NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الدلوعه ساره

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مش عارفه ابدأ منين بس انا لقيت هنا كميه ناس بتديث علي أمهم واخواتهم كتير اووي انا مش عارفه ايه كميه الناس ديه أنا بدأت اخاف لما اخلف من ابني 😂 بس مش عارفه ليه بيكملو في حاجه زي كده
وايه إحساسهم بس لما اتكلم مع حد منهم بيكون مبسوط من كده مش عارفه ليه
ياريت حد يفيدني علشان بدأت اخاف 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Aus99, دكتور نسا ونيك, رغبات زوج و 2 آخرين
مش عارفه ابدأ منين بس انا لقيت هنا كميه ناس بتديث علي أمهم واخواتهم كتير اووي انا مش عارفه ايه كميه الناس ديه أنا بدأت اخاف لما اخلف من ابني 😂 بس مش عارفه ليه بيكملو في حاجه زي كده
ممكن أسألك سؤال

في ناس بتنبسط من دا وبتشوفة أنة تحرر مثلا . او شي مش طبيعي فا بيعملهم إثارة . الموضوع انتشر جدا للاسف وممكن يحصل في أي بيت . أن الناس تصور اهلهم من غير ما يحسوا ....

في ناس بتنبسط من دا وبتشوفة أنة تحرر مثلا . او شي مش طبيعي فا بيعملهم إثارة . الموضوع انتشر جدا للاسف وممكن يحصل في أي بيت . أن الناس تصور اهلهم من غير ما يحسوا ....
الموضوع يخوف

عندك كام سنه أصلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع يخوف
دا حقيقي للاسف الاسوء لم يأتي بعد في الزمن اللي احنا فية . تخيلي حد يبعت لحد صورة من أهل ومن الشخص ياخدها ويركبها علي اي شي جنسي بال AI
اية ممكن تكون العواقب

علي حسب هتعملي ايه مع ابنك او هيشوفك ازاى ممكن يشوفك عريانه او يشوفك انتى وجوزك بينام معاكي وقتها هيبقي ديوث

علي حسب هتعملي ايه مع ابنك او هيشوفك ازاى ممكن يشوفك عريانه او يشوفك انتى وجوزك بينام معاكي وقتها هيبقي ديوث
المشكلة أن الأهل بيتكسفوا بحابوا علي سالت أولادهم لما يبتدوا يكبروا فا ******* بتاخد الاجابات من مصادر تانية كلام اصحابهم ، الانترنت ، الافلام الاباحيه وبيفتكرواوان دا العادي

المشكلة أن الأهل بيتكسفوا بحابوا علي سالت أولادهم لما يبتدوا يكبروا فا ******* بتاخد الاجابات من مصادر تانية كلام اصحابهم ، الانترنت ، الافلام الاباحيه وبيفتكرواوان دا ال

المشكلة أن الأهل بيتكسفوا بحابوا علي سالت أولادهم لما يبتدوا يكبروا فا ******* بتاخد الاجابات من مصادر تانية كلام اصحابهم ، الانترنت ، الافلام الاباحيه وبيفتكرواوان دا العادي
هو فكره الدياثه موجودة من زمان وناس كتير بتحب متعتها ومجرد هي مره بتجربها مش بتقدر تبطل لانك حبيتها وهي متعتها اكبر من الجنس العادي

هو فكره الدياثه موجودة من زمان وناس كتير بتحب متعتها ومجرد هي مره بتجربها مش بتقدر تبطل لانك حبيتها وهي متعتها اكبر من الجنس العادي
طيب ما تيجى خاص نتعرف

انتي الي بايدك تخليه كده او لا من صغره

خافى لان الموضوع انتشر شوي وبقى قمة القرف من اشباه رجال
خافى ليكون فى عندك عيل منهم فالعيله يغفلك بصوره 🤣

في ناس بتهيج لما تنشتم وفي ناس لما تنضرب وفي ناس بتهيج لما تشوف او تتخيل شرفها الي المفروض يحميه وكل الناس بعتبر اخته او امه محترمة وبتلبس ****
مجرد التفكير في الموضوع بهيجه وبخلي زبه حديدة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%