NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور علاقة الديوث بكلوتات محارمه

ماما مجنناني خالص

• عجبني
التفاعلات: midoo911
مين زي بيهيج على امو علخالص

• نار ياحبيبي نار
بصراحه كده يا ديوث أنت وهو مين فيكم لبس الكلوت بتاع مامته أو أخته الصغننه او مراته وشم ريحته الي كلها عرق ونجا سه وشد الكلوت بين فلقه طيزه اوووووي لحد ما زوبره نزل شلال لبن علي نفسه بمجرد ما لبس الكلوت

انا لبست اندر مامي

• نار ياحبيبي نار
انا اخويا كان بيعمل كدا. كنت بشوفه يدخل الحمام يطلع كلوتي من سبت الغسيل يشمه ويلحس مطرح كسي.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شممت كيلوتات أمي و لبست أكثر من كيلوت
كيلوت خيط دخل بين فلقتي طيزي و كيلوت به شق مكان الكس أكيد تنتاك و هي لابساه و وقت لبسته خرجت زبي منه
أحيانا عندما أنام لوحدي في البيت أتعرى و ألبس من ملابسها بروتيل خيط فقط عند الأكتاف و له زر عند الكس ( ما اعرف اسمه بالضبط) گأنه كيلوت متصل ببروتيل فتبقى أكتافي و أفخاذي و نصف ظهري عارية بالكامل و يشد جسمي و يعصر طيزي و أنام فيه و أتخيل أني انتاك و اصفع طيزي

بصراحه كده يا ديوث أنت وهو مين فيكم لبس الكلوت بتاع مامته أو أخته الصغننه او مراته وشم ريحته الي كلها عرق ونجا سه وشد الكلوت بين فلقه طيزه اوووووي لحد ما زوبره نزل شلال لبن علي نفسه بمجرد ما لبس الكلوت

انا

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عمر٧٧
بلبس كيلوتات زوجتي واطلع معاها مشاوير متعه لا توصف

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: غوى نسوان و yasser dick
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%