NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عرفت ان اختى ماشية مع واحد

انا هانى الديوث

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا و اختي شغالين في مكان واحد بس مش نفس المكان و هي متجوزة و مخلفة هي فرفوشة ماشي و بتهزر و تضحك بس محترمة لكن من فترة عرفت انها بتركب عربية زميلها معاها في المكنب و حد شافها معاه و لما بروح مكتبها بيكون قاعد جمبها او واقفين برة مع بعض و الكلام كتير عليهم و مش عارف اعمل ايه انا بحب كدة طبعا و دبوث بس مش عايز اتفضح لا انا ولا هي و تبقي سمعتها وسخة بس مبسوط من جوايا بصراحة

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: Kaza, Max @123, الصقر (الصياد) و 10 آخرين
خلاص خليها تعيش حياتها وبعدين كدا كدا هما زمايل ف الشغل

• عجبني
التفاعلات: hoda2021 و انا هانى الديوث
اصل هي مش اول واحدة دا معروف عنة كدة انه مصاحب بنات و ستات كتير و ناس شافو مع كذا واحدة تانية غير اختى يعني اختي واحدة من ضمن اللي بيمشي معاهم

• عجبني
التفاعلات: hoda2021 و عاشق الابط المشعر
اصل هي مش اول واحدة دا معروف عنة كدة انه مصاحب بنات و ستات كتير و ناس شافو مع كذا واحدة تانية غير اختى يعني اختي واحدة من ضمن اللي بيمشي معاهم
خلاص اقعد اتكلم مع اختك قولها إن دا مينفعش علشان سمعته مش كويسة وانك خايف ع شكلك برضو

• عجبني
التفاعلات: hoda2021 و انا هانى الديوث
كلمها وفهمها ان مش لازم الشخص دا علشان سمعتكم بين زمايلكم
وقولها براحتك مع اي حد تاني بعيد عن الناس اللي يعرفونا وعرفها انك مش معترض انها تعيش حياتها وتنبسط وانت بتشجعها علي كده
معاك حق صخ ححاول اعمل كدة

• عجبني
التفاعلات: hoda2021 و Savage 72
هي هتسمع كلامك ٢دقني وهتوافق بيه وخصوصا لما تحس انك عايزها تعمل اللي هي عيزاه وهتكون انت سترها وغطاها وتخاف علي مصلحتها
هي بس متعرفش اني اعرف حاجة عنها و انها ماشية معاه مش عارف حوصلهلها ازاي بس ححاول

• عجبني
التفاعلات: hoda2021
هي هتسمع كلامك ٢دقني وهتوافق بيه وخصوصا لما تحس انك عايزها تعمل اللي هي عيزاه وهتكون انت سترها وغطاها وتخاف علي مصلحتها
وهو مش فارق معاه حاجة خالص حتي لما بشوفو واقف لازق فيها مبيتحركش ولا هي بتبعد خالص

انت هتقولها الناس بتتكلم وانك حاسس لنو بيقرب منك زياده وهو سمهتو مش حلوه وهيسوؤ سمعتكو معاه
ممكن اقول كدة صح

• عجبني
التفاعلات: hoda2021 و Savage 72
المهم تفهمها وتطمنها انك مش متدايق منها لو بتكلم حد او علي علاقه بحد لكن كلامك ليها بدافع الخوف عليها وعلي سمعتها
وبكده هي هتطمنلك وهتامنك علي كل اسرارها ومش هتخبي عليك لو بتعرف راجل تاني 😉
ياريت دا انا افرحلها اوي لاني كنت فاكرها محترمة

• عجبني
التفاعلات: hoda2021
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مبروك عليك الدياثة

• عجبني
التفاعلات: مهند محسن و hoda2021
بس قولي احساسك ايه وانت كده
وحاسس ان اختك تحت زبر واحد مش جوزها
نفسك تشوفها كده
بينت طبعا اني زعلان بس من جوايا فرحان اوي و انا بتخيلها و هي تحت منو لانه طويل و عريض و دكر بجد و مصدقتك انه يوقعها

بينت طبعا اني زعلان بس من جوايا فرحان اوي و انا بتخيلها و هي تحت منو لانه طويل و عريض و دكر بجد و مصدقتك انه يوقعها
نفسك تتفرج وهي بتتناك

نفسك تشوفها ولا نفسك تركبها معاه
خصوصا لو جسمها جامد

تعالي خاص
لو عايز

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%