NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حلووة اتمني الاستمرار ♥️♥️

• عجبني
التفاعلات: ahlawy77
اى رأيكم ؟
أكمل؟

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سبها تتناك من كل ناس زي مامي
متتواصل معايا وترد وعرفنى مامتك بتتناك من كل الناس ازاى وعلى علمك وقدامك زى مبتقول..وانا مستنييكك اووى ترد ونتواصل بسرعه وهنبقى مع بعض علطول انا وانت وهى طبعا اححح.لى متعه....مستتييكك اوى..

جميله اووى كبدايه..ونزل باقى الاجزاء يانجم..وفى الانتظار..ومتتاخرش علينا بس..

ياسلام على الجمال ياريت لو نبقي اصدقاء

جامده و لازم تكمل

رووووووووووووووعه

دي ماما واختي
فييينك ياحبيبى انت وامك واختك..ومبتردش عليا ليه انا كلمتك كتير انك ترد ونتواصل بأى طريقه وبسرعه طبعا وانت مردتش برضه...ولسه مستنييكك اووى انت وهما برضه وهنتمتع كلنا مع بعض علطول وانت اكيد هتتمتع اووى وانت معانا شايفهم وسامعهم طبعا
يريت ترد بقى بسرعه عشان عاوزكو ضرورى اووووى وهنتواصل علطول..رد حتى على الخاص وانا مستنييكك اووووى...

حبيبى...فييينك ومردتش عليا يعنى كلمتك وقولتلك رد بسرعه انا عاوزك انت وامك ضرورى وبرضه مردتش..ولسه برضه مستنييكك اووى ترد وتعرفنى امك بتتناك من كل الناس ازاى وانا هبقى معاها كل الناس اللى بيفشخوها وينكوها علطول...وانت معانا طبعا واكيد هتتمتع اووى وانت شايفها وسامعها وهى بتتحفر من كل حته فيها...
انا مستنييكك اووى ترد وبسرعه لو حتى خاص وهقولك نتواصل ازاى وبسرعه برضه....

طب تعالامتيجى يلا انا وامك عشان تمص وتلحس وتعمل فى كس امك كل اللى بتقول عليه ده واكتر...مستنييكك اووى ترد وتيجى خاص عشان نتواصل زى مقولتلك....وبسرعه ياحماده رد وتعالى

رووووووووووعه

• عجبني
التفاعلات: بعشق البزاز الملبن الكبير
حبيبى..مستنييكك اوى ترد وتيجى عشان انا عاوز امتع امك وافشخ فيها وفى كسها وطيزها واقطع بزازها وعلطول زى منتا عاوز ونفسك فى كده وانيك فيها علطول لو حتى ليل ونهار..بس يريت تردةوتيجى ونتواصل بسرعه لو حتى خاص على منبقى مع بعض وانت هتتمتع اووى معانا طبعا وانت شايف وسامع اهاتها وشخيرها من حلاوة النيك والزوبر اللى بيقطع فى كسها نيك ولبن.. المهم بس متتأخرش وبسرعه عشان انا بجد عاوز افشخ امك دى اووى....

في انتظار التكملة

• عجبني
رووووووووووعه
مش ناويه تردى وتيجى نتواصل ونتمتع اححح.لى متعه مع بعض ولا اين ياسموووره؟؟ مستنييكك اووى تردى وزى مقولتلك ويريت بسرعه تردى وتيجى ومتتأخريش بس....

• عجبني
نفسي انيك واحده قدام ابنها اوجوزها وانيك واحد
ماتيجب ماما ليا امتعهالك

• عجبني
حلوة كمل

• عجبني
عاوز ديوث افشخ محارمو خاص

• عجبني