NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

so so a7

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
17 يوليو 2023
المشاركات
8
مستوى التفاعل
48
نقاط
45
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا اسمي خالد عندي ٩١ سنة و عندي اختي سلمى ١٨ سنة
القصة الي بحكيها دي من ايام ما كنت في اعدادي من كذا سنة

كنت في مدرسة خاصة في اسكندرية مشهورة جدا
و كنت طالب مش متفوق فمكنش المدرسين بيحبوني ووكنت ضعيف جدا و الولاد بيضيقوني و يتحرشوا بيا
و كنت لما اشتكي محدش يهتم
كان في ولد بيضيقني كتير اوي و بيضربني كان اسمه عمر كان اكبر مني كان في ثانوي
كان بيضربني على طيزي كتير اوي
و ساعات يطلعني فصل من الفصول المقفولة و يخليني اقلع ملط و اوطي و يصرب في طيري هو و اصحابه

على صعيد اخر امي كانت بتشتغل سكرتيرة عند حد اسمه
سمير
كان صاحب مصانع خياطة
و كانت امي بتشغل عنده و بيعملها زي العبدة و هي كنت بتحبه جدا
كان سمير ده يكون عم الولد الي اسمه عمر الي بيضيقني في المدرسة
في مرة كنت مع ماما في الشغل بساعدها و هي بتمسح و تنظف مكتب استاذ سمير
و كان ده بيحصل كل جمعة الي هي المفروض اجازة ماما
و كان الكلام ده الساعة ١٢
كنت باجي معاها اساعدها
كانت متعودة تنظف المكتب و هي لبسة ملابس دخليه بس علشان متوسخش هدوم الشغل و ده كان بيضيقني لان استاذ سمير كان كتير بيكون موجود و يتصرف عادي و يتفرج عليها و هي بتضف على اساس بيشرف و كدة
المهم في مرة استاذ سمير ده و انا بساعد ماما و هي بنتضف قالي
سمير باشا :متقلع كمان هدومك يا خالد علشان متتوسخش زي ماما
خالد :قولتله انا تمام
ماما : بطل لماضة و اسمع الكلام
خالد : بس انا تمام يا ماما
ماما : يلا اسمع الكلام
خالد : حاضر
روحت قالع البنطلون و القميص و بقيت بالفانلة و البوكسر
راح سمير باشا قاعد على كرسي و ورا ماما بالضبط و هي موطية بتمسح
و ناداني قالي
سمير باشا : بقولك هات الطفاية يا حبيبي
خالد : حاضر
جبت طفاية و قولتله احوطها فين
بصلي كدة و قلي
سمير : خليك ماسكها يا حبيبي معلش لغايت ما اخلص السيجارة علشان بس موسخش الارض و نبوظ تعب ماما .
روحت واقف ماسك الطفاية و هو عمال يطفي فيها السيجارة و ماما موطيا قدامه بتنضف و جسمها كله باين و هي بالملابس الدخلية
و خصوصا طيزها
لقيته فاجاءة مطلع سيجارة تانية و عمال عادي يشرب و انا واقف علشان امسك الطفاية
راح سألني و هو باصص لطيز ماما و مش مركز معايا
سمير : انت في مدرسة المستقبل يا خالد
خالد : اه يا عمو
سمير : دي فيها ابن اخويا مظنش تعرفه هو اكبر منك
خالد : اسمه ايه
سمير : عمر خليل.
خالد : (برد فعل تلقائي ) ده عيل رخم و بارد و بيضيقني
راح سمير باشا اتعصب مني جدا
و ماما اتدورت و بصتلي في غضب
و قالت
ماما : تلقيك انت بتضايقه
خالد :ابدا هو بيضربني و بيعمل معايا حاجات وحشة ظلم
ماما :(بضحك رقيع ) عمل معاكي ايه
انا معرفش ارد عليها و هي بتكلمني بصيغة المؤنث
روحت سكت
راحت ماما قايمة من الارض و بصتلي و شدت وداني
ماما : عمل فيكي ايه
خالد : بيضربني في مناطق وحشة و بيضربني علشان اقلع قدام اصحابه و يصربني
رحت ماما و سمير ضحكين جامد
و بصولي طب
سمير : وريني ضربك فين
رحت منزل البوكسر شوية صغيرين اوريه علامة الضرب الي على جسمي في منطقة طيزي
رحت ماما ضحكت بشرمطة و مسكت بوكسري مقلعهولي كله
وقالت : فرج عمو سمير باشا يمكن يلاقيلك حل
راح سمير قعد يحسس على طيزي و يبص لماما بضحك و خبث
سمير : ملوش حق يضربك
راح مقلعني الفنلة الحملات الي كنت لابسها و بقيت ملط قدامه
راح قالي بص
: انا حبوس مطرح الضرب عندك و تبقا كدة صالحته
روحت بغضب
خالد : لا شكرا
و قعدت ادور على بوكسري علشان البس
راح عمو خالد مضايق مني رد فعلي و بص لماما
راحت ماما ضرباني بالقلم
:انا علمتك تتصرف كدة مع عمو سمير
طب ايه رأيك حتضرب في المدرسة اكتر
و حتبوس رجل عمو سمير يا وسخ
رحت طالع من الاوضة من كتر منا مضيق ناسي اني ملط.تمام دا مش حينفع اروح كدة روحت داخل الاوضة تاني اطلب هدومي لقيت ماما بتضربني و عمالة تضرب فيا
و قي بضاني و في وشي وانا واقع على الارض و تقولي ان حربيك
............. .......... .......
في انتظار الجزء الثاني
 
  • عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: mostafa deep200, البرنس احمد, الشرقاوى الحزين و 13 آخرين
كنت في مدرسة خاصة وامك شغالة خدامة بتمسح راعو ضميركم شوى فى القصص
 
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: بعشق رجلين البنات, masterraw, احاوى و شخص آخر
19سنه ولا 91 😬
اعتقد 19 بس انت غلطت فالكتابه.
 
  • عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
بقولك متكملهاش لانها وحشة اوى الحقيقة
 
  • عجبني
التفاعلات: فوفة اللبوة، احاوى و therock
كمل ياغالي
 
  • عجبني
التفاعلات: سما ام قعر و نسيم الليالي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
٩١ سنه . كداب
 
  • عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
واضح انك اتعرضت لاستغلال جنسي من غير ما يكون ليك رأي أو إختيار
كمل الجزء الثاني هنا ك تعليق على القصه وبلغ في قسم دمج القصص علشان يضاف كل ما تكتب في نفس القصه وينشر كامل بالترتيب
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%