي بطنه وفوقيه حد بيرقعه وهو بيتوجع ويقوله كمان وكلام قذر بيقولهوله
قولت بس فرصتي وجات هاروح اصحي ماما واعرفها ان البيه الي دايما بتكبره خول ونايم علي بطنه وانتقم منه ومنها في ان واحد وطبعا جري علي غرفة ماما شوفت اوسخ من الي شوفته فغرفة عادل شوفت ام دينا وماما وعم رجب الجنايني ملط وماما رابطه ام دينا في السرير وبتخلي عم رجب يمارس عليها الساديه وهي بتلعب فكسها وبتقولهم دينا جايه ايمتي انا تعبانه قوي
عم رجب . ياهانم جوزها بيروح الشغل بعد الساعه 11 وهاتكون موجوده تحت رجلين حضرتك كمان شويه كلها دقايق وتكون هنا
ماما . طب روح انده عادل ومروان يجولي هنا
رجب اتسمر مكانه ومش عايز يتحرك
ماما يلا ياحيوان
رجب . ياهانم عادل بيه هايبقي عاوز
ماما . عاوز ينيكها صح ما انته بتنيكه هو وصاحبه ايه المشكله يعني خليها. تتتكيف .
رجب . امرك ياهانم
انا اتحركت بسرعه واستخبيت وهو خارج ملط ونده لعادل والي معاه الي عرفت انه اسمه مروان وجابهم عم رجب ودخلو فغرفة ماما وام دينا مربوطه في السرير وعادل راح لام دينا وبدء يلعب في بزازها وماما ندهت علي عادل
ماما . تعالي هنا الاول ياحبيبي الحس كسي وانته يامورو ارضع من بزازي
وفعلا بدئو حفلت اللحس والمص وسمعت صوت باب الفيلا بيتفتح استخبيت بسرعه لحد صوت الخطوات ما اختفي استنتجت ان دي اكيد دينا لكن بقي فيه مشكله انهم سابو الباب مفتوح علي اخره مش موارب فامعرفتش اشوف حاجه روحت غرفتي وقعدت اتحايل علي زبري علشان يطلع من مخبأه واضرب عشره لكنه رفض بصراحه وقالي لا ياعم انا كده مستريح فتخيلت ام دينا علي زبري وكان نفسي اشوف دينا الي شبه رضوي الشربيني وهي ملط لكن ما شوفتهاش
وامي ايه ده ده جسمها فاجر اخر فيصل ولا عم رجب الطيب الغلبان يطلع زبير وكمان بينيك عادل وصاحبه وفجأة فوقت من الغيبوبه اللذيذه دي علي صوت العقل بيقولي ايه ياعم مالك حتي لو كلهم جم تحت زبك هاتعمل ايه ولا حاجه هاتتناك زي اخوك الي عنده زبر بهد حيطه انته بقي بزبرك ده هاتعمل ايه اقلب مره يلا احسنلك
انا . كسمك ياعقلي فصلتني خلاص مش هافكر بس ممكن اخد حقي منهم كلهم وافضحهم واقول لبابا الي بيحصل من وراه وفعلا اخدت قراري واتصلت ببابا وقولتله الحقني في كذا وكذا وكذا لقيته بمنتهي البرود بيقولي انا اخلص شغلي هابقي اجيلك ونتكلم مع بعض
استنتجت وقتها ان بابا معرص وعارف كل حاجه وانه راجل علي الورق واني لازم انتقم من بابا كمان بس فكرت انته كده هاتخسر الكل انته خسران ماماتك واخوك وكمان باباك كده غلط اهدي كده واسمعه لما يجي واي ما يكون الموضوع مشيه واوعي تهد المعبد علي دماغك خليك ناصح تمام اخدت قراري في اقل من ساعه لقيت بابا جه وداخل عليا غرفتي
بابا. حبيبي ازيك عامل ايه
انا …….. سكووووت
بابا. اسمعني طيب انا كنت متجوز مامتك وانا عارف انها مياله لللساديه وانا بتحب تتناك من اكتر من راجل في وقت واحد وانها كمان بتحب تنيك الرجاله قبل ما اتجوزها كنت عارف ده كله لكني قولت ما انا كمان كنت بحب النيك والنسوان وكمان احيانا كنت بنيك رجاله عادي ايه المشكله اما احنا الاتنين نشوف نفسنا وبس ونبطل اي حاجه غلط كنا بنعملها ونعيش حياه نضيفه من غير وساخه
واتفقنا فعلا وخلفنا سما وبعدين عادل وبعدين انته ومنا زي الفل وحصلت حجات بتحصل عادي بين زوجين اسمها الفتور وده كان بعد مرور 15 سنه علي جوازنا فقولنا نغير ونحاول ندخل عناصر تصنع الاثاره الجنسيه بينا مره تاني
وانتهي الحال زي ما انته شوفت بره كده
انا في عقلي
احا دي حكايه كبيره اوي واول سؤال جه فبالي
انا . بابا هي سمي تعرف حاجه عن الي بيحصل ده
بابا . لا وارجوك ماتقولهاش
عقلي . فكك من الحوار ده انته كده هاتكون ملك في وسط الناس دي ومعاك سرهم ولسه في حد مش وسخ سما يبقي خلاص سيبك منهم
انا . بابا انا ماشوفتش حاجه اصلا وماعرفش حاجه اصلا
بابا . حبيبي انته هايكون ليك عندي هديه في خلال اسبوع
انا. هدية ايه يابابا
بابا . هاتعرفها كمان اسبوع
انا . تمام مستني الهديه
عوده من الفلاش باك
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار ولسه هاجاوب عليه وانتهي الجزء الاول
شوف القصة جميلة بس تقدر تخلي البطل متفوق دراسيا زي ما انت ذكرت وتجيله منحة دراسية ويتصاحب علي حد كويس يكون بيلعب رياضة ويبدأ يهتم بيه ويبقي رياضي وطبعا قوة جنسية بس متبقاش اوفر ويرجع يمارس السيادية زياخد حقة من المتنمرين عليه وأن يكمل مشواره زواجة مع حبيبته وطبعا تدخل عائلات تانيه زي أصدقاؤه في القصة والحوار
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
عيون الشيطان
الجزء الاول
انا شاب عندي 18سنه ومن وانا *** وعندي مشاكل بالكوم مخلياني دايما مهموم مشاكلي كلها نفسيه مش ماديه ومشاكلي بدئت من يوم ما اتولدت اتولدت ولاده مبكره طبعا حضانه ومشاكل كتير ياخوانا
المشكله الاهم كانت (اعتلال الشبكيه الخداجي)
اتعرف المرض وانا عندي سنتين دي مشكله في العين سببها الولاده المبكره سبهها عدم اكتمال الاوعيه الدمويه للشبكيه في العين ودي للي ما يعرفهاش بتسبب ضعف كبير جدا في العين ووممكن توصل صاحبها للعمي ومالهاش علاج لكن تمام هاعمل ايه
والدي محمد العدوي رجل اعمال ميسور الحال شغال في الاستيراد والتصدير ومن ضمن الاشياء الي بيستوردها الاجهزه الطبيه وبحكم معرفته بمستشفيات واطباء حاول كتير بصراحه لكن دون جدوي مافيش امل المهم عيشت بالنظارات لدرجة اني بقيت محتاج البس مكان النظاره الطبيه تليسكوب علشان اشوف
انا شخص ذكي جدا جدا بفكر في كل حاجه وعندي رد لكل شئ ممكن تتوقعه لكن الناس مالهاش غير المظهر الخارجي
ومن ضمن الباقه الشامله للحظ العسر عندي مشكله هي اكبر من مشكلة النظر نفسه الا وهي ضعف البنيان الهيكلي للجسم انا طولي كويس جدا 180سم وده طول جيد بس طول علي ضعف عام ملازمني بيخلي شكلي مهزء قوي زي ما بيقولو جلد علي عظم والمشكله دي مخلي زبري طوييييييييل جدا طبعا حوالي 4سم كاملين طبعا من كتر ما هو كبير بحاول اجيب ملقاط علشان اخرجه من جوه البيضان وفي مره وانا بستحمي طبعا من غير النظاره ومع صوت الدش وانا واقف بغني سمعت صوت ضحك مكتوم طبعا مش شايف حاجه ولازم اشوف مين دورت علي النظاره ولبستها ولقيت ماما الست الكافره وده هاتعرفو بعدين سببه لقيتها بصالي وكتمه ضحكتها وبتقولي هو فين مجاش معاك ليه انا بخاف منها ومن لسانها وايدها لكنها كده معايا انا بس لا بتعامل اختي سما كده ولا اخي عادل لكنها بتعاملني انا بس كده واحيانا بتعاملني بوحشيه كبيره هي بطل كقوام عود منحوت شبه مريام فارس في الجسم والشكل وكانت بطلة سباحه وحاليا قاعده بتصرف من فلوس والدي علي اللبس والميكاب والخروجات ده وصفها المهم قالتلي هو مجاش معاك ليه افتكرت اني واقف عريان وطبعا زبري مش باين اصلا فقررت احط ايدي علي بضاني اداريها محلتيش غيرها اصلا وهنا كان ميعاد خروج ضحكه رقيعه منها بصوت اشبه بصوت المومسات في بيوت الدعاره لما الراجل يطلع مابيعرفش
طبعا و كاعادته الدنيئه اخي العزيز عادل داخل علينا الحمام عادي جدا وبيقول
عادل. فيه ايه ياقمر بتضحكي علي ايه وشافني لقيته بيقولي انته واقف هنا بتعمل ايه وعريان كده بصوت فيه نبرة تهكم
انا ..فيه انته ياكسمك انته واللبوه بنت المتناكه امك ياعالم ياوسخه واحد من غير كسم هدوم وواحده شرموطه داخله عليه وهدومها عليها يبقي يابن المتناكه ياخول وهو فعلا خول مين الي دخل علي التاني ياقحايب طبعا الرد ده كان جوايا لكن خارجيا والي خرج من فمي ولا شئ كعادتي المحببه اسكت واجلطهم
لقيته بيقولي
عادل. ما ترد ياعرص انته فيه ايه
طبعا لاقاني ساكت خالص لف للشرموطه امه وهي فعلا شرموطه وقالها
عادل. فيه ايه يامامي حكتله علي الي حصل بصلي بدونيه وقال عادي ياما ده عيل خول انا سمعت كده وقولت لا مش هاسكت انا مش خول انته الي خول ومصاحب عيال رينبو وكمان فيه بنات بتنيكك ياخول يامتناك يابن المتناكه بس طبعا الكلام ده كان داخلي جوايا لكن الي خرج من فمي جمله واحده
انا. ابقي سلملي علي تامر ودخلت اكمل الشاور تحت الدش
وهو شاط من الغضب ومامي المتناكه قالتله يلا بينا نخرج بره وسابوني مع نفسي وافتكرت لما عرفته علي حقيقته هو وامه النجسه فلاش باك من ست شهور
صحيت الصبح بدري كالعاده مسكت موبايلي وقربته جدا من النظاره الي علي عيني اشوف الساعه كام لقيتها سبعه الصبح طبعا هاخرج مش هالاقي غير بابا واختي الملاك سما سما حته من مي عز الدين في الطول والشبه وعندها 25سنه خرجت بره لقيت بابا موجود علي السفره وبجواره الملاك سما بيفطرو علشان يخرجو علي الشركه سما شغاله مع بابا في الشركه وماسكه معاه الشغل وهي شخصيه قويه جدا في شغلها شبه بابا في التعامل الرسمي لكنها في البيت حتة سكر وبابا بيعاملني بحب كبير جدا اول ما شافوني بابا قالي يلا ياحبيبي علشان تفطر وسما قالتلي
ياقلبي هاتروح جامعتك انهارده ولا off
انا كان عندي مشاكل كتير في الجامعه مع زمايلي المتنمرين علي شكلي ونظارتي وانعدام لياقتي فقلتلها مش رايح الجامعه
بابا. ياحبيبي شوف مستقبلك وسيبك من الناس وكلامهم وتريقتهم انته شخص ذكي وهايكون ليك مستقبل باهر
يام دينا حطي لمدحت يفطر
ام دينا الست الي بتساعدنا في البيت وجوزها يبقي عم رجب الجنايني وعندها بنتين دينا 22 سنه وهدي 20 سنه وعايشين في ملحق صغير في الجنينه جنب الفيلا وعايشين معانا بقالهم سنين كتير تقريبا 15سنه
حطتلي ام دينا الاكل وبعدين بابا وسما ودعوني بقبله علي الخد الايمن والايسر وقولت تمام اشوف انهارده الكليه اخبارها ايه واروح واهو يمكن ما الاقيش شوية المعاتيه قدامي المهم طلعت غيرت ونزلت روحت جامعتي واول حاجه شوفتها اسراء فبالي قولت ده شكله يوم عسل قوي وروحت عليها لقيتها بنقولي ازيك ياعم المهم
انا. ازيك انتي باقلبي من جوه انتي عارفه الشريان الاورطي انتي الي بتضخيله الدم انتي عارفه لما بشوفك بنضات قلبي بتزيد لدرجة اني بسمع النبض كلام
اسراء . وياتري بيقول ايه
انا . بيقول ا س ر ا ء
اسراء . مع الضحكه الجميله انته انته بتكسفني
اسراء شبه عايشه ال احمد الممثله
انا . طيب ياقمر خلاص هاسكت انتي وراكي محاضرات ايه انهارده
اسراء. ورايا محاضرتين
وفي اثناء اجابتها علي السؤال حضرت شلة التنمر
امجد ورامي وعلي
امجد بدون اسئذان ازيك ياسلاكه اخبار الاسنان ايه معاك
رامي . اوعي تتحشر في مره مش هانعرف نطلعك
علي . ماتقلقوش ياجماعه الي فحجمه مستحيل يتحشر
وبكمالة الرزاله جات صافي صاحبة اسراء شخص بيدلدق سماجه وصاحبة علي بتشوفني احس انها عايزه تسكعني كفين بتكرهني بصوره كبيره جدا
صافي. يلا الشباب علشان المحاضره علشان دكتور مروان رخم اوي ووجهت كلامها ليا انته ايه الي جابك هنا يامريض
روح شوفلك مستشفي ادرس فيها انا بدون رد علي حد فيهم لفيت وشي ومشيت ووانا ماشي
اسراء . يامدحت هاتصل بيك رد عليا هاه
لفيت وشي وشاورت ليها بتمام ماشي ورجعت البيت ببص علي الجنينه مالقيتش حد ولا حتي عم رجب غريبه دخلت الفيلا مالقيتش حد بردو فين ام دينا مش مهم هاطلع غرفتي اغير واحاول اذاكر اي حاجه طلعت السلم بقيت في الكوريدور سمعت صوت صيفي بيتوجع بستوعب الصوت خارج منين لقيت الصوت خارج من غرفة عادل
قولت اشوفه بيعمل ايه والباب كان موارب شوفت منظر خلاني اتسمرت مكاني عادل نايم علي بطنه وفوقيه حد بيرقعه وهو بيتوجع ويقوله كمان وكلام قذر بيقولهوله
قولت بس فرصتي وجات هاروح اصحي ماما واعرفها ان البيه الي دايما بتكبره خول ونايم علي بطنه وانتقم منه ومنها في ان واحد وطبعا جري علي غرفة ماما شوفت اوسخ من الي شوفته فغرفة عادل شوفت ام دينا وماما وعم رجب الجنايني ملط وماما رابطه ام دينا في السرير وبتخلي عم رجب يمارس عليها الساديه وهي بتلعب فكسها وبتقولهم دينا جايه ايمتي انا تعبانه قوي
عم رجب . ياهانم جوزها بيروح الشغل بعد الساعه 11 وهاتكون موجوده تحت رجلين حضرتك كمان شويه كلها دقايق وتكون هنا
ماما . طب روح انده عادل ومروان يجولي هنا
رجب اتسمر مكانه ومش عايز يتحرك
ماما يلا ياحيوان
رجب . ياهانم عادل بيه هايبقي عاوز
ماما . عاوز ينيكها صح ما انته بتنيكه هو وصاحبه ايه المشكله يعني خليها. تتتكيف .
رجب . امرك ياهانم
انا اتحركت بسرعه واستخبيت وهو خارج ملط ونده لعادل والي معاه الي عرفت انه اسمه مروان وجابهم عم رجب ودخلو فغرفة ماما وام دينا مربوطه في السرير وعادل راح لام دينا وبدء يلعب في بزازها وماما ندهت علي عادل
ماما . تعالي هنا الاول ياحبيبي الحس كسي وانته يامورو ارضع من بزازي
وفعلا بدئو حفلت اللحس والمص وسمعت صوت باب الفيلا بيتفتح استخبيت بسرعه لحد صوت الخطوات ما اختفي استنتجت ان دي اكيد دينا لكن بقي فيه مشكله انهم سابو الباب مفتوح علي اخره مش موارب فامعرفتش اشوف حاجه روحت غرفتي وقعدت اتحايل علي زبري علشان يطلع من مخبأه واضرب عشره لكنه رفض بصراحه وقالي لا ياعم انا كده مستريح فتخيلت ام دينا علي زبري وكان نفسي اشوف دينا الي شبه رضوي الشربيني وهي ملط لكن ما شوفتهاش
وامي ايه ده ده جسمها فاجر اخر فيصل ولا عم رجب الطيب الغلبان يطلع زبير وكمان بينيك عادل وصاحبه وفجأة فوقت من الغيبوبه اللذيذه دي علي صوت العقل بيقولي ايه ياعم مالك حتي لو كلهم جم تحت زبك هاتعمل ايه ولا حاجه هاتتناك زي اخوك الي عنده زبر بهد حيطه انته بقي بزبرك ده هاتعمل ايه اقلب مره يلا احسنلك
انا . كسمك ياعقلي فصلتني خلاص مش هافكر بس ممكن اخد حقي منهم كلهم وافضحهم واقول لبابا الي بيحصل من وراه وفعلا اخدت قراري واتصلت ببابا وقولتله الحقني في كذا وكذا وكذا لقيته بمنتهي البرود بيقولي انا اخلص شغلي هابقي اجيلك ونتكلم مع بعض
استنتجت وقتها ان بابا معرص وعارف كل حاجه وانه راجل علي الورق واني لازم انتقم من بابا كمان بس فكرت انته كده هاتخسر الكل انته خسران ماماتك واخوك وكمان باباك كده غلط اهدي كده واسمعه لما يجي واي ما يكون الموضوع مشيه واوعي تهد المعبد علي دماغك خليك ناصح تمام اخدت قراري في اقل من ساعه لقيت بابا جه وداخل عليا غرفتي
بابا. حبيبي ازيك عامل ايه
انا …….. سكووووت
بابا. اسمعني طيب انا كنت متجوز مامتك وانا عارف انها مياله لللساديه وانا بتحب تتناك من اكتر من راجل في وقت واحد وانها كمان بتحب تنيك الرجاله قبل ما اتجوزها كنت عارف ده كله لكني قولت ما انا كمان كنت بحب النيك والنسوان وكمان احيانا كنت بنيك رجاله عادي ايه المشكله اما احنا الاتنين نشوف نفسنا وبس ونبطل اي حاجه غلط كنا بنعملها ونعيش حياه نضيفه من غير وساخه
واتفقنا فعلا وخلفنا سما وبعدين عادل وبعدين انته ومنا زي الفل وحصلت حجات بتحصل عادي بين زوجين اسمها الفتور وده كان بعد مرور 15 سنه علي جوازنا فقولنا نغير ونحاول ندخل عناصر تصنع الاثاره الجنسيه بينا مره تاني
وانتهي الحال زي ما انته شوفت بره كده
انا في عقلي
احا دي حكايه كبيره اوي واول سؤال جه فبالي
انا . بابا هي سمي تعرف حاجه عن الي بيحصل ده
بابا . لا وارجوك ماتقولهاش
عقلي . فكك من الحوار ده انته كده هاتكون ملك في وسط الناس دي ومعاك سرهم ولسه في حد مش وسخ سما يبقي خلاص سيبك منهم
انا . بابا انا ماشوفتش حاجه اصلا وماعرفش حاجه اصلا
بابا . حبيبي انته هايكون ليك عندي هديه في خلال اسبوع
انا. هدية ايه يابابا
بابا . هاتعرفها كمان اسبوع
انا . تمام مستني الهديه
عوده من الفلاش باك
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار ولسه هاجاوب عليه وانتهي الجزء الاول

الجزء الثاني

المعجزه
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار
انا . بسخريه نفسي في ايه وحياة كسمك سيبني فحالي لو علي الي نفسي فيه سيبني اكمل الحلم واكيد هاعيش لحظات اجمل من واقعي الاليم
الشخص . اسمعني طيب شهر من دلوقتي وهاجيلك تاني في الحلم وساعتها هايكون عليا تنفيذ طلبين وهايكون عليك تنفيذ طلب الطلب انته كده كده هاتنفذه لانك فعلا اخدت عطيه من عطاياي وهي انك تقدر تقرا افكار الناس بس لما تحب
انا . بطل هجص ياعم كسمك بقي مش ناقصه منيكه ناشفه
الشخص . منيكه انته عيل خول ياض واخر مره هاقولك لما تحب تقرأ افكار الناس كل الي عليك انك تبص ناحية الشخص وتقول في عقلك سمعني
انا . حاضر ياعم شمهورش ممكن بقي تعرفني بكسمك قصدي بيك
الشخص . انا العاطي لكل شخص تناسته الحياه وسلبت منه حقوق العيش ولكل ثلاث عطايا يعطيني الشخص لحظة استمتاع بإن يتخلي عن الحب والروابط الزائفه
انا . كسمك اتلهي واشمعنا انا يعني
العاطي . انا لا اعطي لغبي ولا لحاقد اعطي لمنتقم اعطي ذكي لماح يفهم ويعرف كيف تسير الحياه
انا . انته عارف لو عندي زبر كنت نيكتك لكن للاسف بيستخبي اما احتاجه
العاطي . سيكون ان اردت انته ذلك الي اللقاء في الحلم القادم بعد شهر من الان
صحيت من النوم لقيت النظاره واقعه مني دورت عليها قعدت احسس لحد اما لقيتها ولبستها لقيت الفيلم بيخلص وافتكرت الحلم وطبعا قولت كان حلم جميل وياريته يتحقق خرجت بره غرفتي كانت تقريبا الساعه 2 لقيت عادل ودينا صوتهم طالع بينيكو بعض قولت اروح اتفرج عليهم اصل دينا دي بطل فرنساوي مظبوط بتخليني احس اني بضاني واقفه
روحت عليهم ودخلت وقعدت وشافوني وكأنهم مش شايفيني اصلا
البت دينا لابسه صناعي وهاريه عادل نيك
وانا بتفرج كده قولك حاول تحلم تاني كده او اعمل الي قالك عليه العاطي وفعلا بصيت ناحية دينا وقولت فسري سمعني
سمعت دينا بتقول
دينا . بقي يابن المتناكه تفتحني وماتتجوزنيش وتجوزني لواحد خول زيك وتكدب علي الكل وتقولهم انو راجل وانا ساكته علشان الفلوس الي بتديهاني وانته بتيجي تتناك عندي باليل انته واصحابك واديك مذلول تحت مني اهو زي اللبوه وانا الي بنيكك وحياة كسمك لأخلي طيزك تجيب ددمم
في عقلي . ايه ده فعلا انا سمعت كل حاجه ازاي مستحيل اكيد انا لسه في الحلم لا مش حلم ده حقيقه ازاي ازاي ماتيجي نجرب اخوك الخول كده
وبصيت ناحية عادل وقولت فسري سمعني
عادل . اه علي المتعه جوانب طيزي بحس بيها بتدليك جمييل ياريت افضل اتناك علي طول اه لو مدحت ده راجل بجد كنت حبلت منه وكنت هاكون عبد تحت رجليه
انا فعقلي . احا ده نفسه فيا انا كسمه سيبه بالي نفسه فيه مش هايطوله ابدا وافتكرت كلام العاطي لما قال اني ممكن يبقي عندي لو انا عايز وانه فعلا خلاني اقرا افكار الناس بدليل اني قريت افكارهم انا خايف اكون اتجننت وتكون كل الحجات تهيئات اعمل ايه مش عارف اطلع بره واستني لما بابا يجي واحاول اقرا افكاره وافكار ماما وعم رجب ومراته ومروان ده كمان وكل الناس ولا انا كده بزود فجناني انا عندي فكره وهابدئها دلوقتي
انا . عادل نفسي اعرف ازاي نفسك فيا وانا بحس انك بتكرهني
عادل. انته سمعتني ازاي ازاي وقام بسرعه من تحت دينا وبصلي وقالي قولي ازاي
في الوقت ده اتاكدت اني مش مجنون وكنت واثق ان عادل تحت تأثير الاثاره الجنسسيه هايقول الحقيقه وقد كان
انا . سمعتك وانته بتتكلم وقولت حجات تانيه ودينا كمان الظاهر انكم مندمجين اوي مع بعض
وسيبتهم بيكلمو نفسهم ومشيت وتأكدت اني بقي عندي حاجه مهمه جدا وان خيال الفيلم تحول الي واقع ولازم استغله
عدت الساعات وبابا وسالي اختي جم من الشغل علي الساعه خمسه وكلنا قاعدين علي السفره عادي جدا قولت اقرا افكار بابا
(سمعني)
افكار بابا ياه ياشرموطه لو تيجي تحت مني ماكنتش عتقتك كنت هانيك فيكي ليل ونهار وبدل ما انتي عايشه غي الشاويش عطيه فالشغل كنت هاتعيشي دور القحبه تحت زبري
انا ، احا بابا بيفكر فبنته بس عارف انو مايقدرش يتكلم معاها فكده حتي انته يابابا

فجأه لف وبصلي وكمل كلام فعقله وقال حتي انته قولت عليك هاتطلع راجل بجد طلعت مريض وصحتك علي قدك وحتي زبرك مش طالع من مكانه اعمل ايه بت مسترجله وعيل مريض تعبان وعيل خول وانا عارف وسايبه وزوجه متناكه بتتناك من الكل واحيانا انا الي بجيبلها الزبير بنفسي مش عارف بس بستمتع وانا بشوفها بتتناك وهي بتصوت وبنيكها وانا بتفرج علي الفيديوهات الي بتصورها للي بينيكوها
انا . كسم دي دماغ احا ياعم انا لو بحلم بأوسخ حاجه مش ممكن تكون اوسخ من الي انا فيه حاليا
قولت احول الدفه واشوف ماما لتفكر فإيه
(سمعني)
ماما ياه عايزه اتناك من ثلاثه مره واحده احط زبري فكسي وزبر فطيزي وزبر فبقي واتناك بقي واعيش
انا . احا انتي كل همك انك تتناكي وبس
حوار السفره
بابا . عادل ممكن اعرف هاتقعد فجامعتك لحد ايمته بقالك سنين ولو جامعتك مش خاصه كان زمانك بره الكليه فوق شويه لنفسك وخلص جامعتك مدحت
انا . نعم يابابا
بابا . انته لازم تروح جامعتك
انا . بابا انته الي يهم حضرتك اني اخلص كليتي ومادبلرش سنه صح وهايكون ماتقلقش عليا انا اقلق علي صحتك
فجأه لقيته زور واللقمه وقفت فزوره وطبعا شربناه مياه ولحقناه
سالي ضحكت وضحكتها ملت الدنيا طبعا بعد الخضه علي بابا
وفكرت اسمع افكار اختي بس قولت لا بلاش دي البريئه الوحيده هنا

بابا. ياسالي الراجل ده الي اسمه علي الفولي لازم تكوني بكره. صاحيه معاه علشان الصفقه بتاعته مهمه جدا والمره دي عايز اكسب منه علشان كل مره الصفقه معاه يدوب بتجيب تكاليفها والمره دي حرام تجيب تكاليفها بس علشان الصفقه كبيره فعلا
سالي. عارفه يابابا بس حضرتك عارف انك مستحيل تعرف هو بيفكر ازاي حضرتك بتكون موجود كل مره وبتشوفه بيعمل ايه
بابا . لازم نشوفله حل الراجل ده
مع ان دي مش عوايد بابا وسالي انهم يتكلمو فشغل في البيت الا ان دي المره الوحيده الي اكون بستمع ليهم بتركيز وعايز ادخل معاهم في الحوار وفعلا
انا . بابا ممكن اكون موجود في الميتنج ده بكره
بابا. ليه؟
انا. حاسس اني هاقدر اعمل حاجه بكره وعمة هاتلاقيني قاعد ساكت ولما احب اتكلم هكلمك او سالي بهمس وكأني مش موجود
بابا. بيفكر ولسه هايتكلم
سالي . خلاص يابابا مش مشكله هو اصلا فتجاره فأكيد هايكون فاهم
بابا . الي تشوفيه وانته اياك تتكلم معاه ببرود يجلطه
انا. حاضر يابابا
انا استنتجت من كلام سالي ان الفولي بيلعب عليهم العاب ذهنيه تخليهم مشتتين مش عارفين هما هايخسرو ولا هايكسبو وفي النهايه بيقبلو بعروضه لكن طبعا انا بقي معايا سلاح فتاك اقدر اعرف الفولي او غيره بيفكر ازاي
مشهد الميتينج
دخلت انا وبابا وسالي غرفة الاجتماعات والمهندس المسؤل عن المكن والمستشار القانوني المسؤل بالشركه وكان فاضل علي ميعاد وصول الفولي تقريبا ساعه
قولت احاول افهم الدنيا ماشيه ازاي من خلال قراية افكار المهندس والمستشار وبابا وسالي وبكده هاقدر اخش الاجتماع فعلا وانا جاهز
بدئت بالمستشار القانوني العامري محسن
(سمعني)
انا الصفقه دي تخلص وابقي تمام ويكون معايا ملايين من الفولي واظبط نفسي وبعدين اسيب الشركه وافتح واحده خاصه بيا ملاكي وابقي ساعتها المستشار العامري بيه
انا جوه عقلي . احا انته الي بتبيع المعلومات للفولي واسعار المكن وحكايته وكل حاجه عنه جميل انته كده معلم دي معلومه هاتخليني اعلم في الميتينج صبرك عليا ياعالمي
دخلت علي المهندس (سمعني )
انا اول ما الفولي بيه يجي هاخلع انا اروح للبطه البلدي الي مستنياني دي وارقعها جدر تمام يعوضني الكام يوم الي فاتو في الهم بتاع الاوراق والفحص بتاع المكن
انا. لا كده انته طبق بليله ومن غير لبن
الفولي بيه حضر ومعاه اتنين رجاله محترمين جدا واول ما قعد المهندس بدء يشرح في المكن وامكانياته
الفولي . فيه ايه ياباشمهندس انا عارف المكن وعارف امكانياته ولولا انكم الي واخدين توكيله من الشركه المصنعه في المانيا كنت اشتريته من هناك اقعد ياراجل
المهندس . اسف ياباشا بس ده شغلي وانا كده اصبح مالوش لزوم وجودي استأذنكم
المهندس مشي وفضلنا احنا
بدون اي مقدمات دخلت لدماغ الفولي علي طول
(سمعني)
انا عارف سعر المكن وعارف طل حاجه عنه جايبين مهندس خايبان يعرفهوني انا المستشار المعرص بتاعكم ده باعتلي ملف كامل وشامل ومن علي سييتم الشركه بتاعتكم كمان ياشوية بهايم
انا . تمام كده بانت جدا الروؤيا وشكرا علي المعلومات يابشا
ودار الحوار كالأتي
الفولي . اهلا يامحمد بيه ازيك اخبارك
بابا . تمام ياعلي بيه زي الفل ومش هاتعرف تضحك عليا المره دي
الفولي . هههههههههههه هانشوف ياباشا الاسعار ايه
سالي . الاسعار كذا وكذا وكذا علي حسب مواصفات المكن طبعا حضرتك لسه قايل من شويه انك عارف المكن كويس
الفولي . ضحك بسخريه مين الشاب ده يامحمد بيه
بابا . ده ابني مدحت
الفولي . ياراجل ابقي اكله كويس شكل اكلته ضعيفه
وفوسط الحوار القائم بينهم والي طبعا الفولي قلبه عليا بسخريه كنت بقرء افكار احد الرجال المحترمين الجالسين بجواره
(سمعني )
الناس دي هبل والنعمه لو يعرفو انهم يقدرو يبيعو المكن بنسبه اعلا من كده 100/25 وده الي هايعملو الفولي ولسه هاينزل 25 في الميه تاني يعني مكسبه من مجرد النقل بس لمصانع التركي هايكون 100/50 الناس دي عبط ولا ايه
انا . الف شكرياكبير علي المعلومه الحرير
رجعت للميتينج تاني بس كان لجام الكلام كله بقي معايا
انا . ضحكت بسخريه انا طبعا يافولي باشا مقدر هوف حضرتك عليا وعلشان خوفك عليا انا هادفعك حق عرب في السخريه مني زياده عشره في الميه في ثمن الصفقه
الفولي . انته بتقول ايه انته اتجننت
بابا . اهدي يافولي بيع انته بتقول ايه يامدحت
انا. بقول الي حضرتك سمعته يابابا وخليني بعد اذن حضرتك اكمل كلامي ووقفت انا قبل ما اجي هنا واقعد مع الكبار كنت لازم اكون دارس السوق كويس واحتياجاته طبعا واسعار كل قطعه في المكن واحتياج الفولي باشا للمكن كمان
ممكن اسأل حضرتك يافولي باشا سؤال
الفولي . بغيظ اسأل
انا . حضرتك اصلا عندك مصنع لسحب سبائك النحاس وخصوصا النوعيه دي الي المكن ده بيطلعها
الفولي . ببرود مايخصكش
انا . فعلا مايخصنيش بس الي يخصني ان حضرتك مبعوتلك فايل كامل من علي سيستم الشركه الخاص صح
الفولي ……….. سكوت تام
انا. واكيد طبعا حضرتك عارف انا قصدي علي مين ده ذائد اني كمان عارف حضرتك هاتبيع لمين تحب حضرتك اقولك هاتروح انهي مخازن بالظبط وعلشان حضرتك تكون مقدر اني تعبت قوي في المعلومات هاخد من حضرتك اتنين في الميه من اجمالي ثمن الصفقه وهاخد من بابا زيهم وكده اكون عامل مع حضرتك واجب وسايبلك 13في الميه مكسب صافي لحضرتك هاتاخدهم من عملية النقل، انا لسالي يلا ياسالي غيري العقود قصدي خلي المستشار يغير العقود ويحط نسبتي تمام يافولي باشا
الفولي . بغيظ تمام موافق بس يكون فعلمك ده هايكون اخر تعامل مع شركتكم
انا . ببرودي المعهود حضرتك مش مضطر تتعامل معانا غير لما ما تلاقيش طلبك في السوق فساعتها هاتضطر اسفا تتعامل معانا
الكل بيبصلي كل واحد بطريقته بابا بإعجاب شديد سالي بحب واعجاب وانبهار المستشار بحرقه وقهر علي العموله الي راحت وكشف خيانته للشركه الفولي بيه كان عايز يقتلني اكيد
الفولي بيه مضي العقود مع بابا وانتهي الميتينج بعد الميتينج مباشرة
بابا . مدحت مين الخاين
انا . مش مهم يابابا هو اخد جزائه خلاص
وكان غرضي وقتها ان الفولي هو الي ينتقم من العامري لأنه مستحيل يصدق ان فيه خاين بيفضل شغال فنفس الشركه بعد خيانته يبفي اكيد خانه
رجعت البيت ومعايا في حسابي عشره مليون جنيه من صفقه ب250مليون جنيه
انا بقيت رجل اعمال بقي وانا ما اعرفش

تاني يوم قولت اروح الجامعه اشوف شلة المتنمرين واسراء قمري واشوف دماغهم كلهم فيها ايه
دخلت الجامعه سألت عليهم في الكافيه الويتر قالي قدامك اهم ياستاذ طبعا حسيت اني في الا لا لاند خالص وعلي غير العاده انا الي روحتلهم وسحبت كرسي وقعدت عليه
انا . ازيكم ياشباب
طبعا الكل مستغربني انته ازاي كده وجبت منين القلب ده يامهزء وانا ولا علي بالي قررت اقرا افكارهم
الاول امجد .
(سمعني)
انا مش عارف ايه خلاني ارضي انو يصورني وانا تحت منه بس هو صاحبي واكيد مش هايفضحني وبعدين ما هو كمان خول بس مش متصور مش متصور وهو بيقول حطه جامد ياعلي اعمل ايه هاطلع غلي في الخول الي اسمه مدحت ده
انا . ايه ده انتو طلعتو خولات بقي وانا ما اعرفش
سيبك من علي طلع خول وقبل ما امشي هاوقعهم فبعض
خش علي رامي
(سمعني )
البت اسراء جامده نيك وصافي جامده نيك وفيه بت في السيكشن جامده نيك انا نفسي انيكهم كلهم بس انا زبري صغير اوي واخاف احاول اعمل علاقه مع واحده فيهم وتفضحني وابقي عامل سبع رجاله علي جوز الخولات الي معايا ويكتشفو اني مش بنيكهم علشان بتاعي صغير اصلا
انا. احا دي البلد كلها نجسه كفايه كده انهارده مش هاقرا افكار حد تاني بس قبل ما امشي هاوقعهم فبعض واضحكهم علي بعض
البنات جات وقعدت وشويه وكانو هايمشو قولتلهم استنو واسراء استنت وصافي بتقولي عايز ايه يابضان
انا . البيضان لو عايزه تمشي تتفضل
صافي قعدت وحست بإحراج
انا . انا شوفت فيديو انبارح عذرا يعني فيديو جنسي مبعوتلي من واحد بيحبني وبيقولي شوف ياعم صحابك في الكليه بيعملو ايه فتحت الفيديو لقيت اتنين شباب مع بعض وواحد نايم تحت واحد وبيقوله حطه جامد يا عالمي ومش هاقول الاسم علشان الفضيحه وفي الاخر طلعو الاتنين خولات فجأه امجد قام مسك فخناق علي وعمال يضرب فيه وانا سيبتهم ومشيت ماليش دعوه جوز خولات بس رجعت تاني وقولت لرامي بقولك يارامي في حجات بتتجاب علشان تكبر الصغير فاهمني انته هاه وكملت مشي خارج من كافتيريا الكليه وخرجت من الجامعه كلها لقيت بابا بيكلمني علي التليفون
بابا . ايه يابطل بطلت تيجي الشركه
انا . بطلت ايه يابابا هي مره واحده خلصت مصلحه وخلصنا
بابا . انا محتاجك معايا في الشركه جنب اختك تشيل الشركه معانا
انا . طيب هافكر في العرض وارد عليك يامحمد بيه بس اصبر عليا كمان شهر
بابا . حاضر يامدحت بيه تؤمرني
انا . باي يابابا
رجعت البيت طبعا لقيت حفلة نبك كالعاده بس فيه مزه زياده هدي اخت البطل بنت عم رجب التانيه كانت متجوزه بردو بس بصراحه ماحبتش اتفرج كنت بفكر في حجات تانيه اهم
هاقابل العاطي تاني ايمته الايام بتمر اصعب من الاول نفسي اتحول ابقي وحش كاسر يوم ورا يوم ورا يوم وانا مستني مرور الثلاثين يوم بفارغ الصبر وبفكر هاطلب ايه
ياتري اطلب قوه خارقه تخليني سوبر مان
ولا اطلب ان زبري يبقي طوله مترين
بس ده كده يبقي خيال علمي ولازم انيك مزه من زحل مش الارض ولا اطلب فلوس ودهب وياقوت ومرجان اطلب ايه مش عارف كل تفكيري بقي منصب علي انا هاطلب ايه حتي اني مابقتش برزح الكليه ولا بخرج من غرفتي اصلا
مابعملش حاجه غير اني افكر في الطلبين وجه اليوم الموعود والمره دي هاتفرج علي فيلم سوبر مان وياريت انام
وانا بتفرج علي الفيلم نمت وحلمت
وهاتعرفو حلمت بإيه وطلبت ايه الجزء الجاي باي باي
جميله استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
عاش ينجم استمر وياريت متتاخرش علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
جميله
الجديد امتى
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
يسلموا ايديك يا معلم كمل يا غالي
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
قصه جميله فيها إحساس جميل جدا كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
جااااامده فشخ ياسطى مستنى التكملة وياريت متتاخرش علينا 👏👏
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
جاامد فشخ بس طول الأجزاء شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
عيون الشيطان
الجزء الاول
انا شاب عندي 18سنه ومن وانا *** وعندي مشاكل بالكوم مخلياني دايما مهموم مشاكلي كلها نفسيه مش ماديه ومشاكلي بدئت من يوم ما اتولدت اتولدت ولاده مبكره طبعا حضانه ومشاكل كتير ياخوانا
المشكله الاهم كانت (اعتلال الشبكيه الخداجي)
اتعرف المرض وانا عندي سنتين دي مشكله في العين سببها الولاده المبكره سبهها عدم اكتمال الاوعيه الدمويه للشبكيه في العين ودي للي ما يعرفهاش بتسبب ضعف كبير جدا في العين ووممكن توصل صاحبها للعمي ومالهاش علاج لكن تمام هاعمل ايه
والدي محمد العدوي رجل اعمال ميسور الحال شغال في الاستيراد والتصدير ومن ضمن الاشياء الي بيستوردها الاجهزه الطبيه وبحكم معرفته بمستشفيات واطباء حاول كتير بصراحه لكن دون جدوي مافيش امل المهم عيشت بالنظارات لدرجة اني بقيت محتاج البس مكان النظاره الطبيه تليسكوب علشان اشوف
انا شخص ذكي جدا جدا بفكر في كل حاجه وعندي رد لكل شئ ممكن تتوقعه لكن الناس مالهاش غير المظهر الخارجي
ومن ضمن الباقه الشامله للحظ العسر عندي مشكله هي اكبر من مشكلة النظر نفسه الا وهي ضعف البنيان الهيكلي للجسم انا طولي كويس جدا 180سم وده طول جيد بس طول علي ضعف عام ملازمني بيخلي شكلي مهزء قوي زي ما بيقولو جلد علي عظم والمشكله دي مخلي زبري طوييييييييل جدا طبعا حوالي 4سم كاملين طبعا من كتر ما هو كبير بحاول اجيب ملقاط علشان اخرجه من جوه البيضان وفي مره وانا بستحمي طبعا من غير النظاره ومع صوت الدش وانا واقف بغني سمعت صوت ضحك مكتوم طبعا مش شايف حاجه ولازم اشوف مين دورت علي النظاره ولبستها ولقيت ماما الست الكافره وده هاتعرفو بعدين سببه لقيتها بصالي وكتمه ضحكتها وبتقولي هو فين مجاش معاك ليه انا بخاف منها ومن لسانها وايدها لكنها كده معايا انا بس لا بتعامل اختي سما كده ولا اخي عادل لكنها بتعاملني انا بس كده واحيانا بتعاملني بوحشيه كبيره هي بطل كقوام عود منحوت شبه مريام فارس في الجسم والشكل وكانت بطلة سباحه وحاليا قاعده بتصرف من فلوس والدي علي اللبس والميكاب والخروجات ده وصفها المهم قالتلي هو مجاش معاك ليه افتكرت اني واقف عريان وطبعا زبري مش باين اصلا فقررت احط ايدي علي بضاني اداريها محلتيش غيرها اصلا وهنا كان ميعاد خروج ضحكه رقيعه منها بصوت اشبه بصوت المومسات في بيوت الدعاره لما الراجل يطلع مابيعرفش
طبعا و كاعادته الدنيئه اخي العزيز عادل داخل علينا الحمام عادي جدا وبيقول
عادل. فيه ايه ياقمر بتضحكي علي ايه وشافني لقيته بيقولي انته واقف هنا بتعمل ايه وعريان كده بصوت فيه نبرة تهكم
انا ..فيه انته ياكسمك انته واللبوه بنت المتناكه امك ياعالم ياوسخه واحد من غير كسم هدوم وواحده شرموطه داخله عليه وهدومها عليها يبقي يابن المتناكه ياخول وهو فعلا خول مين الي دخل علي التاني ياقحايب طبعا الرد ده كان جوايا لكن خارجيا والي خرج من فمي ولا شئ كعادتي المحببه اسكت واجلطهم
لقيته بيقولي
عادل. ما ترد ياعرص انته فيه ايه
طبعا لاقاني ساكت خالص لف للشرموطه امه وهي فعلا شرموطه وقالها
عادل. فيه ايه يامامي حكتله علي الي حصل بصلي بدونيه وقال عادي ياما ده عيل خول انا سمعت كده وقولت لا مش هاسكت انا مش خول انته الي خول ومصاحب عيال رينبو وكمان فيه بنات بتنيكك ياخول يامتناك يابن المتناكه بس طبعا الكلام ده كان داخلي جوايا لكن الي خرج من فمي جمله واحده
انا. ابقي سلملي علي تامر ودخلت اكمل الشاور تحت الدش
وهو شاط من الغضب ومامي المتناكه قالتله يلا بينا نخرج بره وسابوني مع نفسي وافتكرت لما عرفته علي حقيقته هو وامه النجسه فلاش باك من ست شهور
صحيت الصبح بدري كالعاده مسكت موبايلي وقربته جدا من النظاره الي علي عيني اشوف الساعه كام لقيتها سبعه الصبح طبعا هاخرج مش هالاقي غير بابا واختي الملاك سما سما حته من مي عز الدين في الطول والشبه وعندها 25سنه خرجت بره لقيت بابا موجود علي السفره وبجواره الملاك سما بيفطرو علشان يخرجو علي الشركه سما شغاله مع بابا في الشركه وماسكه معاه الشغل وهي شخصيه قويه جدا في شغلها شبه بابا في التعامل الرسمي لكنها في البيت حتة سكر وبابا بيعاملني بحب كبير جدا اول ما شافوني بابا قالي يلا ياحبيبي علشان تفطر وسما قالتلي
ياقلبي هاتروح جامعتك انهارده ولا off
انا كان عندي مشاكل كتير في الجامعه مع زمايلي المتنمرين علي شكلي ونظارتي وانعدام لياقتي فقلتلها مش رايح الجامعه
بابا. ياحبيبي شوف مستقبلك وسيبك من الناس وكلامهم وتريقتهم انته شخص ذكي وهايكون ليك مستقبل باهر
يام دينا حطي لمدحت يفطر
ام دينا الست الي بتساعدنا في البيت وجوزها يبقي عم رجب الجنايني وعندها بنتين دينا 22 سنه وهدي 20 سنه وعايشين في ملحق صغير في الجنينه جنب الفيلا وعايشين معانا بقالهم سنين كتير تقريبا 15سنه
حطتلي ام دينا الاكل وبعدين بابا وسما ودعوني بقبله علي الخد الايمن والايسر وقولت تمام اشوف انهارده الكليه اخبارها ايه واروح واهو يمكن ما الاقيش شوية المعاتيه قدامي المهم طلعت غيرت ونزلت روحت جامعتي واول حاجه شوفتها اسراء فبالي قولت ده شكله يوم عسل قوي وروحت عليها لقيتها بنقولي ازيك ياعم المهم
انا. ازيك انتي باقلبي من جوه انتي عارفه الشريان الاورطي انتي الي بتضخيله الدم انتي عارفه لما بشوفك بنضات قلبي بتزيد لدرجة اني بسمع النبض كلام
اسراء . وياتري بيقول ايه
انا . بيقول ا س ر ا ء
اسراء . مع الضحكه الجميله انته انته بتكسفني
اسراء شبه عايشه ال احمد الممثله
انا . طيب ياقمر خلاص هاسكت انتي وراكي محاضرات ايه انهارده
اسراء. ورايا محاضرتين
وفي اثناء اجابتها علي السؤال حضرت شلة التنمر
امجد ورامي وعلي
امجد بدون اسئذان ازيك ياسلاكه اخبار الاسنان ايه معاك
رامي . اوعي تتحشر في مره مش هانعرف نطلعك
علي . ماتقلقوش ياجماعه الي فحجمه مستحيل يتحشر
وبكمالة الرزاله جات صافي صاحبة اسراء شخص بيدلدق سماجه وصاحبة علي بتشوفني احس انها عايزه تسكعني كفين بتكرهني بصوره كبيره جدا
صافي. يلا الشباب علشان المحاضره علشان دكتور مروان رخم اوي ووجهت كلامها ليا انته ايه الي جابك هنا يامريض
روح شوفلك مستشفي ادرس فيها انا بدون رد علي حد فيهم لفيت وشي ومشيت ووانا ماشي
اسراء . يامدحت هاتصل بيك رد عليا هاه
لفيت وشي وشاورت ليها بتمام ماشي ورجعت البيت ببص علي الجنينه مالقيتش حد ولا حتي عم رجب غريبه دخلت الفيلا مالقيتش حد بردو فين ام دينا مش مهم هاطلع غرفتي اغير واحاول اذاكر اي حاجه طلعت السلم بقيت في الكوريدور سمعت صوت صيفي بيتوجع بستوعب الصوت خارج منين لقيت الصوت خارج من غرفة عادل
قولت اشوفه بيعمل ايه والباب كان موارب شوفت منظر خلاني اتسمرت مكاني عادل نايم علي بطنه وفوقيه حد بيرقعه وهو بيتوجع ويقوله كمان وكلام قذر بيقولهوله
قولت بس فرصتي وجات هاروح اصحي ماما واعرفها ان البيه الي دايما بتكبره خول ونايم علي بطنه وانتقم منه ومنها في ان واحد وطبعا جري علي غرفة ماما شوفت اوسخ من الي شوفته فغرفة عادل شوفت ام دينا وماما وعم رجب الجنايني ملط وماما رابطه ام دينا في السرير وبتخلي عم رجب يمارس عليها الساديه وهي بتلعب فكسها وبتقولهم دينا جايه ايمتي انا تعبانه قوي
عم رجب . ياهانم جوزها بيروح الشغل بعد الساعه 11 وهاتكون موجوده تحت رجلين حضرتك كمان شويه كلها دقايق وتكون هنا
ماما . طب روح انده عادل ومروان يجولي هنا
رجب اتسمر مكانه ومش عايز يتحرك
ماما يلا ياحيوان
رجب . ياهانم عادل بيه هايبقي عاوز
ماما . عاوز ينيكها صح ما انته بتنيكه هو وصاحبه ايه المشكله يعني خليها. تتتكيف .
رجب . امرك ياهانم
انا اتحركت بسرعه واستخبيت وهو خارج ملط ونده لعادل والي معاه الي عرفت انه اسمه مروان وجابهم عم رجب ودخلو فغرفة ماما وام دينا مربوطه في السرير وعادل راح لام دينا وبدء يلعب في بزازها وماما ندهت علي عادل
ماما . تعالي هنا الاول ياحبيبي الحس كسي وانته يامورو ارضع من بزازي
وفعلا بدئو حفلت اللحس والمص وسمعت صوت باب الفيلا بيتفتح استخبيت بسرعه لحد صوت الخطوات ما اختفي استنتجت ان دي اكيد دينا لكن بقي فيه مشكله انهم سابو الباب مفتوح علي اخره مش موارب فامعرفتش اشوف حاجه روحت غرفتي وقعدت اتحايل علي زبري علشان يطلع من مخبأه واضرب عشره لكنه رفض بصراحه وقالي لا ياعم انا كده مستريح فتخيلت ام دينا علي زبري وكان نفسي اشوف دينا الي شبه رضوي الشربيني وهي ملط لكن ما شوفتهاش
وامي ايه ده ده جسمها فاجر اخر فيصل ولا عم رجب الطيب الغلبان يطلع زبير وكمان بينيك عادل وصاحبه وفجأة فوقت من الغيبوبه اللذيذه دي علي صوت العقل بيقولي ايه ياعم مالك حتي لو كلهم جم تحت زبك هاتعمل ايه ولا حاجه هاتتناك زي اخوك الي عنده زبر بهد حيطه انته بقي بزبرك ده هاتعمل ايه اقلب مره يلا احسنلك
انا . كسمك ياعقلي فصلتني خلاص مش هافكر بس ممكن اخد حقي منهم كلهم وافضحهم واقول لبابا الي بيحصل من وراه وفعلا اخدت قراري واتصلت ببابا وقولتله الحقني في كذا وكذا وكذا لقيته بمنتهي البرود بيقولي انا اخلص شغلي هابقي اجيلك ونتكلم مع بعض
استنتجت وقتها ان بابا معرص وعارف كل حاجه وانه راجل علي الورق واني لازم انتقم من بابا كمان بس فكرت انته كده هاتخسر الكل انته خسران ماماتك واخوك وكمان باباك كده غلط اهدي كده واسمعه لما يجي واي ما يكون الموضوع مشيه واوعي تهد المعبد علي دماغك خليك ناصح تمام اخدت قراري في اقل من ساعه لقيت بابا جه وداخل عليا غرفتي
بابا. حبيبي ازيك عامل ايه
انا …….. سكووووت
بابا. اسمعني طيب انا كنت متجوز مامتك وانا عارف انها مياله لللساديه وانا بتحب تتناك من اكتر من راجل في وقت واحد وانها كمان بتحب تنيك الرجاله قبل ما اتجوزها كنت عارف ده كله لكني قولت ما انا كمان كنت بحب النيك والنسوان وكمان احيانا كنت بنيك رجاله عادي ايه المشكله اما احنا الاتنين نشوف نفسنا وبس ونبطل اي حاجه غلط كنا بنعملها ونعيش حياه نضيفه من غير وساخه
واتفقنا فعلا وخلفنا سما وبعدين عادل وبعدين انته ومنا زي الفل وحصلت حجات بتحصل عادي بين زوجين اسمها الفتور وده كان بعد مرور 15 سنه علي جوازنا فقولنا نغير ونحاول ندخل عناصر تصنع الاثاره الجنسيه بينا مره تاني
وانتهي الحال زي ما انته شوفت بره كده
انا في عقلي
احا دي حكايه كبيره اوي واول سؤال جه فبالي
انا . بابا هي سمي تعرف حاجه عن الي بيحصل ده
بابا . لا وارجوك ماتقولهاش
عقلي . فكك من الحوار ده انته كده هاتكون ملك في وسط الناس دي ومعاك سرهم ولسه في حد مش وسخ سما يبقي خلاص سيبك منهم
انا . بابا انا ماشوفتش حاجه اصلا وماعرفش حاجه اصلا
بابا . حبيبي انته هايكون ليك عندي هديه في خلال اسبوع
انا. هدية ايه يابابا
بابا . هاتعرفها كمان اسبوع
انا . تمام مستني الهديه
عوده من الفلاش باك
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار ولسه هاجاوب عليه وانتهي الجزء الاول

الجزء الثاني

المعجزه
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار
انا . بسخريه نفسي في ايه وحياة كسمك سيبني فحالي لو علي الي نفسي فيه سيبني اكمل الحلم واكيد هاعيش لحظات اجمل من واقعي الاليم
الشخص . اسمعني طيب شهر من دلوقتي وهاجيلك تاني في الحلم وساعتها هايكون عليا تنفيذ طلبين وهايكون عليك تنفيذ طلب الطلب انته كده كده هاتنفذه لانك فعلا اخدت عطيه من عطاياي وهي انك تقدر تقرا افكار الناس بس لما تحب
انا . بطل هجص ياعم كسمك بقي مش ناقصه منيكه ناشفه
الشخص . منيكه انته عيل خول ياض واخر مره هاقولك لما تحب تقرأ افكار الناس كل الي عليك انك تبص ناحية الشخص وتقول في عقلك سمعني
انا . حاضر ياعم شمهورش ممكن بقي تعرفني بكسمك قصدي بيك
الشخص . انا العاطي لكل شخص تناسته الحياه وسلبت منه حقوق العيش ولكل ثلاث عطايا يعطيني الشخص لحظة استمتاع بإن يتخلي عن الحب والروابط الزائفه
انا . كسمك اتلهي واشمعنا انا يعني
العاطي . انا لا اعطي لغبي ولا لحاقد اعطي لمنتقم اعطي ذكي لماح يفهم ويعرف كيف تسير الحياه
انا . انته عارف لو عندي زبر كنت نيكتك لكن للاسف بيستخبي اما احتاجه
العاطي . سيكون ان اردت انته ذلك الي اللقاء في الحلم القادم بعد شهر من الان
صحيت من النوم لقيت النظاره واقعه مني دورت عليها قعدت احسس لحد اما لقيتها ولبستها لقيت الفيلم بيخلص وافتكرت الحلم وطبعا قولت كان حلم جميل وياريته يتحقق خرجت بره غرفتي كانت تقريبا الساعه 2 لقيت عادل ودينا صوتهم طالع بينيكو بعض قولت اروح اتفرج عليهم اصل دينا دي بطل فرنساوي مظبوط بتخليني احس اني بضاني واقفه
روحت عليهم ودخلت وقعدت وشافوني وكأنهم مش شايفيني اصلا
البت دينا لابسه صناعي وهاريه عادل نيك
وانا بتفرج كده قولك حاول تحلم تاني كده او اعمل الي قالك عليه العاطي وفعلا بصيت ناحية دينا وقولت فسري سمعني
سمعت دينا بتقول
دينا . بقي يابن المتناكه تفتحني وماتتجوزنيش وتجوزني لواحد خول زيك وتكدب علي الكل وتقولهم انو راجل وانا ساكته علشان الفلوس الي بتديهاني وانته بتيجي تتناك عندي باليل انته واصحابك واديك مذلول تحت مني اهو زي اللبوه وانا الي بنيكك وحياة كسمك لأخلي طيزك تجيب ددمم
في عقلي . ايه ده فعلا انا سمعت كل حاجه ازاي مستحيل اكيد انا لسه في الحلم لا مش حلم ده حقيقه ازاي ازاي ماتيجي نجرب اخوك الخول كده
وبصيت ناحية عادل وقولت فسري سمعني
عادل . اه علي المتعه جوانب طيزي بحس بيها بتدليك جمييل ياريت افضل اتناك علي طول اه لو مدحت ده راجل بجد كنت حبلت منه وكنت هاكون عبد تحت رجليه
انا فعقلي . احا ده نفسه فيا انا كسمه سيبه بالي نفسه فيه مش هايطوله ابدا وافتكرت كلام العاطي لما قال اني ممكن يبقي عندي لو انا عايز وانه فعلا خلاني اقرا افكار الناس بدليل اني قريت افكارهم انا خايف اكون اتجننت وتكون كل الحجات تهيئات اعمل ايه مش عارف اطلع بره واستني لما بابا يجي واحاول اقرا افكاره وافكار ماما وعم رجب ومراته ومروان ده كمان وكل الناس ولا انا كده بزود فجناني انا عندي فكره وهابدئها دلوقتي
انا . عادل نفسي اعرف ازاي نفسك فيا وانا بحس انك بتكرهني
عادل. انته سمعتني ازاي ازاي وقام بسرعه من تحت دينا وبصلي وقالي قولي ازاي
في الوقت ده اتاكدت اني مش مجنون وكنت واثق ان عادل تحت تأثير الاثاره الجنسسيه هايقول الحقيقه وقد كان
انا . سمعتك وانته بتتكلم وقولت حجات تانيه ودينا كمان الظاهر انكم مندمجين اوي مع بعض
وسيبتهم بيكلمو نفسهم ومشيت وتأكدت اني بقي عندي حاجه مهمه جدا وان خيال الفيلم تحول الي واقع ولازم استغله
عدت الساعات وبابا وسالي اختي جم من الشغل علي الساعه خمسه وكلنا قاعدين علي السفره عادي جدا قولت اقرا افكار بابا
(سمعني)
افكار بابا ياه ياشرموطه لو تيجي تحت مني ماكنتش عتقتك كنت هانيك فيكي ليل ونهار وبدل ما انتي عايشه غي الشاويش عطيه فالشغل كنت هاتعيشي دور القحبه تحت زبري
انا ، احا بابا بيفكر فبنته بس عارف انو مايقدرش يتكلم معاها فكده حتي انته يابابا

فجأه لف وبصلي وكمل كلام فعقله وقال حتي انته قولت عليك هاتطلع راجل بجد طلعت مريض وصحتك علي قدك وحتي زبرك مش طالع من مكانه اعمل ايه بت مسترجله وعيل مريض تعبان وعيل خول وانا عارف وسايبه وزوجه متناكه بتتناك من الكل واحيانا انا الي بجيبلها الزبير بنفسي مش عارف بس بستمتع وانا بشوفها بتتناك وهي بتصوت وبنيكها وانا بتفرج علي الفيديوهات الي بتصورها للي بينيكوها
انا . كسم دي دماغ احا ياعم انا لو بحلم بأوسخ حاجه مش ممكن تكون اوسخ من الي انا فيه حاليا
قولت احول الدفه واشوف ماما لتفكر فإيه
(سمعني)
ماما ياه عايزه اتناك من ثلاثه مره واحده احط زبري فكسي وزبر فطيزي وزبر فبقي واتناك بقي واعيش
انا . احا انتي كل همك انك تتناكي وبس
حوار السفره
بابا . عادل ممكن اعرف هاتقعد فجامعتك لحد ايمته بقالك سنين ولو جامعتك مش خاصه كان زمانك بره الكليه فوق شويه لنفسك وخلص جامعتك مدحت
انا . نعم يابابا
بابا . انته لازم تروح جامعتك
انا . بابا انته الي يهم حضرتك اني اخلص كليتي ومادبلرش سنه صح وهايكون ماتقلقش عليا انا اقلق علي صحتك
فجأه لقيته زور واللقمه وقفت فزوره وطبعا شربناه مياه ولحقناه
سالي ضحكت وضحكتها ملت الدنيا طبعا بعد الخضه علي بابا
وفكرت اسمع افكار اختي بس قولت لا بلاش دي البريئه الوحيده هنا

بابا. ياسالي الراجل ده الي اسمه علي الفولي لازم تكوني بكره. صاحيه معاه علشان الصفقه بتاعته مهمه جدا والمره دي عايز اكسب منه علشان كل مره الصفقه معاه يدوب بتجيب تكاليفها والمره دي حرام تجيب تكاليفها بس علشان الصفقه كبيره فعلا
سالي. عارفه يابابا بس حضرتك عارف انك مستحيل تعرف هو بيفكر ازاي حضرتك بتكون موجود كل مره وبتشوفه بيعمل ايه
بابا . لازم نشوفله حل الراجل ده
مع ان دي مش عوايد بابا وسالي انهم يتكلمو فشغل في البيت الا ان دي المره الوحيده الي اكون بستمع ليهم بتركيز وعايز ادخل معاهم في الحوار وفعلا
انا . بابا ممكن اكون موجود في الميتنج ده بكره
بابا. ليه؟
انا. حاسس اني هاقدر اعمل حاجه بكره وعمة هاتلاقيني قاعد ساكت ولما احب اتكلم هكلمك او سالي بهمس وكأني مش موجود
بابا. بيفكر ولسه هايتكلم
سالي . خلاص يابابا مش مشكله هو اصلا فتجاره فأكيد هايكون فاهم
بابا . الي تشوفيه وانته اياك تتكلم معاه ببرود يجلطه
انا. حاضر يابابا
انا استنتجت من كلام سالي ان الفولي بيلعب عليهم العاب ذهنيه تخليهم مشتتين مش عارفين هما هايخسرو ولا هايكسبو وفي النهايه بيقبلو بعروضه لكن طبعا انا بقي معايا سلاح فتاك اقدر اعرف الفولي او غيره بيفكر ازاي
مشهد الميتينج
دخلت انا وبابا وسالي غرفة الاجتماعات والمهندس المسؤل عن المكن والمستشار القانوني المسؤل بالشركه وكان فاضل علي ميعاد وصول الفولي تقريبا ساعه
قولت احاول افهم الدنيا ماشيه ازاي من خلال قراية افكار المهندس والمستشار وبابا وسالي وبكده هاقدر اخش الاجتماع فعلا وانا جاهز
بدئت بالمستشار القانوني العامري محسن
(سمعني)
انا الصفقه دي تخلص وابقي تمام ويكون معايا ملايين من الفولي واظبط نفسي وبعدين اسيب الشركه وافتح واحده خاصه بيا ملاكي وابقي ساعتها المستشار العامري بيه
انا جوه عقلي . احا انته الي بتبيع المعلومات للفولي واسعار المكن وحكايته وكل حاجه عنه جميل انته كده معلم دي معلومه هاتخليني اعلم في الميتينج صبرك عليا ياعالمي
دخلت علي المهندس (سمعني )
انا اول ما الفولي بيه يجي هاخلع انا اروح للبطه البلدي الي مستنياني دي وارقعها جدر تمام يعوضني الكام يوم الي فاتو في الهم بتاع الاوراق والفحص بتاع المكن
انا. لا كده انته طبق بليله ومن غير لبن
الفولي بيه حضر ومعاه اتنين رجاله محترمين جدا واول ما قعد المهندس بدء يشرح في المكن وامكانياته
الفولي . فيه ايه ياباشمهندس انا عارف المكن وعارف امكانياته ولولا انكم الي واخدين توكيله من الشركه المصنعه في المانيا كنت اشتريته من هناك اقعد ياراجل
المهندس . اسف ياباشا بس ده شغلي وانا كده اصبح مالوش لزوم وجودي استأذنكم
المهندس مشي وفضلنا احنا
بدون اي مقدمات دخلت لدماغ الفولي علي طول
(سمعني)
انا عارف سعر المكن وعارف طل حاجه عنه جايبين مهندس خايبان يعرفهوني انا المستشار المعرص بتاعكم ده باعتلي ملف كامل وشامل ومن علي سييتم الشركه بتاعتكم كمان ياشوية بهايم
انا . تمام كده بانت جدا الروؤيا وشكرا علي المعلومات يابشا
ودار الحوار كالأتي
الفولي . اهلا يامحمد بيه ازيك اخبارك
بابا . تمام ياعلي بيه زي الفل ومش هاتعرف تضحك عليا المره دي
الفولي . هههههههههههه هانشوف ياباشا الاسعار ايه
سالي . الاسعار كذا وكذا وكذا علي حسب مواصفات المكن طبعا حضرتك لسه قايل من شويه انك عارف المكن كويس
الفولي . ضحك بسخريه مين الشاب ده يامحمد بيه
بابا . ده ابني مدحت
الفولي . ياراجل ابقي اكله كويس شكل اكلته ضعيفه
وفوسط الحوار القائم بينهم والي طبعا الفولي قلبه عليا بسخريه كنت بقرء افكار احد الرجال المحترمين الجالسين بجواره
(سمعني )
الناس دي هبل والنعمه لو يعرفو انهم يقدرو يبيعو المكن بنسبه اعلا من كده 100/25 وده الي هايعملو الفولي ولسه هاينزل 25 في الميه تاني يعني مكسبه من مجرد النقل بس لمصانع التركي هايكون 100/50 الناس دي عبط ولا ايه
انا . الف شكرياكبير علي المعلومه الحرير
رجعت للميتينج تاني بس كان لجام الكلام كله بقي معايا
انا . ضحكت بسخريه انا طبعا يافولي باشا مقدر هوف حضرتك عليا وعلشان خوفك عليا انا هادفعك حق عرب في السخريه مني زياده عشره في الميه في ثمن الصفقه
الفولي . انته بتقول ايه انته اتجننت
بابا . اهدي يافولي بيع انته بتقول ايه يامدحت
انا. بقول الي حضرتك سمعته يابابا وخليني بعد اذن حضرتك اكمل كلامي ووقفت انا قبل ما اجي هنا واقعد مع الكبار كنت لازم اكون دارس السوق كويس واحتياجاته طبعا واسعار كل قطعه في المكن واحتياج الفولي باشا للمكن كمان
ممكن اسأل حضرتك يافولي باشا سؤال
الفولي . بغيظ اسأل
انا . حضرتك اصلا عندك مصنع لسحب سبائك النحاس وخصوصا النوعيه دي الي المكن ده بيطلعها
الفولي . ببرود مايخصكش
انا . فعلا مايخصنيش بس الي يخصني ان حضرتك مبعوتلك فايل كامل من علي سيستم الشركه الخاص صح
الفولي ……….. سكوت تام
انا. واكيد طبعا حضرتك عارف انا قصدي علي مين ده ذائد اني كمان عارف حضرتك هاتبيع لمين تحب حضرتك اقولك هاتروح انهي مخازن بالظبط وعلشان حضرتك تكون مقدر اني تعبت قوي في المعلومات هاخد من حضرتك اتنين في الميه من اجمالي ثمن الصفقه وهاخد من بابا زيهم وكده اكون عامل مع حضرتك واجب وسايبلك 13في الميه مكسب صافي لحضرتك هاتاخدهم من عملية النقل، انا لسالي يلا ياسالي غيري العقود قصدي خلي المستشار يغير العقود ويحط نسبتي تمام يافولي باشا
الفولي . بغيظ تمام موافق بس يكون فعلمك ده هايكون اخر تعامل مع شركتكم
انا . ببرودي المعهود حضرتك مش مضطر تتعامل معانا غير لما ما تلاقيش طلبك في السوق فساعتها هاتضطر اسفا تتعامل معانا
الكل بيبصلي كل واحد بطريقته بابا بإعجاب شديد سالي بحب واعجاب وانبهار المستشار بحرقه وقهر علي العموله الي راحت وكشف خيانته للشركه الفولي بيه كان عايز يقتلني اكيد
الفولي بيه مضي العقود مع بابا وانتهي الميتينج بعد الميتينج مباشرة
بابا . مدحت مين الخاين
انا . مش مهم يابابا هو اخد جزائه خلاص
وكان غرضي وقتها ان الفولي هو الي ينتقم من العامري لأنه مستحيل يصدق ان فيه خاين بيفضل شغال فنفس الشركه بعد خيانته يبفي اكيد خانه
رجعت البيت ومعايا في حسابي عشره مليون جنيه من صفقه ب250مليون جنيه
انا بقيت رجل اعمال بقي وانا ما اعرفش

تاني يوم قولت اروح الجامعه اشوف شلة المتنمرين واسراء قمري واشوف دماغهم كلهم فيها ايه
دخلت الجامعه سألت عليهم في الكافيه الويتر قالي قدامك اهم ياستاذ طبعا حسيت اني في الا لا لاند خالص وعلي غير العاده انا الي روحتلهم وسحبت كرسي وقعدت عليه
انا . ازيكم ياشباب
طبعا الكل مستغربني انته ازاي كده وجبت منين القلب ده يامهزء وانا ولا علي بالي قررت اقرا افكارهم
الاول امجد .
(سمعني)
انا مش عارف ايه خلاني ارضي انو يصورني وانا تحت منه بس هو صاحبي واكيد مش هايفضحني وبعدين ما هو كمان خول بس مش متصور مش متصور وهو بيقول حطه جامد ياعلي اعمل ايه هاطلع غلي في الخول الي اسمه مدحت ده
انا . ايه ده انتو طلعتو خولات بقي وانا ما اعرفش
سيبك من علي طلع خول وقبل ما امشي هاوقعهم فبعض
خش علي رامي
(سمعني )
البت اسراء جامده نيك وصافي جامده نيك وفيه بت في السيكشن جامده نيك انا نفسي انيكهم كلهم بس انا زبري صغير اوي واخاف احاول اعمل علاقه مع واحده فيهم وتفضحني وابقي عامل سبع رجاله علي جوز الخولات الي معايا ويكتشفو اني مش بنيكهم علشان بتاعي صغير اصلا
انا. احا دي البلد كلها نجسه كفايه كده انهارده مش هاقرا افكار حد تاني بس قبل ما امشي هاوقعهم فبعض واضحكهم علي بعض
البنات جات وقعدت وشويه وكانو هايمشو قولتلهم استنو واسراء استنت وصافي بتقولي عايز ايه يابضان
انا . البيضان لو عايزه تمشي تتفضل
صافي قعدت وحست بإحراج
انا . انا شوفت فيديو انبارح عذرا يعني فيديو جنسي مبعوتلي من واحد بيحبني وبيقولي شوف ياعم صحابك في الكليه بيعملو ايه فتحت الفيديو لقيت اتنين شباب مع بعض وواحد نايم تحت واحد وبيقوله حطه جامد يا عالمي ومش هاقول الاسم علشان الفضيحه وفي الاخر طلعو الاتنين خولات فجأه امجد قام مسك فخناق علي وعمال يضرب فيه وانا سيبتهم ومشيت ماليش دعوه جوز خولات بس رجعت تاني وقولت لرامي بقولك يارامي في حجات بتتجاب علشان تكبر الصغير فاهمني انته هاه وكملت مشي خارج من كافتيريا الكليه وخرجت من الجامعه كلها لقيت بابا بيكلمني علي التليفون
بابا . ايه يابطل بطلت تيجي الشركه
انا . بطلت ايه يابابا هي مره واحده خلصت مصلحه وخلصنا
بابا . انا محتاجك معايا في الشركه جنب اختك تشيل الشركه معانا
انا . طيب هافكر في العرض وارد عليك يامحمد بيه بس اصبر عليا كمان شهر
بابا . حاضر يامدحت بيه تؤمرني
انا . باي يابابا
رجعت البيت طبعا لقيت حفلة نبك كالعاده بس فيه مزه زياده هدي اخت البطل بنت عم رجب التانيه كانت متجوزه بردو بس بصراحه ماحبتش اتفرج كنت بفكر في حجات تانيه اهم
هاقابل العاطي تاني ايمته الايام بتمر اصعب من الاول نفسي اتحول ابقي وحش كاسر يوم ورا يوم ورا يوم وانا مستني مرور الثلاثين يوم بفارغ الصبر وبفكر هاطلب ايه
ياتري اطلب قوه خارقه تخليني سوبر مان
ولا اطلب ان زبري يبقي طوله مترين
بس ده كده يبقي خيال علمي ولازم انيك مزه من زحل مش الارض ولا اطلب فلوس ودهب وياقوت ومرجان اطلب ايه مش عارف كل تفكيري بقي منصب علي انا هاطلب ايه حتي اني مابقتش برزح الكليه ولا بخرج من غرفتي اصلا
مابعملش حاجه غير اني افكر في الطلبين وجه اليوم الموعود والمره دي هاتفرج علي فيلم سوبر مان وياريت انام
وانا بتفرج علي الفيلم نمت وحلمت
وهاتعرفو حلمت بإيه وطلبت ايه الجزء الجاي باي باي
برنس بجد تسلم ايدك استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
الجديد امتا يغالي
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
الجزء الجديد امتى
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه
جزء جامد بجد استمر اكتر بس تتأخر علينا تاني
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%