NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خبير معتزل (الـــخـــال)

مدير أمن المنتدى👨‍✈️
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الاسم ده يمكن كتير من من الاعضاء ما يعرفهوش او اللي سمع عنه كان لسه صغير لان الموضوع ده في 2011 وانا قابلت هنا شباب دون العشرين
المهم بقا الست علياء دي هبت في دمغها وراحت مصوره نفسها عريانه ملط سلط ظلط
ومنزله الصوره علي الفيس والانستا وتويتر وكانت بتطالب بحريه التعري للسيدات والبنات زي الدنمارك وما اكتفتش بكده دي سافرت الدنمارك ووقفت في الشارع عريانه وكاتبه علي،جسمها انا حره (تقريبا)
تخيلو بقا ان البنت،دي كان عمرها 20 سنه وقتها وطالبه بالجامعه الامريكيه في وقت كان طلبه تلك الجامعه هم صفوه الصفوه
ياتري البنت دي كانت مجنونه ولا عاقله ولا مغيبه ولا معمولها غسيل مخ
وللصدفه الغريبه بعدها بسنوات نلاقو (مصيبه تانيه) اسمها قضيه الفورمنت ويكون ابطالها برضو من طلبه نفس،الجامعه

وبرضو المفروض انهم من صفوه الصفوه
بدليل ان العيال دي عايشه لحد دلوقتي بتتمتع في امريكا بكامل حريتها وعادي
طيب برضو العيال دي كانت عامله نفس الدماغ بتاعه علياء برضو
ولا عندهم هناك بيدرسو ايه

ملحوظه ورجاء
بلاش اي تعليق يحمل معني او توجيه سياسي عشان ما يتقفلش
ابوس،طيزيكم نفسي بوست ليا يعمر،
هايسحبو الترقيه يا عياااااااال
الــــــــــــــخـــــــــــــــال

• بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
الاسم ده يمكن كتير من من الاعضاء ما يعرفهوش او اللي سمع عنه كان لسه صغير لان الموضوع ده في 2011 وانا قابلت هنا شباب دون العشرين
ومنزله الصوره علي الفيس والانستا وتويتر وكانت بتطالب بحريه التعري للسيدات والبنات زي الدنمارك وما اكتفتش بكده دي سافرت الدنمارك ووقفت في الشارع عريانه وكاتبه علي،جسمها انا حره (تقريبا)
تخيلو بقا ان البنت،دي كان عمرها 20 سنه وقتها وطالبه بالجامعه الامريكيه في وقت كان طلبه تلك الجامعه هم صفوه الصفوه
وللصدفه الغريبه بعدها بسنوات نلاقو (مصيبه تانيه) اسمها قضيه الفورمنت ويكون ابطالها برضو من طلبه نفس،الجامعه

ملحوظه ورجاء
ده عقول فاضيه بتدور على المتعه والشهره عادى حريه بقى

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال) و Ahmed al brans
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ملحوظه ورجاء
😂😂😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Life selector و خبير معتزل (الـــخـــال)

ملحوظه ورجاء
قضيه الفورمنت افتكرها كانت كارثه بس اتلمت في ثانيه الا ثانيه و محدش سمع عنها تاني

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
شوف ياخال 😂 انا كنت زى حضرتك كدة معاصر للاحداث دى بس احب اوضح لحضرتك نقطة...
اللى حضرتك بتتكلم عنهم دول ليسو صفوة الصفوة نهائيا.. دول صفوة المزبلة الاخلاقية اللى عايشين فيها داخل المجتمع.. شوف مين متهمين قضية الفيرمونت.. هاتلاقى ابن رجل الاعمال فلان وبنت الفنانة علانة وابن الناقد الرياضى ترتان يعنى ناس مش تعبانة فى شئ مايعرفوش قيم واخلاق المجتمع المصرى نهائى ماتربوش على الادب والاخلاق اتربى ان بابى يدينى فلوس وعربية...
اما ب النسبة لعلياء المهدى بقى فبعد قراءة مقتطفات عن سيرتها مما تناقل على السوشيال اتضح انها عانت معاناة نفسية بسبب عدم وجود الاب والام وعلى ما اتذكر انها كانت عايشة لوحدها.. يعنى فى الاخير لو مفيش دور للاب والام هاتلاقى البكابورت دة مفتوح علينا وللاسف مازال هذا البكابورت مفتوح علينا...
مفهوم الحرية مش التعرى او انك تصور واحدة فى اثناء علاقة الاجانب اللى هما اخترعو الحرية مابيعملوش كدة واى موقع جنسي بتلاقى عليه اى فيديو homemade دة بيبقى واخد قصادة فلوس من المشاهدات يعنى بيزنس...

• عجبني
بالنسبة لعلياء المهدى
كانت عايشة لوحدها و اتعرفت على شاب من بتوع حقوق الانسان و استغل هبلها و اقنعها انه يصورها عريانة و نشرو الصور
واتقبض عليها فعل فاضح فى حديقة الازهر مع نفس الشاب
و لما خدت خروج بكفالة سافرت اوروبا و مارجعتش تانى

• عجبني
التفاعلات: sarah$$ و خبير معتزل (الـــخـــال)
و انا من موقعى هذا اضم صوتى لصوت المناضله علياء المهدى و اطالب بحرية التعرى للسيدات كفايه خنقه لحد كدا بقى بقيت اروح مصيف الشباب كلهم بلابيص و بيببلطو و احنا اللى محبوسين على الشط بلبس كامل

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Cpl4fun, Onar, sarah$$ و 3 آخرين
هقولك الناس اللي زي دي بتبقى اكتفت من كل متع الدنيا فبيدورو ع حاجه تشدهم وتسليهم ومنها يتشهرو وكمان بتبقى سياسيه وسخه ع معتقداتك الدينيه سواء مسل م او مسيح ي عشان متبقاش احسن منهم وكلها سياسه لهدم الذات المصريه والعربيه

• أتفق
و انا من موقعى هذا اضم صوتى لصوت المناضله علياء المهدى و اطالب بحرية التعرى للسيدات كفايه خنقه لحد كدا بقى بقيت اروح مصيف الشباب كلهم بلابيص و بيببلطو و احنا اللى محبوسين على الشط بلبس كامل
مينفعش ف مصر أن البنت تاخد حريتها وتبقى متعريه وكده لأن للاسف احنا كشباب أصبح الزواج عندنا صعب الوصول إليه ف الزمن ده بسبب الغلاء وكده فلم تبقى الوحده ليها حريه التعري هتزعل جدا جدا عشان الشباب حيحان يفندم والقانون ق بلدك يقف ضد المراه

• بيضحكني
مع ان فيا كل العبر بس غير راضية علي النوع دة من الابتزاز بمعني كل واحد حر في شخصة مالم يضر الآخرين. وصدقني. اظنة ترتيب ممنهج لينا بجد✌️. موضوع رائع بجد أحييك 🌹🌹

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال) و Life selector
تقدرى تعملى زيها

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: zangozi
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans و Life selector
  • عجبني
التفاعلات: 𒆜o͠m͠a͠r͠ k͠a͠2͠d͠𒆜
غياب التوجية الاسري

و بصراحة اخر سطرين فشخوني ضحك 😂😂

• بيضحكني
شوف ياخال 😂 انا كنت زى حضرتك كدة معاصر للاحداث دى بس احب اوضح لحضرتك نقطة...
اللى حضرتك بتتكلم عنهم دول ليسو صفوة الصفوة نهائيا.. دول صفوة المزبلة الاخلاقية اللى عايشين فيها داخل المجتمع.. شوف مين متهمين قضية الفيرمونت.. هاتلاقى ابن رجل الاعمال فلان وبنت الفنانة علانة وابن الناقد الرياضى ترتان يعنى ناس مش تعبانة فى شئ مايعرفوش قيم واخلاق المجتمع المصرى نهائى ماتربوش على الادب والاخلاق اتربى ان بابى يدينى فلوس وعربية...
اما ب النسبة لعلياء المهدى بقى فبعد قراءة مقتطفات عن سيرتها مما تناقل على السوشيال اتضح انها عانت معاناة نفسية بسبب عدم وجود الاب والام وعلى ما اتذكر انها كانت عايشة لوحدها.. يعنى فى الاخير لو مفيش دور للاب والام هاتلاقى البكابورت دة مفتوح علينا وللاسف مازال هذا البكابورت مفتوح علينا...
مفهوم الحرية مش التعرى او انك تصور واحدة فى اثناء علاقة الاجانب اللى هما اخترعو الحرية مابيعملوش كدة واى موقع جنسي بتلاقى عليه اى فيديو homemade دة بيبقى واخد قصادة فلوس من المشاهدات يعنى بيزنس...
هو انا تاعبني غير البكابورت ده

من امن العقاب الادب

• بيضحكني
التفاعلات: Loranzi
بالنسبة لعلياء المهدى
كانت عايشة لوحدها و اتعرفت على شاب من بتوع حقوق الانسان و استغل هبلها و اقنعها انه يصورها عريانة و نشرو الصور
واتقبض عليها فعل فاضح فى حديقة الازهر مع نفس الشاب
و لما خدت خروج بكفالة سافرت اوروبا و مارجعتش تانى
يعني معمولها غسيل

• عجبني
التفاعلات: sekoseko87
طلعتي منهم 😄
تعالي في حضن اخوك يا فواز

هقولك الناس اللي زي دي بتبقى اكتفت من كل متع الدنيا فبيدورو ع حاجه تشدهم وتسليهم ومنها يتشهرو وكمان بتبقى سياسيه وسخه ع معتقداتك الدينيه سواء مسل م او مسيح ي عشان متبقاش احسن منهم وكلها سياسه لهدم الذات المصريه والعربيه
ماقولنا بلاش ياعم انت
عشان خاطر.العروبه بلاش

مينفعش ف مصر أن البنت تاخد حريتها وتبقى متعريه وكده لأن للاسف احنا كشباب أصبح الزواج عندنا صعب الوصول إليه ف الزمن ده بسبب الغلاء وكده فلم تبقى الوحده ليها حريه التعري هتزعل جدا جدا عشان الشباب حيحان يفندم والقانون ق بلدك يقف ضد المراه
يااستاذي سيبها تبعبر براحتها
ما تكبتش البنيه وسيبها تقووووووول
سمر بتهزر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%