NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صعب يا حبيبتي و لو هي مش بتتكلم في الاول مع الوقت بتتكلم انسي 😂😂
و**** مش عاااوزة اصدمك واقولك فيه حاللات وعارفاها شخصيا تحسي الصمت القاااائم بينهم

• عجبني
التفاعلات: Ms Roony
  • عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
يا بنتي مش ده السبب بس للفشل في العلاقه لو علي الكلام سهله الحكايه المهم يكون كلام و فعل 😂😂😂
دة اللى انا بقووله لازم كلاام وافعاال انما لازم حااجه ناقصهفي النص مفيش اى حاااجه مكتمله

• عجبني
يا بنتي مش ده السبب بس للفشل في العلاقه لو علي الكلام سهله الحكايه المهم يكون كلام و فعل 😂😂😂
فعلا الفعل بقي قلبل اليومين دول قصروا رقبتنا منهم لله 😂😂

• بيضحكني
و**** مش عاااوزة اصدمك واقولك فيه حاللات وعارفاها شخصيا تحسي الصمت القاااائم بينهم
اكيد في طبعا بس مش كتير و ده يبقي عايز ياخد بالجزمه عشان يفوق 😂😂

دة اللى انا بقووله لازم كلاام وافعاال انما لازم حااجه ناقصهفي النص مفيش اى حاااجه مكتمله
صح صح صح جدا كله بيكمل بعضه طبعا

فعلا الفعل بقي قلبل اليومين دول قصروا رقبتنا منهم لله 😂😂
الشباب الصغير قبل ما يتجوز بيدور علي البرشام و الحاجات دي و هو مايعرفش انه اكتر غلط عليه و عليها

صح صح صح جدا كله بيكمل بعضه طبعا
اكيييد وفيه حااجات كتيرة ومشااكل اكتر يمكن العاام هنا صعب الكلاام فيها بس اللى انا عاااوزة اوصله ان لازم فيه حاجه نااقصه في النص بسبب شئ ماا

• أتفق
اكيييد وفيه حااجات كتيرة ومشااكل اكتر يمكن العاام هنا صعب الكلاام فيها بس اللى انا عاااوزة اوصله ان لازم فيه حاجه نااقصه في النص بسبب شئ ماا
اتفق يا أختي تماما و خلي الطابق مستور 😁

اتفق يا أختي تماما و خلي الطابق مستور 😁
اه ما انا بقووولك علي العاام خلي الطاابق مستور لانى هتبقي فضااايح بعد كدا هههه بس بردو انا مقتنعه ان لازم حااجه ناااقصه في النص بتحصل

• بيضحكني
  • بيضحكني
الشباب الصغير قبل ما يتجوز بيدور علي البرشام و الحاجات دي و هو مايعرفش انه اكتر غلط عليه و عليها
البنات اللي وصلته لكده لو بقي طبيعي هتقوله انت خلصت بعد ٥ دقايق وهتفضحه وتجرسه وانتوا الموضوع عندكوا مفيش حاجه بتعطله هو معظمه متوقف ع الراجل والبنات مفكره الطبيعي زي الافلام وان الراجل المفروض يخلص بعد ٣ ايام متواصل 😂😂😂ميعرفوش ان الفيلم تلت ولا نص ساعه بيتصور ف كام يوم وفيه حبوب ومنشطات كمان

• ايه ده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه ما انا بقووولك علي العاام خلي الطاابق مستور لانى هتبقي فضااايح بعد كدا هههه بس بردو انا مقتنعه ان لازم حااجه ناااقصه في النص بتحصل
مش فاهمه ايه اللي ناقص ده 🙄

مش فاهمه ايه اللي ناقص ده 🙄
بمعنى احنا بنقول يا افعااال يا اقوااال الاتنين لا بد منهم فلازم حاجه بين الاتنين بتبقي مفقودة بشكل كبير طبعا مش بعمم بس بتكلم بنسبه كبيرة

البنات اللي وصلته لكده لو بقي طبيعي هتقوله انت خلصت بعد ٥ دقايق وهتفضحه وتجرسه وانتوا الموضوع عندكوا مفيش حاجه بتعطله هو معظمه متوقف ع الراجل والبنات مفكره الطبيعي زي الافلام وان الراجل المفروض يخلص بعد ٣ ايام متواصل 😂😂😂ميعرفوش ان الفيلم تلت ولا نص ساعه بيتصور ف كام يوم وفيه حبوب ومنشطات كمان
لاااااا دي الافلام و المقارنات اللي هو بيعملها عشان يرضي نفسه اتحداك ان واحده تتكلم كده و هي اصلا معلوماتها بسيطه بتكون اه عارفه بس مش كل حاجه للدرجادي معلش بقي انا اقولك بقا اي واحده عارفه الطبيعي بيكون ازاي و مدته و كل حاجه انتو اللي بتبقو عايزين تثبتو حاجات مش موجوده في عقل اي بنت غير انها تكون مبسوطه و بس

بمعنى احنا بنقول يا افعااال يا اقوااال الاتنين لا بد منهم فلازم حاجه بين الاتنين بتبقي مفقودة بشكل كبير طبعا مش بعمم بس بتكلم بنسبه كبيرة
لاء وجهة نظري افعال و اقوال و تفاعلات و تعاملات يا الا مالهاش لازمه

• عجبني
مساؤكم ورد وياسمين

النهاردة هنتكلم عن القباحه والكلام الديرتى في العلاقات

بما اننا هنا يعتبر من دول وبلاد كتيرة

ياريت كل شخصيه تبين مدى حبها للكلام الديرتى واية الكلام الكتاح اللى بيقولوه في علاقتهم

مع حسم الامر بتان العلاقه دى بين متجوزين ولا علاقات عابرة
انا بحب اوجهة الكلام عايزة تتناكي حابة تتفشخي يا لبوة يا متناكة كدا يعني بقول أثناء العلاقة

لاااااا دي الافلام و المقارنات اللي هو بيعملها عشان يرضي نفسه اتحداك ان واحده تتكلم كده و هي اصلا معلوماتها بسيطه بتكون اه عارفه بس مش كل حاجه للدرجادي معلش بقي انا اقولك بقا اي واحده عارفه الطبيعي بيكون ازاي و مدته و كل حاجه انتو اللي بتبقو عايزين تثبتو حاجات مش موجوده في عقل اي بنت غير انها تكون مبسوطه و بس
يا حبيبتى افهمينى انا مش بتكلم عن افلاام او اثبات لاى بنت انا بتكم عن جيل فات الجيل الحالى عنده انفتاح وقدرة واستوعاب لكل حاجه جديدة انا بتكلم عن جيل الوسط اللى متجوزين من فترات بيحاولوا يتاقلموا ويوصلوا لمرحله معينه مش عارفه انتى فاهمه قصدى وواصلالك اللى عاوزة اوصله ولا لا

• أتفق
بالعكس و**** الجيل الجديد معظمه بيتفرج بنات و ولاد والبنات كلهم واخدين فكرتهم انهم زي الافلام الولاد ممكن يفقدوا الثقه ف نفسهم بسبب الاحجام اللي بيشوفوها ويقارنوا نفسهم بها انما طول المده معظمه من البنات

• عجبني
التفاعلات: 3FreTa HaNeM
فيه ناس زي ال في الافلام زي مفيه بنات زي ال في الافلام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%