NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دى قصة واحد اعرفه وهو ه يحكى قصته

انا خالد عندى 26 سنة مهندس وعندى عربية ابويا وبيت بابا وعندى بيت خاص بيا لوحدى

انا كنت مسافر فى ايطاليا وكنت بدرس هناك وفجاة جالى خبر انا بابا وماما ماتو فى حادثة انا رجعت مصر ب سرعة كبيرة ورجعت ودفنت وخدت عزاء بابا وماما وخالتى جت ليا لما العزاء خلص (خالتى قاعدة لوحدها وجوزها ميت ومعندهاش ولاد )

خالتى : هتعمل ايه يا حبيبى
انا : مش عارف يا خالتو انا مش هقدر اقعدد فى مصر كتيير انا لازم ارجع شغلى وتعليمى هناك
خالتى : طب هتعمل ايه
انا : مش عارف
خالتى : طب بص انا هخلى اخوك معايا وهقفل البيت ده وانت كده كده شقتك مقفولة وانت يا حبيبى ارجع ولما ترجع نبقى نشوف ه تعمل ايه
انا : **** يخليكى يا خالتو
خالتى : متخافش يا حبيبى اخوك هيبقو امانة عندى متخافش عليهم
انا : طب انا عايز اخويا اقعد معاه شوية قبل ما سافر بكرا بليل
خالتى : هو نايم دلوقتى نام انت كمان وراك مشاوير كتير
انا : حاضر

وبعد كدا نمت وصحيت لبست ورتبت اجراءت السفر وخلصت و كان فاضل 4 ساعات و طلبت اشوف اخويا ولكن مكنش فى وقت واضطرت اسافر وقعدت بعدها اخلص الجامعة و بعد كدا ارجع الشغل و اروح البيت انام ونعيد تانى وقعدت كده سنتين و كنت ببعت ل خالتى فلوس كتير علشان اخويا وفى الفترة دى مكنتش بكلم بنات ولا بنام مع بنات وقطعت علاقتى بكل بنت اعرفها واتخرجت ورجعت مصر وكنت عامل فلوس حلوة واول ما رجعت ما روحتش البيت روحت عند خالتى علشان اخد اخويا

خالتى : حبيبى حمد**** على السلامة (وسلمت عليها وحضنتها )
انا : عاملة ايه يا خالتوو
خالتى : تعالى تعالى
انا : احمد فين يا خالتو
خالتى : ثانية واحدة يا حبيبى

ودخلت نادت اخويا واول ما شفته خدته فى حضنى جامد

احمد : ات مين
انا : نعم ....زمتعرفنيش يالا ولا ايه
احمد : انا شوفتك قبل كده
انا : انا اخوك يا لاا
احمد : انت خالد
انا : اه .....خالد (وبعد كده حضنته)

وبعد كده فى بنت صغيرة طلعت من الاوضة

انا : مين دى يا خالتو
خالتى : تعالى يا حبيبى عايزاك (وبعد كدا دخلتنى الاوضة)
انا : ايه يا خالتو
خالتى : بعد ما انت سافرت فى واحدة جت وقالت ليا ان امها كانت متجوزة ابوك و مخلفة منو البنت دى
انا : ايه
خالتى :انا خوفت يكون الموضوع بجد وخدت البنت وخليتها معايا مع اخوك

انا قعدت شوية وخدت اخويا و البنت وطلعت على معمل تحاليل وعملت تحيليل دى ان ايه ولما رجعت البيت بتاع بابا وماما لقيته قديم انا اخدت الولاد وروحت بيتى والولاد دخلو نامو وانا قعدت و منمتش وفضلت لحد ما نتيجة التحاليل طلعت وفعلا البصمة الوراثية متطابقة يعنى اختى وتالت يوم الولاد صحيو من النوم عادى بس انا قعدت مع البنت وحضنتها جامد قوى وقولت لها

انا : قولى ليا اسمك ايه
هى : رقية
انا : اسمك حلو قوى ...... عارفة انا مين
رقية : لا
انا : انا اخوكى اسمى خالد ....بصى يا رقية لو احتاجتى اى اى حاجة من عنيا الاتنين ليكى ....ماشى
رقية : حاضر ....بس انا عايز اروح ل تيتة اميرة (اميرة دىى يبقى اسم خالتى )
انا : انتى هتقعدى معايا هنا وهى هتيجى تزورنا .....ماشى
رقية : ماشى
انا : عندك كام سنة
رقية : 7
انا : يعنى انتى 7 واخوكى احمد 8 .... ماشى

وقعدت افكر شوية وقولت اخدهم واطلع اسبوع مصيف علشان اخليهم يتعودو عليا و روحنا شرم الشيخ وانا هاك لما شوفت البنات هيجت جامد لان كان بقا ليا فترة كبيرة جدا جدا مانمتش مع واحدة وشقطت واحدة ايطالية ودخلت الشالية ودخلنا الاوضة البنت قلعت وانا لسه هقلع المايوه لقيت اخواتى بيخبطو ف البنت لبس هدومها ومشيت وانا منيكتهاش كنت زعلان قوى وقعدت الاسبوع كلو ما نمتش مع واحدة ولما روجعنا البيت قعدت 5 ايام فى شقتى وشقت بنت ولكن مخدتهاش و روحت على الشقة لا روحت على بيت بابا وماما والبنت بردو قلعت وانا لسه بفك الحزام ولسه هنيك لقيت تليفونى رن وكان التليفون الى كنت سايبه مع اخويا واختى فى البيت ورديت لقيت اخويا بيقول انه اختى تعبانة انا اخدت البيت الى معايا ومشيتها واخدت العربية و طلعت طيران على البيت ولقيت اختر حرارتها مرتفعة اخدتها و طلعت على الدكتور اخدت حقنة و جيبت العلاج ونيمتها وفضلت مهتم بيها لحد ما قامت و بقت كويسة والمدارس رجعتت اخدت الورق وقدمت ليهم فى مدارس خاصة وبعد كدا بقا فى وقت طول النهار لوحدى وكننت بفكر طب انا مين الىى هياخد بالو منى انا راجل برضو عايز واحدة انام معاها وخايف اجيب واحدة قدام اخواتى وكان خايف اتجوز البنت الى هتجوزها متخدش بالها من اخواتى وتزهق منهم و تعاملهم بطريقة وحشة طب لو حصل كده واتوفيت مثلا هتعمل ايه معاهم طب لو اتجوزت وخلفت اكيد مش هتهم باخواتى زى ما ه تهتم ب بابنها مش عارف خالص اعمل ايه والعمر بيعدى ممكن حد ينصحنى لان الموضوع اتعقد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دى قصة واحد اعرفه وهو ه يحكى قصته

انا خالد عندى 26 سنة مهندس وعندى عربية ابويا وبيت بابا وعندى بيت خاص بيا لوحدى

انا كنت مسافر فى ايطاليا وكنت بدرس هناك وفجاة جالى خبر انا بابا وماما ماتو فى حادثة انا رجعت مصر ب سرعة كبيرة ورجعت ودفنت وخدت عزاء بابا وماما وخالتى جت ليا لما العزاء خلص (خالتى قاعدة لوحدها وجوزها ميت ومعندهاش ولاد )

خالتى : هتعمل ايه يا حبيبى
انا : مش عارف يا خالتو انا مش هقدر اقعدد فى مصر كتيير انا لازم ارجع شغلى وتعليمى هناك
خالتى : طب هتعمل ايه
انا : مش عارف
خالتى : طب بص انا هخلى اخوك معايا وهقفل البيت ده وانت كده كده شقتك مقفولة وانت يا حبيبى ارجع ولما ترجع نبقى نشوف ه تعمل ايه
انا : **** يخليكى يا خالتو
خالتى : متخافش يا حبيبى اخوك هيبقو امانة عندى متخافش عليهم
انا : طب انا عايز اخويا اقعد معاه شوية قبل ما سافر بكرا بليل
خالتى : هو نايم دلوقتى نام انت كمان وراك مشاوير كتير
انا : حاضر

وبعد كدا نمت وصحيت لبست ورتبت اجراءت السفر وخلصت و كان فاضل 4 ساعات و طلبت اشوف اخويا ولكن مكنش فى وقت واضطرت اسافر وقعدت بعدها اخلص الجامعة و بعد كدا ارجع الشغل و اروح البيت انام ونعيد تانى وقعدت كده سنتين و كنت ببعت ل خالتى فلوس كتير علشان اخويا وفى الفترة دى مكنتش بكلم بنات ولا بنام مع بنات وقطعت علاقتى بكل بنت اعرفها واتخرجت ورجعت مصر وكنت عامل فلوس حلوة واول ما رجعت ما روحتش البيت روحت عند خالتى علشان اخد اخويا

خالتى : حبيبى حمد**** على السلامة (وسلمت عليها وحضنتها )
انا : عاملة ايه يا خالتوو
خالتى : تعالى تعالى
انا : احمد فين يا خالتو
خالتى : ثانية واحدة يا حبيبى

ودخلت نادت اخويا واول ما شفته خدته فى حضنى جامد

احمد : ات مين
انا : نعم ....زمتعرفنيش يالا ولا ايه
احمد : انا شوفتك قبل كده
انا : انا اخوك يا لاا
احمد : انت خالد
انا : اه .....خالد (وبعد كده حضنته)

وبعد كده فى بنت صغيرة طلعت من الاوضة

انا : مين دى يا خالتو
خالتى : تعالى يا حبيبى عايزاك (وبعد كدا دخلتنى الاوضة)
انا : ايه يا خالتو
خالتى : بعد ما انت سافرت فى واحدة جت وقالت ليا ان امها كانت متجوزة ابوك و مخلفة منو البنت دى
انا : ايه
خالتى :انا خوفت يكون الموضوع بجد وخدت البنت وخليتها معايا مع اخوك

انا قعدت شوية وخدت اخويا و البنت وطلعت على معمل تحاليل وعملت تحيليل دى ان ايه ولما رجعت البيت بتاع بابا وماما لقيته قديم انا اخدت الولاد وروحت بيتى والولاد دخلو نامو وانا قعدت و منمتش وفضلت لحد ما نتيجة التحاليل طلعت وفعلا البصمة الوراثية متطابقة يعنى اختى وتالت يوم الولاد صحيو من النوم عادى بس انا قعدت مع البنت وحضنتها جامد قوى وقولت لها

انا : قولى ليا اسمك ايه
هى : رقية
انا : اسمك حلو قوى ...... عارفة انا مين
رقية : لا
انا : انا اخوكى اسمى خالد ....بصى يا رقية لو احتاجتى اى اى حاجة من عنيا الاتنين ليكى ....ماشى
رقية : حاضر ....بس انا عايز اروح ل تيتة اميرة (اميرة دىى يبقى اسم خالتى )
انا : انتى هتقعدى معايا هنا وهى هتيجى تزورنا .....ماشى
رقية : ماشى
انا : عندك كام سنة
رقية : 7
انا : يعنى انتى 7 واخوكى احمد 8 .... ماشى

وقعدت افكر شوية وقولت اخدهم واطلع اسبوع مصيف علشان اخليهم يتعودو عليا و روحنا شرم الشيخ وانا هاك لما شوفت البنات هيجت جامد لان كان بقا ليا فترة كبيرة جدا جدا مانمتش مع واحدة وشقطت واحدة ايطالية ودخلت الشالية ودخلنا الاوضة البنت قلعت وانا لسه هقلع المايوه لقيت اخواتى بيخبطو ف البنت لبس هدومها ومشيت وانا منيكتهاش كنت زعلان قوى وقعدت الاسبوع كلو ما نمتش مع واحدة ولما روجعنا البيت قعدت 5 ايام فى شقتى وشقت بنت ولكن مخدتهاش و روحت على الشقة لا روحت على بيت بابا وماما والبنت بردو قلعت وانا لسه بفك الحزام ولسه هنيك لقيت تليفونى رن وكان التليفون الى كنت سايبه مع اخويا واختى فى البيت ورديت لقيت اخويا بيقول انه اختى تعبانة انا اخدت البيت الى معايا ومشيتها واخدت العربية و طلعت طيران على البيت ولقيت اختر حرارتها مرتفعة اخدتها و طلعت على الدكتور اخدت حقنة و جيبت العلاج ونيمتها وفضلت مهتم بيها لحد ما قامت و بقت كويسة والمدارس رجعتت اخدت الورق وقدمت ليهم فى مدارس خاصة وبعد كدا بقا فى وقت طول النهار لوحدى وكننت بفكر طب انا مين الىى هياخد بالو منى انا راجل برضو عايز واحدة انام معاها وخايف اجيب واحدة قدام اخواتى وكان خايف اتجوز البنت الى هتجوزها متخدش بالها من اخواتى وتزهق منهم و تعاملهم بطريقة وحشة طب لو حصل كده واتوفيت مثلا هتعمل ايه معاهم طب لو اتجوزت وخلفت اكيد مش هتهم باخواتى زى ما ه تهتم ب بابنها مش عارف خالص اعمل ايه والعمر بيعدى ممكن حد ينصحنى لان الموضوع اتعقد
اخواتك انت عليك تهتم بيهم مش زوجتك
انت تزوج بنت حلال واتفق معها قبل الزواج على اللي تريده وبالمقابل اعطيها اللي هي تريده وخلي هالشي مكتوب بينكم بعقد الزواج
اول خلي اخواتك عند خالتك واعطيها دعم مالي وهيك تبقى هي ترعاهم وانت تزورهم كل فترة وفترة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%