NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد وتفكيره فيه ناس زيك وهما الغالب
بس فيه ناس تانية بتحب تهتم باخبار نجوم السكس
دول ليهم مهرجانات ونوادي برا يا جدع 😅
طيب لما أعرف أسماء ممثلين البورن أو حتى تاريخ حياتهم

:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و BuShRa
تسلم ايدك

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
طيب لما أعرف أسماء ممثلين البورن أو حتى تاريخ حياتهم

:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

تدوم الضحكة صديقي وشرفني مرورك وعك الف حق​

كل واحد وتفكيره فيه ناس زيك وهما الغالب
بس فيه ناس تانية بتحب تهتم باخبار نجوم السكس
دول ليهم مهرجانات ونوادي برا يا جدع 😅

ده صحيح بس البعض يأخده الاعجاب الي تخيل انها معه و انها حبيبة وعشيقته وخطوه خطوه يحبها فعليا ويتعود ان يري من يحبها تتناك امام من رجال غيره ودون ان يشعل ينزلق الي متنقع الدياثه​

هما كتير واوفر ف حجات بس فيه ممثلين رجالة كتير بينيكوا ويتمكنوا ف اوضاع بجد ودا بيخليهم الممثلات تطلبهم بالاسم

هل ممكن اعرف انتي ممكن تتخيلي نفسك مكان البطله ؟؟​

مع احترامى انا شايفه الناس دى رخيصه لانها متاحه للجميع وتقريبا بدون تمن علشان كدا مش بحس ناحيتهم باى اثاره
انا مش بتفرج عليهم باحسهم تمثيل اوفر وملل الاحسن هي الفيديوهات العادية اللي الناس بتصورها بتلفونهم بتبقي حاسس انه واقعي نفس بنات الشارع مش صدر متريين

• عجبني

ده صحيح بس البعض يأخده الاعجاب الي تخيل انها معه و انها حبيبة وعشيقته وخطوه خطوه يحبها فعليا ويتعود ان يري من يحبها تتناك امام من رجال غيره ودون ان يشعل ينزلق الي متنقع الدياثه​

جيانا ميكلز
احبها مراتى

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Egyptian walfe و الصقر_الجارح

الموضوع ده شائك جدا​

كتير مننا بيشوف ممثلات البرنو فتاه احلام ليه يتمني تكون صديقه ليه او حبيبه او عشيقه والبعض يري فيها زوجة الأحلام وسؤالي انت معجب بمين من ممثلات البورنو بس خلي بالك ممكن اعجابك بممثلة بورنو معينه وحبك انك تشوفها بتتناك يخليك تقع في مستنقع الدياثه..وسؤالي هو من هي معشوقتك من ممثلات البورنو والي اي درجة تعشقها وكيف تحب أن تراها​

الورا جيسون 🔥

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • نار ياحبيبي نار
انا حبيت جيانا علشان شبهها

ربطك بين الاثنين ممكن يجرك لدياثة الفعل مش الخيال لأنك تعودت تشوف واحده منهم بتتناك من غيرك​

الموضوع ده شائك جدا​

كتير مننا بيشوف ممثلات البرنو فتاه احلام ليه يتمني تكون صديقه ليه او حبيبه او عشيقه والبعض يري فيها زوجة الأحلام وسؤالي انت معجب بمين من ممثلات البورنو بس خلي بالك ممكن اعجابك بممثلة بورنو معينه وحبك انك تشوفها بتتناك يخليك تقع في مستنقع الدياثه..وسؤالي هو من هي معشوقتك من ممثلات البورنو والي اي درجة تعشقها وكيف تحب أن تراها​

بصراحة اللي بتعجبني و بتهيجني Violet Myers
عمري ما تخيلتها في حاجة غير اني نفسي انيكها بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%