NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عارف اني مليش دخل بس معلش يا صاحبي يستحسن لما تصطلب حاجه تبقي بطريقة احسن من كده وبجد انا شايف ان طريقتك وحشه اوي في الطلب
فا ياريت تاخد بالك من طريقتك وتراعي الناس
ومعلش يا مايكل متزعلش نفسك والموضوع مش مستاهل تضايق نفسك
ولو في حد شايف اني غلطان في اي كلمه يا ريت يقولي
ويا ريت يا مايكل تكمل القصة لوسمحت انا مستنيها بقالي كتير اوي
انت عشره علي عشره علي راسي

فعلا يا مايكل انت كاتب محترف و اكيد عارف انو التاخير هو الي يخلي الناس تزعل او تتدايق و بيعبرو عن الحاجة دي بطريقة ممكن تكون مش كويسة فخلي صدرك رحب و ياريت تراضينا احنا الي متابعيك من زمان اوي و تنزل الجزء الجديد اليوم بما انو هو في التاتش الاخير 😅 ده يعني لو سمحت يعني عشان متقولش انو احنا بنطلب انك تكتب غصبا عنك 😂
مصيفش يعني يرضيك مروحش بلطيم السنه دي. 😂 😂

دا انا متغمضليش عين غير لما امسي علي شواطئ بلطيم وفايد اوووووف علي العظمااااااا

انت اللى فى تعليق سابق بتقول لو فى 20 بيطلبوا جزء جديد هنا فى 200 بيطلبوا مارفل ، فبقولك عادى يكون فى توازن فى كتابة الاجزاء بحيث الناس تقرأ هنا وهنا عادى حسب وقتك! ايه الغلط او عدم الاحترام فى كده !!، انت اللى كل شوية عمال تقول بمزاجى وبراحتى !!! احا ايه لازمه الكلام ده مش فاهم هو حد قالك اكتب غصب عنك !! مش عاوز تكتب عنك ما كتبت !! وتواضع مين يا بو تواضع !! ولسانك شوارع ع نفسك احا !!!، لتكون مفكر نفسك فى معرض الكتاب !!، انت كلامك اخره بيترمى زى الكلينكس فى الحمام ، احنا اللى عملنالك سعر بسبب التعليقات لحد ما افتكرت نفسك حاجه !
طيب انت غلط فيا وعمال تشتم وكلامي كلينكس وبتاع و مش عارف ايه ف انا دلوقتي مشرف وعلشان انا جامد نييييييك ودي معروفه مش هستخدم سلطتي عليك وهكتفي باني اقولك ( شكرا يامحترم ) .... وبرضو بمزاجي ☺️

وبالمناسبه اه انا مفتكرتش نفسي حاجه لان انا بالفعل حاجه تقيله نييييك اعمل ربع اللي عملته وبعدين تعالي ❤️

اولا بس انا مش خايف من حاجه
ثانيا وبجد انته طريقة قليلة الذوق في الطلب ولو فاكر ان ده كويس وانته شاطر اوي كده فا لا
( مايكل كان اختفي فترة كبيرة اصلا فا انا عادي مش هخاف من حاجه انا بس متشوق اعرف الاحداث وزي ما قال الموضوع ده محتاج مزاج )
ثالثا بقي ياريت بمي انك جامد اوي كده ومش عاجبك اي حاجه متقراش لي مايكل اي قصص ومعتقدش ان اي حد هيقبل طريقتك دي
و**** يابني الموضوع سهل نيييييك يتلخص في كلميتين

( مش عجبك متقــــــراش ) سهله فشخ ، قولو بقي يمكن مش سامعني 😂

يابنى هو انت انسان طبيعى؟ هو مش انت كنت موافق ع كلامى وبتقولى كأنك فى قلبى !!! ولا انت معاهم معاهم عليهم عليهم !!! ، وبعدين ما كل التعليقات بتتكلم ع التأخير فى نزول الاجزاء ، وهو معترف ان فى ناس طلبت منه بس الناس فى قصة مارفل عددهم اكتر فمهتم بالقصة اكتر!! بيتكلم عن الاحترام وهو فاشخ عدم الاحترام للاعضاء وتعليقاتهم وطلباتهم!!! وانا كنت داخل وفى نيتى عادى زى اى حد بيتكلم عن الجزء الجديد، انا كل اللى قولته حد يهتم بالقصة دى شوية ! لا شتمت حد ولا غلطت فى حد وباعت معاها ايموشن ضحك يعنى ان الكلام هذار ، لكن هو باين انه شخصية نرجسية عاوز الناس تقف طوابير تستأذنه وتستسمحه انه ينزل القصة ، لانه فى تعليق سابق بيقول انه كاتب لحد الجزء التاسع بس بيبضن،!! وانا اول مرة انا اعمل تعليق اساسا ع قصة له فمش عارف انتوا جايبين الثقة بنت المتناكه دى منين عشان هو يقولى وانت تردد من وراه انه مش عاجبك متقرأش!!! ما تتحرق القصة !!! انت شايفنى بترجاه ولا عملتله 100 كومنت قبل كده بستعجله !!!! ولا بقوله ابعتلك فلوس وتكملها زى ما انت عملت !!!!! أحا ع الدماغ بجد !!، الواحد مش مصدق انه ضيع وقت فى الحوار الفكسان ده، روح طبله بعيد عنى وانا خارج من المنتدى دى اللى مافيهوش احترام للاعضاء
خد تعالي بس متزعلش ، بص انا هتكلم معاك براحه وبعقل وبهدوء وانسي الكومنت اللي لسا كاتبهولك من شويه ..اتفقنا ؟؟ روق كدا وانا هفهمك الليله دي كلها حصلت ليه ......

- انت بداّتها بجمله (قصه نجسه ) ... اه هي كلها قصص سكس بنت وسخه نجسه انا معاك بس ينفع مثلا تخش علي بيت حد اول مره تقوله احلي مسا علي الناس اللي ساكنه في شقه وسخه ؟؟ .... شوف انت جاي تزورهم وبتقولهم احلي مسا بس شتمتهم ...

- ف انا اتضايقت من الجمله دي + ان انت بتعاقبني اني مش بكتب او بتاخر في الاجزاء في حين ان في مئات القصص مكملتش اساسا واحنا حاليا كلنا بما فيهم انا بنتشعبط في كاتب بيكون بيكمل القصص ، لان انا زيك برضو لما بقرا قصه وبتعجبني والكاتب بيتاخر بتبضن وبنسي الاحداث ف انا عذرك .....

- الكاتب دا بشر زيه زيك يعني ممكن يكون في حاجه مضايقاه في الشغل في الجامعه في البيت فبتاثر علي المود بتاعه في الكتابه ف لو مبضون هتلاقيه مش قادر يكتب ولو كتب هتلاقي اللي كتبه اي كلام .... ولو مبسوط هيكتب حلو وهيبدع ...انا بتكلم علي الكاتب مش اي حد بيعمل قصه سكس وخلاص

- انا مش نرجسي انا كنت ببضن عليك ليس الا ، من كام سنه كنت نرجسي اه وصدقني ساعتها كنت هتسب وتلعن في اليوم اللي فكرت تكتبلي فيه كومنت ، ( ودي مش حاجه افتخر بيها بس الحمد لله راحت )

- انت داخل تقرا وتتبسط وانا داخل اكتب علشان بتبسط من الكتابه ف نمشي الدنيا مع بعضينا ، وسبب من الاسباب انك متضايق انها مكملتش علشان هي القصه حلوه وانت اول مره تقرا قصه لشيميل باحداث طبيعيه من غير نيييك واوووف واحححح طول الوقت ...فنمشي الدنيا مع بعض لان انا لو نزلت فيها جزء وحش واستعجلت انت هتتبضن ...وانا بقولك كدا علشان لما كنت بكتب في مارفل والناس استعجلتني في جزء فعلا كان سيئ فشششخ .....

- ف انا بطلب منك بادب بعد اذنك قدر الشخص اللي بيضيع من وقته ومجهوده علشان يكتبلك حاجه تبسطك .... وياريت تغير اسلوبك لان في اجماع علي ان اسلوبك وحش مش انا بس اللي بقول كدا ...اتفقنا ؟؟

• حبيته
التفاعلات: Lord Dark
روق ياعم الموضوع مش مستاهل حصل خير ياشباب
هو الراجل ميقصدش حاجة هو بس قصتك عجباه ف عاوزها تكمل زينا كلنا انت عموما قصصك كلها روعة ف من حلاوتها الناس بتبقي مستنياها ودي حاجه تبسط ان شغلك الناس مقدراه ومحدش قال انك مقصر ف كمل انت كتابة بس ومتشغلش بالك بحاجة
عدي وفات ❤️ ❤️

جاي تصطاد انت في المايه العكره ياحوده علشان القصه تكمل 😂😂

كتبت كومنت طويل عريض واول ما خلصته اتمسح 🙂
المفيد انه براحتك
المولد ده عاجبك وشغل الاساءة منهم وردودك برضه عايزه يكمل براحتك
عايز تنزلها عشان انت تقريبا ممكن تكون مخلصها اصلا وهتلاقي نفس اللي بيسيئوا ليك بيمدحوك وانت بتشكرهم اشطا برضه
عايز تقفلها بطبة ومفتاح وتنهيها علي كده براحتك برضه وهما هيروحوا يتابعوا مارفل عادي مثلا 😂😂
ياختاااااااي علي ضياع العمررررررررر

اختار ايه انا دلوقتي ، ال ٣ اختيارات كلهم احلي من بعض 😂 😂 😂

رجاء للإدارة الكاتب ليس جاد ولا القصه هنكمل اصلا وهى كدا كدا قديمه وهو بيشتغلنا من الاخر ارجو قفل القصه لأنها موجودة في قسم التراث
اه انا مش جاد هتحاسبني ؟؟

موجوده في التراث لحد الجزء الثاني روح كملها من هناك

تكمل متكملش انا كاتبها ومن حقي اعمل فيها اللي انا عايزه ....مش عجباك متقراهاش في قصص كتير غيرها

معرفش انا التنسيق جابني هنا 😅
لا يابا أنسي دي مظاهرة ع كاتب قصص سكس يعني مش أقل 99.9 مفيش هزار شوف مين اللي رماك هنا 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
لا يابا أنسي دي مظاهرة ع كاتب قصص سكس يعني مش أقل 99.9 مفيش هزار شوف مين اللي رماك هنا 😂😂😂
😂 😂 😂

عمو اللي واقف هناك دا دهني اسود وقالي خش معاهم كدا

😂 😂 😂

عمو اللي واقف هناك دا دهني اسود وقالي خش معاهم كدا
مهو هوا دهنك اسود عشان شافها مغريه ومزعلكش 😂😂😂

• جامد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Eldiablo1
  • حبيته
خد تعالي بس متزعلش ، بص انا هتكلم معاك براحه وبعقل وبهدوء وانسي الكومنت اللي لسا كاتبهولك من شويه ..اتفقنا ؟؟ روق كدا وانا هفهمك الليله دي كلها حصلت ليه ......

- انت بداّتها بجمله (قصه نجسه ) ... اه هي كلها قصص سكس بنت وسخه نجسه انا معاك بس ينفع مثلا تخش علي بيت حد اول مره تقوله احلي مسا علي الناس اللي ساكنه في شقه وسخه ؟؟ .... شوف انت جاي تزورهم وبتقولهم احلي مسا بس شتمتهم ...

- ف انا اتضايقت من الجمله دي + ان انت بتعاقبني اني مش بكتب او بتاخر في الاجزاء في حين ان في مئات القصص مكملتش اساسا واحنا حاليا كلنا بما فيهم انا بنتشعبط في كاتب بيكون بيكمل القصص ، لان انا زيك برضو لما بقرا قصه وبتعجبني والكاتب بيتاخر بتبضن وبنسي الاحداث ف انا عذرك .....

- الكاتب دا بشر زيه زيك يعني ممكن يكون في حاجه مضايقاه في الشغل في الجامعه في البيت فبتاثر علي المود بتاعه في الكتابه ف لو مبضون هتلاقيه مش قادر يكتب ولو كتب هتلاقي اللي كتبه اي كلام .... ولو مبسوط هيكتب حلو وهيبدع ...انا بتكلم علي الكاتب مش اي حد بيعمل قصه سكس وخلاص

- انا مش نرجسي انا كنت ببضن عليك ليس الا ، من كام سنه كنت نرجسي اه وصدقني ساعتها كنت هتسب وتلعن في اليوم اللي فكرت تكتبلي فيه كومنت ، ( ودي مش حاجه افتخر بيها بس الحمد لله راحت )

- انت داخل تقرا وتتبسط وانا داخل اكتب علشان بتبسط من الكتابه ف نمشي الدنيا مع بعضينا ، وسبب من الاسباب انك متضايق انها مكملتش علشان هي القصه حلوه وانت اول مره تقرا قصه لشيميل باحداث طبيعيه من غير نيييك واوووف واحححح طول الوقت ...فنمشي الدنيا مع بعض لان انا لو نزلت فيها جزء وحش واستعجلت انت هتتبضن ...وانا بقولك كدا علشان لما كنت بكتب في مارفل والناس استعجلتني في جزء فعلا كان سيئ فشششخ .....

- ف انا بطلب منك بادب بعد اذنك قدر الشخص اللي بيضيع من وقته ومجهوده علشان يكتبلك حاجه تبسطك .... وياريت تغير اسلوبك لان في اجماع علي ان اسلوبك وحش مش انا بس اللي بقول كدا ...اتفقنا ؟؟
خود تعالى انت ومتزعلش، حوار كلمة قصة نجسه اللى انت ماسك فيها ده انا شرحته قبل كده فى اول كومنت وانت بنفسك دلوقتى عمال تقول الموضوع سهل نييييك وفى تعليقات تانيه اللى يقول كسم دى صورة وكسم الجسم الخ.. فالكلمة مش مقصود بيها اهانة بس انت لو عاوز تاخدها اهانة خدها مش هزعلك...
ثانيا: تعليقى بيقول حد يهتم بالقصة دى شويه، لا شتمت ولا اهنت حد ولا قولتلك سيب مشاغلك ولا اعرف ايه هى مشاغلك ولا عاوز اعرفها ولا اتدخلت فيها فالتعليق مش اهانة برضو.
ثالثا فى شخروميت حد قبلى اتكلم فى موضوع التأخير ولو انت شايف ان اسلوبى وحش وانهم طلبوا الجزء الجديد بطريقة احسن فأنت برضو مستجبتش لكلامهم وقولت لو فى 20 واحد بيطلبوا جزء جديد لعيب خلقى فى 200 بيطلبوا مارفل وانهم أهم !! يعنى انت شايف ان حتى لو 20 شخص كلموك بطريقة كويسة فكلامهم ولا طلبهم مهم بالنسبالك وده ع فكرة برضو ضد طريقة الكلام المحترمة اللى انت عمال تطالب بيها لنفسك
رابعا: فى تعليق سابق قولت انك كاتب لحد الجزء التاسع بس بتبضن شويه ع الاعضاء وده برضو ينضم لثالثا فى انك مش بتحترم طلبات الاعضاء وان الموضوع مش مرتبط بقى هما طلبوا منك بأدب ولا لا
خامسا انت بتقول انى بعاقبك ان القصة مش مكتملة فين العقاب اللى قولته؟؟ لا شتمتك ولا اهنتك ولا اخدت بالى اساسا مين كاتب، انا لاقيت تعليقات كتير بتطلب جزء جديد من ايام المنتدى اللى قبل كده ومحدش بيرد فقولت حد يهتم بيها فين العقاب فى كده!
سادسا: انت من كلامك مازلت شخصية نرجسية راجع كلامك ومصطلحاتك كلها بتقول كده فمبروك انت نرجسى زعلان ليه!،
سابعا: انا برضو مش عارف انتوا جايين الثقة دى منين انه لو مش عاجبنى مقراش! هل انت شايفنى اتحايلت عليك؟ هل انت لاقيت منى تعليقات سابقة وطلبت منك نفس الطلب ؟ الخ.. لما تلاقينى عملت كده ابقى قولى مش عاجبك متقراش مش عاوز تكملها طز و طز مش اهانة بس مش اخر الدنيا يعنى قصة متكملش فمش فاهم جايب الاهمية دى منين !
ثامنا: انا معرفش انت عملت ايه ولا مهتم اعرف ولو قصدك انى اكتب ربع اللى انت كتبته فى المنتدى اللى معرفش اد ايه وشايف ان ده انجاز وانى مش هعرف اعمله اكيد يعنى فعلا كلامك صح مش هعرف اعمل ربع ده ولو عملته اكيد مش هتفاخر واعتبر ان ده انجاز ، ولو انت شايف ان ده انجاز فمفهومك عن الانجاز محتاج تراجعه شوية،
تاسعا: مسألة انك بقيت مشرف او لا وتلغى عضويتى او توقفها متهمنيش ده منتدى سكس فى الاخر ليه متصور ان الاجراء ده يزعل او يضايق انك توقف عضوية فى منتدى سكس ! وعموما عادى اعمل كده واهو يبقى تأكيد ع كلامى، راجع اى كومنت قولته مافيهوش اهانة او شتيمة او خرق لشروط المنتدى
عاشرا: برضو عاوز تكمل القصة او متكملهاش او تقفلها عادى ولا تفرق، وموضوع ان اسلوبى مش عاجبك وان فى اجماع ع كده ومعرفش اجماع من مين مافيش غير واحد رد وبيطبلك وبيقولك كمل القصة فباين هدفه ان بيقول كده عشان له غرض مش اكتر، بس طالما نوعية التعليقات دى هى اللى بتعجبك تمام اوكيه مش هتلاقيها عندى. تمام؟ خلصت خلاص؟ صافية لبن؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%