NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال عمرك كنت عاوز تنيك حد مش هينفع تعملها معاه ؟

حاسس انك نفسك فى اخوكى يا كارين

• عجبني
التفاعلات: معتز مروان
  • عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
سؤال للشباب او البنات ، عمرك كنت حبيت وحده او كنت عاوز تنيكها بس الشئ ده مستحيل يحصل ، لو ايوا قول السبب 😂
مريتين للأسف

سؤال للشباب او البنات ، عمرك كنت حبيت وحده او كنت عاوز تنيكها بس الشئ ده مستحيل يحصل ، لو ايوا قول السبب 😂
ام واحد زميلي في الجامعه كنت هموت عليها بس مينفعش عشان ابنها كان صاحبي جدا وبطلت اروح عنده البيت

لاسف ايوة

انتي مكنش نفسك تتناكي من احد بس مش ينفع

اه فى

• عجبني
التفاعلات: اربعيني
كتير وخصوصا في فتره المراهقه
وكانو دايما المدرسات في ثانوي

اخت خطيبتي

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
انا نفسي انيك صحبتي عليها طيز بنت أحبة بس مش المشكلة مش حينفع
طيزها كدة كبيرة و مدورة احا بجد

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
ايوا بنت خالتي بس صحيح كان جسمها حلو وممكن اتزوجها لو بدي بس انا كنت ما اتحملها لا هي ولا اهلها لذلك تركت الفكرة

• عجبني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصل بس ساعتها كان السبب اقوي من اي بشر

ليه دايما الواحد بيفكر في اخت مراته
لأنه بيقابلها كتير في حياته اليومية والمناسبات … وأكيد عينه بتنزل على طيزها وبزازها … وممكن بينهم ضحك ومزح … وبما انها اخت مراته فاحتمال برضو يكون بين الاختين شبه كبير في الشكل … يعني هي ذوقه من ناحية الشكل برضو … فطبيعي يشتهي ينيكها

• عجبني
التفاعلات: tabadol amman و Y0uSèf
حصل ل
لاسف

هو مش حب قد ما هو شهوه بس كتير ايوه

• عجبني
التفاعلات: كارين 🤤🤤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%