NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohamed_Mido

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حاجه بعيده عن المنتدى و محتواه
بس دى مشكله شخصيه يا شباب
اكار شخص اذاتى ف حياتى هو ابويا **** يرحمه
كان هو و امى منفصلين و كل واحد اتجوز و عاش حياته و انا جدى الى ربانى
ابويا كان مش كويس معايا هو كان بعيد عنى نربنيش لما كبرت كده من اول ٦ ابتدائى بدات اقرب منه كنت ديما كلام من اهل. امى انه مش حلو و عمل مشاكل ليهم و اتكلم عنهم و وحش و فشكل جوازت ليهم
المهم انا تغاضيت و قولت لا هما كزابين ابويا ده كويس و كده
فعلا قربت منه بس كان كلامه مش حلو و الاقيه بيتكلم عن امى و اهلى وحش كنت عيل و يقولى هتنتجر و هتكتأب و كده و لما كبرت و دخلت الثانوى مكنش بيصرف عليا عملى مشاكل برضو بس عادى كان عاوز يطلعنى من المدرسه و انا ف ٣ث قبل الامتحانات ب شهر بس المدرسه رفضت تظيله ورقى و انا فىكليه حصل مشكله كبيره و كان لازم هو بنفسه الى يحلها تهرب منى و روحت لكل الناس تتوسطلى عنده علشان يجى و بعد ايييه جه و لما سالته ف ساعه صفا قالى كلام انه بيثق فيا علشان اهلى هما الى مربينى و انه اذوه روحت قولتلهم و اتكلمت معاهم وو قعدوا يحلفوا معنلوش حاجه و الى حصل مشاكل علشان الطلاق و انه عمل معاهم حاجاات مش لطيفه
و هو مكنش بيرضى يصرف عليا طلبت منه فلوس علشان اجيب هدوم اتهرب و الاقى اخواتى بيصرفىعليهم اه انا عارف ظروفه على قده بس لو اى حاجه يراضينى يطمنى حتى و اهو ماتوبقاله سنه و تبظا حوار الورث و كانوا مرات ابويا و اخواتى بيكاحروا علشان ميدونيش اى حاجه و اتنازلت عن نصببي ليهم و سيبتعدلهم مبلغ و مكنوش بيثقوا فيا و الاقيهم بيقولوا نفس كلام ابويا و اكتر و اخواتى كارهينى اووى و كانوا عاوزنى اصرف عليه و هو عيان رغم انى مش لشتغلو هو معاه و مراته معاهاةفلوس و قالهمزكلام عنى و عن اهلى وحش و امى كمان رغم ان امى كانت بتقولى كلمه و صل رحمك معاه و تقولى كلام كويس
بس هو عمل غير كده و اهلى من ناحيه ابويا مش حلوين معايا
هل انا اسامحه بعد كلىده و لا لا
اناةمش قادر اسامحه

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: ميرڤت و في عالم خاص
شوف هقولك كلمتين
احنا مأمورين بطاعة وبر الأب والأم حتى لو كفااااااار
طبعا احنا بشر فى الاول وفى الاخر اكيد بنزل وبنضايق وده غصب عننا
لكن ده ابوك مهما يكن سامحه لسببين أولهم انك لما تبقى مكانه تلاقى اللى يسامحك برضه لو قصرت معاه وانت فى مكانه هتكون فى اشد الحاجه لحد يسامحك او انسان بدعيلك
ثانيا أن ده بقى ابوك مش حد غريب
**** ممكن يغفرلك ببرك ليه حتى لو هو كان معاك وحش
والبر مش فى حياتهم بس
سامحه من قلبك وادعيله بالرحمه والمغفره صدقنى هتلاقى مردود ده فى حياتك وبعد مماتك

• عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
شوف هقولك كلمتين
احنا مأمورين بطاعة وبر الأب والأم حتى لو كفااااااار
طبعا احنا بشر فى الاول وفى الاخر اكيد بنزل وبنضايق وده غصب عننا
لكن ده ابوك مهما يكن سامحه لسببين أولهم انك لما تبقى مكانه تلاقى اللى يسامحك برضه لو قصرت معاه وانت فى مكانه هتكون فى اشد الحاجه لحد يسامحك او انسان بدعيلك
ثانيا أن ده بقى ابوك مش حد غريب
**** ممكن يغفرلك ببرك ليه حتى لو هو كان معاك وحش
والبر مش فى حياتهم بس
سامحه من قلبك وادعيله بالرحمه والمغفره صدقنى هتلاقى مردود ده فى حياتك وبعد مماتك
حاضر

• عجبني
مين فينا مغلطش في حياتو سامحو وهو في النهايه ابوك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘 و Mohamed_Mido
لا تحزن ياصديقي مشكلتك مشابهة ليا شوية وللاسف الاب ده المفروض يعتمد عليه ويكون كويس لانه النفسية رقم واحد بحياة ولاده واول لما بيخلق جو وسخ زي كدة بيكرههم فيه وبيحصل مشاكل نفسية لولاده وهو مش واخد باله
معلش حاول انك تنسى لانه مات مش هتعرف تاخد حقك منه ولا حتى وهو كان عايش وحاول تسامحه علشان هو ميت دلوقتي ومحتاج منك تدعيله
بص مش هخشلك في دور واعظ لاني قرفان زيك من الموضوع ده بس انت لازم تنسى اولا لانه مات وثانيا لانك اكيد كبير وتقدر تعتمد على نفسك وانت مش في احتياج للورث بتاعه ومرات ابوك اللبوة دي واخواتك قاطعهم متتكلمش معاهم لان زي ما ابوك وهو عايش معلمش حد فيهم الادب ويحبوك متسالش دلوقتي وهو ميت ويحبوك انساهموانسى ابوك وستمحه على الاقل
ومعلش ياصاحبي هي الحياة كدة بنت وسخة ياما بنشوف منها دروس والمشكلة الناس فاكرة ان ابوك كويس ومعملش معاك حاجة وانه عادي يعمل كدة مش هيحس بألمك غير اللي جرب زيك يعيش في الطين والوحل ابن الوسخة ده

• عجبني
التفاعلات: ميرڤت، x🅨🅞🅖🅘 و محب الغموض
لا تحزن ياصديقي مشكلتك مشابهة ليا شوية وللاسف الاب ده المفروض يعتمد عليه ويكون كويس لانه النفسية رقم واحد بحياة ولاده واول لما بيخلق جو وسخ زي كدة بيكرههم فيه وبيحصل مشاكل نفسية لولاده وهو مش واخد باله
معلش حاول انك تنسى لانه مات مش هتعرف تاخد حقك منه ولا حتى وهو كان عايش وحاول تسامحه علشان هو ميت دلوقتي ومحتاج منك تدعيله
بص مش هخشلك في دور واعظ لاني قرفان زيك من الموضوع ده بس انت لازم تنسى اولا لانه مات وثانيا لانك اكيد كبير وتقدر تعتمد على نفسك وانت مش في احتياج للورث بتاعه ومرات ابوك اللبوة دي واخواتك قاطعهم متتكلمش معاهم لان زي ما ابوك وهو عايش معلمش حد فيهم الادب ويحبوك متسالش دلوقتي وهو ميت ويحبوك انساهموانسى ابوك وستمحه على الاقل
ومعلش ياصاحبي هي الحياة كدة بنت وسخة ياما بنشوف منها دروس والمشكلة الناس فاكرة ان ابوك كويس ومعملش معاك حاجة وانه عادي يعمل كدة مش هيحس بألمك غير اللي جرب زيك يعيش في الطين والوحل ابن الوسخة ده
**** يصلح حالك وحاله
ولعل وعسى فى يوم من الايام الأمور تتصلح بينهم وياخد حقه

• عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘 و في عالم خاص
**** يصلح حالك وحاله
ولعل وعسى فى يوم من الايام الأمور تتصلح بينهم وياخد حقه
ياريت اتمناله ده بس اللي في داء وسخ عمره ما يبطله واللي عاش على الكره لا يمكن يحب ابدا اخواتة مش هيحبوه ولا مرات ابوه واصلا طول ما اللبوة دي عايشة عمرها ما تتحب ولادها فيه تخيل معايا كدة ابوه كان عايش وبيكرهوه فلما يموت هيحبوه ؟ طبعا لا

• عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘 و محب الغموض
ياريت اتمناله ده بس اللي في داء وسخ عمره ما يبطله واللي عاش على الكره لا يمكن يحب ابدا اخواتة مش هيحبوه ولا مرات ابوه واصلا طول ما اللبوة دي عايشة عمرها ما تتحب ولادها فيه تخيل معايا كدة ابوه كان عايش وبيكرهوه فلما يموت هيحبوه ؟ طبعا لا
يا عالم ايه ممكن يحصل بمرور الوقت
احنا منعرفش الغيب
انت اه كلامك منطقى لكن احنا بنتمنى الخير

• عجبني
التفاعلات: في عالم خاص
  • عجبني
مناةهعمل كدهوهقاطعهم و احاولىاسامحه اناةعمرى ما احتجته فى اى حاجه

• عجبني
التفاعلات: في عالم خاص و x🅨🅞🅖🅘
سبتلهم كلةحاجه و اخدت الى عرفت اخده و ابعد عنهم احسن و اعيش حياتى

• عجبني
التفاعلات: في عالم خاص و x🅨🅞🅖🅘
بص انا ممرتش بظروفك بس انا عارفه ان وجود الاب احيانا بيبقى اوحش من عدمه

لما ماما توفت كنت انا لسه 5 سنين و سابتنا لبابا انا و اختى مش عايزه اقولك لو كان واحد يهودى كافر كان هيبقى احن علينا منه الراجل دا كان بيعذبنا عذاب الناس فى ابو غريب مكانوش بيتعذبوه و اتسبب ان انا و اختى ننفصل و نتوه عن بعض و لحد دلوقتى مش لاقيين بعض ولا عارفين حاجه عن بعض

هو مات و انا ورثت البيت و مش جدعنه منه لا دا انا عملت مشاكل لاخوه خليتى يتنازل عنه بس انا فعلا عمرى ما هسامحه ولا عمرى ما هفكر اسامحه و كل ما تيجى سيرته هفضل ادعى عليه و اتف عليه

ابوك اذاك فى حياتك كلها و موقفش جنبك ميستحقش انك تسامحه و اللى يقولك طاعة الاب حتى لو كان كافر دا قوله مش لما يبقى اب اصلا و يتصرف تصرفات اب

لان الابوه مش مجرد واحد نزل فى واحده و خلفت و خلاص الابوه افعال

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: في عالم خاص, ميرڤت, x🅨🅞🅖🅘 و شخص آخر
منا احساسى تجاه فظيع اناةكنت بقعد اعيط اناةعملت ايه و الناس دول عملولك ايه

• عجبني
بص انا ممرتش بظروفك بس انا عارفه ان وجود الاب احيانا بيبقى اوحش من عدمه

لما ماما توفت كنت انا لسه 5 سنين و سابتنا لبابا انا و اختى مش عايزه اقولك لو كان واحد يهودى كافر كان هيبقى احن علينا منه الراجل دا كان بيعذبنا عذاب الناس فى ابو غريب مكانوش بيتعذبوه و اتسبب ان انا و اختى ننفصل و نتوه عن بعض و لحد دلوقتى مش لاقيين بعض ولا عارفين حاجه عن بعض

هو مات و انا ورثت البيت و مش جدعنه منه لا دا انا عملت مشاكل لاخوه خليتى يتنازل عنه بس انا فعلا عمرى ما هسامحه ولا عمرى ما هفكر اسامحه و كل ما تيجى سيرته هفضل ادعى عليه و اتف عليه

ابوك اذاك فى حياتك كلها و موقفش جنبك ميستحقش انك تسامحه و اللى يقولك طاعة الاب حتى لو كان كافر دا قوله مش لما يبقى اب اصلا و يتصرف تصرفات اب

لان الابوه مش مجرد واحد نزل فى واحده و خلفت و خلاص الابوه افعال
انا مقولتش إن أبوه كده كويس ولا راضى بالظلم طبعا
لكن هو لما يعمل كده هيكون هو المستفيد لأن اجره من **** مش من أبوه يعنى هو بيطيع أمر **** فى كده سواء أبوه يستاهل ولا لا
ياريت تكونى فهمتى قصدى

• عجبني
انا مقولتش إن أبوه كده كويس ولا راضى بالظلم طبعا
لكن هو لما يعمل كده هيكون هو المستفيد لأن اجره من ** مش من أبوه يعنى هو بيطيع أمر ** فى كده سواء أبوه يستاهل ولا لا
ياريت تكونى فهمتى قصدى
بس امر **** هنا ملوش معنى لان امر **** موجه للاب و دا فعلا مش اب

• الكلام ده مش عجبني
بس امر ** هنا ملوش معنى لان امر ** موجه للاب و دا فعلا مش اب
لا لا لا حرام عليكى كده بقى
انا مقدر كلامك فعلا وواضح من كلامك انك رايحه فى سكه تانيه خالص
استغفرى عشان كلامك ده غلط
وانا مش احسن منك ولا بترسم عليكى عشان متفسريش الكلام غلط

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي