NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية عرصت علي مراتي لما روحنا الفرح ـ حتي الجزء الرابع 28/2/2024

هو كل اللي اسمهم ميرفت كدة انا مراتي اسمها ميرفت وفرسة مهيجة الكل زي مراتك ....كمل وحياة كس ميرفت مراتك
كلهم شراميط ازبار
 
فين الباقي
 
احبتي إخوتي أخواتي @ناقد فني هذه قصة راجعوها وعلقو عليها وبعدها جاوبوني عن التالي
ما البادئة الصحيحة لها
وما المكان الأنسب لها
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
احبتي إخوتي أخواتي @ناقد فني هذه قصة راجعوها وعلقو عليها وبعدها جاوبوني عن التالي
ما البادئة الصحيحة لها
وما المكان الأنسب لها
ارى ان نتركها عسي ان يستكملها الكاتب بعد ذلك اما ان نجد كاتب يستكملها او ننقلها لقسم القصص القصيرة
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ارى ان نتركها عسي ان يستكملها الكاتب بعد ذلك اما ان نجد كاتب يستكملها او ننقلها لقسم القصص القصيرة
ما الفترة التي ستبقاها القصة هنا بعد الآن بحيث اذكركم بعد الفترة التي ستحددونها
 
كمل يا أبو ميرفت , شكلك بتسخن لما مراتك تتقفش
 
هو كل اللي اسمهم ميرفت كدة انا مراتي اسمها ميرفت وفرسة مهيجة الكل زي مراتك ....كمل وحياة كس ميرفت مراتك
طب متجيب مراتك لفة
 
ممكن تكمل القصة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالى انا عندي طاقه متحوشه🤣
 
في الافراح الستات بتجنن بالذات في اللبس و مراتي اتهورت و لبست درس محزق غصب عني و راحت الفرح و انا كنت في الشغل و فوت عليها في الفرح
انا سمير ٣٥ متجوز بقالي خمس سنين و مراتي مرفت ٣٠موزة كدا تتاكل بعشقها كدا
المهم لما روحت اتجننت لما شوفتها و شدتها و قولتلها ايه اللي لبساه دا و قولتلها يلا نروح فضلت تستحايل عليا و تعيط و تقولي عشان خاطري سيبني شوية و فضلت تدلع لحد مسبتها و يارتني مسبتها
راحت فضلت ترقص و تدلع و الدرس جنني و طيزها ملبن و بتتهز توقف اي زب
كنت مركز معاها اوي
خرجت اشرب سيجاره لقيت اتنين شباب بيتكلموا
واحد منهم بيقول للتاني
واحد : شوفت الفرسة اللي لابسة درس ابيض محزق
التاني : دي ملبن يا اسطا شوفت الواد شريف فضل يزنق فيها و يحسس عليها ازاي دا شكله هيفشخها النهاردة
واحد: لا يا عم هي آخرها هتسيبه يدلعها بس
كنت شاكك أن قصدهم علي مراتي بس مكنتش متأكد لحد بسمعتهم بيقولوا أنها اسمها مرفت و عرف من اخته
كنت هتجنن و دخلت القاعة
لقيت مراتي نازلة رقص و فيه و أحد بيرقص معاها و هي بتبصله اوي و انا ساكت عايز اعرف اللي سمعته بجد
لقيته بيقرب ليها و بيلمسها بجد و لما خلصوا فضل بهزر معاها و جتلي و قالتلي انها هتخرج تجيب حاجة قولتلها بسرعة خرجت و هو خرج وراها و انا خرجت لقيتها مستنياه و فضلوا يتكلموا و مسك ايديها و قرب منها و كمان حضنها و هي بتضحك و فضلوا يتكلموا و يهزروا و رجعتلي و مشينا
مرفت : كان فرح يجنن
انا : مضايق من الحزق دا و انتي فضلتي تهزي كتير و ترقصي
مرفت : مكلهم رقصوا
انا : بس مين اللي فضلتي ترقصي معاه دا
مرفت : دا شاب فضل يرقص و انا مرضتش اكسفه
انا :بقولك متيجي جوا معايا
مرفت : ايه دلوقتي جاية تعبانة هههه
انا : تعالي انتي كنتي ملبن اوي و خدتها
مرفت : براحة يا راجل
انا : يخربيتك الدرس بتاعك جنني و جنن الكل
مرفت : عرفت ازي كنت بدأت انيكها
انا : سمعت واحد بيتكلم عليكي و علي لبسك
مرفت : وقال ايه بقي اوووف
انا : بيقول انك فرسة
مرفت : منا فرسة بجد اركبني
و فضلت انيكها و قولتلها بس الشاب اللي بتقولي عليه دا كان مركز معاكي اوي
مرفت : دا عيل
انا : دا كان هيتجنن عليكي
مرفت : خدت بالك ااااااه
نفس الى حصل معايا
 
هو كل اللي اسمهم ميرفت كدة انا مراتي اسمها ميرفت وفرسة مهيجة الكل زي مراتك ....كمل وحياة كس ميرفت مراتك
تعالي خاص نتخيل مراتك
 
خساره كان لازمها تكمله لكن خلاص راحت
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%