NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال عمرك كنت عاوز تنيك حد مش هينفع تعملها معاه ؟

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
سؤال للشباب او البنات ، عمرك كنت حبيت وحده او كنت عاوز تنيكها بس الشئ ده مستحيل يحصل ، لو ايوا قول السبب 😂
دة لسة لحد دلوقتي يلا مش مهم كلهم متجوزين

كنت خايف عليها منى 😂

سؤال للشباب او البنات ، عمرك كنت حبيت وحده او كنت عاوز تنيكها بس الشئ ده مستحيل يحصل ، لو ايوا قول السبب 😂
اه مرات اخويه

هههههههه واللهي بجد لسه بدري عليكون

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER و نفسي انيك اختي في طيزها
كانت صاحبة صحبي فمش هينفع بس كانت بطل فشخ وشرموطة كبيرة

ايه ليه ده بفكر في خالته وده اخت مراته او مرات اخو وسيبين وحدة لوحدها ماحدش يفكر فيها ولو تكلمت يا ولها

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: كمال عباس كمال الدين, zooroo, big-blackdick و 3 آخرين
لما بعوز انيك حد بنيكه حتى لو صحبى بس المره الوحيده اللى قولت مينفعش هى ان كنت حبيت وحده و بعد فترة عرفتنى بامها وابوها وهو كان عنده شلل رعاش و مكنش عندها اخوات صبيان و كنت بكلمها عادى فيديو وكده ومامتها بدانا نتكلم وناخد على بعض لحد مبقيت انا اللى بمشى بيتهم و بتكلم انا وامها اكتر من حبيبتى و بنتكلم فى كل حاجه اسرار و حاجة شخصية وانا جت فترة كان كل تفكيرى انيكها و كنت بكلمها فى المواضيع المحرجه وكانت بترد عليه عادى يعنى مثلا اقولها ان انا منتصب النهارده فهدخل الحمام اضرب واجى تقولى متتاخرش وحكت لى عن علاقتها بجوزها انه معتش عنده انتصاب وكده فجت مره كان عيد ميلادى و قالت انها عامله لى مفاجاه بس نتقابل فى شقتى وبالمره تشوفها فروحنا كانت جايبه لى تورته و شقتى كانت لسه بتتشطب فمكنش فيه الا كنبه فقعدنا جمب بعض لازقين فى بعض من اول مشفتها وانا زبى واقف و انا ببينه لها اكتر و بحاول المس صدرها كذا مره انه من غصب عنى و مقالتش لا بس جت لحظه انه فوق الناس دى دخلتك بيتها فمتعملش فى امها كده فلما مشيت بعت عن حبيبتى وعنها و هما لحد دلوقتى بيبعتوا لى وانا خايف اكلمهم لان هضعف معاهم

• عجبني
التفاعلات: Shylad91
ياااه كتير بس كان حب بس مش رغبة جنسية بس كانت أكبر مني بتلات سنين

كتير .. اما ان الرغبة بتيجي في الوقت الضايع من انتهاء العلاقة او عدم توفر ظرف مناسب او عراقيل قدرية .. ودايما العلاقة اللي مبتكملش دي بتفضل محفورة جوا الواحد اكنها الفرصة اللي مش هتتكرر مع ان دا مش شرط يكون صح .. لكن الرغبة اللي بتتقابل بالمنع بتكون قنبلة موقوته

بصراحة اخت مرتي
ومتردد أو خايف اخد خطوة

• عجبني
التفاعلات: المهاجر١١
زميلتي في الشغل
أكبر مني بس زي السكر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%