NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mazen312

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
معاكم شوية لو حد عنده اي استشارة في مجال تخصصي يتفضل تحت أمره
(*المؤهل طبيب صيدلة اكلينكية و زمالة طب نفسي )

• ايه ده
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و الــــــعَــــــربــــــى
.

• ايه ده
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
متيجي يا دكتور تكلمني خاص و تعملي اختبار نفسي

• ايه ده
ممكن ممارسة العادة يومياً تسبب ضعف انتصاب و انعدام الرغبة الجنسية

ممكن ممارسة العادة يومياً تسبب ضعف انتصاب و انعدام الرغبة الجنسية
يا عمي، ده كلام غلط جدًا! ممارسة العادة السرية يوميًا مش بتسبب ضعف انتصاب ولا انعدام الرغبة الجنسية. الحقيقة إن العادة السرية من الأمور الطبيعية للشباب والرجال، وممارستها بشكل منتظم ومعتدل مش بتأثر على الصحة الجنسية. بالعكس، العادة السرية بتساعد على تخفيف التوتر والإجهاد النفسي، وبتزيد من الإحساس بالراحة والاسترخاء.
بس اللي ممكن يؤثر على الصحة الجنسية هو الإفراط في ممارسة العادة السرية، وخاصة إذا كانت بطريقة غير صحية ومؤذية، زي استخدام الأدوات الغير نظيفة أو الضغط بشكل قوي جدًا على الأعضاء التناسلية. فالحل الأفضل هو ممارسة العادة السرية بشكل منتظم ومعتدل، والحرص على النظافة والصحة الجنسية.

في النهاية، الصحة الجنسية مهمة جدًا ولازم نحافظ عليها بطرق صحية ومعتدلة، ونتجنب الإفراط في أي شيء.

• حبيته
التفاعلات: فكرى
يا عمي، ده كلام غلط جدًا! ممارسة العادة السرية يوميًا مش بتسبب ضعف انتصاب ولا انعدام الرغبة الجنسية. الحقيقة إن العادة السرية من الأمور الطبيعية للشباب والرجال، وممارستها بشكل منتظم ومعتدل مش بتأثر على الصحة الجنسية. بالعكس، العادة السرية بتساعد على تخفيف التوتر والإجهاد النفسي، وبتزيد من الإحساس بالراحة والاسترخاء.
بس اللي ممكن يؤثر على الصحة الجنسية هو الإفراط في ممارسة العادة السرية، وخاصة إذا كانت بطريقة غير صحية ومؤذية، زي استخدام الأدوات الغير نظيفة أو الضغط بشكل قوي جدًا على الأعضاء التناسلية. فالحل الأفضل هو ممارسة العادة السرية بشكل منتظم ومعتدل، والحرص على النظافة والصحة الجنسية.
في النهاية، الصحة الجنسية مهمة جدًا ولازم نحافظ عليها بطرق صحية ومعتدلة، ونتجنب الإفراط في أي شيء.
لكن الافراط فيها يسبب - فيما بعد - سرعة القذف .

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو سمحت - من أين احصل على ( فيتاروس كريم ) لا يوجد بالقاهرة .

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%