NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بعيدا عن التفاهه من عدمها احنا بنقرا القصص عشان السكس اللي فيها بيهيجنا
انت تقرا علشان السكس بيهيجك ، انما انا ديلر ...... هنالك فرق

ذوقك للاسف مش هتلاقيه عندي في القصص

• عجبني
التفاعلات: Lord Dark
الجزء الجديد امتا يا مايكل 😤😢

• جامد
التفاعلات: عضو محذوف 78635
  • حبيته
🙂🙂🙂فين الجزء الجديد اذا سمحت 🙂🙂🙂

• حبيته
يا جدعان ما حد يهتم بكتابة القصة دى شوية :D كل القصص المتسلسلة الاجزاء بتنزل بسرعة الا القصة النجسة دى 😂😂 هنعجز قبل ما نعرف نكملها

يا جدعان ما حد يهتم بكتابة القصة دى شوية :D كل القصص المتسلسلة الاجزاء بتنزل بسرعة الا القصة النجسة دى 😂😂 هنعجز قبل ما نعرف نكملها
كانك في قلبي
و المزعج بالموضوع انو مايكل بيعطي موعد لنزول الجزء الجديد و بتاخر جدا بعد الموعد رغم انو هو متابع للمنتدى و بيكون اونلاين كل يوم بس من دون شي جديد 😒😒

• جامد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
🙂🙂🙂فين الجزء الجديد اذا سمحت 🙂🙂🙂
احترامك وادبك بيشعرني بالاحراج و****

اول مره اقابل حد بيستاذن صح باسلوب راقي ( اذا سمحت ) ، شابووووه وربي وتحياتي للوالدين علي حسن التربيه ❤️

• حبيته
التفاعلات: Lord Dark
قصه نجسه بتابعها ليه ؟؟ انا سهل نييييك اكتب عليها مكتمله واقفلها علي كدا ايه رايك ؟؟
ولا اقولك الافضل انا هكمل كتابتها وهخليك تكره كسمها حلو كدا علشان تبقي نجسه علي حق ☺️

انا كيفي كدا مش عاجبك متقراليش بسيطه ☺️

كانك في قلبي
و المزعج بالموضوع انو مايكل بيعطي موعد لنزول الجزء الجديد و بتاخر جدا بعد الموعد رغم انو هو متابع للمنتدى و بيكون اونلاين كل يوم بس من دون شي جديد 😒😒
  • مايكل اونلاين علشان فاتح المنتدي من على اللاب توب واللاب مبقفلوش
  • متابعين القصه دي اقل بكتيييييييير من متابعين قصه مارفل لو هنا ٢٠ واحد هناك فوق ال ٢٠٠ ف انا بحاول ارضي الطرفين علي قد ما اقدر بس بهتم بمارفل اكتر من دي
ـ انا مش حياتي كلها كتابه انا عندي حاجات تانيه برضو انا بشر علي فكره
  • مش شرط علشان فاضي يبقي عندي مزاج اكتب ممكن اقعد اسبوع كامل عندي شغُف الكتابه وممكن شهرين فاضي بس مش عايز اكتب
  • دي كتابه وخيال وتقمص شخصيات وربط احداث وحوار كبير مش مجرد اوووف واااححححح ومشهد نيك لان انا لو غلط في اسم شخصيه او كتبت تفصيله غلط انت نفسك وانت بتقرا هتتبضن وهتحس ان الكاتب مبيحترمش القارئ وبيرزع اي كلام

• مايكل اونلاين علشان فاتح المنتدي من على اللاب توب واللاب مبقفلوش
  • متابعين القصه دي اقل بكتيييييييير من متابعين قصه مارفل لو هنا ٢٠ واحد هناك فوق ال ٢٠٠ ف انا بحاول ارضي الطرفين علي قد ما اقدر بس بهتم بمارفل اكتر من دي
ـ انا مش حياتي كلها كتابه انا عندي حاجات تانيه برضو انا بشر علي فكره
  • مش شرط علشان فاضي يبقي عندي مزاج اكتب ممكن اقعد اسبوع كامل عندي شغُف الكتابه وممكن شهرين فاضي بس مش عايز اكتب
  • دي كتابه وخيال وتقمص شخصيات وربط احداث وحوار كبير مش مجرد اوووف واااححححح ومشهد نيك لان انا لو غلط في اسم شخصيه او كتبت تفصيله غلط انت نفسك وانت بتقرا هتتبضن وهتحس ان الكاتب مبيحترمش القارئ وبيرزع اي كلام
يعم انا متابعك من ايام الموقع القديم بتاعك لما كانت القصة جزئين بس و عمرك ما كان عندك شغف انك تكتب اسبوع كامل و تنزل جزئين وره بعض 😂😂😂 احنا هنكدب على بعض و لا ايه
عالعموم انت المفروض تفرح ان في ناس من كثر حبها لقصصك بتتدايق انك بتتاخر عليها

• حبيته
يعم انا متابعك من ايام الموقع القديم بتاعك لما كانت القصة جزئين بس و عمرك ما كان عندك شغف انك تكتب اسبوع كامل و تنزل جزئين وره بعض 😂😂😂 احنا هنكدب على بعض و لا ايه
عالعموم انت المفروض تفرح ان في ناس من كثر حبها لقصصك بتتدايق انك بتتاخر عليها
يبقي انت محضرتش لما كنت بنزل مارفل كل يوم جزء 😂 🤝
شيئ يفرحني طبعا اكيد بس الناس محسساني اني شغال عندهم او اني اله كاتبه مثلا او اني مجبر اني اعمل كدا ، انا بكتب علشان انا عايز اكتب وافرحك وافرح انا كمان بفرحتك انما ☺️

اقولك سر انا كاتب لحد التاسع بس مش عايز انزله بضينه 🤫

• بيضحكني
التفاعلات: Ahmed sosa
احترامك وادبك بيشعرني بالاحراج و****

اول مره اقابل حد بيستاذن صح باسلوب راقي ( اذا سمحت ) ، شابووووه وربي وتحياتي للوالدين علي حسن التربيه ❤️
طب انا ذنبي اي ان في ناس مضايقينك لو سمحت انا مستني القصة دي ولو فاكر انا معاك من ايام تويتر وبعدين ديسكورد فا اتمني تنزل الجزء الجديد في اقرب وقت
وشكرا علي مجهودك 🥰😘

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%