NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: Ali-elshoky
فينك ينجم

• حبيته
انا بجد اسف علي التاخير ولاكن دا كان بسبب حاجات برا عن اردتي

1 - اني كنت مكتاب فشخ

2 - اني كنت بذاكر الشخصيات لاني كتبتهم ارتجال القصة كلها لحد دلوقتي ارتجال يعني بفتح كومنت واقعد اكتب لحد ما ازهق اسيف علي ورد وارجع اكمل تاني ومنين ما بخلص برفع

3 - لاني كنت عيان ومزلت الزكام فشخني

4 - ودي معلومة اللي يعرفني من ايام قصة الثاوية يا بطل هيكون عارفها وهيا اني علق وبكسل اقوم اشرب لما ابقي عطشان مش اكتب

فا بس انا .ذاكرت الشخصيات كويس وعرفت انا هعمل ايه ف كل واحد ورسمت خد همشي عليه فا اتمني الجزء يعجبكم

تم أضافة الجزء الرابع

• حبيته
لم أقرأ القصة بعد، ولكن اعدك بذلك عما قريب

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا جمامعا الناس اللي بتقراء وعنهدا اكونتات علي المنتدي مش بيقولو رايهم ليه مكسفين مثلا

جميل يا طيب ..

وفى انتظار كل جديد

• حبيته
قصة جامدة جدا زى قصص الزومبى لكن الميزة اللى فى قصتك الحوارات اللى بين الشخصيات واللغة اللى بينهم عجبتنى جدا .. ودايما نهاية كل جزء بتخلينى عايز أقرا الجزء اللى بعده
فى انتظار الجزء الخامس

• حبيته
قصة جامدة جدا زى قصص الزومبى لكن الميزة اللى فى قصتك الحوارات اللى بين الشخصيات واللغة اللى بينهم عجبتنى جدا .. ودايما نهاية كل جزء بتخلينى عايز أقرا الجزء اللى بعده
فى انتظار الجزء الخامس
يجد كلامك عطاني دفعة قوية فشخ وخلاني عندي استعداد اكتب من الجزء الخامس لحد العاشر ف 3ايام بس وبصراحة انا مبسوط فشخ من الكلام دا
+ ملحوظة القصة بتعتك روعة انا لافف وداير علي كل منتديات السكس و القصص الكتابية ومشفتش زيها او شبهه و الدليل علي صدقك انك زكرت التخم و الغلي ف اول سطرين يعني دا دليل برائة ليك و لقصة انها حديثة وحديثة فشخ كمان وميهمكش من كلام حد يقلك منقولة هيا لو فيهيا حاجا شبه حاجا هيكون مجرد تاثر باسلوب كتابة حد ش اكتر بس بجد الفكرة بتعتك روعة

• عجبني
التفاعلات: بـابـا المجـال
يا ريت يا جماعة لو القصة عجبتكم وحبين تدعموني تعملو اشارة وتمنشنو كل الي تعرفوهم يقروها و شكرا

يجد كلامك عطاني دفعة قوية فشخ وخلاني عندي استعداد اكتب من الجزء الخامس لحد العاشر ف 3ايام بس وبصراحة انا مبسوط فشخ من الكلام دا
+ ملحوظة القصة بتعتك روعة انا لافف وداير علي كل منتديات السكس و القصص الكتابية ومشفتش زيها او شبهه و الدليل علي صدقك انك زكرت التخم و الغلي ف اول سطرين يعني دا دليل برائة ليك و لقصة انها حديثة وحديثة فشخ كمان وميهمكش من كلام حد يقلك منقولة هيا لو فيهيا حاجا شبه حاجا هيكون مجرد تاثر باسلوب كتابة حد ش اكتر بس بجد الفكرة بتعتك روعة
اكتب ومتعنا يا فنان
وشكرا على اثباتك إن قصتى مش منقولة .. لكنك قلت إنها متأثرة بأسلوب كتابه حد .. وضحلى أكتر

• حبيته
اكتب ومتعنا يا فنان
وشكرا على اثباتك إن قصتى مش منقولة .. لكنك قلت إنها متأثرة بأسلوب كتابه حد .. وضحلى أكتر
اكيد هكتب اسرع و اسرع عشان اسمع كلام حلو من دا تاني
انت فهمت قصدي غلط انا بقول ان (( لو )) في تشابه هيكون ف اسلوب الكتابة ولاكن انا شفت ان اسلوب الكتابة بتاعك مميز خصوصة مشاهد الاثارة
وبعدين يا عم عادي انا وانا ف الجزء الاول في حد قلي اني مقتبسها من مسلسل زومبيز وذكرش اسمه ماهو منطقي ان اي عمل زومبي ب التحديد هيكون فيه لمحة او لطشة من اعمال اخري نظرا لان الاعامل اللي من النوع دا بتكون قليلة مقارنة ب الافلام اللي عن الفضاء او عن النجاه عمومة ف غير حالات الزومبي فا هكون متاثر او في حاجا عجبتني ف فيلم ولا مسلسل طلعة غصب عني ف الكتابة حاجات كدا يعني

• عجبني
التفاعلات: بـابـا المجـال
يا جدعان التفاعل نايم ليه ؟؟؟

اكيد هكتب اسرع و اسرع عشان اسمع كلام حلو من دا تاني
انت فهمت قصدي غلط انا بقول ان (( لو )) في تشابه هيكون ف اسلوب الكتابة ولاكن انا شفت ان اسلوب الكتابة بتاعك مميز خصوصة مشاهد الاثارة
وبعدين يا عم عادي انا وانا ف الجزء الاول في حد قلي اني مقتبسها من مسلسل زومبيز وذكرش اسمه ماهو منطقي ان اي عمل زومبي ب التحديد هيكون فيه لمحة او لطشة من اعمال اخري نظرا لان الاعامل اللي من النوع دا بتكون قليلة مقارنة ب الافلام اللي عن الفضاء او عن النجاه عمومة ف غير حالات الزومبي فا هكون متاثر او في حاجا عجبتني ف فيلم ولا مسلسل طلعة غصب عني ف الكتابة حاجات كدا يعني
فهمتك
وبالنسبة لقصتك .. الناس كلها كتبت عن الزومبى ومن زمان .. لكن فيه اللى اتناولها فى اطار رعب .. وفيه اللى كوميدى .. وفيه اللى رومانسى .. انا بقا اللى عجبنى فى قصتك الافهات وفى نفس الوقت التشويق .. وطبعا عشان ألاقى فيلم أو مسلسل زومبى فيه افيهات زى كده وكمان اباحية صعب .. عشان كده متابع معاك للآخر عشان استمتع

• حبيته
قصة رائعة تابع

• حبيته
جامد يا اخويا تسلم ايدك 💪

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%