NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يبقي انت محضرتش لما كنت بنزل مارفل كل يوم جزء 😂 🤝
شيئ يفرحني طبعا اكيد بس الناس محسساني اني شغال عندهم او اني اله كاتبه مثلا او اني مجبر اني اعمل كدا ، انا بكتب علشان انا عايز اكتب وافرحك وافرح انا كمان بفرحتك انما ☺️

اقولك سر انا كاتب لحد التاسع بس مش عايز انزله بضينه 🤫
يا عم نزل بقي😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
طب انا ذنبي اي ان في ناس مضايقينك لو سمحت انا مستني القصة دي ولو فاكر انا معاك من ايام تويتر وبعدين ديسكورد فا اتمني تنزل الجزء الجديد في اقرب وقت
وشكرا علي مجهودك 🥰😘
حبيبي هبعتهالك برايفت تقراها لوحدك ولا عزاء للحاقدين 😁 😁

• حبيته
التفاعلات: Lord Dark
يبقي انت محضرتش لما كنت بنزل مارفل كل يوم جزء 😂 🤝
شيئ يفرحني طبعا اكيد بس الناس محسساني اني شغال عندهم او اني اله كاتبه مثلا او اني مجبر اني اعمل كدا ، انا بكتب علشان انا عايز اكتب وافرحك وافرح انا كمان بفرحتك انما ☺️

اقولك سر انا كاتب لحد التاسع بس مش عايز انزله بضينه 🤫
اقولك انا عالسر الاحلى
انا عندي استعداد اني ادفعلك فلوس او رصيد مقابل اني احصل الاجزاء اسرع و اكثر من البقية 😅

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و Ahmed sosa
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا عم قصدي علي الاجزاء 😂😂🤦🏻‍♂️

• بيضحكني
قصه نجسه بتابعها ليه ؟؟ انا سهل نييييك اكتب عليها مكتمله واقفلها علي كدا ايه رايك ؟؟
ولا اقولك الافضل انا هكمل كتابتها وهخليك تكره كسمها حلو كدا علشان تبقي نجسه علي حق ☺️

انا كيفي كدا مش عاجبك متقراليش بسيطه ☺️
اظن واضح ان هدف التعليق بتاعى ان القصة حلوة وعاوزين نتابعها ، فالتعليق مش اهانة اولا، ثانيا لا حد قالك اهمل حياتك ولا تفرغ للكتابة وبس ، احنا بنقول انه يكون فى توازن يعنى زى المسلسلات الاجنبى حلقة كل اسبوع او كل 10 ايام حسب الوقت، لكن مش جزء كل شهر او شهرين،
ثالثا مالوش لازمه البوقين اللى فى الاخر دول، مش حتى السكس والقصص هتصعبوها على ديك ابونا وهتتطنطوا على دماغنا بيها، أنت اللى مش عاوز تكتب متدخلش منتدى قصص سكس تكتب وبعد كده اوف اح انا مشغول يا جماعه واللى مش عاجبه ميقراليش !

اظن واضح ان هدف التعليق بتاعى ان القصة حلوة وعاوزين نتابعها ، فالتعليق مش اهانة اولا، ثانيا لا حد قالك اهمل حياتك ولا تفرغ للكتابة وبس ، احنا بنقول انه يكون فى توازن يعنى زى المسلسلات الاجنبى حلقة كل اسبوع او كل 10 ايام حسب الوقت، لكن مش جزء كل شهر او شهرين،
ثالثا مالوش لازمه البوقين اللى فى الاخر دول، مش حتى السكس والقصص هتصعبوها على ديك ابونا وهتتطنطوا على دماغنا بيها، أنت اللى مش عاوز تكتب متدخلش منتدى قصص سكس تكتب وبعد كده اوف اح انا مشغول يا جماعه واللى مش عاجبه ميقراليش !
بمزاجي برضو اكتب او مكتبش دي حاجه ترجعلي اكتب كل شهر سنه ميخصكش يخصني ، عايز تقرا اقرا مش عايز شوف غيرها

اه هصعب السكس عليك ومش عاجبك متقراش
اكتب مكتبش انت مالك انت هتشاركني. ؟ ؟

اه هتنطط طالما دخلت عندي يبقي تتكلم وتطلب باحترام وادب هشيلك فوق راسي انما هتتروشن وتقل ادبك فانا لساني تربيه شوارع

جاي تكلمني انا في قصه علي الاقل بكملها حتي لو بتاخر احاااااا ماتروح تشوف القصص اللي بقالها سنين مكملتش ولا حد حتي تف فيها

بس هي دي غلطتي اني بتواضع وارد علي الناس

اقولك انا عالسر الاحلى
انا عندي استعداد اني ادفعلك فلوس او رصيد مقابل اني احصل الاجزاء اسرع و اكثر من البقية 😅
كارت فودافون ب جنيه ونص واكملهالك حالا 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Eldiablo1
روق ياعم الموضوع مش مستاهل حصل خير ياشباب
هو الراجل ميقصدش حاجة هو بس قصتك عجباه ف عاوزها تكمل زينا كلنا انت عموما قصصك كلها روعة ف من حلاوتها الناس بتبقي مستنياها ودي حاجه تبسط ان شغلك الناس مقدراه ومحدش قال انك مقصر ف كمل انت كتابة بس ومتشغلش بالك بحاجة

• حبيته
انا عارف اني مليش دخل بس معلش يا صاحبي يستحسن لما تصطلب حاجه تبقي بطريقة احسن من كده وبجد انا شايف ان طريقتك وحشه اوي في الطلب
فا ياريت تاخد بالك من طريقتك وتراعي الناس
ومعلش يا مايكل متزعلش نفسك والموضوع مش مستاهل تضايق نفسك
ولو في حد شايف اني غلطان في اي كلمه يا ريت يقولي
ويا ريت يا مايكل تكمل القصة لوسمحت انا مستنيها بقالي كتير اوي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و Eldiablo1
انا عارف اني مليش دخل بس معلش يا صاحبي يستحسن لما تصطلب حاجه تبقي بطريقة احسن من كده وبجد انا شايف ان طريقتك وحشه اوي في الطلب
فعلا يا مايكل انت كاتب محترف و اكيد عارف انو التاخير هو الي يخلي الناس تزعل او تتدايق و بيعبرو عن الحاجة دي بطريقة ممكن تكون مش كويسة فخلي صدرك رحب و ياريت تراضينا احنا الي متابعيك من زمان اوي و تنزل الجزء الجديد اليوم بما انو هو في التاتش الاخير 😅 ده يعني لو سمحت يعني عشان متقولش انو احنا بنطلب انك تكتب غصبا عنك 😂

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و Lord Dark
بمزاجي برضو اكتب او مكتبش دي حاجه ترجعلي اكتب كل شهر سنه ميخصكش يخصني ، عايز تقرا اقرا مش عايز شوف غيرها

اه هصعب السكس عليك ومش عاجبك متقراش
اكتب مكتبش انت مالك انت هتشاركني. ؟ ؟

اه هتنطط طالما دخلت عندي يبقي تتكلم وتطلب باحترام وادب هشيلك فوق راسي انما هتتروشن وتقل ادبك فانا لساني تربيه شوارع

جاي تكلمني انا في قصه علي الاقل بكملها حتي لو بتاخر احاااااا ماتروح تشوف القصص اللي بقالها سنين مكملتش ولا حد حتي تف فيها

بس هي دي غلطتي اني بتواضع وارد علي الناس
انت اللى فى تعليق سابق بتقول لو فى 20 بيطلبوا جزء جديد هنا فى 200 بيطلبوا مارفل ، فبقولك عادى يكون فى توازن فى كتابة الاجزاء بحيث الناس تقرأ هنا وهنا عادى حسب وقتك! ايه الغلط او عدم الاحترام فى كده !!، انت اللى كل شوية عمال تقول بمزاجى وبراحتى !!! احا ايه لازمه الكلام ده مش فاهم هو حد قالك اكتب غصب عنك !! مش عاوز تكتب عنك ما كتبت !! وتواضع مين يا بو تواضع !! ولسانك شوارع ع نفسك احا !!!، لتكون مفكر نفسك فى معرض الكتاب !!، انت كلامك اخره بيترمى زى الكلينكس فى الحمام ، احنا اللى عملنالك سعر بسبب التعليقات لحد ما افتكرت نفسك حاجه !

ما تهدى ع نفسك ياعم الحج انت كمان، طريقتى وحشه ايه !! ما انت امبارح بتقولى كأنك فى قلبى وكنت موافق ع الكلام وان فعلا فى تأخير ، دلوقتى كلامك اتغير عشان خايف القصه متكملش !!!!!!!!!!!!!

ما تهدى ع نفسك ياعم الحج انت كمان، طريقتى وحشه ايه !! ما انت امبارح بتقولى كأنك فى قلبى وكنت موافق ع الكلام وان فعلا فى تأخير ، دلوقتى كلامك اتغير عشان خايف القصه متكملش !!!!!!!!!!!!!
اولا بس انا مش خايف من حاجه
ثانيا وبجد انته طريقة قليلة الذوق في الطلب ولو فاكر ان ده كويس وانته شاطر اوي كده فا لا
( مايكل كان اختفي فترة كبيرة اصلا فا انا عادي مش هخاف من حاجه انا بس متشوق اعرف الاحداث وزي ما قال الموضوع ده محتاج مزاج )
ثالثا بقي ياريت بمي انك جامد اوي كده ومش عاجبك اي حاجه متقراش لي مايكل اي قصص ومعتقدش ان اي حد هيقبل طريقتك دي

• حبيته
اولا بس انا مش خايف من حاجه
ثانيا وبجد انته طريقة قليلة الذوق في الطلب ولو فاكر ان ده كويس وانته شاطر اوي كده فا لا
( مايكل كان اختفي فترة كبيرة اصلا فا انا عادي مش هخاف من حاجه انا بس متشوق اعرف الاحداث وزي ما قال الموضوع ده محتاج مزاج )
ثالثا بقي ياريت بمي انك جامد اوي كده ومش عاجبك اي حاجه متقراش لي مايكل اي قصص ومعتقدش ان اي حد هيقبل طريقتك دي
يابنى هو انت انسان طبيعى؟ هو مش انت كنت موافق ع كلامى وبتقولى كأنك فى قلبى !!! ولا انت معاهم معاهم عليهم عليهم !!! ، وبعدين ما كل التعليقات بتتكلم ع التأخير فى نزول الاجزاء ، وهو معترف ان فى ناس طلبت منه بس الناس فى قصة مارفل عددهم اكتر فمهتم بالقصة اكتر!! بيتكلم عن الاحترام وهو فاشخ عدم الاحترام للاعضاء وتعليقاتهم وطلباتهم!!! وانا كنت داخل وفى نيتى عادى زى اى حد بيتكلم عن الجزء الجديد، انا كل اللى قولته حد يهتم بالقصة دى شوية ! لا شتمت حد ولا غلطت فى حد وباعت معاها ايموشن ضحك يعنى ان الكلام هذار ، لكن هو باين انه شخصية نرجسية عاوز الناس تقف طوابير تستأذنه وتستسمحه انه ينزل القصة ، لانه فى تعليق سابق بيقول انه كاتب لحد الجزء التاسع بس بيبضن،!! وانا اول مرة انا اعمل تعليق اساسا ع قصة له فمش عارف انتوا جايبين الثقة بنت المتناكه دى منين عشان هو يقولى وانت تردد من وراه انه مش عاجبك متقرأش!!! ما تتحرق القصة !!! انت شايفنى بترجاه ولا عملتله 100 كومنت قبل كده بستعجله !!!! ولا بقوله ابعتلك فلوس وتكملها زى ما انت عملت !!!!! أحا ع الدماغ بجد !!، الواحد مش مصدق انه ضيع وقت فى الحوار الفكسان ده، روح طبله بعيد عنى وانا خارج من المنتدى دى اللى مافيهوش احترام للاعضاء

• حبيته
كتبت كومنت طويل عريض واول ما خلصته اتمسح 🙂
المفيد انه براحتك
المولد ده عاجبك وشغل الاساءة منهم وردودك برضه عايزه يكمل براحتك
عايز تنزلها عشان انت تقريبا ممكن تكون مخلصها اصلا وهتلاقي نفس اللي بيسيئوا ليك بيمدحوك وانت بتشكرهم اشطا برضه
عايز تقفلها بطبة ومفتاح وتنهيها علي كده براحتك برضه وهما هيروحوا يتابعوا مارفل عادي مثلا 😂😂

• جامد
رجاء للإدارة الكاتب ليس جاد ولا القصه هنكمل اصلا وهى كدا كدا قديمه وهو بيشتغلنا من الاخر ارجو قفل القصه لأنها موجودة في قسم التراث

عاااااااااااااااااااااش استمرررررر عقبال مااخلص الخياره دي 😁
اعمل حسابك لو منتزلتش الجديد فيه ثورة هتقوم عليك وانا اول الثوار😂😂

• بيضحكني
مش ناوي تنزل بسابع بقي غيبتك طولت

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%