NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

3FreTa HaNeM

عفريته نسوانجى
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مساء النور عليكم
النهاردة هنفتح توبيك جديد كلنا بنمر بعلاقات زوجيه وغيرها وغيرها
بس فيه اوقات بنحاول نهرب من علاقه معينه سواء جنسيه او غيرها

اية هى العلاقه اللى مرت عليك في حياتكم وهربتوا منها وكان اية السبب وهربتوا ازاى ؟

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: أحمد السويسي، Ahmed al brans و majiida
, كان ف علاقع سوشيال حبيتها فشخ العلاقه نفسها بس لما بدأت اتعلق خلعت عشان الحاجات الي كنا بنعملها مكنش ينفع تعرف مين شخصيتي الحقيقية

مساء النور عليكم

اية هى العلاقه اللى مرت عليك في حياتكم وهربتوا منها وكان اية السبب وهربتوا ازاى ؟
علاقة جنسية هربت منها كانت مع واحد صاحبي وكان هو تقريبا عشقني لدرجة انو عشق جسمي عشق العلاقة عشق كل حاجة ف السكس ونفس الوقت مش عايزني اشوف غيروا
كان بيهبد بكل طاقته لدرجة انو جرحني ف مرة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علاقة جنسية هربت منها كانت مع واحد صاحبي وكان هو تقريبا عشقني لدرجة انو عشق جسمي عشق العلاقة عشق كل حاجة ف السكس ونفس الوقت مش عايزني اشوف غيروا
كان بيهبد بكل طاقته لدرجة انو جرحني ف مرة
وهربتي ليه

مساء النور عليكم

كنت على علاقة بواحدة والدنيا كانت تمام وبتجيلي البيت وكانت هي الي تتصل تقولي عايزة اجيلك النهارده وهيجانها كان حلو قوي بس روحت مرة فرح اخت صاحبي ولقيتها هناك وطلعت بنت خالته. وقطعت علاقتي بيها بعدها 😢

مساء النور عليكم

كانت علاقة بس واحدة و صاحبي الي كان معرفني عليها علشان نبقي شلة و كدة و هو معاه صاحبتة الي بقت مراتة دلوقتي و هي كانت صاحبة صاحبتة كانت بتمثل جو و شخصية غير شخصيتها في البداية و انها اية فرفوشة و جميلة و كل حاجة حلوة بس اول ما بدأنا ندخل في حتة المستهبلين (الي هي قبل الارتباط اكيد عرفينها ) لقيتها قلبت نكد و تحكم و الهبل دا فا قولت مع السلامة و قولتهالها في وشها من غير لعب ولا لف و دوران

• عجبني
التفاعلات: Yasmin55
مساء النور عليكم

أول ما أحس انه في حدا مهتم و رح يقرب ويقلي مرحبا كيفك
بعمل حالي هندية وبهرب 🤷🏻‍♀️
حتى لو كان مبدئياً عاجبني

مساء النور عليكم

كتير وكان في وحده علاقتنا كانت صداقة محترمه جدا وهيا قالتلي كذا مرة انها عايزاني وكده وانا بصراحه كان نفسي فيها بس مش بحب أقع في الحرام ف وصلت اننا قاطعنا بعض
بس الحمد لله يعني

• عجبني
التفاعلات: elshbelsakt
مساء النور عليكم

كانت علاقة توكسيك بالنسبالي اوي وجيت علي نفسي كتير ف اتجوزت عند اول واحدة وبعد كدة عرفت ان كنت غلط واتطلقنا

علاقه كانت بدايه على السوشيال و بعدين تتطورت للقاء و تعدد السكس لكن كانت بارده و تتملل و النظافه الشخصيه كانت مش بالمستوى و سحبت نفسي رغم نصيحتي لها اكثر من مره

مساء النور عليكم

علاقة كانت اكبر منى ب 12 سنة وكانت بتحب العنف وعاوزه علطول وبتعيط وتقولى متقدرش تعيش من غيرى وكان غريبه تحسها ممكن تعمل حاجة فبدأت اقلل كلام واتخانقنا كذا خناقة وحورات لحد ما بطلنا نتزفت

كانت علاقه بواحدة ع الفيس كنا صحاب جدا جدا وهي كانت محترمه جدا ومفيش اي كلام خارج بينا ومن كتر الثقه اللى بينا لقيتها عايزة تجرب كلام سكس وتفهم كل حاجه عنه ومش هاتثق ف حد غيري عشان يعلمها .. محبتش اكون انا اول حد يعلمها دة ويجييب رجلها واكون السببب انها ممكن تقع ف اللى اكتر من كدة فعملت بلوك

بنت ١٩ سنة
كانت بدات سلوك محبتوش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%