NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا ماجد ٤٠ سنة رجعتلو بقصة تانية حصلتلي
مره لقيت واحد منزل اعلان مساج فقلت اكلمو المهم كلمتو و طلع من فيتنام اتفقت نتقابل جالي كان لوني ابيض و شكلٍ الاسيوين بس وسيم و جسمو حلو المهم قلعت خالص و نمت على بطني فضل يعملي مساج و يلعب و يفعص في طيزي وكل شويه يبعبص خرم طيزي جه على بيضاني انا بيضاني كبيره اوي و منفوخه بس زبي صغير اوي فضل يلعب فيهم رحت ماسك زبو كان كبير و تخين و ابيض محمر و طبعا كان مش متطاهر فضلت العب فيه و امص بعدين هو راح راكب فوقي و دخلو في الخرم عل الناشف معرفش ازاي دخل بس طيزي بلعتو وفضل يرزع فيا و يهبد و يضربني على خدودي وهو راكب و انا متكيف اوي بعدين طلعو و خلاني انام على ضهري وارفع رجلي و نزل لحس بيضاني خلاني اتجننت بس زبي كان منكمش اوي بعدين فضل يفعص في بيضاني و يضربني على وشي بعدين دخل زبو في بقي و خلاص امص لحد منزلهم في بقي و بلعتهم كان طعمهم حلو اوي و كتير اوي اكتر حاجه هيجتني انو كان صغير و اسيوي و رفيع اوي حسسني انى خول و متناك اوي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: عضو جميل, aha1715, Nutella coca و 6 آخرين
انت فعلا خول ومتناك اوي
هو انا كل قصة ليك لازم انزل لبني عليك

• بيضحكني
التفاعلات: Meme 7lweat
اح و**** انك تطير العقل يامنيوك. ياليتك تحت رجلي ذلحين عشان ابول في حلقك

• عجبني
التفاعلات: Nutella coca
انت منين

• عجبني
التفاعلات: Naughtypanda
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتى شرموطة واى دكر جامد يشوف طيزك الكبيرة الطرية هيعشرك ويضربك لازم طبعا

• عجبني
التفاعلات: اروع الألحان
أحلي حاجه النيك العنيف

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى و اروع الألحان
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%