NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في حد حصل معاه انه كان عند دكتور او دكتورة وحد اتحرش بيه او حد حصل مع حد كدة قدامك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ماستر شريف, Mostafaelshazly, المحامي و 5 آخرين
اعتقد كل الستات بتكون مبسوطه لدرجة ما
مش كلهم لاء ف ستات بتروح لدكاتره ستات وفي ستات تانيه بتتلكك عشان بتتبسط لما دكتور يفضل يعري فيها شبه بالظبط اللي الستات اللي كل شويه ف الصيدله بتاخد حقنه وهي حقته فيتامين بس بتتبسط لما بتلقع البنطلون للدكتور وبترضي رغبتها

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
متخليش التخيل والقصص يدخلو فى الواقع متدخلش الأمور في بعضها
مثلا انا ومراتى بنتخيل طبيب صديقى دائما بتروح عنده ودائما بنتخيله لما بنكون فى مود طالب كده
بنتخيل وهى اللى ممكن تكون راسمة السيناريو كمان
لكن لما بتروح تكشف عنده حرفيا مبيشوفش منها اى جزء وانا اللى بقوم تقريبا بكل شئ ما عدا حاجات بسيطة جدا
لكننا بنتخيل حاجات كتير جدا ولا يؤثر على حياتنا ابدا فالحياة داخل حجرة النوم مختلفة تماما عند بابها

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
اه موجود طبعا

• عجبني
المفروض بيكون فيه ممرضه بتساعدها وتنيمها على سرير الكشف وتغطيها بملاية وتبين الجزء اللى بيكشف عليه

المفروض بيكون فيه ممرضه بتساعدها وتنيمها على سرير الكشف وتغطيها بملاية وتبين الجزء اللى بيكشف عليه
هتفرق في ايه معلش يعني ف الاخر هيشوف كل حاجه برضو وبعدين دكتور النسا بيكشف ع الجزء اللي تحت كلوو هي هداري ايه الرجل مثلا هوا الحل اللي بيضايقوا من الموضوع ده يروح لدكاتره حريم وخلاص

موضوع رائع

• عجبني
التفاعلات: 👑Godzila👑
مراتي تعبت وكان عندها برد شديد واحنا في شهر العسل،،، وخدتها ورحنا لدكتور امراض صدريه،،والدكتور خلاها ترفع العباية عشان يكشف علي صدرها بالسماعة وكانت مش لابسه غير كلوت وبرا تحت العباية ووراكها وبطنها وظهرها وجسمها كله كان عريان وكان الدكتور بيحط ايده علي جسمها وايده التانية بتتحرك بالسماعة علي صدرها وبطنها وتحت وفوق بزازها ،، وبعدين قعد وراها وكان بيكشف بالسماعة علي ظهرها وجسمه ملاصق لجسمها وانا ماكنتش عارف هي دي طريقة الكشف الطبيعية والا هو بيتحرش بمراتي، لكنه قعد مدة كبيرة لازق فيها وهو عامل انه بيكشف علي ظهرها شويه وعلي بطنها وصدرها شويه,
بص ياحبيبي المشكلة في احساسها كانت عاملة ازاي وهو كان منظره عامل ازاي وهيا غلطانة ان لبست عباية وتحتيها اندر وبرا بس لان كان جسمها كله مكشوف كدة وانت بتقول في شهر العثل يعني كله كدهووو وبعدين كنت حاسس ايه ساعتها

انا زوجتي معجبه بدكتور مصري في المستشفى الى جنب بيتنا
وحققت لها رغبتها وديته له اتناكنت منه احلى نيكه
اكيد هيا قالتلك حاجة عليه واكيد معجبة بيه بسبب حاجة حصلت

صعب جدا لأن أغلب الستات الي بتروح تكشف عند رجالة لاما زوجها بيبقي معاها أو ست قريبة ليها أو بيكشوفوا عند دكتورة انثي لأن صعب الدكتور شهوته تسيطر عليه إلا لو الموضوع متبادل أي شخص بيخاف علي نفسه وشكله وسمعته قدام الناس أهم من شهوته والي يقول غير كده يبقي كداب علشان لو عكس كده كان زمان الناس كلها ماشيه تنيك في بعض
لا مش مبدا نياكة ياندي ممكن يكون حست انه سخن في دكاترة بيبقي نجس بس مش بينيك يعني مثلا بتلاقيه بيحط ايده في اماكن غير الطبيعية فاهماني

في حد حصل معاه انه كان عند دكتور او دكتورة وحد اتحرش بيه او حد حصل مع حد كدة قدامك
ف حاجه اسمها احترام المهنية ولو ف حاجه مبتبقاش مع عميل الا واذا كان العميل محتاج وهو الا عاوز وبعيد عن مكان الشغل

اعرف دكتور بيتحرش بمرات اخوة في وجود اخوة

• عجبني
اعرف دكتور بيتحرش بمرات اخوة في وجود اخوة
بس ده دكتور ومرات اخوه يعني مش واحدة عادية متجوزة او عذراء هو ده كدة محارم ومش هيعمل كدة الا لما بتكون هيا متقبلة او حاصل لينك

صعب جدا لأن أغلب الستات الي بتروح تكشف عند رجالة لاما زوجها بيبقي معاها أو ست قريبة ليها
ومعظم كشف النسا بيكون فيه احراج للست بس ده كشف في الاول والاخر
والشاطر يخطار انسان يتقي ****

• عجبني
التفاعلات: Aly1909
عند دكتور امراض النسا و كان كشف سونار مهبلى ، الفكرة انها مكنتش جاهزة لكده لانها كانت فاكرة انه كشف سونار عادى من على البطن لكن الدكتور طلب منها تدخل على السرير و تقلع الجزء اللى تحت ، هى كانت لابسة بنطلون جينز و شوز و شراب و اندر ، طبعا قلعت كل ده و بقت عريانة خالص من تحت من اول صوابع رجليها لحد بطنها ، و قعدت على السرير و رفعت رجليها على كرسى الكشف و الدكتور عمل الكشف المهبلى بالسونار و طبعا حط جيل و كده على الجهاز عشان يرطبه و يدخل بسهولة ، بس انا يومها سمعت احلى ااااه منها وهو بيدخل الجهاز " كانت اه
متعة و لا كسوف و لا وجع و لا ايه ... انا مش عارف"

EFE95280 C4FB 4356 A927 96268B5AD0DD

• عجبني
التفاعلات: Ramysaiid و موجب و تبادل
انا زوجتي معجبه بدكتور مصري في المستشفى الى جنب بيتنا
وحققت لها رغبتها وديته له اتناكنت منه احلى نيكه
احييه،،،،، معقول خليته ينيكها؟

حصل كنت عند دكتور مسالك بوليه واتفاجات انو شاذ لما مسكنيمن زبري ومصو سعتها اتخضيت وكان سني صغير وسبتو لغايه مجبهوملي وحرمت اروح لدكتر مسالك تاني 😂😂

انا كنت جدا هايج عليها لكن خليتها تتمتعه ومن حبي لها حققة لها رغبتها
ولما رجعنا للبيت عملنا احلى سكس مع بعض
هو لازم يكون دكتور مينفعش انا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%