NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لاء وجهة نظري افعال و اقوال و تفاعلات و تعاملات يا الا مالهاش لازمه
دة اللى انا قاصداااه ان العلااقه تبقي مشتمله على كل شئ اى شئ مفقود في النص منها بتحسي كان حته في جسمك ناقصاااكى

يا حبيبتى افهمينى انا مش بتكلم عن افلاام او اثبات لاى بنت انا بتكم عن جيل فات الجيل الحالى عنده انفتاح وقدرة واستوعاب لكل حاجه جديدة انا بتكلم عن جيل الوسط اللى متجوزين من فترات بيحاولوا يتاقلموا ويوصلوا لمرحله معينه مش عارفه انتى فاهمه قصدى وواصلالك اللى عاوزة اوصله ولا لا
ايوا انا برد علي اللي استاذ منحرف بيقولي بياخدو حاجات عشان البنات عايزه كده و بتشوف الافلام و بتقارن فاهمه

• عجبني
التفاعلات: 3FreTa HaNeM
لاء وجهة نظري افعال و اقوال و تفاعلات و تعاملات يا الا مالهاش لازمه
لازم العلاقه تكون متكاملة عنف و رومانسيه وشتيمه وحب وكل حاجه

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Ms Roony
دة اللى انا قاصداااه ان العلااقه تبقي مشتمله على كل شئ اى شئ مفقود في النص منها بتحسي كان حته في جسمك ناقصاااكى
ايوا طبعا و في بنات بترضي يا اختي للأسف بس ده قرف يا متكامله يا الا لاء

ايوا انا برد علي اللي استاذ منحرف بيقولي بياخدو حاجات عشان البنات عايزه كده و بتشوف الافلام و بتقارن فاهمه
مظبوووط الطبيعيه لابد منها ولازم فهم كل طرف للتانى

ايوا طبعا و في بنات بترضي يا اختي للأسف بس ده قرف يا متكامله يا الا لاء
مظبووط دة اللى انا عاوزة اوصله ان لازم المتعه تكون مكتمله من كل جانب مش جانب منها وااقع

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف و Ms Roony
  • عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف و 3FreTa HaNeM
هو اراء الناس بناء علي تجربه و لا وجهات نظر عشان اي ست متجوزه هتقولك ان الكلام ده عادي في الهزار بين اي زوجين و في العلاقه كمان مكبرين الموضوع اوي ليه كده 😁
لاء نسبة قليله جدا .تكون كدة
متصورش زوجين بينهم مودة ورحمة وعايشين بالطريقة الصحيحة يوصل الكلام بينهم زي كلام الشوارع .وممكن المجتمعات تختلف
المسموح والعادي في مكان من المجتمع محرم ومستحيل التفكير فيه فمجتمع تاني .اختلاف الثقافات ( مع انها ثقافات غربيه مدبلجة) ولو تعمل تحليل منطقي تلاقي أنها محرمه في مجتمع تاني يكون محافظ اكتر ومش مخترق وكل حاجه فيه عادي .
زي تلاقي شاب داخل البيت والراجل مش موجود يركب انبوبة البوتجاز.دي في مجتمعات تانيه مستحيل وعار .
المجتمعات تختلف باختلاف طريقة العيش

متصورش زوجين بينهم مودة ورحمة وعايشين بالطريقة الصحيحة يوصل الكلام بينهم زي كلام الشوارع .وممكن المجتمعات تختلف
المسموح والعادي في مكان من المجتمع محرم ومستحيل التفكير فيه فمجتمع تاني .اختلاف الثقافات ( مع انها ثقافات غربيه مدبلجة) ولو تعمل تحليل منطقي تلاقي أنها محرمه في مجتمع تاني يكون محافظ اكتر ومش مخترق وكل حاجه فيه عادي .
زي تلاقي شاب داخل البيت والراجل مش موجود يركب انبوبة البوتجاز.دي في مجتمعات تانيه مستحيل وعار .
متجوز ؟

لاء مش الخام و لا الخجوله المغلوبه علي امرها و الضعيفه و اللي اخدت علي كده
دول بتوع زمان مبقاش منهم كتير ولو قعدت مع واحده صاحبتها خبره هتفهمها وتدردحها وهتطلب بعددكدا وتتكلم

دى يسمى ستار الحياء
مش الخوف

الموضوع مختلف و كده انت انا اسفه بتتكلم من غير واقع لان ده عادي بين اي زوجين عادي حتي في كلام هزار بينهم بيحصل عادي و تصنيفه مش كلام شوارع خالص و انا اعتقد و شبه متأكده انك مش متجوز لان ده تحليل مش عملي

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف و Adam Afndena
الموضوع مختلف و كده انت انا اسفه بتتكلم من غير واقع لان ده عادي بين اي زوجين عادي حتي في كلام هزار بينهم بيحصل عادي و تصنيفه مش كلام شوارع خالص و انا اعتقد و شبه متأكده انك مش متجوز لان ده تحليل مش عملي
كل حاجه بين الزوجين لازم ميبقاش فيها حدود او تفرقه أن ده كلام شوارع وده كلام متحوزين محترمين التفاهم فى كل حاجه مطلوب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عملي مش بقولك المجتمعات تختلف هو عادي متجوز يتكلم كلام زي دا مع مراته أو مراته تكلمه كلام زي
دا هو كله عادي
في حاجة اسمها الحياء بين الزوجين ودي اغلى سمه فالزواج الحياء لنابع من حب عضيم

كل حاجه بين الزوجين لازم ميبقاش فيها حدود او تفرقه أن ده كلام شوارع وده كلام متحوزين محترمين التفاهم فى كل حاجه مطلوب
التفاهم والمودة والرحمة والتواصل ميوصلش الكلام بالطريقة دي .ياريت تفرقو بين المفاهيم

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%