NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه معظم البنات بتحب الجنس العنيف او كلهم عموما بيحبو العنف والشتيمه اي المغزي من انك تتهاني ما تمارسي بحب رومانسيه وابقي يدخل عنف بس بالعقل

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Abou jabel, Khaled330, mideo22 و شخص آخر
انا بحب نيك العنيف. انا فحل جزائري

• أتفق
التفاعلات: Kιɳg Jr
ليه معظم البنات بتحب الجنس العنيف او كلهم عموما بيحبو العنف والشتيمه اي المغزي من انك تتهاني ما تمارسي بحب رومانسيه وابقي يدخل عنف بس بالعقل
هي حالات تجديد عادي او حابة تحس بسيطرة وهيمنة عليها شوية وساعات جلد ذات عادي 😁 في احتياجات كتيرة العنف بيشبعها

• بيضحكني
اولا العنف و الشتيمه مش ضرورى يبقوا اهانه بالإهانة

الرومانسيه حلوه فى شهر العسل لما يبقى الشوق لوحده كفايه يشعلل الدنيا

انما بعد كدا الموضوع بيبقى ممل و بطيئ و بارد العنف فيه سرعه و حركه و قوه بيشعللوا الامور كفايه حتى لو مفيش شوق او رغبه
كلامك صح جدااا وفيه ستات كتير مش بتحب العنق نهائي بس دول تحسيهم تتر مش مرتاحين مع اجوازهم

هي حالات تجديد عادي او حابة تحس بسيطرة وهيمنة عليها شوية وساعات جلد ذات عادي 😁 في احتياجات كتيرة العنف بيشبعها
اكيد طبعا غير ده كله هو ممتع جدا للطرفين واحسن حاجه ممكن تتعمل هي العنف

الشتيمة والعنف ليهم سحر خاص للواحدة وخصوصا لو خبرة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: mideo22
العنف مزاج في اللي بتحبه في الاول و في اللي بتحبه بعد الرومانسيه وفي اللي بتولع من التحول و الرومانسيه العنيفه بتكون مزيج بين الاتنين يالهوي

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: AMGjr
العنف مزاج في اللي بتحبه في الاول و في اللي بتحبه بعد الرومانسيه وفي اللي بتولع من التحول و الرومانسيه العنيفه بتكون مزيج بين الاتنين يالهوي
فعلا جميل

• عجبني
التفاعلات: mideo22
بص انا الاول مكنتش فاهم حاجه لكن مكنتش بخاف لما اشوف حد من اخواتي بيضرب ولما كنت بضرب اخواتي الصغيرين كنت بحس بمتعه بلذه لحد ما جه يوم وانا ف الشارع بلعب كوره خبط الكوره ف وشك واحده جارتنا ودي عيتط من وقتها وانا بحب اشوف اي حد قدامي بيعيط وبزعله واكتشفت بعد كده اني ماستر ومولد ماستر مش مجرد حبيت كده

• أتفق
بص انا الاول مكنتش فاهم حاجه لكن مكنتش بخاف لما اشوف حد من اخواتي بيضرب ولما كنت بضرب اخواتي الصغيرين كنت بحس بمتعه بلذه لحد ما جه يوم وانا ف الشارع بلعب كوره خبط الكوره ف وشك واحده جارتنا ودي عيتط من وقتها وانا بحب اشوف اي حد قدامي بيعيط وبزعله واكتشفت بعد كده اني ماستر ومولد ماستر مش مجرد حبيت كده
جامد فهمتك
مكنش قصدي ع العنف ده عموما

لان بتحس بخضوعها وانها مسلوبة الارادة وفاقدة السيطرة على نفسها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%