NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عمتي هايجه بطريقه غريبه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: عشيقة زينب
  • عجبني
التفاعلات: عايز أتمتع 1 و د/ حسام
مبن هيساعد

ابن اخويا عمل كدهه معايا بالضبط و سأل واحد صاحبه اكبر منه شقى قال له خدها جامد حتى لو هربت الحقها جامد و اعفرها عفر شديد و قطع لها هدومها و الكلوت و خلص معاها بالعافية وفعلا فعلا انا كنت محتاجة منه يعمل كدهه معايا و لما خدنى بالعافية قوى وقطع لى هدومى والكلوت أعطيته نفسى وكل حاجة من غير ندم علشان هو خلصنى حلو من الشك وتانيب ضميرى و نفسى و شال الليلة على مسؤوليته فبقيت انا حرة قوى و هجمت عليه انا كمان واستمتعت بيه و باة بتاعى و عشيقى رسمى خالص حتى قدام اخواتى البنات و بناتى انه هو اللى وقعنى معاه .. محدش دلوقت بيلومنى ويقولولى قومى عليه خدى حقك منه واتمتعى ده حقك كدة
انتي لازم تتناكي سيبك من زينب مش مكفياكي

دي عمتك انت
بصراحه مبقتش فاهمها
عمتي عندها حاجه و خمسين سنه مش متجوزه
بهيج عليها اوووي حاولت معاها بتتجاوب لكن لما ازود الجرعه تهرب مني
يعني مثلا نبقي قاعدين سوا بنتكلم جنب بعض احط ايدي علي فخادها و احسس و ادعك فخادها و لما اقرب من كسها تحط أيدها علي أيدي و متخلنيش اقرب من كسها

بقفش بزازها يعني مثلا احط ايدي علي كتفها و هي جنبي و ايدي تبقي نازله علي حلمتها امسكها علي خفيف جدا و هي عادي و لما ازود الجرعه تقوم من جنبي
دا غير الضرب علي طيزها
يعني تقريبا كل ما اشوفها اضربها على طيزها بهزار كدا و ازود الضرب و هي عادي جدا

اخر مره مكنتش شوفتها بقالي فتره فلما روحت عندها سلمت عليها و حضنتها جامد و حطيت ايدي علي طيزها و رفعتها و هي كانت مبسوطه اوي وواخداه بهزار مع أن ايدي اتملكت من طيزها كلها و صوابعي كانت علي خرمها و ف اليوم دا قفشتها تقفيش علني بس طبعا بيبقي وسط الهزار و كدا
قفشات طيزها و فخادها و بزازها و كنت بحط صباعي علي شفايفها و بوقها و هي حسيتها بتتجاوب
لكن كل مره اول ما ازود الجرعه تقوم من جنبي كأمها قايمه تعمل حاجه و كدا بتتهرب مني يعني

بكل احترام عايز حد يقولي دماغها اي بالظبط لاني مبقتش فاهمها و مش عايز اتغاشم عليها اكتر فتزعل
فاهم بتقول ايه عمتك اخت ابوك .هو انت سايب كل ستات الدنيا و مش لاقي غير عمتك .انت بتستغل عدم جوازها وضعفها .يعني لو عندك شوية رحمه أو رحوله انصحك ابعد احسن
الستات كتير يا عم

و زينب فين ؟
هههه
واحد مع عمته والتانيه مع ولد اخوها
وانتي بتسالي على زينب
هو مين يودي على فين 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
هي زينب مع عمت صاحب البوست وصاحب البوست مع اخت ابو الولد لعملها مع عمته
ابقي حليها بقى

هههه
واحد مع عمته والتانيه مع ولد اخوها
وانتي بتسالي على زينب
هو مين يودي على فين 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
هي زينب مع عمت صاحب البوست وصاحب البوست مع اخت ابو الولد لعملها مع عمته
ابقي حليها بقى
اصل طنط عشيقة زينب بتقول انه حصل مع ابن اخوها و زينب كانت فى الحمام ساعتها 😂
انت غالبا كده حلتها مبقىش عم و ابن اخ
😂 نجوزهم بقى

عمتك عاوزه أشباه بدون علاقة كاملة لو عاوزها صدها ولو هي قربت اعمل زعلان وطنشها بس دي عايزه راجل مش مراهق لانك صعب تتحكم في نفسك وشكلك هايج اكتر منها لو صدتها كتير وبينت لها انك زعلان ومقربتلهاش هي الي حتنكشك وساعتها صارحها يا كده يا حتفضل هي الي سايقه وتوديك مكان ما هي عايزه
بصراحه مبقتش فاهمها
يعني مثلا نبقي قاعدين سوا بنتكلم جنب بعض احط ايدي علي فخادها و احسس و ادعك فخادها و لما اقرب من كسها تحط أيدها علي أيدي و متخلنيش اقرب من كسها

بقفش بزازها يعني مثلا احط ايدي علي كتفها و هي جنبي و ايدي تبقي نازله علي حلمتها امسكها علي خفيف جدا و هي عادي و لما ازود الجرعه تقوم من جنبي
دا غير الضرب علي طيزها

اخر مره مكنتش شوفتها بقالي فتره فلما روحت عندها سلمت عليها و حضنتها جامد و حطيت ايدي علي طيزها و رفعتها و هي كانت مبسوطه اوي وواخداه بهزار مع أن ايدي اتملكت من طيزها كلها و صوابعي كانت علي خرمها و ف اليوم دا قفشتها تقفيش علني بس طبعا بيبقي وسط الهزار و كدا
قفشات طيزها و فخادها و بزازها و كنت بحط صباعي علي شفايفها و بوقها و هي حسيتها بتتجاوب
لكن كل مره اول ما ازود الجرعه تقوم من جنبي كأمها قايمه تعمل حاجه و كدا بتتهرب مني يعني

بكل احترام عايز حد يقولي دماغها اي بالظبط لاني مبقتش فاهمها و مش عايز اتغاشم عليها اكتر فتزعل

اصل طنط عشيقة زينب بتقول انه حصل مع ابن اخوها و زينب كانت فى الحمام ساعتها 😂
انت غالبا كده حلتها مبقىش عم و ابن اخ
😂 نجوزهم بقى
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
اه الجواز فأسرع وقت

• بيضحكني
التفاعلات: Savvy
هي عايزه بس خايفه

بصراحه مبقتش فاهمها

دا غير الضرب علي طيزها

ممكن تكون مع كل ده خايفه علاقه كامله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%