NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في حد حصل معاه انه كان عند دكتور او دكتورة وحد اتحرش بيه او حد حصل مع حد كدة قدامك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ماستر شريف, Mostafaelshazly, المحامي و 5 آخرين
كنت عند الدكتور بكشف على وكنت ببقى مكسوف بسبب موضوع الدوالى بروحله كل اسبوعين ف حسيت انه بيتعمد يحكها بالجهاز الى بيشكشفلى بيه على خرمى

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
عند دكتور امراض النسا و كان كشف سونار مهبلى ، الفكرة انها مكنتش جاهزة لكده لانها كانت فاكرة انه كشف سونار عادى من على البطن لكن الدكتور طلب منها تدخل على السرير و تقلع الجزء اللى تحت ، هى كانت لابسة بنطلون جينز و شوز و شراب و اندر ، طبعا قلعت كل ده و بقت عريانة خالص من تحت من اول صوابع رجليها لحد بطنها ، و قعدت على السرير و رفعت رجليها على كرسى الكشف و الدكتور عمل الكشف المهبلى بالسونار و طبعا حط جيل و كده على الجهاز عشان يرطبه و يدخل بسهولة ، بس انا يومها سمعت احلى ااااه منها وهو بيدخل الجهاز " كانت اه
متعة و لا كسوف و لا وجع و لا ايه ... انا مش عارف"

مشاهدة المرفق 102985
أكيد إه متعة ولذة

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
اغلب الدكاترة بيحترم مهنتهم...

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
كنت عند الدكتور بكشف على وكنت ببقى مكسوف بسبب موضوع الدوالى بروحله كل اسبوعين ف حسيت انه بيتعمد يحكها بالجهاز الى بيشكشفلى بيه على خرمى
وانت كان رد فعلك ايه لما بيعمل كدة

اغلب الدكاترة بيحترم مهنتهم...
ده اغلبهم فعلا بس فيه اللي بيبقي مش محترمها وسمعت كتيير او بيعوض بقيت فلوسه في حاجة تانية

انا رحت لطبيبة امراض جلدية لانه كان عندي بعض الحبوب في منطقة العانة و حواليها كانت تتحرش بي حتى نكتها في ثالث زيارة روتينية لها ولن انسى تلك النيكة ابدا

انا رحت لطبيبة امراض جلدية لانه كان عندي بعض الحبوب في منطقة العانة و حواليها كانت تتحرش بي حتى نكتها في ثالث زيارة روتينية لها ولن انسى تلك النيكة ابدا
اكيد كانت محتاجة لده والا مكانتش هتعمل كدك ونكتها فين بقي

اكيد كانت محتاجة لده والا مكانتش هتعمل كدك ونكتها فين بقي
نكتها في غرفة الفحص بعدما انزلت السروال و السروال الداخلي قليلا لاكشف لها منطقة العانة لكي تخبرني بتقدم العلاج لكن يداها بدات باللعب في المكان الخاطئ كما المرتين السابقتين لكنني لم احتمل ذلك اليوم فنكتها ولم اعد اليها من ذاك الحين

• حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
نكتها في غرفة الفحص بعدما انزلت السروال و السروال الداخلي قليلا لاكشف لها منطقة العانة لكي تخبرني بتقدم العلاج لكن يداها بدات باللعب في المكان الخاطئ كما المرتين السابقتين لكنني لم احتمل ذلك اليوم فنكتها ولم اعد اليها من ذاك الحين
احسنت انك محاولتش تتطول عندها تاني

• عجبني
التفاعلات: HesnyDz
فكك من كل التعريص ده مبيحصلش ولو حصل بتبقا اللبوة هيا اللي بتغريه وبتديله فرصه واحنا مبنزعلش حد😉🔥

فكك من كل التعريص ده مبيحصلش ولو حصل بتبقا اللبوة هيا اللي بتغريه وبتديله فرصه واحنا مبنزعلش حد😉🔥
🤣🤣🤣🤣🤣سواء كدة او العكس صحيح اديك قولت احنا مبنزعلش حد

• حبيته
التفاعلات: دكتور خبرة😉
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: دكتور خبرة😉
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش كلهم لاء ف ستات بتروح لدكاتره ستات وفي ستات تانيه بتتلكك عشان بتتبسط لما دكتور يفضل يعري فيها شبه بالظبط اللي الستات اللي كل شويه ف الصيدله بتاخد حقنه وهي حقته فيتامين بس بتتبسط لما بتلقع البنطلون للدكتور وبترضي رغبتها
حوار الصيدليه ده لوحده حوار لان اغلبية اللى شغالين فيها مش دكاتره

احسنت انك محاولتش تتطول عندها تاني
مانحبش انيك الصوصيالة"القحبة" لهذا لم ارجع لها مجددا فانا انيك بمزاجي و بمن اشتهيه فقط لاغير ليس بمجرد ان اشتهتني و ان تطمع في انيكها دائما تلك المرة فقط كنت مظطر لانها بالغت كثيرا وانا لم احتمل واتمنى ان لا تحصل مجددا

• حبيته
اعرف واحد الدكتور لعب في بظر مراته

• عجبني
التفاعلات: Hornygirl
مراتي تعبت وكان عندها برد شديد واحنا في شهر العسل،،، وخدتها ورحنا لدكتور امراض صدريه،،والدكتور خلاها ترفع العباية عشان يكشف علي صدرها بالسماعة وكانت مش لابسه غير كلوت وبرا تحت العباية ووراكها وبطنها وظهرها وجسمها كله كان عريان وكان الدكتور بيحط ايده علي جسمها وايده التانية بتتحرك بالسماعة علي صدرها وبطنها وتحت وفوق بزازها ،، وبعدين قعد وراها وكان بيكشف بالسماعة علي ظهرها وجسمه ملاصق لجسمها وانا ماكنتش عارف هي دي طريقة الكشف الطبيعية والا هو بيتحرش بمراتي، لكنه قعد مدة كبيرة لازق فيها وهو عامل انه بيكشف علي ظهرها شويه وعلي بطنها وصدرها شويه,
انا حصلت مع مراتي بس ف رسم قلب و ايكو و دا لازم تعري بزازها للدكتور و يلمسهم

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%